Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Her kan du vise din Volkswagen frem og få feedback
Forumregler
Værkstedet - Galleri/Show off - Volkswagen > Tilføjelse til de generelle regler
Billeder eller video er et krav i galleriet.
Emnetitel skal indeholde [Årgang] [Mærke][Model]
Bilen skal være indenfor VAG-gruppen.
Bilen skal være din egen.
Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Chris' Golf 7 GTI

Indlæg af vrod » 19. jul 2016, 08:35

Så fik jeg lige fikset billederne med nogen jeg mener er noget bedre, dog stadig iPhone!

Ved ikke hvor mange der har en gti med DLA herinde men da jeg skal give bilen tilbage til vinteren (pga. skift til større bil), så skiller jeg mig af med de modificerede lygter. Bytter dem gerne til normale gti lygter + penge min vej for alt det blod, sved og tårer der kom da det blev lavet. :)
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Brugeravatar
Madsen9911
Medlem
Indlæg: 590
Tilmeldt: 30. nov 2009, 10:44
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af Madsen9911 » 21. jul 2016, 16:38

Kan du huske org. part nummer på dine lygter? har nemlig opgraderet min GTi til xenon, og tror måske at det er DLA lygter jeg har fået fat i.
Så hvis ellers de kan passe på din, kunne jeg nok have interesse i at lave en bytter ;)
Touran Highline 2.0TDi DSG '15
Bmw 325i Cabrio '95

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af vrod » 22. jul 2016, 07:56

det er måske nemmere hvis du giver mig partnr. på dine lygter. ;) Hvis du selv har monetret xenon men ikke DLA (dvs. kamera i forruden) så ved jeg ikke om lygterne vil virke korrekt. De virker kun til DLA setups. :)
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Brugeravatar
Madsen9911
Medlem
Indlæg: 590
Tilmeldt: 30. nov 2009, 10:44
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af Madsen9911 » 25. jul 2016, 12:41

Jeg har lygter med nr. 5G1.941.751A og 752A
Hvad jeg kan finde frem til, er det kurvelys lygter, ved så ikke om det et det samme som DLA :)
Touran Highline 2.0TDi DSG '15
Bmw 325i Cabrio '95

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af vrod » 25. jul 2016, 14:56

Desværre ikke det samme som DLA. :( Lygter til DLA slutter med 033 og 034.
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Brugeravatar
Madsen9911
Medlem
Indlæg: 590
Tilmeldt: 30. nov 2009, 10:44
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af Madsen9911 » 25. jul 2016, 14:58

Utroligt så mange forskellige lygter der findes til Golf 7 :)
Touran Highline 2.0TDi DSG '15
Bmw 325i Cabrio '95

Brugeravatar
pdj
Nyt medlem
Indlæg: 148
Tilmeldt: 8. mar 2014, 00:40
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af pdj » 26. jul 2016, 10:14

Jeg har GTI med DLA, og kunne evt. være interesseret. Den er dog en af de tidligste fra november 2013, så jeg skal lige have fundet part numrene.

Jeg er er dog slet ikke gør-det-selv mand, og har holdt min GTI 100% standard, bortset fra lidt VCDS kodning. Jeg ved derfor ikke helt om jeg vil tage springet, men de er godt nok fede! Jeg skal dog lige høre lidt om hvorfor du havde problemer med dine tågelygter - havde det noget at gøre med disse R-lygter, eller har du også monteret andre tågelygter?

Har du stadig dine gamle GTI lygter, så du kan bytte rundt før du evt. sender R-lygterne, eller skal du have mine lygter først? Eller skal vi mødes, og skifte dem rundt? (Skal de ikke helst justeres efterfølgende, eller kan du også gøre det?)

EDIT: Ups, der er godt nok langt til Düsseldorf, så hvis vi skal mødes, så håber jeg du tilfældigvis skal meget længere nordpå på et tidspunkt :-)

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af vrod » 26. jul 2016, 13:20

@Madsen9911 - Ja de har endda også lavet en version uden LED men med Xenon - bare til GTI. :)
@pdj - Kodning ville selvfølgelig være inkl. da lygterne lige skal nulstilles samt din bil skal kodes til LED blinklyset. Jeg kommer tit til Nordsjælland så hvis vi kunne ordne at du måske kom herover så ville jeg have lygterne taget af min bil når du kom så vi kunne gøre det super hurtigt. :) Jeg har rodet med lygterne en del så et skift ville nok tage en times tid.

Ang. at stille lygterne så ville vi parkere bilen foran og markere hvor de nuværende går til med tape på en mur. Det har jeg altid gjort. Derefter montere de nye lygter og stille dem (hvis nødvendigt) som tapen står. Det virker ret godt.

Mine gamle GTI lygter blev ofret for de her. ;) Så nej dem har jeg ikke men swappet er forudsat at jeg får de std. GTI lygter fordi VW bare skal have bilen tilbage som standard.

Edit: Ang. tågelygterne så var problemet at ham der solgte mig dem, havde "glemt" at fortælle at hver tågelygte havde en defekt kontakt (1 leder var presset ind så der ikke kunne komme kontakt med kablet). Åbnede dem og fiksede kontakten, så funkede de. :)
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Brugeravatar
pdj
Nyt medlem
Indlæg: 148
Tilmeldt: 8. mar 2014, 00:40
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af pdj » 26. jul 2016, 21:58

Min højre (styrbord) lygte hedder: 5G1 941 034 A, så de skulle være ok. (den venstre kunne jeg ikke komme ned til umiddelbart)

Det lyder perfekt omkring montering, når nu du ikke tilfældigvis skal til Nordjylland en tur :-)
Jeg sender dig en PM med mit mobilnr, så må du meget gerne skrive når du igen ved du skal til Sjælland, så må vi lige se om vi kan få det til at passe.

Brugeravatar
DennisAP
Nyt medlem
Indlæg: 151
Tilmeldt: 6. maj 2015, 21:26
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 4930 Maribo
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af DennisAP » 19. aug 2016, 10:30

Jeg kan ikke se dine nye billeder ;).
VW Polo 1.2 TDI Bluemotion 2011 502.000km :)

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af vrod » 15. okt 2016, 10:42

Hej Dennis,

Beklager den lange ventetid, har flyttet i hus samt er der kommet en hund "ind ad døren" så der har været rigeligt at se til. Hostede selv billederne på min server tidligere, nu ligger det på google drive og burde gerne blive der. ;)

Har også købt et par småting til dytten, siden at jeg nu heldigvis kan beholde den :D

Clubsport DSG skifter:
Billede
Billede

Clubsport centerkapsler til hjul (ryger på vinterfælgende da det snart er tid til at få dem på!) Overvejer allerede at købe et sæt mere så sommerfælgende er helt klar til sommer :)
Billede
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

PhillOS
Medlem
Indlæg: 762
Tilmeldt: 1. maj 2012, 18:49
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 159 times
Been thanked: 249 times

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af PhillOS » 16. nov 2016, 00:39

vrod skrev:Hej Dennis,

Beklager den lange ventetid, har flyttet i hus samt er der kommet en hund "ind ad døren" så der har været rigeligt at se til. Hostede selv billederne på min server tidligere, nu ligger det på google drive og burde gerne blive der. ;)

Har også købt et par småting til dytten, siden at jeg nu heldigvis kan beholde den :D

Clubsport DSG skifter:
Billede
Billede

Clubsport centerkapsler til hjul (ryger på vinterfælgende da det snart er tid til at få dem på!) Overvejer allerede at købe et sæt mere så sommerfælgende er helt klar til sommer :)
Billede
Hvor køber man sådan et par center kapsler med vw logo? Måske ikke i rød men blot sort med sølv logo.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
.

peter_dk25
Medlem
Indlæg: 530
Tilmeldt: 2. jul 2013, 16:04
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 5 times
Been thanked: 26 times

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af peter_dk25 » 16. nov 2016, 09:33


Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af Mike H » 16. nov 2016, 09:44

Så blev der ingen VW Tiguan kan jeg regne ud.
Kommer til at se godt ud på/I din bil - de par ting der.
Endnu engang tak for din hjælp med kodningen af min Golf. Det spiller max - comming home er bare top $.
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af vrod » 1. dec 2016, 12:49

Har haft ret så travlt grundet nogle ting der er sket i livet. :) Har bare købt kapslerne på ebay, det samme med shifteren.

@Mike H - Nope ingen tiguan til os, men istedet nok en touareg som vi har fundet til en vild god pris. :D

Lyder godt at du er tilfreds med kodningen. :) og du er som altid velkommen, tak for slik og konfekt!
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6581
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 553 times
Been thanked: 921 times
Kontakt:

Re: Chris' Golf 7 GTI - Nye billeder!

Indlæg af i-s » 8. jan 2017, 17:50

Dit LED tågelys ser fedt ud. Thumbs up for fejlfindingen.
/Søren.

Besvar

Tilbage til "Volkswagen"