VW ID.3 lanceret

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
M_Olsen
Aktiv medlem
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: M Olsen
Geografisk sted: Sakskøbing Lolland
Has thanked: 0
Been thanked: 9 times

Re: VW ID.3 lanceret

Indlæg af M_Olsen » 10. sep 2019, 10:58

BrianDS skrev:
10. sep 2019, 08:56
Ja, og nej - kryptisk svar.

De procentvise afgifter er andelen af den afgift en tilsvarende bil der kører på fossilt brændstof ville betale, så det er alt imellem 85-150% og så 20% af det der skal betales i 2019 - og så bliver det så fordoblet i 2020 - indtil du når 100% af vores sindsyge afgifter i 2023.
Dertil kommer at der lige nu er nogle fradrag der gør biler under 400.000 kr mere eller mindre afgiftsfrie i 2019 og måske 2020.

Så vi har stadig et indviklet afgiftssystem, og elbilerne bliver lige om lidt meget dyrere end ICE biler, hvis ikke der bliver lavet afgift ændringer.
Elbiler er uden afgift væsentlig dyrere end ICE biler, men pga. afgifterne bliver forskellen forstærket yderligere, så det at bestille en elbil kan være noget usikkert, og jeg forstår godt hvis forhandlerne ikke tør sælge en elbil der kan leveres næste år, for hvis afgifterne stiger, så vil kunden sikkert ikke have den - eller kunden kan ikke betale, og så hænger forhandler/importør på denne elbil.

Det har længe været usikkert med biler pga de høje afgifter, men elbiler er giftige så længe de fungerer som blankocheck for skiftende regeringer. Billede
Ja jeg kan godt se at jeg har været forkert på den. Men hvis man tager udgangspunkt i denne beregning og sætter bilen til 350.000 uden afgift med moms. Med de samme fradrag som i beregningen og 65% i afgift.
Udklip.JPG
Udklip.JPG (65.72 KiB) Vist 1285 gange
Så får jeg en afgift på 74.685kr inden bundfradrag hvad det så bliver i 2021. Så hvis der ikke kommer et bundfradrag så stiger bilen med 75.000 i mellem 2020 og 2021 forsætter de 77.000 i bundfradrag så der jo stadig ingen afgift men hvem kan svare på det.

M Olsen
These users thanked the author M_Olsen for the post:
BrianDS
Mvh. M Olsen

Golf 1 cabriolet til salg køb den nu: https://www.dba.dk/vw-golf-i-18-gli-cab ... 057389875/

Voigt1
Nyt medlem
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 17 times

Indlæg af Voigt1 » 10. sep 2019, 11:14

AU-R8 skrev:
10. sep 2019, 10:10
Service på el biler er en del mindre. At nogen så prøver at tage sig godt betalt er noget andet.
Bremser slides heller ikke da el biler jo lader bremseenergien.
Ja og bruger du ikke bremserne så ruster de helt vildt - tro mig taler af erfaring. Kører kun momentvis med regenerering i min Golf GTE - gjorde det meget i starten, men bremserne har det ikke godt med det.
These users thanked the author Voigt1 for the post:
BrianDS
Nuværende bilpark: GOLF GTE 7.5- 2018, Toyota Yaris 2012 , Mercedes SLK 230 1997

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Geografisk region: København
Has thanked: 13 times
Been thanked: 173 times

Indlæg af AU-R8 » 10. sep 2019, 11:30

Voigt1 skrev:
10. sep 2019, 11:14
AU-R8 skrev:
Service på el biler er en del mindre. At nogen så prøver at tage sig godt betalt er noget andet.
Ja og bruger du ikke bremserne så ruster de helt vildt - tro mig taler af erfaring. Kører kun momentvis med regenerering i min Golf GTE - gjorde det meget i starten, men bremserne har det ikke godt med det.
På de fleste rene el biler er bremser af en anden legering så de ruster meget mindre..
Har haft Tesla og nu E Tron
2017 MB V Bus, 2018 R8

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Has thanked: 39 times
Been thanked: 208 times

Indlæg af SteffenR » 10. sep 2019, 11:34

Taycan har keramisk coating på stålbremsene, da de forventer mange vil bruge one pedal driving og derfor ikke bruge bremserne.

VW’en ligner man har parret en scenic med en leaf.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."

Ironi kan forekomme

BrianDS
Aktiv medlem
Geografisk region: Vestjylland
Has thanked: 1289 times
Been thanked: 200 times

Indlæg af BrianDS » 10. sep 2019, 11:45

AU-R8 skrev:
Voigt1 skrev:
AU-R8 skrev:
På de fleste rene el biler er bremser af en anden legering så de ruster meget mindre..
Hvor længe har du haft Tesla og e-tron?
Forhåbentlig har du ret i at bremserne er beskyttet bedre (sandsynligvis også dyrere), men hvorfor har de så ikke brugt disse bremser på alle hybrid og elbiler?

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Been thanked: 173 times

Indlæg af AU-R8 » 10. sep 2019, 11:52

BrianDS skrev:
10. sep 2019, 11:45
AU-R8 skrev:
Voigt1 skrev:

Forhåbentlig har du ret i at bremserne er beskyttet bedre (sandsynligvis også dyrere), men hvorfor har de så ikke brugt disse bremser på alle hybrid og elbiler?
3 år Trsla og 1,5 måned E Tron
Skal siges det ikke er sparekørsel.
En plogin hybrid kan vel ikke motorbremse det samme som en ren el bil uden at jeg skal kloge mig på en GTE.
El bil skal jo stadig have renset skiverne, mon ikke de har lagt det ind så der bremses på skiverne ind imellem.
Ligesom når biler har regnsensor og man kørr motorvej og klodserne renser skiverne for vand indimellem for at der er fuld bremsekraft til stede hvis det skulle være nødvendigt 😀
Senest rettet af AU-R8 10. sep 2019, 11:58, rettet i alt 1 gang.
2017 MB V Bus, 2018 R8

BrianDS
Aktiv medlem

Indlæg af BrianDS » 10. sep 2019, 11:53

AU-R8 skrev:
BrianDS skrev:
10. sep 2019, 11:45
AU-R8 skrev: På de fleste rene el biler er bremser af en anden legering så de ruster meget mindre..
3 år Trsla og 1,5 måned E Tron
Skal siges det ikke er sparekørsel.
Ok, så forstår jeg godt du ikke oplever problemer BilledeBillede

Thor-thor
Medlem
Geografisk region: Nordjylland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 33 times

Indlæg af Thor-thor » 10. sep 2019, 12:18

BrianDS skrev:
10. sep 2019, 05:59

Lad dig nu ikke snyde, alt andet end service på motoren er som minimum det samme.......

En kollega med en Tesla pralede godt nok med hans billige service til “kun” 6.000 kr (bilen var to år gammel 40.000 km), det svarer til det beløb jeg brugte i alt på fire år og 67.000 km i en Polo 1.6 TDI - autoriseret hos VW........

Der er stort set kun olieskift til forskel på et almindeligt service på en ICE bil og en elbil......
Alt andet lige, er service billigere på en elbil. Her set flere beregninger for de forventede udgifter for en elbil, kan desværre ikke finde dem, men enten er det 1/2 eller 1/3 af prisen for ICE (generelt)....

Derudover står du så og sammenligner serviceprisen for en bil til lidt under 1 mio (går ud fra at det er en Tesla S? (hvor der i øvrigt, så vidt jeg ved, ikke er noget krav om service for at opretholde garanti)) og en Polo 1,6tdi?

Så kan du da også lige sammenligne serviceprisen for en ICE bil til knap 1 mio. og Polo'en nu du er i gang?
Det er jo totalt pærer og bananer
These users thanked the author Thor-thor for the post:
DanielB12

BrianDS
Aktiv medlem

Indlæg af BrianDS » 10. sep 2019, 12:24

Thor-thor skrev:
10. sep 2019, 12:18
BrianDS skrev:
10. sep 2019, 05:59

Lad dig nu ikke snyde, alt andet end service på motoren er som minimum det samme.......

En kollega med en Tesla pralede godt nok med hans billige service til “kun” 6.000 kr (bilen var to år gammel 40.000 km), det svarer til det beløb jeg brugte i alt på fire år og 67.000 km i en Polo 1.6 TDI - autoriseret hos VW........

Der er stort set kun olieskift til forskel på et almindeligt service på en ICE bil og en elbil......
Alt andet lige, er service billigere på en elbil. Her set flere beregninger for de forventede udgifter for en elbil, kan desværre ikke finde dem, men enten er det 1/2 eller 1/3 af prisen for ICE (generelt)....

Derudover står du så og sammenligner serviceprisen for en bil til lidt under 1 mio (går ud fra at det er en Tesla S? (hvor der i øvrigt, så vidt jeg ved, ikke er noget krav om service for at opretholde garanti)) og en Polo 1,6tdi?

Så kan du da også lige sammenligne serviceprisen for en ICE bil til knap 1 mio. og Polo'en nu du er i gang?
Det er jo totalt pærer og bananer
Det er nu den billigste Model S - før afgifterne kom til, men ja, den koster stadig næsten tre gange så meget som omtalte Polo. Sammenligner jeg så med en anden VAG som Octavia (halv pris af omtalte Model S) eller Touran (2/3 af omtalte Model S) med diesel motor, så er service omkostningerne ikke væsentlig forskellige fra Poloen - min Touran er dog dyrere i service pga. DSG6 gearkassen, det er klart. Jeg kan ikke helt se hvad indkøbsprisen på bilen har at gøre med hvad det må koste at servicere den? Hvis du har en 1.6 liters diesel i en Polo eller en Passat så er det stadig det samme der skal udføres?

At garantien på en bil ikke kræver service for at blive opretholdt har intet at gøre med behovet for service - der er desværre flere der har den opfattelse at en elbil overhovedet ikke skal have service, altså bare fordi nogle producenter ikke stiller det som krav - det var egentlig den pointe jeg ville frem til med mit indlæg - så skide være med prisen nogle er billige, nogle er dyre, og sådan er det.

Thor-thor
Medlem

Indlæg af Thor-thor » 10. sep 2019, 12:55

BrianDS skrev:
10. sep 2019, 12:24

..........Jeg kan ikke helt se hvad indkøbsprisen på bilen har at gøre med hvad det må koste at servicere den? Hvis du har en 1.6 liters diesel i en Polo eller en Passat så er det stadig det samme der skal udføres?

At garantien på en bil ikke kræver service for at blive opretholdt har intet at gøre med behovet for service - der er desværre flere der har den opfattelse at en elbil overhovedet ikke skal have service, altså bare fordi nogle producenter ikke stiller det som krav - det var egentlig den pointe jeg ville frem til med mit indlæg - så skide være med prisen nogle er billige, nogle er dyre, og sådan er det.
OK, min erfaring er så at der som regel er en vis sammenhæng mellem nypris/klasse/mærke af bil og servicepriser. Skoda er eksempelvis i den billige ende, formentlig primært fordi man ved at de kunder har fokus på prisen, hvorimod Audi kører med højere priser, som man selvfølgelig prøver at forklarer med mere avanceret teknik etc. Men som uden tvivl også skyldes at Audi kunderne som regel har flere penge mellem hænderne og er mindre optagede af prisen.
For nogle år siden så jeg i øvrigt et skilt ved en SMC med timeprisen. Så vidt jeg husker Skoda: 700,- VW: 900,- Audi: 1100,- (i må ikke hænge mig op på priserne, men forskellen var et par hundrede mellem hvert mærke)....

Mht. elbil, hvor meget service har den så reelt brug for? Udover bremser, smøring af dørhængsler, "visuel kontrol" af undervogn mm. Personligt ville jeg ikke have noget problem med at springe service over på en elbil. Kan man selv rense/smøre bremser og gider at udføre "visuel kontrol" på diverse, så er der jo intet problem.
På ICE bilen skal der skiftes olie/filter, luftfilter, tændrør, etc. så allerede der bliver man jo træt på forhånd (og man står med potentielt svineri og affaldsprodukter)

Men uanset hvad, så er forventningen stadig at serviceudgifterne er omkring/under det halve på en elbil.....
These users thanked the author Thor-thor for the post:
BrianDS

fjeppe
Medlem

Indlæg af fjeppe » 10. sep 2019, 13:33

Thor-thor skrev:
10. sep 2019, 12:55

Mht. elbil, hvor meget service har den så reelt brug for? Udover bremser, smøring af dørhængsler, "visuel kontrol" af undervogn mm. Personligt ville jeg ikke have noget problem med at springe service over på en elbil. Kan man selv rense/smøre bremser og gider at udføre "visuel kontrol" på diverse, så er der jo intet problem.
På ICE bilen skal der skiftes olie/filter, luftfilter, tændrør, etc. så allerede der bliver man jo træt på forhånd (og man står med potentielt svineri og affaldsprodukter)

Men uanset hvad, så er forventningen stadig at serviceudgifterne er omkring/under det halve på en elbil.....
Har bilen soltag, så skal afløb kontrolleres og smøres, kan ikke huske hvad jeg gav sidst, men gratis var det ikke.

Der er også en del kontrol omkring batteripakken som også tager tid, forsegling osv.

Det er stadig billigere end en benzin (Har både GTE og e-UP) men over halv pris er det ikke.

Men man kan godt se hvorfor de stopper e-Golf'en i 8'eren med de priser, synes det er en fin pris og det virker på mig som om at VW er kommet meget godt med, jeg glæder mig ihvertfald til at tage imod min ID3 1st.
These users thanked the author fjeppe for the post:
BrianDS

Brugeravatar
Søren K
Medlem
Has thanked: 8 times
Been thanked: 15 times

Indlæg af Søren K » 10. sep 2019, 13:39

Hvorfor kan en elbil ikke bare have et interiør som det vi er vant til at se på, alt for spacy det der!

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk

These users thanked the author Søren K for the post (total 4):
MichaelSmedBrianDSBnielsenThe Micktrix / Dk
Vh Søren K

Golf V TDI - Corrado G60 - Golf 1 GTI - Touran TDI DSG - Ford Mondeo 2.5T - Golf 6 TDI - Passat B8 TDI

BrianDS
Aktiv medlem

Indlæg af BrianDS » 10. sep 2019, 14:26

Thor-thor skrev:
... Personligt ville jeg ikke have noget problem med at springe service over på en elbil. Kan man selv rense/smøre bremser og gider at udføre "visuel kontrol" på diverse, så er der jo intet problem.

...
Så springer du heller ikke over, så laver du det bare selv i stedet

Thor-thor
Medlem

Indlæg af Thor-thor » 11. sep 2019, 11:01

BrianDS skrev:
10. sep 2019, 14:26
Thor-thor skrev: ... Personligt ville jeg ikke have noget problem med at springe service over på en elbil. Kan man selv rense/smøre bremser og gider at udføre "visuel kontrol" på diverse, så er der jo intet problem....
Så springer du heller ikke over, så laver du det bare selv i stedet
Det har du ret i. Men der var pointen jo også at det kan være en fordel, hvis der ikke er krav om at få udført service på værksted, for at opretholde garanti. Da man jo så har mulighed for selv at servicere, eller evt. få et "tilfældigt" værksted til at rense/smøre bremser (i øvrigt efter behov og ikke efter et fastsat antal km/periode)...)

martinta
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
Has thanked: 27 times
Been thanked: 30 times

Indlæg af martinta » 11. sep 2019, 11:20

Nu prøvede jeg for sjov skyld at køre ind forbi Hyundai i dag, de har deres kona som jeg ville forvente lå i samme segment som ID3 (baseret på prisen).

Kona'en som jo ligger i nogenlunde samme prisleje som en ID.3 er bygget på en I20, jeg kunne ikke sidde bag mig selv (som i det var ikke fysisk muligt at få mine ben med ind). Så hvis VW kan levere end ID.3 til en pris med mellem batteri pakke til lad os sige 330k, så har de fat i noget rigtigt, da den virker til at være en væsentligt bedre bil end hvad konkurrenterne leverer.

Til sammenligning koster Konaen 309.000 med den "store" batteri pakke, så det må være det som kan sammenlignes, til gengæld får du en bil der ligger 1 klasse under.
These users thanked the author martinta for the post:
BrianDS
2018 Passat 1.4 TSI comfortline premium - DSG7
2015 Polo 1,2 TSI
Passat Forbrug: Billede

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Geografisk sted: Glarbo, Ry
Has thanked: 104 times
Been thanked: 64 times

Indlæg af jansom » 11. sep 2019, 13:35

Jeg synes den ser lækker ud, fine innovative løsninger og nytænkning. Den skal nok blive en kæmpe succes.
:shock:

Brugeravatar
_Jensen
Medlem
Geografisk region: Bornholm
Has thanked: 49 times
Been thanked: 105 times

Indlæg af _Jensen » 11. sep 2019, 13:38

Jeg er enig

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Mvh John
2019 Tiguan 2.0 TDI IQ.Drive 150 HK DSG
2018 Passat Variant 1.4 TSI Highline 150 HK DSG
2016 Golf Variant 1.4 TSI Comfortline 125 HK DSG

Fonne
Medlem
Been thanked: 23 times

Indlæg af Fonne » 11. sep 2019, 14:18

Er der kun kommet priser ud på den ene model ? - En Tesla 3 koster fra 369.900 kr med en WLTP på 409 km, hvordan ligger den nye VW prismæssigt hvis man skal have samme rækkevidde ?

Dog en rigtig flot bil syntes jeg og med god plads trods en komplet størrelse - Men glæder mig nok i højere grad til at se når brugtmarkedet på elbiler i denne klasse for alvor har noget størrelse og volume, dvs 2-3 år gamle ID.3 modeller, hvor de ligger hende. (Om en 5 år)

Brugeravatar
Pablo
Nyt medlem
Has thanked: 7 times
Been thanked: 28 times

Indlæg af Pablo » 11. sep 2019, 14:21

Billede
Den er fin!
These users thanked the author Pablo for the post:
jansom

Brugeravatar
GranTurismo
Aktiv medlem
Has thanked: 114 times
Been thanked: 105 times

Indlæg af GranTurismo » 11. sep 2019, 15:02

Jeg synes den minder (for) meget om en UP forfra.

Jeg er heller ikke så vild med instrumenterne. Men der er da også fede detaljer ved den.

Det bliver spændende at se, hvad en 4WD udgave med stor batteripakke kommer til at koste.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

siccio
Nyt medlem
Been thanked: 34 times

Indlæg af siccio » 11. sep 2019, 17:56

Den skal nok sælge helt fint, ingen tvivl om det.
Ville dog give et kæmpe boost, hvis man kiggede lidt på den “norske model” og ud over afgift også fjerner momsen.
Ingen tvivl om at hvis man ser på salget af Golf f.eks bliver der jo langet rigtigt mange over disken af comfortline med dk-pakke og lidt ekstra udstyr så prisen holdes under 300.000 hvorimod highline med masser af ekstra udstyr til plus 350.000 så er salget mindre, men det er der.
Ved det vil koste statskassen at fjerne moms, men det ville sende det grønne signal de påstår.
Selvfølgeligt ender vi alle nok i el-bil en dag, men først når producenterne får høvlet priserne tilstrækkeligt ned med omkostninger, bliver el-biler rigtigt populære.
Rigtigt mange vil jo nyde den glidende støjsvage kørsel, tror bare stadigvæk at vi skal satse mere på producenterne kontra folkestyret med de bil priser😉
Sådan en I.D 3 vil jo nok ramme tættere på 400 en 300.000 når man ønsker LED-matrix o.s.v
Dog når alt er sagt lækkert at VW kommer på banen, ved godt hvad jeg helst vil have af denne, Nissan Leaf eller Kona. Eller Tesla for den sags skyld.
These users thanked the author siccio for the post:
BrianDS

styker
Medlem
Has thanked: 5 times
Been thanked: 36 times

Indlæg af styker » 11. sep 2019, 19:40

Basismodellen er jo totalt skrabet, selv de basale ting som adaptiv fartpilot fås først fra mellemudgaven, og vognbaneassistent først fra topmodellen.
Hvis ellers BMs data er korrekte, det er jeg lidt overrasket over.
Hvad med jydekrog bliver det muligt, jeg gider ikke køre mit haveaffald i bagagerummet.

Syntes i øvrigt den ligner en krydsning af en citroen grand picasso og BMW I3, og hold nu k... det beige /creme plastikrat er klamt.
These users thanked the author styker for the post:
GaSelle

Voigt1
Nyt medlem
Geografisk region: Fyn
Has thanked: 10 times
Been thanked: 17 times

Indlæg af Voigt1 » 11. sep 2019, 22:52

En bil uden krog kan den blive en bil nr. 1 i en husholdning uden for byerne ? Tesla M3 har jo mulighed for krog til en almindelig husmandstrailer og er jo begyndt at være en ret stor spiller på elbil-markedet.
Nuværende bilpark: GOLF GTE 7.5- 2018, Toyota Yaris 2012 , Mercedes SLK 230 1997

BrianDS
Aktiv medlem

Indlæg af BrianDS » 12. sep 2019, 06:02

Voigt1 skrev:En bil uden krog kan den blive en bil nr. 1 i en husholdning uden for byerne ? Tesla M3 har jo mulighed for krog til en almindelig husmandstrailer og er jo begyndt at være en ret stor spiller på elbil-markedet.
Så betaler jeg hellere for at beholde min fossilbrænder Billede
These users thanked the author BrianDS for the post:
siccio

siccio
Nyt medlem

Indlæg af siccio » 12. sep 2019, 17:10

Lige et lille sidespor, men tjek lige E-Golf den er lige faldet fra 320.000 til 265.000! Noget af et drop.
Kan jo fyldes med meget udstyr nu, bare inden de 300.000 grundet ingen afgift på udstyr.
Tænker bare avancen har været ret god på E-Golf med sådan en pris reduktion.
Ved godt rækkevidden, samt der er de nye I.D på vej, men alligevel.
These users thanked the author siccio for the post (total 2):
BrianDSDanielB12

BrianDS
Aktiv medlem

Indlæg af BrianDS » 12. sep 2019, 17:14

siccio skrev:Lige et lille sidespor, men tjek lige E-Golf den er lige faldet fra 320.000 til 265.000! Noget af et drop.
Kan jo fyldes med meget udstyr nu, bare inden de 300.000 grundet ingen afgift på udstyr.
Og e-Golf er på vej ud fordi Golf 8 kommer Billede

siccio
Nyt medlem

Indlæg af siccio » 12. sep 2019, 18:54

BrianDS skrev:
12. sep 2019, 17:14
siccio skrev:Lige et lille sidespor, men tjek lige E-Golf den er lige faldet fra 320.000 til 265.000! Noget af et drop.
Og e-Golf er på vej ud fordi Golf 8 kommer Billede
Rigtigt men Golf 8 kommer så vidt jeg ved kun med konventionelle motorer, men gad da godt der kom tilsvarende besparelse på Golf 7.5 highline som på E-Golf det ville da rykke godt😂 sker nok ikke
These users thanked the author siccio for the post:
BrianDS

Brugeravatar
M_Olsen
Aktiv medlem
Geografisk region: Sydsjælland
Kommerciel bruger: M Olsen
Geografisk sted: Sakskøbing Lolland
Has thanked: 0

Indlæg af M_Olsen » 13. sep 2019, 09:50

Så lige Seat "ID.3" (koncept der kommer) i en youtube film med sort interiør det er noget pænere end det hvide i en VW så mon ikke det kunne komme i en VW også.

Hop til 27min ca.

M Olsen
These users thanked the author M_Olsen for the post:
The Micktrix / Dk
Mvh. M Olsen

Golf 1 cabriolet til salg køb den nu: https://www.dba.dk/vw-golf-i-18-gli-cab ... 057389875/

BrianDS
Aktiv medlem

Indlæg af BrianDS » 13. sep 2019, 10:43

M_Olsen skrev:Så lige Seat "ID.3" (koncept der kommer) i en youtube film med sort interiør det er noget pænere end det hvide i en VW så mon ikke det kunne komme i en VW også.

M Olsen
El born blev præsenteret for noget tid siden - men jeg håber da ID.3 kommer med mørkt interiør, ellers er jeg bange for den udelukker mange.

Brian Scharling
Helt nyt medlem
Geografisk sted: Støvring
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Indlæg af Brian Scharling » 13. sep 2019, 12:09

BrianDS skrev:
13. sep 2019, 10:43
M_Olsen skrev:Så lige Seat "ID.3" (koncept der kommer) i en youtube film med sort interiør det er noget pænere end det hvide i en VW så mon ikke det kunne komme i en VW også.

M Olsen
El born blev præsenteret for noget tid siden - men jeg håber da ID.3 kommer med mørkt interiør, ellers er jeg bange for den udelukker mange.
Der bliver vist 4 forskellige interiør kombinationer alt efter udstyrsniveau.
VW Touran 1.6 TDI DSG IQ.Drive '19
Nissan Leaf Acenta '14

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak"