Lapiz Blå Metallic

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Primula
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2013, 16:44
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Lapiz Blå Metallic

Indlæg af Primula » 19. jun 2018, 20:41

Godaften folkens.
Vi står og skal have ombyttet vores VW golf variant pga. dsg slip. Vi overvejer i den forbindelse farven Lapiz Blå Metallic med R-line eksteriør pakke. Det er en lidt frisk farve så inden vi gør det ville vi høre om der er en som ejer en bil med den kombination som vi kan komme og se live. Vi er bosiddende i Kolding så hvis der er nogen der vil vise frem eller kender nogen der vil må i meget gerne give besked. Vi er villige til at køre et godt stykke vej for at være sikre på vi gør det rigtige :-)

Med venlig hilsen

Rasmus Hansen

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5842
Tilmeldt: 12. okt 2010, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 293 times

Re: Lapiz Blå Metallic

Indlæg af AU-R8 » 19. jun 2018, 20:42

En der får byttet en VW grundet DSG, så må det jo være helt sygt slemt :mrgreen:

Brugeravatar
JerrilD
Aktiv medlem
Indlæg: 2173
Tilmeldt: 24. mar 2009, 20:28
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Trekants Området
Has thanked: 21 times
Been thanked: 55 times

Re: Lapiz Blå Metallic

Indlæg af JerrilD » 19. jun 2018, 20:53

Spørg ham her http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 8&t=139546

Han er fra Vestjylland :D
Vw Polo Mk2 Steilheck 1300 4Gear
Suzuki Jimny 1.5 Adventure

Brugeravatar
Frederik DH
Medlem
Indlæg: 989
Tilmeldt: 15. jun 2008, 13:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 6731
Has thanked: 35 times
Been thanked: 105 times

Re: Lapiz Blå Metallic

Indlæg af Frederik DH » 19. jun 2018, 20:55

Ham her er til dagligt i Ribe og har vidst meget godt det i søger. I arbejdstiden er jeg i Ribe, udenfor arbejdstid er jeg tættere på Esbjerg :)
Frederik DH

'22 ID.5 Pro Performance
'17 move up!

Primula
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2013, 16:44
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lapiz Blå Metallic

Indlæg af Primula » 19. jun 2018, 21:02

AU-R8 skrev:
19. jun 2018, 20:42
En der får byttet en VW grundet DSG, så må det jo være helt sygt slemt :mrgreen:
Nej det var faktisk ikke så slemt. De forsøgte at skifte til ny type kobling efter 3000 km men det nye type passede ikke i 1.5 så de smed bare den gamle i uden at fortælle mig det. Vendte så tilbage til dem og sagde jeg ikke kunne mærke nogen ændring og de sagde det kunne ikke betale sig at skifte kobling og at det var spild af min og deres tid fordi det alligevel ikke ville hjælpe. Jeg kunne kontakte dem engang efter sommer og spørge dem om der var kommet en løsning. Snakkede så med FDM og vendte tilbage med beskeden om at de juridisk havde pligt til at afhjælpe problemet inden for rimelig tid og at jeg ikke kunne se at de kunne gøre det. Efter lidt skrivende frem og tilbage og løbene kontakt med FDM blev jeg ringet op af VW som sagde de ville købe den tilbage eller lave en ombytning.

Mkp
Nyt medlem
Indlæg: 211
Tilmeldt: 5. feb 2014, 19:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 50 times
Been thanked: 20 times

Re: Lapiz Blå Metallic

Indlæg af Mkp » 21. jun 2018, 07:16

Hej!
Er det noget du har noget dokumentation på, at den nye type ikke passer på 1.5? For jeg har en kammerat der lige har fået skiftet til den nye type i en 1.5 så nu tænker jeg om det er samme historie for ham? For så skal der ske noget i hans sag


Sent from my iPhone using Tapatalk

Primula
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2013, 16:44
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lapiz Blå Metallic

Indlæg af Primula » 21. jun 2018, 09:36

Mkp skrev:
21. jun 2018, 07:16
Hej!
Er det noget du har noget dokumentation på, at den nye type ikke passer på 1.5? For jeg har en kammerat der lige har fået skiftet til den nye type i en 1.5 så nu tænker jeg om det er samme historie for ham? For så skal der ske noget i hans sagBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej jeg har ingen dokumentation andet end en optaget telefonsamtale med værkstedet der forklare at den ikke passede i. På fakturaen står der at gearkasse har været ude og at der er sket udskiftning af kobling så den er lidt misvisende.

Mkp
Nyt medlem
Indlæg: 211
Tilmeldt: 5. feb 2014, 19:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 50 times
Been thanked: 20 times

Re: Lapiz Blå Metallic

Indlæg af Mkp » 22. jun 2018, 08:51

Primula skrev:
Mkp skrev:
21. jun 2018, 07:16
Hej!
Er det noget du har noget dokumentation på, at den nye type ikke passer på 1.5? For jeg har en kammerat der lige har fået skiftet til den nye type i en 1.5 så nu tænker jeg om det er samme historie for ham? For så skal der ske noget i hans sagBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej jeg har ingen dokumentation andet end en optaget telefonsamtale med værkstedet der forklare at den ikke passede i. På fakturaen står der at gearkasse har været ude og at der er sket udskiftning af kobling så den er lidt misvisende.
Det lyder næsten som hans fakturaBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"