Prøv liiiige og sæt dig ind i en Xpeng G9… shit en lækker vogn. Og så er den også et lademonster.LowDog skrev:Hvad kører sådan en "normalt" uden træk på? Omkring 400?
Og med luftundervogn.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Prøv liiiige og sæt dig ind i en Xpeng G9… shit en lækker vogn. Og så er den også et lademonster.LowDog skrev:Hvad kører sådan en "normalt" uden træk på? Omkring 400?
Den må kun trække 1500kg så det behøver jeg ikkeAndersjensen skrev: ↑15. maj 2024, 21:11Prøv liiiige og sæt dig ind i en Xpeng G9… shit en lækker vogn. Og så er den også et lademonster.LowDog skrev:Hvad kører sådan en "normalt" uden træk på? Omkring 400?
Og med luftundervogn.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Panik før lukketid?
Shit mand ...... det er sådan et bilbudget der kunne vække mig midt om natten, badet i sved efter et mareridt ...
Ja det hjalp heller ikke til fordel for de andre biler jeg overvejer, at sætte regnestykket op, da de er dyrere
Det bliver desværre lige presset nok med 1800kg, det er 2000kg også for den sags skyld.Rune skrev: ↑16. maj 2024, 07:05@LowDog Jeg var gået med en Mercedes EQE350 SUV, hvis 1800 kg på krogen er nok..
Opladning, du ved jo hvor du skal hen og hvis du sørger for at lade op inden du sætter CV på, så finder du hurtigt de hurtig ladder der er nemmere at tilgå med en Campingvogn og du kan jo køre med campingvogn modsætning til mange andre.
Kunne sikkert godt bruges, kan ikke lige se hvad en fabriksny koster for at sammenholde, men de brugte der er koster +800k mod 450k for en fabriksny kinøjser og uden at have gået i dybden med det, tænker jeg de har mindre udstyr end voyah. Og selv om jeg kun har brugt 30-40min i en Voyah, vil jeg sige at kabinekvalitet etc er fuldt på højde med Tyskerne
Hvis vi vender den om til mantraet hvad der er sparet er tjent, vil jeg trodsalt også indkassere en ok timeløn mens jeg står og venter på ladningBrianB skrev: ↑16. maj 2024, 07:49I sidste ende er det jo nok et spørgsmål om hvad din tid er værd, og om de ~30 minutter ekstra du skal bruge pr. tur kan opvejes af besparelsen i forhold til hvad du ellers kunne have brugt den tid på i din virksomhed. Men omvendt kan mange ting jo også klares på farten i dag, og om du ringer til en kunde, spiser frokost eller surfer lidt campingvogne i en bil der bliver opladt eller på et kontor derhjemme kan vel komme ud på ét.
LowDog skrev: ↑16. maj 2024, 07:24Det bliver desværre lige presset nok med 1800kg, det er 2000kg også for den sags skyld.Rune skrev: ↑16. maj 2024, 07:05@LowDog Jeg var gået med en Mercedes EQE350 SUV, hvis 1800 kg på krogen er nok..
Opladning, du ved jo hvor du skal hen og hvis du sørger for at lade op inden du sætter CV på, så finder du hurtigt de hurtig ladder der er nemmere at tilgå med en Campingvogn og du kan jo køre med campingvogn modsætning til mange andre.
Det var satangalme også pebretHansH skrev:Shit mand ...... det er sådan et bilbudget der kunne vække mig midt om natten, badet i sved efter et mareridt ...
1 md = 27 klik. Hold da ferie!
Det er en stor, dyr bil og der er en hel masse erhvervsbehov ind over .. men alligevel. Hold da op!
Det er bl.a. P christensen som er forhandler af dem. Jeg får nu også en lånebil når min Audi fejler noget (hvilket den dog ikke rigtigt har gjort).The Micktrix / Dk skrev: ↑16. maj 2024, 08:07Jeg havde aldrig gået med en Voyah det kan godt værre den har meget udstyr og alt det der. Men når og hvis der kommer problemer hvem ved så noget om den og kan du få dele ?? Det kan godt ske Hessel er forhandler af dem. Men højt sandsynlig ved mekaniker eller værkfører ikke en skid om bilen eller tester eller lager delen. Det kan nemt værre en by i Rusland.
Så står du der og skal have låne bil osv. Glem det !! Du driver en seriøs virksomhed og det altså spille for dig.
Så heller gå med et af de annerkendet mærker, hvor du ved du kan få hjælp hvis pisset bryder ned. Det må værre lidt vigtig for dig, da du jo ligesom er ret afhængig af din bil.
Den faldt jeg godt over i går, men koster så også +700k og ligner en 20 år gammel Jumper i kabineplastikkenFonne skrev: ↑16. maj 2024, 08:14Nu har jeg ikke lige læst samtlige indlæg, men har @LowDog kigget på Kia EV9 ?
Den må trække op til 2500 kg med AWD, hurtig opladning og lang garanti. - Virker ret lækker selvom det ikke lige er en klasse jeg kigger i.
https://www.kia.com/dk/modeller/ev9/oplev/
Lækker bil, men alt for kort rækkevidde - selv uden CV...
Var klar over at bilbudgettet var til den høje side, men havde ikke forventet at det var så højt
Jeg kigger selv meget på EQE for tiden. Der skal man lige være opmærksom på, at man ikke kan få træk, hvis bilen har pano-tag. Om det så betyder, at man ikke kan få den prisvenlige premium-plus pakke, hvis man gerne vil have træk er uvidst. Der er bare ikke mange EQE’er med træk.Rune skrev: ↑16. maj 2024, 07:05LowDog Jeg var gået med en Mercedes EQE350 SUV, hvis 1800 kg på krogen er nok..
Opladning, du ved jo hvor du skal hen og hvis du sørger for at lade op inden du sætter CV på, så finder du hurtigt de hurtig ladder der er nemmere at tilgå med en Campingvogn og du kan jo køre med campingvogn modsætning til mange andre.
Prøv at kig plastikken bag/under på sæder/kopholder/midterkonsol og dørsider, samme med bagagerum
Hvis du bestiller fabriksny, så overvej evt lige at kaste et blik på farven Midnight Cherry Red.
Rigtig, Det var P. Christensen og nogen andre forhandler.SkodiaqDK skrev: ↑16. maj 2024, 08:15Voyah og hessel? Er det ikke xpeng og hessel?
Anyways, er jeg enig med flertallet. Det er godt nok en voldsom ændring prestigemæssigt i forhold til hvad du er vant til.
Selv om jeg personligt synes en q5 er lidt kedelig at se på, så ville jeg meget hellere køre i den end i en voyah. Jeg ville hellere gå lidt på kompromis med 0-100 tiden.
Model Y kan godt få eftermonteret træk. EQB kan ikke monteres med træk!