Golf 2 gti stjålet.fundet igen

Kun til efterlysning af stjålne eller glemte biler/bilting
Besvar
skodacombi
Medlem
Indlæg: 1412
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: mj auto/montage
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Golf 2 gti stjålet.fundet igen

Indlæg af skodacombi » 11. apr 2013, 07:42

sort golf 2 gti nummerplade fc31501 stjålet :evil: i nat mellem kl21 i går aftes ogkl 5 i nat..den er stjålet i grønbæk lidt nord for silkeborg..særlige kendetegn.... sænket.dobbelt runde forlygter..original gti frontlæbe.ingen nummerplade foran..tlf 20897210
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto

skodacombi
Medlem
Indlæg: 1412
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: mj auto/montage
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Golf 2 gti stjålet.fundet igen

Indlæg af skodacombi » 7. maj 2013, 21:15

har næsten lige hentet bilen i randers... den er blevet skamferet med thansen lygter også har de monteret en pis radio og skamferet min hattehylde og div andre ting i bilen de har været ved at male på min bil fuck jeg vil gerne have fat i den nar der ikke kunne min bil være i fred.men nu er den hjemme igen så skal den bare standers så den kan komme i form igen...michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto

Besvar

Tilbage til "Efterlysning"