Erfaringer med at købe en frikørt vag taxa?
- Møbbe
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2772
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 07:38
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Roskilde
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 128 times
Re: Erfaringer med at købe en frikørt vag taxa?
Vagbiler holder efterhånden dårligt til en almindelig familie - jeg ville ikke turde købe en gl taxa VAG bil...skal det være en gammel taxa, er det eneste holdbare en Mercer
Mercedes EQC 400 4-matic
MiniCooper SE
BMW e30 Mtech 1 - eta 2,7 supercharged
MiniCooper SE
BMW e30 Mtech 1 - eta 2,7 supercharged
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2948
- Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 967 times
- Been thanked: 507 times
Re: Sv: Erfaringer med at købe en frikørt vag taxa?
Ville heller ikke være nervøs for en bmw eller Audi taxa må jeg indrømmeMøbbe skrev:Vagbiler holder efterhånden dårligt til en almindelig familie - jeg ville ikke turde købe en gl taxa VAG bil...skal det være en gammel taxa, er det eneste holdbare en Mercer
- Casper-S
- Nyt medlem
- Indlæg: 202
- Tilmeldt: 26. aug 2012, 17:39
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Sv: Erfaringer med at købe en frikørt vag taxa?
Ved da at der i Aalborg er en BMW E60'er der kører for NT, der for længst har rundet de 600.000 uden de større rep, og hvad man må forvente af de km. Så det ville heller ikke bekymre migKevinff skrev:Ville heller ikke være nervøs for en bmw eller Audi taxa må jeg indrømmeMøbbe skrev:Vagbiler holder efterhånden dårligt til en almindelig familie - jeg ville ikke turde købe en gl taxa VAG bil...skal det være en gammel taxa, er det eneste holdbare en Mercer
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 126
- Tilmeldt: 7. jul 2008, 11:33
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Vojens
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Erfaringer med at købe en frikørt vag taxa?
Jeg har købt en frikørt hyrevogn. Det er en 2010 Skoda Superb med DSG og 170 hk med elegance udstyr og læderstue
Jeg har på intet tidspunkt fortrudt og jeg er stadigvæk meget glad for mit køb. Jeg har ikke ofret noget særligt ud over alm. slid. Det ekstra var en løftearm til den elektriske bagklap.
Jeg har skiftet lejer foran. Der var en knækket fjeder i bagenden, som skulle laves inden syn. I den forbindelse fik jeg bilen sænket 40mm og skiftet fjedre hele vejen rundt samt støddæmpere foran.
Af brugsspor kan ses slid på læderet på begge forsæder, resten af bilen var uden spor. Der er ingen knirkelyde eller andet brugsrelateret støj.
Jeg har kørt ca 80.000 km, siden jeg overtog den i februar 2013.
Bilen er købt af min nabo som var vognmand, og derfor ved jeg nogenlunde hvordan bilen er behandlet.
Jeg har givet 155.000 for bilen
Jeg har en makker som også har købt en Superb. Han har heller ikke haft problemer med den.
Jeg ville ikke være nervøs for at købe en frikørt Superb igen.
Jeg har på intet tidspunkt fortrudt og jeg er stadigvæk meget glad for mit køb. Jeg har ikke ofret noget særligt ud over alm. slid. Det ekstra var en løftearm til den elektriske bagklap.
Jeg har skiftet lejer foran. Der var en knækket fjeder i bagenden, som skulle laves inden syn. I den forbindelse fik jeg bilen sænket 40mm og skiftet fjedre hele vejen rundt samt støddæmpere foran.
Af brugsspor kan ses slid på læderet på begge forsæder, resten af bilen var uden spor. Der er ingen knirkelyde eller andet brugsrelateret støj.
Jeg har kørt ca 80.000 km, siden jeg overtog den i februar 2013.
Bilen er købt af min nabo som var vognmand, og derfor ved jeg nogenlunde hvordan bilen er behandlet.
Jeg har givet 155.000 for bilen
Jeg har en makker som også har købt en Superb. Han har heller ikke haft problemer med den.
Jeg ville ikke være nervøs for at købe en frikørt Superb igen.
Senest rettet af pendler 22. okt 2014, 17:37, rettet i alt 1 gang.
Hans: Skoda Superb Combi 2,0 TDI 170 HK DSG Elegance med kohud på sæderne, Columbus med Skoda Bluetooth telefonenhed
Hendes: Skoda Octavia II 1,9 TDI - 2006, RS-Instrument, partikelfilter, regnsensor/aut. nedblænd. bakspejl, multifunktionsrat.
Motor er optimeret af Fredslunds
Hendes: Skoda Octavia II 1,9 TDI - 2006, RS-Instrument, partikelfilter, regnsensor/aut. nedblænd. bakspejl, multifunktionsrat.
Motor er optimeret af Fredslunds
- podo
- Medlem
- Indlæg: 1023
- Tilmeldt: 29. mar 2010, 14:42
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Kontakt:
Re: Sv: Erfaringer med at købe en frikørt vag taxa?
[quote="Casper-S"]
Ved da at der i Aalborg er en BMW E60'er der kører for NT, der for længst har rundet de 600.000 uden de større rep, og hvad man må forvente af de km. Så det ville heller ikke bekymre mig [/
Nu er NT kørsel og taxa kørsel langt fra det samme, men 600000 er da godkendt i alle tilfælde.
Ved da at der i Aalborg er en BMW E60'er der kører for NT, der for længst har rundet de 600.000 uden de større rep, og hvad man må forvente af de km. Så det ville heller ikke bekymre mig [/
Nu er NT kørsel og taxa kørsel langt fra det samme, men 600000 er da godkendt i alle tilfælde.
Køber/sælger bilbrochurer og bilblade i store mængder, har du noget liggende?