Forrude Audi A4 cab

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Brugeravatar
Mikael M109R
Nyt medlem
Indlæg: 441
Tilmeldt: 5. jan 2012, 23:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 28 times
Been thanked: 22 times

Forrude Audi A4 cab

Indlæg af Mikael M109R » 11. maj 2015, 21:17

Har fået ny forrude og den er umiddelbart lysere (ikke tonet), i forhold til den gamle originale som umiddelbart var magen til sideruderne (grønlig toning), bedte specifikt om en magen til den gamle (lavet hos Audi, orginal rude).
Er det bare mig eller findes der forskellige toninger af forruden originalt?
Audi A-4 Cab 2002.

Længere historie men
De fik så også lavet 2 skrammer på kalechen, brækket en sædejustering knap af, ikke monteret rudelister korrekt og iøvrigt ikke rengjort/ klargjort bilen før aflevering.
Fatter simpelthen ikke den standard der ligges for dagen på et stort mærke vare værksted, giver nok stof til eftertanke næste gang skal på værksted, nogle af fejlene er blevet udbedret men slet ikke til den stand den var i da afleverede den.

Sidst jeg havde min Skoda på samme værksted måtte jeg tilbage 3 gange før det var ok, igen fejl de havde pådraget eller arb der var sjusket med.

Nu må vi se hvad vi ender med.

abu anas
Helt nyt medlem
Indlæg: 74
Tilmeldt: 29. okt 2009, 19:19
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Kommerciel bruger: www.rudefix.dk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Forrude Audi A4 cab

Indlæg af abu anas » 11. maj 2015, 22:10

Den findes ikke i klar (uden toning) burde ikke kunne lade sig gøre.. du kan måske have fået en rude med en coating men nu kan jeg ik slå den op og tjekke den uden dit reg nr eller årgang. tænker at det måske kan give grund til forvirring.. men har selv kun en forrude til denne Audi Cabriolet : http://rudefix.dk/bilrude/Audi/A4-Cabriolet/2002-2012/

Lad mig høre hvis der er noget jeg skal tjekke op på :)
http://www.rudefix.dk Billige bilruder -skiftet på mobilt i hele Danmark, københavn, Århus, Aalborg, Herning, Silkeborg.

Har lige fået en ny VW Up :D

Brugeravatar
Mikael M109R
Nyt medlem
Indlæg: 441
Tilmeldt: 5. jan 2012, 23:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 28 times
Been thanked: 22 times

Re: Forrude Audi A4 cab

Indlæg af Mikael M109R » 12. maj 2015, 13:25

abu anas skrev:Den findes ikke i klar (uden toning) burde ikke kunne lade sig gøre.. du kan måske have fået en rude med en coating men nu kan jeg ik slå den op og tjekke den uden dit reg nr eller årgang. tænker at det måske kan give grund til forvirring.. men har selv kun en forrude til denne Audi Cabriolet : http://rudefix.dk/bilrude/Audi/A4-Cabriolet/2002-2012/

Lad mig høre hvis der er noget jeg skal tjekke op på :)
OK, den har en grå stribe/ overgang i toppen der er tonet grålig, det havde gamle også. Men selve forruden er ikke tonet ihvertfald ikke så meget som sideruderne, der står også "tintet" på dem det gør der ikke på forruden. Men hvis der kun findes en er der jo ikke så meget at rafle om :?

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"