Det er tid til at skifte Golfen ud, jeg har i lang tid tænkt at der skulle en Passat 2,0 tsi 210hk til
Men marked er ikke så stort for lige den motor/bil kombi, og ideen var sådan set bare jeg ville væk fra diesel, have lidt mere plads end i Golfen og en lidt frisk bil.
I dag var jeg så ude og se på en A4 1,8tfsi 170hk fra 12 med bl.a navi og xenon, og jeg er egentlig blevet ret lun på den. Forhandleren gav mig en okay byttepris på Golfen hvor jeg kunne beholde bremser og hjulene jeg har.
Men er det en problemfri motor? Eller er har den også problemer med stemplerne ligesom 2,0 i A4 har?
Jeg har ikke været ude og prøve en Passat, men udseendet på A4 tiltaler mig mest, og den har de dyre ting at eftermontere som xenon og navi. De passater jeg har luret på har været uden xenon eller for mange km. Så der skal eftermonteres de ting, dog er der mere plads i en Passat.
Jeg har mest af alt bare lyst til at gå ned og skrive under på A4eren i morgen, nogen grund til at lade være?
Jeg var også ude og prøvekøre en A3 8v sb 1,8tfsi ambition s-tronic, den kørte rigtig fint men jeg får ikke mere plads end jeg allerede har i 6'eren så den er lidt glemt igen.
Nogen der kan samle mine tanker?
På forhånd tak
I skal også lige have et billede