Nogen der kan anbefale en god forsikringspusher?

Lovgivning, regler og paragrafer som omhandler trafikken og motorkørtøjer. Afgift(er) og forsikring
Besvar
Brugeravatar
kitora
Medlem
Geografisk region: USA
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Half Moon Bay, California

Nogen der kan anbefale en god forsikringspusher?

Indlæg af kitora » 11. jan 2019, 03:14

Da vi ganske snart vender hjem til DK skal jeg i gang med at forhandle forsikringer igen. Min assurandør fra Købstæderne som vi var forsikret hos før arbejder der åbenbart ikke længere, for min email til ham kom retur.

Jeg vil helst arbejde direkte med en fornuftig assurandør. Jeg kan ikke rumme at sidde og klikke rundt online. Jeg var i gang i aftes, men flere sider havde ikke Tesla på programmet og dem der havde Tesla viste i flere tilfælde ikke model 3.
Senest rettet af kitora 11. jan 2019, 07:26, rettet i alt 1 gang.
Billede

2006 Porsche 911 C2S 6MT
2008 Volkswagen Jetta 2.0T Wolfsburg Edition
1974 Alfa Romeo GT 1300 Junior
2016 Amber Whiskey Harley Davidson Street Glide Special
2019 Tesla model 3

Rune_B
Nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København

Re: Nogen der kan anbefale en god forsikringspusher?

Indlæg af Rune_B » 11. jan 2019, 05:07

Jeg kan anbefale Gartnernes Forsikring, vi har haft dem siden 2012 og er ekstremt glade for dem. Dækningen er god, priserne er super og hjælpen er stor hvis uheldet er ude, det er genialt at have sin egen forsikringskonsulent.

Eneste man skal være obs på er at de kun tager folk ind med det de kalder "lav risikoprofil" men mon ikke du kan komme ind, det vil jeg umiddelbart tro.

Skriv mig en PM hvis du vil have kontaktoplysninger.
15 Passat 1,4 Variant Comfortline DSG7

BrianDS
Medlem
Geografisk region: Vestjylland

Indlæg af BrianDS » 11. jan 2019, 06:29

Hvor i landet?

Assurandørerne bor jo forskellige steder og hvis du skal bo i København er det måske ikke så fedt med en mand i Vestjylland?

Mange selskaber tilbyder at sende en assurandør ud, så det burde ikke være et problem - det er dog ikke altid det er den billigste løsning.
Selv online betjeningen har folk til at sidde ved telefonen som kan klare det hele.
Hvis du er medlem af FDM eller en fagforening (fx IDA) så kan der være penge at spare på forsikringer den vej igennem.

Brugeravatar
kitora
Medlem

Indlæg af kitora » 11. jan 2019, 07:29

Rune_B skrev:
11. jan 2019, 05:07
Jeg kan anbefale Gartnernes Forsikring, vi har haft dem siden 2012 og er ekstremt glade for dem. Dækningen er god, priserne er super og hjælpen er stor hvis uheldet er ude, det er genialt at have sin egen forsikringskonsulent.

Eneste man skal være obs på er at de kun tager folk ind med det de kalder "lav risikoprofil" men mon ikke du kan komme ind, det vil jeg umiddelbart tro.

Skriv mig en PM hvis du vil have kontaktoplysninger.
Det kigger jeg på. Send gerne kontaktoplysninger på en PM til mig.
Billede

2006 Porsche 911 C2S 6MT
2019 Tesla model 3

Brugeravatar
kitora
Medlem
Har Takket: 1 gang
Blevet takket: 7 gange

Indlæg af kitora » 11. jan 2019, 07:32

BrianDS skrev:
11. jan 2019, 06:29
Hvor i landet?

Assurandørerne bor jo forskellige steder og hvis du skal bo i København er det måske ikke så fedt med en mand i Vestjylland?

Mange selskaber tilbyder at sende en assurandør ud, så det burde ikke være et problem - det er dog ikke altid det er den billigste løsning.
Selv online betjeningen har folk til at sidde ved telefonen som kan klare det hele.
Hvis du er medlem af FDM eller en fagforening (fx IDA) så kan der være penge at spare på forsikringer den vej igennem.
Jeg bor i Californien, så et besøg er nok udelukket indtil videre. Jeg vil helst have fat i en assurandør som jeg kan kommunikere med pr. email (i første omgang ihvertfald). Jeg gider ikke ringe til en tilfældig person i et call center for de kan ikke trylle med priserne, og næste gang man ringer får man fat i en anden person.

Jeg er ikke pt. medlem af FDM, og fagforeninger har jeg et meget anstrengt forhold til.
Disse brugere har takket brugeren kitora for indlægget:
Rune_B
Billede

2006 Porsche 911 C2S 6MT
2019 Tesla model 3

BrianDS
Medlem
Geografisk region: Vestjylland

Indlæg af BrianDS » 11. jan 2019, 08:34

Købstæderne har mange gode assurandører - så der er mange muligheder, derfor jeg spurgte hvor, for når du flytter tilbage vil det vel være en fordel at det er i nærheden?

Besvar

Tilbage til "Lovgivning, regler, afgift og forsikring"