Dyse problem

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Kirling
Nyt medlem
Indlæg: 127
Tilmeldt: 14. maj 2012, 15:47
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Dyse problem

Indlæg af Kirling » 27. feb 2015, 22:24

Hej forum.

Min Passat 3c 2,0 TDI satte ud idag og ville ikke starte igen, tester sige fejl på dysse nr 3

Der er aktion på dem, fik jeg af vide i sidste uge da jeg var der over ang noget andet. Problemet er at jeg fik af vide da jeg købte den at den tidligere kunde skulle have fået skiftet alle 4 dyser for ca 50.000 km siden (dog har de ikke papir på det) kan det virkelig være rigtigt at der allerede går en dyse så?

Håber på han har stukket mig en løgn og at de ikke er skiftet så de går ind under aktion.

Dog hvis jeg selv skal op med pengepungen hvad tror i så det ville løbe op i hos VW (i værste tilfælde)

Vh kirling

Brugeravatar
Greden
Aktiv medlem
Indlæg: 2329
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Dyse problem

Indlæg af Greden » 28. feb 2015, 07:53

hvis den tidligere ejer har fået skiftet dyserne til samme slags som dem der var defekte, så kan det jo være lige meget, men hvis aktionen stadig kører på udskiftning af siemens PPD dyser til Conti så vil skiftet være UB.

Kirling
Nyt medlem
Indlæg: 127
Tilmeldt: 14. maj 2012, 15:47
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dyse problem

Indlæg af Kirling » 28. feb 2015, 08:21

De sagde ihvertfald at der var aktion på den og den skulle kigges igennem. Den har kørt 260.000 ved ikke om det har nogen betydning..

Men ja jeg må håbe den tidligere ejer ikke har skiftet dem, eller hvis han har at det så er de "rigtige" han har sat i.. Dog synes jeg da det utroligt at dyserne går i en så tidlig alder synes da VW burde gå ind og løse problemet lige meget hvad, men får jeg dem nok ikke til.

Men hvis de ikke dækker, har i så en ide ang hvad det vil løbe op i?? (Lang tid at vente til på mandag )

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"