Jeg har lige læst hele tråden igennem og flere glemmer altså at laaangt størstedelen af bilparken i DK er alm. borgere der er pissehamrende ligeglade med alufælge, krom, pyntelister og alt muligt andet lir. De skal bare have en bil der virker. Og som der bliver pointeret, så er langt størstedelen ikke i stand til at skifte hjul selv.
Jeg er også en af dem der skal følge op på de her dæk. Hvordan de performer efter 40kkm på forskellige underlag osv.. Kontra alm. sommer og vinterdæk, når disse også er slidt. Mange kigger kun på tests af dæk når de er helt nye og glemmer hvordan skidtet klare sig når de kørt mere end godt til.
HVIS dækket viser sig at være bare i nærheden af at performe som lovet, så kommer de på Touranen, det er helt sikkert. Jeg vil også tale for at min lillesøster for dem på Ibizaen, så jeg slipper for at rode med hendes hjul to gange årligt også
Mine forældres CR-V køre på M+S dæk uden Snefnug og Alpetop, de er også kandidater til de her dæk. Min storesøster køre ~7km på job hver dag ind til byen, hun kunne også drage nytte af de her dæk engang, for hun slider sq aldrig hendes dæk op, før de når aldersgrænsen på 5år.
Rigtig rigtig mange i DK køre heller ikke rundt på testvinder-dæk, men bare dæk fra store og anderkendte mærker, gad vide om Cross Climate sætter dem totalt til vægs og faktisk i sidste ende ville være en meget bedre løsning til disse? Jeg tænker her på dæk som stadig score "grønt" men ikke i toppen i de dæk tests FDM kommer med.
Lur mig om ikke de andre dæk producenter har noget ligende på vej eller er i fuld gang med at skære Cross Climate dæk i stykker for at reverse engineer dem?