1988 Volkswagen Golf 2 GTI 16v 300hk
: 12. jul 2018, 09:12
Volkswagen Golf 2 GTI 16v fra 1988.
Har ejet bilen i snart 11 år, hvor 6 af dem har gået med renovering. Bilen er nu "færdig" og kan følges på instagram bruger: jimmibk_mk2 eller #jimmis2er
Motorblok:
Cyllinder boret op.
forstærket plejllejer og hovedelejer
Smedet lavkompressions wössner stempler.
Arias H-Profil plejlstænger 565g 900nm med ARP2000 bolte.
Olietryk i oliepumpe forhøjet.
ARP Hovedebolte
Topstykke:
28mm inconel Ventiler
Planslebet 0,1mm
16x RennSport Ventilløftere 54g
Vr6 Tomgangsregulator
Garrett T3/T4 turbo A/R 0.63. M27 kompresserhus. T25 Flange
G60 IC
Maymann Motorsport blowoff ventil. (Recirkulerende)
Aluminums bundkar med olie returløb.
RennSport Aluminiums vandkøler
2X Spal 2800m3 blæsere
HGP Turbo udstødningsmanifold
Ebay Indsugnings manifold med dysebro
Kinugawa universal aktuator
KMS Motorstyring
Turbosmart 3 Bars Mapsensor
Turbosmart Elektronisk Boost Controller
VR6 Gasspjæld
Innovate Wideband
3 Bars benzin regulator
3" Frederich MotorSport Udstødning.
3" Downpipe
2,5"/3" trykrør
K&N Filter 3" 350mm
Golf 4 2.0 Speedertræk
Tænding og Benzin
High Performance HT 10mm tændkabler i rød.
630ml Bosch dyser
Bosch 044 ekstern benzin pumpe
Golf 4 2.0 Tændspole
NGK-R 7 graders tændrør.
AK Racing aluminium benzin resoir
Gearkasse:
02Q 6-Speed fra en Seat Leon TFSI
Pedalsæt fra en Corrado G60 (hydralisk kobling.)
Epytec gearkasse ophæng.
Bora TDI starter.
Tfsi kobling og swinghjul
Vibratechnics ROAD Front Motorophæng
Vibratechnics COMP Gearkasse ophæng
-17x8 OZ Futura
Nye kanter i 1" istedet for 0,5" Poleret op
Center malet i VAG Tungstens Silver LB7W 64117452
Tønder malet i sort
205/40-17 Michelin Pilot Sport 3
- Lakeret forbro og bagbro Sort. Alle bøsninger skiftet.
- Hele bunden har fået sprøjtesealer, alm sealer og gummihud.
- VR6 288mm ATE 54 Kaliper fra Passat.5x100 Undervogn. Originale GTI kalibre bag med golf 3 GTI skiver.
- Hovedcyllinder 25,4mm fra Vw T4
- FK Highsport Gevindundervogn
- G60 kofangere.
- G60 Underlæbe
- Jetta dørlister tynd, med GTI mærker.
- G60 Skærmforøgere (store skærmforøgere)
- G60 paneler
- Orignale Hella Sort/Rød baglygter
- Dobbeltlygte front med klarglas
- Blændet VW logo på bagpanel og golf gti logo
- CSR Bagklap liste med blændet lås.
-JOM Hoodlift
- Chrome dørlåse
- Chrome motorklaps lås
Bilen er malet mørkerød med mellemslibning og 2 gange klarlak
OEM: AX2, NIS.AX2:04 64099988
Rojo Burdoes, Pearl RED finish effekt.
Orignal blå recaro edition kabine
- Himmel, A og C Stolpe beklædt med sort skumstof
- Inder bagerumsklap beklædt med sort skumstof
- Golf mk3 Instrumentbord.
- VR6 tachometer til 300km/t
- Urholder i midterkonsol af Kim Lønsbo til ProSport Evo Gauge Boost & Innovate Gauge AFR
Elspejle
Servostyrring fra en Golf 2 1,6td motorkode SB fra 1991
STP vibra/støj plader monteret i hele bunden, alle døre.
Ledningsnet og sikrings boks. Skiftet fra CE1 til CE2
300hk og 365nm - Igangværende godkendelse hos autoconsult.
Der er stadigvæk en masser planer og forbedringer som løbende vil komme.
Har ejet bilen i snart 11 år, hvor 6 af dem har gået med renovering. Bilen er nu "færdig" og kan følges på instagram bruger: jimmibk_mk2 eller #jimmis2er
Motorblok:
Cyllinder boret op.
forstærket plejllejer og hovedelejer
Smedet lavkompressions wössner stempler.
Arias H-Profil plejlstænger 565g 900nm med ARP2000 bolte.
Olietryk i oliepumpe forhøjet.
ARP Hovedebolte
Topstykke:
28mm inconel Ventiler
Planslebet 0,1mm
16x RennSport Ventilløftere 54g
Vr6 Tomgangsregulator
Garrett T3/T4 turbo A/R 0.63. M27 kompresserhus. T25 Flange
G60 IC
Maymann Motorsport blowoff ventil. (Recirkulerende)
Aluminums bundkar med olie returløb.
RennSport Aluminiums vandkøler
2X Spal 2800m3 blæsere
HGP Turbo udstødningsmanifold
Ebay Indsugnings manifold med dysebro
Kinugawa universal aktuator
KMS Motorstyring
Turbosmart 3 Bars Mapsensor
Turbosmart Elektronisk Boost Controller
VR6 Gasspjæld
Innovate Wideband
3 Bars benzin regulator
3" Frederich MotorSport Udstødning.
3" Downpipe
2,5"/3" trykrør
K&N Filter 3" 350mm
Golf 4 2.0 Speedertræk
Tænding og Benzin
High Performance HT 10mm tændkabler i rød.
630ml Bosch dyser
Bosch 044 ekstern benzin pumpe
Golf 4 2.0 Tændspole
NGK-R 7 graders tændrør.
AK Racing aluminium benzin resoir
Gearkasse:
02Q 6-Speed fra en Seat Leon TFSI
Pedalsæt fra en Corrado G60 (hydralisk kobling.)
Epytec gearkasse ophæng.
Bora TDI starter.
Tfsi kobling og swinghjul
Vibratechnics ROAD Front Motorophæng
Vibratechnics COMP Gearkasse ophæng
-17x8 OZ Futura
Nye kanter i 1" istedet for 0,5" Poleret op
Center malet i VAG Tungstens Silver LB7W 64117452
Tønder malet i sort
205/40-17 Michelin Pilot Sport 3
- Lakeret forbro og bagbro Sort. Alle bøsninger skiftet.
- Hele bunden har fået sprøjtesealer, alm sealer og gummihud.
- VR6 288mm ATE 54 Kaliper fra Passat.5x100 Undervogn. Originale GTI kalibre bag med golf 3 GTI skiver.
- Hovedcyllinder 25,4mm fra Vw T4
- FK Highsport Gevindundervogn
- G60 kofangere.
- G60 Underlæbe
- Jetta dørlister tynd, med GTI mærker.
- G60 Skærmforøgere (store skærmforøgere)
- G60 paneler
- Orignale Hella Sort/Rød baglygter
- Dobbeltlygte front med klarglas
- Blændet VW logo på bagpanel og golf gti logo
- CSR Bagklap liste med blændet lås.
-JOM Hoodlift
- Chrome dørlåse
- Chrome motorklaps lås
Bilen er malet mørkerød med mellemslibning og 2 gange klarlak
OEM: AX2, NIS.AX2:04 64099988
Rojo Burdoes, Pearl RED finish effekt.
Orignal blå recaro edition kabine
- Himmel, A og C Stolpe beklædt med sort skumstof
- Inder bagerumsklap beklædt med sort skumstof
- Golf mk3 Instrumentbord.
- VR6 tachometer til 300km/t
- Urholder i midterkonsol af Kim Lønsbo til ProSport Evo Gauge Boost & Innovate Gauge AFR
Elspejle
Servostyrring fra en Golf 2 1,6td motorkode SB fra 1991
STP vibra/støj plader monteret i hele bunden, alle døre.
Ledningsnet og sikrings boks. Skiftet fra CE1 til CE2
300hk og 365nm - Igangværende godkendelse hos autoconsult.
Der er stadigvæk en masser planer og forbedringer som løbende vil komme.