Dato og tid er 27. mar 2017, 11:42

Forumregler

V√¶rkstedet - Galleri/Show off - Audi > Tilf√łjelse til de generelle regler
Billeder eller video er et krav i galleriet.
Emnetitel skal indeholde [Årgang] [Mærke][Model]
Bilen skal være indenfor VAG-gruppen.
Bilen skal være din egen.

Svar p√• emne  [ 61 indl√¶g ]  G√• til side Foreg√•ende  1, 2, 3  N√¶ste
 Audi A5 sportback LE 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Indl√¶g Re: Audi A5 sportback LE
Rigtig fin bil - klassisk og fin. Du skal forkæle dig selv med et fladbundet rat. Det er virkelig fedt, i forhold til det runde standard rat. Sæderne (typer+betræk) og folien, er ikke lige min kop te, men ellers er den jo svær at være sur på (skulle man have troet)

Nu du selv n√¶vner tuning som en mulighed...hvordan er performance p√• den bil p.t.? Jeg k√łrer i en A4 Avant m 3.0tdi quattro (245) og t√¶nker p√• INGEN m√•de at den er en raket... s√• har haft mine tanker om disse LE modeller, om at de virkelig m√• v√¶re underdimensioneret, MEN er de s√• bovlamme?

Rabat på overnatning m. AirBNB?
Sign op her: www.airbnb.dk/c/karstenk365

12. feb 2017, 09:38
Medlem
Brugeravatar

Geografisk region: K√łbenhavn
GranTurismo skrev:
Jovist en V6'er lyder da bedre, men koster ogs√• betydeligt mere i b√•de indk√łb, benzin og √•rlig afgift..

De her LE-modeller var jo til salg for under 450.000 kr, hvor en tilsvarende med den normale 177 HK motor lå omkring de 700.000 kr. Og så har vi ikke engang snakket V6 endnu.

Men lad mig lige h√łre: hvis en model s√¶lges med ekstraudstyr for +120.000 kr i en kampagne, g√łr det den s√• til "standardbestykning"? Og n√•r vi nu piller S-Line modellerne ned i forum, s√• m√• vi vel kyle FR, VR og R-Line i samme hul - sammen med alle de biler der har motorer, der ikke har 6 cylindere...? Bliver her ikke lidt tomt?

12. feb 2017, 09:56
Profil Hjemmeside
Meget aktiv medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkantsk√łbenhavn
VCDS ejer: Ja
Uanset hvad er en A5 den flotteste karosse der er lavet siden 1: 406 Coupé og 2: Coupé Fiat. Tillykke til trådstarter.

A5 LE er en 'vi samler med hvad vi har p√• hylden' og det er der ikke noget galt i. Se bare A5 tr√•den og alle de glade k√łbere. De har f√•et meget udstyr for pengene. Selv min 72 √•rige far har lige k√łbt en.

Den kedelig tone er startet af √©n der taler bilen ned og ikke op. S√• kan man diskutere accepten, og om det er konstruktivt ment, men kommer ud som galde. Der er nok to lejre i den sag. Personligt synes jeg ikke det h√łrer sig til i en showoff tr√•d. Jeg siger ikke der ikke er plads til konstruktiv kritik, men at ligefrem stille en tabel op hvor man lister alt man synes er negativt og burde v√¶re mere optimalt synes JEG er at tale tingene ned.

Det fede i motoren er et udmærket tuningspotentiale ;)

En let sænkning med sikring af, at den ikke kommer til at hænge med bagenden ville lige give det sidste. Fælgene er en personlig sag. Jeg synes de sidder lidt langt inde ift proportionerne på karrosseriet.

Senest rettet af Anders D 12. feb 2017, 10:24, rettet i alt 1 gang.

12. feb 2017, 10:23
Helt nyt medlem
Brugeravatar

Benzon1960 skrev:
JMD skrev:

Jamen s√• siger jeg ogs√• min mening. Jeg synes dine indl√¶g er lige s√• brugbare som v√•dt b√łlgepap. De bidrager med intet andet end misbrug af ilt. Ah ja, det var sgu godt, tak for tippet.

Du kan åbenlyst ikke håndtere en oprigtig tilbagemeldning, og dit utilstrækkelige selvværd synes at råbe på anerkendelse for enhver pris.

Bliv pigespejder! Eller stil op til formandsposten for de forenede VAG rygklappere.

Pr√łv nu at forst√• det: Er du glad for din A5 - s√• er det vel det vigtigste. V√¶lger du at sp√łrge andre, om de synes din bil er fed - ja, s√• f√•r du to slags tilbagemeldningen: De intetsigende og de oprigtige. Kan du ikke rumme det, s√• lad da v√¶re at sp√łrge.

Og ja, jeg er mere enig med
S√łren end ikke.

Rolig basse, kan du ikke tåle at jeg nu fortæller MIN oprigtige mening om dig? Tag en kiks.

Det er da s√łdt at dig og S√łren har et eller andet k√łrende, men s√• nap et hotelv√¶relse og f√• det overst√•et, s√• vi andre slipper for det.

SteffenR skrev:
Du skal have fat i rallycentret ang k√łb, de er den eneste forhandler p√• Sj√¶lland. Mener de ligger under 30k for et s√¶t 19", kan dog ikke huske hvor meget.

https://m.facebook.com/HRE-Performance- ... ale2=da_DK

Lyder godt. HRE P101 ser også meget fede ud. På en RS7, der minder ret meget om A5'eren, synes jeg de passer ret godt:
Billede

senorkaka skrev:
Hvad gav du for at få folie på ?
Sent from my iPad using Tapatalk

Gav 19k for folie og solfilm. Audi-s√¶lgeren kendte ellers en der kunne g√łre det for 10k, men var bange for at kvaliteten ville blive som nogle af de taxaer der k√łrer rundt.
Jeg fik det lavet hos Reklamecentret i Slagelse.

Sorens2 skrev:
Præcis. Meget kedelig tone.

Mit f√łrste indl√¶g er mit oprigtige.
Det er konstruktivt da jeg mener den som minimum skal sænkes osv.
Det er min mening. Det er ikke gylle at lukke ud.
En A5 er en m√łjfed bil.
Men accepter lidt konstruktivt kritik og ikke bare falde på halen kommentarer over en ret alm. bil.
Mere speciel er en A5 heller ikke længere.

Jeg tror ikke du forstår hvad "konstruktivt" betyder. Lad mig hjælpe dig:
"som tjener et brugbart og positivt formål; opbyggende"
Og her brugt i en s√¶tning: "rapporten satte fingeren p√• √łmme punkter og anviste en r√¶kke konstruktive l√łsninger" (bem√¶rk "konstruktive l√łsninger")

Hvad konstruktivt synes du der er i motoren er for lille og bilens look ikke behager herren? Skal jeg fl√• motoren ud og k√łre karosseriet over med en motorsav? Du klinger sgu lidt hult..

Men ellers synes jeg du skal skynde dig ind i de fem andre seneste tråde her i forummet, for det er standard A4 og A3'ere... hvorfor skal de slippe for din "konstruktive kritik" ?

12. feb 2017, 10:24
Helt nyt medlem
Brugeravatar

karstein skrev:
Rigtig fin bil - klassisk og fin. Du skal forkæle dig selv med et fladbundet rat. Det er virkelig fedt, i forhold til det runde standard rat. Sæderne (typer+betræk) og folien, er ikke lige min kop te, men ellers er den jo svær at være sur på (skulle man have troet)

Nu du selv n√¶vner tuning som en mulighed...hvordan er performance p√• den bil p.t.? Jeg k√łrer i en A4 Avant m 3.0tdi quattro (245) og t√¶nker p√• INGEN m√•de at den er en raket... s√• har haft mine tanker om disse LE modeller, om at de virkelig m√• v√¶re underdimensioneret, MEN er de s√• bovlamme?

Hvad st√•r s√•dan et rat i? Folien er valgt efter at skulle beskytte lakken, men uden at ligne en brianbil - alts√• man skulle ikke kunne se at der er folie p√•, medmindre man kender Audis farver. Og det var godt at jeg fik det p√•.. efter kun 2500 km i bilen, k√łrte en cykel ud foran mig og ramte forsk√¶rmen, begge sided√łre og bagsk√¶rmen. S√• jeg kan heldigvis n√łjes med at f√• skiftet folien, i stedet for en omlakering.

Performance pt. er sådan set OK. Det er jo en lidt tung bil (lidt over 1600 kg), men automatgearet gi'r en hel del. Men jo.. man vil vel altid have mere? :) Det er desværre ret begrænset hvor meget jeg kan reelt har at bruge det til her i byen. Men skal da have lavet det alligevel.

TorbenRasmussen skrev:
GranTurismo skrev:
Jovist en V6'er lyder da bedre, men koster ogs√• betydeligt mere i b√•de indk√łb, benzin og √•rlig afgift..

De her LE-modeller var jo til salg for under 450.000 kr, hvor en tilsvarende med den normale 177 HK motor lå omkring de 700.000 kr. Og så har vi ikke engang snakket V6 endnu.

Men lad mig lige h√łre: hvis en model s√¶lges med ekstraudstyr for +120.000 kr i en kampagne, g√łr det den s√• til "standardbestykning"? Og n√•r vi nu piller S-Line modellerne ned i forum, s√• m√• vi vel kyle FR, VR og R-Line i samme hul - sammen med alle de biler der har motorer, der ikke har 6 cylindere...? Bliver her ikke lidt tomt?

LE'eren blev solgt for 430k, hvor listeprisen reelt var lige på den anden side af 700k, så faktisk ca. 270.000 kr. under listepris.

12. feb 2017, 11:32
Medlem
Brugeravatar

Indl√¶g Audi A5 sportback LE
Jeg har selv en og jeg har selv regnet efter, og du skulle ikke have givet 270.000 kr for pakkerne hvis du k√łbte "uden for s√¶son". Det blev maks til 170.000 kr hvis du kiggede p√• Audi Fredericias prisliste dengang. Jeg linker vist til det et sted i LE-tr√•den. Men anyhow, s√• var det en god pris.

Rattet ville have kostet 2500 kr at opgradere i sin tid (jeg k√łbte det) men nu skal du nok regne med 7.000 kr fra nyt og s√• kan der spares ved at finde en brugt uden airbag. Find da en med paddleshift. Jeg har fortrudt ikke at have taget den med paddles ogs√•.

Har du f√•et s√¶derne ombetrukket eller k√łbt andre?

12. feb 2017, 11:50
Profil Hjemmeside
Helt nyt medlem
Brugeravatar

Geografisk region: Vestjylland
TorbenRasmussen skrev:
Jeg har selv en og jeg har selv regnet efter, og du skulle ikke have givet 270.000 kr for pakkerne hvis du k√łbte "uden for s√¶son". Det blev maks til 170.000 kr hvis du kiggede p√• Audi Fredericias prisliste dengang. Jeg linker vist til det et sted i LE-tr√•den. Men anyhow, s√• var det en god pris.

Rattet ville have kostet 2500 kr at opgradere i sin tid (jeg k√łbte det) men nu skal du nok regne med 7.000 kr fra nyt og s√• kan der spares ved at finde en brugt uden airbag. Find da en med paddleshift. Jeg har fortrudt ikke at have taget den med paddles ogs√•.

da jeg var inde og skrive under p√• slutsedlen p√• min havde de deres demo LE til salg til 740.000,- det eneste der var ekstra p√• den var et s√¶t f√¶lge til 33.000,- (efter kampagnen var udl√łbet)

Vedhæftede filer:
20160429_112146.jpg
20160429_112146.jpg [ 71.2 KiB | Vist 1334 gange ]
12. feb 2017, 12:43
Helt nyt medlem
Brugeravatar

TorbenRasmussen skrev:

S√¶derne blev ordnet af en Audi Amager samarbejder med. Ellers var alternativet at skulle tilk√łbe en eller anden dyr businesspakke, for derefter at l√¶gge 40k for l√¶ders√¶der. S√• gav det andet mere mening.

Vidste ikke at den kunne "opgraderes" til paddles.. det er da lidt interessant!

Ang. prisen så nappede jeg listepriserne fra Audis side, og bankede dem ind i Excel. Måske du kan spotte en fejl et sted?
Billede

12. feb 2017, 13:21
Nyt medlem

Geografisk sted: Skanderborg
Geografisk region: √ėstjylland
Hvad gav du for læder? Overvejer jeg min a6

Sent from my iPhone using Tapatalk

12. feb 2017, 13:47
Nyt medlem

Geografisk sted: Skanderborg
Og synes din bil står super godt. Rotorfælgene er super til a5.

12. feb 2017, 13:48
Medlem
Brugeravatar

Jeg fandt en prisliste hos Audi i Fredericia, hvor det fremgik, at pakkepriserne var noget anderledes end den officielle liste. Jeg har ikke linket her, men det står i LE-tråden.

Det er S-Line sportpakken, der giver adgang til billigere læder.

Det er ellers en OK pris de har givet på fælgene. Var det en byttepris, så de tog dine 17" fælge?

12. feb 2017, 13:51
Profil Hjemmeside
Meget aktiv medlem
Brugeravatar

JMD skrev:
Lyder godt. HRE P101 ser også meget fede ud. På en RS7, der minder ret meget om A5'eren, synes jeg de passer ret godt:

"Rigtige" HRE fælge koster noget mere end Flowfrom hjul fra dem.

Hvis du godt kan lide det design, så kig på Avantgarde M510, de er noget billigere.

Rotiform SPF spiller også utroligt godt til den model, da de lidt minder om OEM RS6 hjul.

Ironi kan forkomme

12. feb 2017, 13:59
Helt nyt medlem
Brugeravatar

trabjerg skrev:
Hvad gav du for læder? Overvejer jeg min a6

trabjerg skrev:
Og synes din bil står super godt. Rotorfælgene er super til a5.

Jeg gav 32k for l√¶deret. Med i det er l√¶der i sided√łrene. Jeg synes ogs√• de passer meget godt til, men det er jo, som med meget andet, en smagssag.

TorbenRasmussen skrev:
Jeg fandt en prisliste hos Audi i Fredericia, hvor det fremgik, at pakkepriserne var noget anderledes end den officielle liste. Jeg har ikke linket her, men det står i LE-tråden.

Det er S-Line sportpakken, der giver adgang til billigere læder.

Det er ellers en OK pris de har givet på fælgene. Var det en byttepris, så de tog dine 17" fælge?

F√¶lgene k√łbte jeg i Tyskland, da Audi ville have over 30k for et s√¶t. De org. f√¶lge blev der i stedet smidt vinterd√¶k p√•.

12. feb 2017, 14:07
Medlem

Geografisk sted: Solr√łd Strand
Torben har ret. Jeg har, som du ser i min signatur ogs√• en A5 LE. Jeg opgraderede med en r√¶kke ting ved k√łb, da jeg vidste, at jeg langsomt ville g√• og √¶rgre mig, hvis jeg ikke havde valgt rigtigt fra starten. Jeg har s√•ledes bla. F√•et s-undervogn (s√¶nket), l√¶der/alcantara, originale 20" oma.

Anyway, jeg vil ikke beskylde Audi for at snyde, men de omg√•s sandheden lemf√¶ldigt. Som Torben p√•peger, var det muligt at tilk√łbe pakkerne til en anden pris end dit billede siger - uden forhandling. At Audi-s√¶lgerne som hovedregel ikke aner hvad de s√¶lger og hvad det koster er den st√łrste udfordring. Vi er tilbage i sp√łrgsm√•let om dumhed/uvidenhed fritager en for ansvar.

Jeg er stadig glad for min. Den er ikke langsom, men den kunne omvendt godt bruge noget mere overarm.

2016 Audi A5 Sportback 1.8 TFSI LE - Daytonagr√•, MMI navigationspakke, S line eksteri√łrpakke, S line interi√łrpakke, Lyspakke, businesspakke, komfortpakke, assistentpakke, B&O-anl√¶g, L√¶der/alcantara sportss√¶der, el-indklappelige sidespejle, opbevaringspakke, bagagerumspakke.

12. feb 2017, 14:19
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Taulov
Vi har ingen forumregler for hvor enig man skal være i folks valg af bil, udstyr osv.
Heldigvis!

Vagcars tråde handler nogen gange om smagsdommeri, og her har vi vel alle en (gyldig) stemme.

Der er muligvis nogen herinde der ser sig selv som vagcars’ svar på Thomas Blachman.
Men der er den v√¶sentlige forskel, at Blachman er hyret og betalt af DR, for - med sin bryske og kompromisl√łse facon - at dele vandene, skabe splid og skaffe seere til en talentkonkurrence.
Jo hårdere retorik når en deltagers præstation skal (ned)vurderes, jo mere tumult - jo bedre.

Den rolle eftersp√łrges ikke her p√• vagcars.

Tr√•den her kan st√• som en mulighed for at reflektere lidt over hvordan man v√¶lger at udtrykke sig, n√•r man f√łler behov for at tilkendegive at man selv ville have valgt lidt anderledes.

12. feb 2017, 17:13
Medlem
Brugeravatar

superbeszzz skrev:
Jeg er stadig glad for min. Den er ikke langsom, men den kunne omvendt godt bruge noget mere overarm.

Mere vil have mere. Den nye med 190 HK har m√¶rkbart mere ryk i sig. Jeg ville dog hellere have firehjulstr√¶kket, da det er ret sj√¶ldent jeg har brug for at flytte mig hurtigt ved h√łjere hastigheder. At st√• fast i krydset er dog en udfordring til tider...

12. feb 2017, 17:28
Profil Hjemmeside
Aktiv medlem
Brugeravatar

1,8'erne skulle få omkring 240 Hk og 430 Nm ved en chiptuning. Dog anbefales det dog vist at holde den på maks 400 Nm hvis det er en multitronic. Men stadigvæk væsentligt mere end med standardfilen.

12. feb 2017, 17:46
Helt nyt medlem
Brugeravatar

TorbenRasmussen skrev:
superbeszzz skrev:

Mere vil have mere. Den nye med 190 HK har m√¶rkbart mere ryk i sig. Jeg ville dog hellere have firehjulstr√¶kket, da det er ret sj√¶ldent jeg har brug for at flytte mig hurtigt ved h√łjere hastigheder. At st√• fast i krydset er dog en udfordring til tider...

Det er ogs√• noget jeg har bem√¶rket. Selvom den kun har 144 HK s√• skal der ikke trykkes meget p√• speederen n√•r man starter fra r√łdt, f√łrend at den tr√¶kker hjulspin.

GranTurismo skrev:
1,8'erne skulle få omkring 240 Hk og 430 Nm ved en chiptuning. Dog anbefales det dog vist at holde den på maks 400 Nm hvis det er en multitronic. Men stadigvæk væsentligt mere end med standardfilen.

De fleste jeg har set laver 220 HK og 380 Nm, netop pga. automatgearet/koblingen ikke kan klare mere end 400 Nm.

12. feb 2017, 19:43
Helt nyt medlem
Brugeravatar

226hk 371nm Billede

12. feb 2017, 19:47
Aktiv medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: K√łge
Geografisk region: Sydsjælland
GranTurismo skrev:

Hvor har du de 240 fra? Landberg siger 220hk på 1,8tfsi

12. feb 2017, 19:49
Aktiv medlem
Brugeravatar

Det har jeg fra JD's hjemmeside:

http://www.jdengineering.nl/1-8-tfsi-170pk/

Her er grafen over en 1,8 som er mappet til 98 oktan og begrænset af hensyn til multitronic:

Billede

12. feb 2017, 21:50
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Viborg
Du sammenligner med det forkerte bil GT. Den har 170hk, hvor LE kun har 144 std. Aner ikke om det giver en forskel, eller om 144 og 170 motorene er identiske.

2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI Van (Solgt)

12. feb 2017, 22:17
Aktiv medlem
Brugeravatar

Korreborg skrev:
Du sammenligner med det forkerte bil GT. Den har 170hk, hvor LE kun har 144 std. Aner ikke om det giver en forskel, eller om 144 og 170 motorene er identiske.

Hvis man g√•r ind p√• hjemmesiden og v√¶lger 144 heste, s√• er det den side som kommer frem. De (144, 170, 177 og 190) f√•r nemlig det samme if√łlge JD.

12. feb 2017, 22:20
Aktiv medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Korreborg skrev:

De er identiske :)

Trådstarter - tillykke med vognen :)
-Har den selv, og jeg er rigtig glad for den 8-)

Jeg k√łrer selv med 20" p√• min, men med en 35profil - det er behageligt at k√łrer med - s√• g√•r du med overvejelser om at f√• dem 1" op, s√• skal det i hvert fald ikke holde dig tilbage.

Jeg har sænket min - og der er en rigtig god komfort i stadig....du er velkommen til at tage en tur i den...det er der også et par andre herinde fra som har gjort.

Tillykke med den

15. feb 2017, 13:03
Medlem

Geografisk sted: Solr√łd Strand
Jeg k√łrer ogs√• med 20". Indledningsvist med 30 profil, men det fungerede ikke for os. Jer er derfor g√•et op i en 35 profil og der er komforten v√¶sentligt bedre.

2016 Audi A5 Sportback 1.8 TFSI LE - Daytonagr√•, MMI navigationspakke, S line eksteri√łrpakke, S line interi√łrpakke, Lyspakke, businesspakke, komfortpakke, assistentpakke, B&O-anl√¶g, L√¶der/alcantara sportss√¶der, el-indklappelige sidespejle, opbevaringspakke, bagagerumspakke.

15. feb 2017, 15:02
Helt nyt medlem
Brugeravatar

M√łbbe skrev:
Korreborg skrev:

De er identiske :)

Trådstarter - tillykke med vognen :)
-Har den selv, og jeg er rigtig glad for den 8-)

Jeg k√łrer selv med 20" p√• min, men med en 35profil - det er behageligt at k√łrer med - s√• g√•r du med overvejelser om at f√• dem 1" op, s√• skal det i hvert fald ikke holde dig tilbage.

Jeg har sænket min - og der er en rigtig god komfort i stadig....du er velkommen til at tage en tur i den...det er der også et par andre herinde fra som har gjort.

Tillykke med den

Tak! Det med k√łreturen vil jeg da overveje :) S√• kan det v√¶re at Rotor-f√¶lgene skal blive til vinterf√¶lge.

16. feb 2017, 18:53
Helt nyt medlem

Geografisk region: Nordsjælland
Fed bil ! :D .. Har samme version selv.

Gl√¶der mig til at f√• monteret sommerhjulene p√• igen. Jeg overvejer i den forbindelse at f√• den s√¶nket, men er meget i tvivl om det skal v√¶re 25 eller 35 mm.. Jeg k√łrer tit tungt l√¶sset og orker ikke at den "h√¶lder" bagtil overdrevet meget eller at den skal skrabe p√•. Har aldrig f√łr haft en s√¶nket bil s√• m√•ske der er nogle af jer der har nogle erfaringer at √łse ud med?

Her et billede af min fra sidste sommer.

Vedhæftede filer:
20160611_211153.jpg
20160611_211153.jpg [ 99.29 KiB | Vist 505 gange ]
10. mar 2017, 12:01
Helt nyt medlem
Brugeravatar

[quote="El Pablo"]Fed bil ! :D .. Har samme version selv.

Gl√¶der mig til at f√• monteret sommerhjulene p√• igen. Jeg overvejer i den forbindelse at f√• den s√¶nket, men er meget i tvivl om det skal v√¶re 25 eller 35 mm.. Jeg k√łrer tit tungt l√¶sset og orker ikke at den "h√¶lder" bagtil overdrevet meget eller at den skal skrabe p√•. Har aldrig f√łr haft en s√¶nket bil s√• m√•ske der er nogle af jer der har nogle erfaringer at √łse ud med?

Min er s√¶nket 35mm mindre synes jeg ikke kan g√łre det :) og der er ingen problemer med komfort eller noget s√• det kan du roligt g√łre :)

Vedhæftede filer:
DSC_0224.jpg
DSC_0224.jpg [ 98.04 KiB | Vist 438 gange ]
11. mar 2017, 03:06
Nyt medlem

Geografisk sted: K√łbenhavn
Jeg synes at sæderne er det bedste ved din bil.
En A5 kan være superfed når den ikke er standard. Og forbavsende anonym når den er helt standard.
Så det er et stort plus med de sæder.
Hjulene sidder lidt langt inde, men du kan jo starte med et par spacere. De er jo lidt billigere end et par nye fælge :-)
Og så lige sænkes lidt. Så er den super fin.

14. mar 2017, 15:52
Helt nyt medlem
Brugeravatar

Alfafreak skrev:
Jeg synes at sæderne er det bedste ved din bil.
En A5 kan være superfed når den ikke er standard. Og forbavsende anonym når den er helt standard.
Så det er et stort plus med de sæder.
Hjulene sidder lidt langt inde, men du kan jo starte med et par spacere. De er jo lidt billigere end et par nye fælge :-)
Og så lige sænkes lidt. Så er den super fin.

Takker. Jeg har også kun fået positiv feedback af dem der har set det ved selvsyn.

Er der nogen ulemper eller noget med skal være opmærksom på med at bruge spacere?

15. mar 2017, 20:20
Vis indl√¶g fra foreg√•ende:  Sorter efter  
Svar p√• emne   [ 61 indl√¶g ]  G√• til side Foreg√•ende  1, 2, 3  N√¶ste