Parkeringskade, anmelde det?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
peter w
Aktiv medlem
Indlæg: 1626
Tilmeldt: 19. aug 2008, 12:37
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Holte
Has thanked: 143 times
Been thanked: 201 times

Re: Parkeringskade, anmelde det?

Indlæg af peter w » 28. maj 2015, 17:32

Bonden skrev:
Brugernavn skrev:
Martin1986 skrev: Kom igen?

Den forstår jeg ikke.. Siger du nummerpladen ikke tilhører trådstarter?
Ja det er statens man har til låns for en masse penge. Får man bøjet den er det også sjældent forsikringens vil betale en ny...
Men det er jo stadig ikke manden i Citronen der har lavet den skade så derfor skal det vel ikke gå ud over ham?
Bliver nødt til at slå fast, det er 100% personen i berlingoen der har bakket op i bilen, under en parrellel parkering! Der er absolut ingenting at være i tvivl om! Højden og placeringen passede fuldstændigt, og det var en snæver parkering + jeg kunne pille en flig af malingen af berlingoens anhæggertræk!
Hvis han har bakket op i MIN nummerplade, så skal han da bare betale en ny, det er da ikke noget svært i, spørgsmålet gik på om det var besværet værd at anmelde det, hvilket det nok ikke er da det bliver mit ord mod hans for at bevise skylden.
Det er mit ansvar nummerpladen er i forsvarlig stand, ergo må jeg sende lorten videre hvis andre forsager skade på den
Hej Bonden
Jeg forstår dig udmærket for det er irriterende med besværet, og 600 skattefri kroner er da også noget, og selv ville jeg da nok også lægge en seddel e.l. hos Berlingoen og forklare ham situationen og bede om kompensation. Vil han/hun ikke det, vil jeg ikke gøre mere ved det.
Mvh Peter
Octavia III, 1.4, Combi, Elegance, DSG, Columbus, front assist og dynamisk fartpilot (super fed), VW UP, 60 HK, Move UP med navi m.v., konebil.
Tidligere biler: Octavia II, 2.0 FSI, Elegance, Octavia I, 1.8, SLX, Combi, Octavia I, 1.8 SLX h/b, Nissan Micra, Princes (fed bil).
På vej: Fisker Ocean Ultra eller Q4 og Pear - alle bestilt.

Aeggos
Medlem
Indlæg: 1190
Tilmeldt: 13. apr 2014, 15:29
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Parkeringskade, anmelde det?

Indlæg af Aeggos » 28. maj 2015, 18:33

Det var da noget af et postulat "Brugernavn" for mig fremstår det ellers tydeligt at det er Berlingoen

Brugeravatar
cas
Nyt medlem
Indlæg: 222
Tilmeldt: 23. jul 2008, 08:39
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Parkeringskade, anmelde det?

Indlæg af cas » 28. maj 2015, 18:48

Jeg må enten have for mange penge (tvivler jeg dog på) eller for lidt tid, for aldrig i livet jeg gad bruge tid på en lille bule i nummerpladen.
Hvis det var en lakskade eller bule i bilen (som har betydning for bilens værdi), så jo, men nummerpladen?
Af med den, bank bulen ud og smil til verden

Ja, det er da et fjols der bakkede ind i nummerpladen, men der må være vigtigere ting i livet.

Min mor fik en P-skade i sidste uge på sin Golf VII. Skaden er anslået til kr. 15.000 og nej, der var heller ikke en seddel i ruden, men så kan man da tale om en P-skade det er værd at blive humørpåvirket af.
VW Passat Variant 2.0 GTR 4-motion (280 HK), 2017 Nuværende
VW Passat 2.0 TSI Highline (211 HK), 2012 Tidligere
VW Golf V GTI, 2008 Tidligere
VW Golf V GTI, 2007 Tidligere
VW Golf IV GTI, 1999 Tidligere

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"