2016 VW Polo BlueGT DSG

Her kan du vise din Volkswagen frem og få feedback
Forumregler
Værkstedet - Galleri/Show off - Volkswagen > Tilføjelse til de generelle regler
Billeder eller video er et krav i galleriet.
Emnetitel skal indeholde [Årgang] [Mærke][Model]
Bilen skal være indenfor VAG-gruppen.
Bilen skal være din egen.
tiniboy
Helt nyt medlem
Indlæg: 59
Tilmeldt: 27. sep 2015, 12:30
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2016 VW Polo BlueGT DSG

Indlæg af tiniboy » 29. mar 2016, 06:31

Okay, jeg glæder mig til selv at prøve det:)

Har en ret lav bil nu som altid er stenhård, men det er ikke altid sjovt og køre længere i en meget lav bil :-D

Så glæder mig til en "normal" bil også at man stadig har den funktion er lækkert :)


Har du nogen planer med din eller holder du den, som du fik den leverer?:)

Sander2300
Nyt medlem
Indlæg: 115
Tilmeldt: 12. nov 2014, 20:02
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 16 times
Been thanked: 17 times

Re: 2016 VW Polo BlueGT DSG

Indlæg af Sander2300 » 29. mar 2016, 20:33

tiniboy skrev:Okay, jeg glæder mig til selv at prøve det:)

Har en ret lav bil nu som altid er stenhård, men det er ikke altid sjovt og køre længere i en meget lav bil :-D

Så glæder mig til en "normal" bil også at man stadig har den funktion er lækkert :)


Har du nogen planer med din eller holder du den, som du fik den leverer?:)
Nej ikke rigtig.. har jo fået den leveret med "næsten" alt i udstyr. mangler kun panorama, men der sagde pengepungen stop :) Er mest til at holde den originalt, så andre fælge er ikke en mulighed. WRC fælgene er da lækre, men ikke så jeg ville overveje dem og så synes jeg egentlig at de standard Montani fælge er super fede :)
Tænker måske at den skal sænkes lidt på sigt. synes Poloerne står meget højt bagtil hvilket ikke er lige kønt til sådan en sportsmodel ;) Ellers skal den kodes lidt med noget needle sweep og så skal emblemerne væk bagpå. Så det er meget små opgraderinger der er i tankerne :D

tiniboy
Helt nyt medlem
Indlæg: 59
Tilmeldt: 27. sep 2015, 12:30
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2016 VW Polo BlueGT DSG

Indlæg af tiniboy » 29. mar 2016, 21:10

Ja okay, kan lidt lide lidt gejl. Syntes et sæt wrc fælge ville være lækre også de originale som vinterdæk :)

Men vi er jo forskellige :)

kasperpaulsen
Helt nyt medlem
Indlæg: 57
Tilmeldt: 4. apr 2016, 15:21
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2016 Vw Polo Bluegt Dsg

Indlæg af kasperpaulsen » 4. apr 2016, 15:40

Kan se du har fået soundsystemet i også. Jeg har lige bestilt en ny blue gt selv og ville have det i, men forhandleren frarådet det da han ikke synes det er pengene værd og simpelthen ikke gør en stor nok forskel i forhold til poloen standard anlæg (som jeg faktisk synes er ret ok). Så jeg endte med ikke at få det med i, men det kan jo nåes endnu.. Hvad er dine erfaringer med systemet??? :-)

Sander2300
Nyt medlem
Indlæg: 115
Tilmeldt: 12. nov 2014, 20:02
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 16 times
Been thanked: 17 times

Re: 2016 Vw Polo Bluegt Dsg

Indlæg af Sander2300 » 4. apr 2016, 18:56

kasperpaulsen skrev:Kan se du har fået soundsystemet i også. Jeg har lige bestilt en ny blue gt selv og ville have det i, men forhandleren frarådet det da han ikke synes det er pengene værd og simpelthen ikke gør en stor nok forskel i forhold til poloen standard anlæg (som jeg faktisk synes er ret ok). Så jeg endte med ikke at få det med i, men det kan jo nåes endnu.. Hvad er dine erfaringer med systemet??? :-)
Det spiller rigtig godt! det er en klar upgrade og man kan tydeligt mærke forskel. jeg er i hvert fald super glad for at have fået det i :)
Jeg har fået det monteret hos Watcher herinde fra og kan igen kun sige at jeg er meget tilfreds :)
Så hvis jeg var dig, ville jeg helt klart tilvælge det!

kingsingh
Helt nyt medlem
Indlæg: 4
Tilmeldt: 9. okt 2009, 07:44
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2016 VW Polo BlueGT DSG

Indlæg af kingsingh » 26. dec 2016, 00:11

Super fed bil ;-) Tillykke med den!!

Jeg har selv bestilt en dog privat leasing men også med DSG7, DKpakke og DK teknik pakke. Glæder mig helt vildt og mest til IKKE AT SKIFTE GEAR MERE!!!! :P

Hvad giver din på literen ca?

Crucky
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 22. jan 2015, 23:38
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 8 times

Re: 2016 VW Polo BlueGT DSG

Indlæg af Crucky » 26. dec 2016, 13:34

Eftermonteret udstyr: Originale alupedaler

Hvor har du fundet dem?? Jeg kan kun finde til manual gear, og af underlig grund siger VW at de ikke passer på DSG :roll:

peter_dk25
Medlem
Indlæg: 530
Tilmeldt: 2. jul 2013, 16:04
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 5 times
Been thanked: 26 times

Re: 2016 VW Polo BlueGT DSG

Indlæg af peter_dk25 » 26. dec 2016, 13:43


Sander2300
Nyt medlem
Indlæg: 115
Tilmeldt: 12. nov 2014, 20:02
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 16 times
Been thanked: 17 times

Re: 2016 VW Polo BlueGT DSG

Indlæg af Sander2300 » 26. dec 2016, 20:56

kingsingh skrev:Super fed bil ;-) Tillykke med den!!

Jeg har selv bestilt en dog privat leasing men også med DSG7, DKpakke og DK teknik pakke. Glæder mig helt vildt og mest til IKKE AT SKIFTE GEAR MERE!!!! :P

Hvad giver din på literen ca?
Det er også en rigtig lækker bil, du kan godt glæde dig :-)

Jeg kører stort set kun motorvej og ligger som regelt på 130-140 km/t hvilket ikke bidrager til nogen god brændstoføkonomi. Vil tro jeg ca. ligger på en 11-12 km/l.
Ved meget pæn kørsel og uden for mange accelerationer kan den dog godt komme op på en 18-19 stykker

Sander2300
Nyt medlem
Indlæg: 115
Tilmeldt: 12. nov 2014, 20:02
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 16 times
Been thanked: 17 times

Re: 2016 VW Polo BlueGT DSG

Indlæg af Sander2300 » 26. dec 2016, 20:57

Crucky skrev:Eftermonteret udstyr: Originale alupedaler

Hvor har du fundet dem?? Jeg kan kun finde til manual gear, og af underlig grund siger VW at de ikke passer på DSG :roll:
Jeg har købt dem og fået dem monteret hos VW....

kingsingh
Helt nyt medlem
Indlæg: 4
Tilmeldt: 9. okt 2009, 07:44
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2016 VW Polo BlueGT DSG

Indlæg af kingsingh » 26. dec 2016, 22:18

Sander2300 skrev:
kingsingh skrev:Super fed bil ;-) Tillykke med den!!

Jeg har selv bestilt en dog privat leasing men også med DSG7, DKpakke og DK teknik pakke. Glæder mig helt vildt og mest til IKKE AT SKIFTE GEAR MERE!!!! :P

Hvad giver din på literen ca?
Det er også en rigtig lækker bil, du kan godt glæde dig :-)

Jeg kører stort set kun motorvej og ligger som regelt på 130-140 km/t hvilket ikke bidrager til nogen god brændstoføkonomi. Vil tro jeg ca. ligger på en 11-12 km/l.
Ved meget pæn kørsel og uden for mange accelerationer kan den dog godt komme op på en 18-19 stykker
Glæder mig sgu som et lille barn :P Okay 11-12 km/l er faktisk ikke særlig meget. Men jeg har meget trafik hver morgen, så burde kunne køre ret langt på literen.

Har du overvejet at chippe din? Forresten Sander2300 har du prøvet den adaptive fartpilot? Bremser den selv? og virker den fra stilstand og op til 160 km/t? Det kunne nemlig være vildt dejligt i trafikken :-)

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: 2016 VW Polo BlueGT DSG

Indlæg af GranTurismo » 26. dec 2016, 22:56

kingsingh skrev:
Sander2300 skrev:
kingsingh skrev:Super fed bil ;-) Tillykke med den!!

Jeg har selv bestilt en dog privat leasing men også med DSG7, DKpakke og DK teknik pakke. Glæder mig helt vildt og mest til IKKE AT SKIFTE GEAR MERE!!!! :P

Hvad giver din på literen ca?
Det er også en rigtig lækker bil, du kan godt glæde dig :-)

Jeg kører stort set kun motorvej og ligger som regelt på 130-140 km/t hvilket ikke bidrager til nogen god brændstoføkonomi. Vil tro jeg ca. ligger på en 11-12 km/l.
Ved meget pæn kørsel og uden for mange accelerationer kan den dog godt komme op på en 18-19 stykker
Glæder mig sgu som et lille barn :P Okay 11-12 km/l er faktisk ikke særlig meget. Men jeg har meget trafik hver morgen, så burde kunne køre ret langt på literen.

Har du overvejet at chippe din? Forresten Sander2300 har du prøvet den adaptive fartpilot? Bremser den selv? og virker den fra stilstand og op til 160 km/t? Det kunne nemlig være vildt dejligt i trafikken :-)
Ja ACC bremser selv. Det virker fra 1-2 km/t op til 160. Det er VILDT lækkert, især sammen med DSG.

Med 130-140 stykker går min ca. 14-16 stykker. Et par km/l mere ved 110.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

kingsingh
Helt nyt medlem
Indlæg: 4
Tilmeldt: 9. okt 2009, 07:44
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2016 VW Polo BlueGT DSG

Indlæg af kingsingh » 26. dec 2016, 23:32

GranTurismo skrev:
kingsingh skrev:
Sander2300 skrev: Det er også en rigtig lækker bil, du kan godt glæde dig :-)

Jeg kører stort set kun motorvej og ligger som regelt på 130-140 km/t hvilket ikke bidrager til nogen god brændstoføkonomi. Vil tro jeg ca. ligger på en 11-12 km/l.
Ved meget pæn kørsel og uden for mange accelerationer kan den dog godt komme op på en 18-19 stykker
Glæder mig sgu som et lille barn :P Okay 11-12 km/l er faktisk ikke særlig meget. Men jeg har meget trafik hver morgen, så burde kunne køre ret langt på literen.

Har du overvejet at chippe din? Forresten Sander2300 har du prøvet den adaptive fartpilot? Bremser den selv? og virker den fra stilstand og op til 160 km/t? Det kunne nemlig være vildt dejligt i trafikken :-)
Ja ACC bremser selv. Det virker fra 1-2 km/t op til 160. Det er VILDT lækkert, især sammen med DSG.

Med 130-140 stykker går min ca. 14-16 stykker. Et par km/l mere ved 110.
Ej hvor nice!! Glæder mig helt vildt til trafik nu :P Tak for info!!

Besvar

Tilbage til "Volkswagen"