VAG Dashcam tråd

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Brugeravatar
Dikal
Medlem
Indlæg: 935
Tilmeldt: 15. feb 2010, 23:30
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gårslev
Has thanked: 7 times
Been thanked: 124 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af Dikal » 10. dec 2015, 15:41

Hvis folk bare holdte til højre, så ville der slet ikke være behov for ham at kaste den sådan rundt.
Men de fleste fatter slet ikke hvad det betyder, når man trækker ind foran dem og fortsætter ind i indersporet. Folk bliver bare liggende og tuller rundt (ofte med under 110 i timen :evil: )
Nuværende: Volvo XC60 D5 R-design Polestar
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke

Decipher
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af Decipher » 10. dec 2015, 15:43

Lindegaard skrev:Hvad er det han gør forkert? Hastighed?
Dobbelte vognbaneskift - og så kører han meget tæt på andre både foran og bag dem. Ligesom han blinker til venstre i ydersporet for at komme forbi.

Og det er helt unødvendigt at opføre sig sådan.

Jeg siger ikke, at det er smart at ligge i venstre side af vejen og flyde - jeg bliver selv ligeså irriteret over det - men det er ikke hans opgave at opdrage på andre. Og da slet ikke, når han ikke kører lovligt, mens han gør det. Hvis det var rimelig adfærd, så burde samtlige modkørende også give ham det lange lys, når nu hans ene forlygte ikke virkede fx.

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6575
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 550 times
Been thanked: 916 times
Kontakt:

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af i-s » 10. dec 2015, 16:12

Decipher skrev:OK, her er dagens tosse i Citroën. Eller helt, hvis man synes det er i orden at køre råddent for at "lære" andre, hvordan de skal placere sig på vejen. Hold øje med ham der ligger i yderbanen i starten af klippet.

I øvrigt kørte han selv med en defekt forlygte...
Du mener ham som er den eneste der gør det rigtige ?? - Der er da ikke nogen af de andre (måske inkl dig selv) der har fattet at holde til højre.
/Søren.

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af Mike H » 10. dec 2015, 16:36

i-s skrev:
Decipher skrev:OK, her er dagens tosse i Citroën. Eller helt, hvis man synes det er i orden at køre råddent for at "lære" andre, hvordan de skal placere sig på vejen. Hold øje med ham der ligger i yderbanen i starten af klippet.

I øvrigt kørte han selv med en defekt forlygte...
Du mener ham som er den eneste der gør det rigtige ?? - Der er da ikke nogen af de andre (måske inkl dig selv) der har fattet at holde til højre.
Rigtig og rigtig :| ... der laves da vist konstant "dobbelt" vognbaneskift. Det måtte man ihvert fald ikke da jeg tog kørekort.
Jeg kan også godt finde på at vise andre de skal holde til højre.. men jeg holder altså en kort pause I midterste vognbane inden jeg trækker helt ind... bare lige for at indikere at det altså er 2 separate skift.. men som ved Citroenen, så fatter folk det yderst sjældent :roll: . Kørslen er vist også lidt til den aggressive side.. jeg ville ihvert fald bide mærke I hans kørestil, hvis han kom forbi.
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6575
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 550 times
Been thanked: 916 times
Kontakt:

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af i-s » 10. dec 2015, 16:56

Mike H skrev:
i-s skrev:
Decipher skrev:OK, her er dagens tosse i Citroën. Eller helt, hvis man synes det er i orden at køre råddent for at "lære" andre, hvordan de skal placere sig på vejen. Hold øje med ham der ligger i yderbanen i starten af klippet.

I øvrigt kørte han selv med en defekt forlygte...
Du mener ham som er den eneste der gør det rigtige ?? - Der er da ikke nogen af de andre (måske inkl dig selv) der har fattet at holde til højre.
Rigtig og rigtig :| ... der laves da vist konstant "dobbelt" vognbaneskift. Det måtte man ihvert fald ikke da jeg tog kørekort.
Jeg kan også godt finde på at vise andre de skal holde til højre.. men jeg holder altså en kort pause I midterste vognbane inden jeg trækker helt ind... bare lige for at indikere at det altså er 2 separate skift.. men som ved Citroenen, så fatter folk det yderst sjældent :roll: . Kørslen er vist også lidt til den aggressive side.. jeg ville ihvert fald bide mærke I hans kørestil, hvis han kom forbi.
Iflg loven er der ikke noget galt med "dobbelt" vognbaneskift, da det iflg loven er 2 seperate vognbaneskift.
/Søren.

Decipher
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af Decipher » 10. dec 2015, 17:20

§ 18. Kørende skal før vending eller bakning sikre sig, at manøvren kan udføres uden fare eller ulempe for andre. Vending skal ske forlæns til venstre, medmindre forholdene ikke tillader dette.

Stk. 2. Kørende skal før igangsætning fra kanten af vejen, ved vognbaneskift eller anden ændring af køretøjets placering til siden sikre sig, at manøvren kan udføres uden fare eller unødig ulempe for andre.
At ligge og krydse på tværs af en 3-banet vej og køre helt op i røven og lige ind foran andre, er ikke at køre "uden fare eller unødig ulempe for andre". I øvrigt er hans muligheder for at orientere sig på tværs af flere vejbaner nok begrænsede, medmindre han har en bil med usynlige c-stolper og diverse kameraudstyr.

Desuden skal man vel stadig blinke inden vognbaneskift - hvordan signalerer man et dobbelt vognbaneskift, hvis man ikke tager dem ét af gangen og blinker, så ens hensigt er klar for andre trafikanter?

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6575
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 550 times
Been thanked: 916 times
Kontakt:

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af i-s » 10. dec 2015, 17:37

Decipher skrev:

Kode: Vælg alt

 § 18. Kørende skal før vending eller bakning sikre sig, at manøvren kan udføres uden fare eller ulempe for andre. Vending skal ske forlæns til venstre, medmindre forholdene ikke tillader dette.

Stk. 2. Kørende skal før igangsætning fra kanten af vejen, ved [b]vognbaneskift eller anden ændring af køretøjets placering til siden sikre sig, at manøvren kan udføres uden fare eller unødig ulempe for andre[/b].
At ligge og krydse på tværs af en 3-banet vej og køre helt op i røven og lige ind foran andre, er ikke at køre "uden fare eller unødig ulempe for andre". I øvrigt er hans muligheder for at orientere sig på tværs af flere vejbaner nok begrænsede, medmindre han har en bil med usynlige c-stolper og diverse kameraudstyr.

Desuden skal man vel stadig blinke inden vognbaneskift - hvordan signalerer man et dobbelt vognbaneskift, hvis man ikke tager dem ét af gangen og blinker, så ens hensigt er klar for andre trafikanter?
Jeg forstår godt hvad du mener, men loven er klar. Der findes ikke noget som hedder dobbelt vognbaneskift. Det der er tale om, er 2 x vognbaneskift. Så regler og signalering er som beskrevet for vognbaneskift.
At du ser dig sur på det, gør det ikke ulovligt at skifte vognbane 2 x lige efter hinanden. Der skal selvfølgelig signaleres, men det er en lille forseelse.
/Søren.

Decipher
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af Decipher » 10. dec 2015, 17:59

Og at køre helt op i røven på andre eller at trække ind foran dem uden sikkerhedsafstand er sikkert også helt i orden?

For mig handler det ikke om, om vedkommende teknisk set overholder færdselsloven - den diskussion har andre startet. Det handler om, at der i den bil sidder en person, der har behov for at hævde sig overfor andre mennesker. Vedkommende kunne bare køre forbi uden den der latterlige demonstration (som jeg vil fastholde er en overtrædelse af § 18 i øvrigt).

I min verden gør den adfærd ham til lidt af en narrehat - uanset om han har loven på sin side eller ej. Man har lov at være uenig, men jeg synes klippet viser en bilist, som render og leger betjent overfor andre, og det er på ingen måde sympatisk. Måden han gør det på er desuden ikke ufarlig.
Senest rettet af Decipher 11. dec 2015, 18:56, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
mertodinlo
Medlem
Indlæg: 623
Tilmeldt: 14. jan 2009, 11:19
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Wettingen - CH
Has thanked: 411 times
Been thanked: 210 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af mertodinlo » 10. dec 2015, 18:24

Der er jo også kun 2-3 km til udfletningen, så det gælder jo om at placere sig korrekt i riiiiigtiiiiig god tid
Ham i midterste vognbane skal helt sikkert til venstre mod Ishøj, så er det jo helt i orden at placere sig der.. Eller noget..

Brugeravatar
Passatg 3c
Medlem
Indlæg: 1397
Tilmeldt: 14. jun 2008, 08:31
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 420 times
Been thanked: 249 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af Passatg 3c » 11. dec 2015, 08:40

Jeg kan da se større "narrehatte" i det klip end ham i Citroen'en....
Senest rettet af Passatg 3c 11. dec 2015, 08:41, rettet i alt 1 gang.
VAGs i huset lige nu:
Audi A4 B6 Cabriolet, Model 2003, gens. forbrug ca. 10 km/l (sommer/vinter)
Audi E-tron 50, Model 2020, gens. forbrug 238/285 Wh/km (sommer/vinter)

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5841
Tilmeldt: 12. okt 2010, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 293 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af AU-R8 » 11. dec 2015, 09:12

Skifter også altid ind i inderste.
Bare slet ikke så tæt på både for og bag og altid en vognbane af gangen med de 3 blink.
Især underholdende på Køge bugt med de 4 spor.
Lastbil i inderste, en bil i 2 spor der bare har besluttet at det er hans bane, det samme med 3 spor og så kommer man i 4 spor, trækker forbi og trækker stille og roligt ind i inderste, og de bliver sørme liggende i deres spor så længe man kan se dem i bakspejlet.
Dette er jo så kun muligt i ydertimerne på Køge bugt, ellers alt for meget trafik.

DMJ
Nyt medlem
Indlæg: 489
Tilmeldt: 16. jun 2008, 11:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 7 times
Been thanked: 43 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af DMJ » 11. dec 2015, 09:59

AU-R8 skrev:Skifter også altid ind i inderste.
Bare slet ikke så tæt på både for og bag og altid en vognbane af gangen med de 3 blink.
Især underholdende på Køge bugt med de 4 spor.
Lastbil i inderste, en bil i 2 spor der bare har besluttet at det er hans bane, det samme med 3 spor og så kommer man i 4 spor, trækker forbi og trækker stille og roligt ind i inderste, og de bliver sørme liggende i deres spor så længe man kan se dem i bakspejlet.
Dette er jo så kun muligt i ydertimerne på Køge bugt, ellers alt for meget trafik.
Ja, det er et underholdende stykke vej. Danskerne er sgu gode, der skal 5 biler til at lave trafikprop på en 4-sporet vej.

Decipher
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af Decipher » 11. dec 2015, 13:54

.
Senest rettet af Decipher 11. dec 2015, 18:57, rettet i alt 2 gange.

DMJ
Nyt medlem
Indlæg: 489
Tilmeldt: 16. jun 2008, 11:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 7 times
Been thanked: 43 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af DMJ » 11. dec 2015, 14:13

Den der med lastbilen ser fandeme ikke sjov ud.

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af ph » 11. dec 2015, 14:24

Decipher skrev:Og at... eller at trække ind foran dem uden sikkerhedsafstand er sikkert også helt i orden?
det oplever jeg flere gange dagligt ...selv politiet i reklamebiler mener åbenbart at synligt lys, fra min venstre forlygte, i deres sidespejl =så er der rigeligt afstand til den man vil mase sig ind foran :/ Langt lys får dem ikke til at ændre mening om den sag ...underligt nok er jeg endnu ikke blevet stoppet for at gi dem langt lys når de begynder at trække ind foran ...må vel bero på at de slet ikke benytter sig af deres sidespejl =ikke opdager at de får det lange lys
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

Brugeravatar
larslyn
Aktiv medlem
Indlæg: 2143
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:34
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Beerpiece
Has thanked: 229 times
Been thanked: 110 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af larslyn » 11. dec 2015, 15:48

DMJ skrev:Den der med lastbilen ser fandeme ikke sjov ud.
nope, der dør baby.....den er grim

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af ph » 11. dec 2015, 16:51

larslyn skrev:
DMJ skrev:Den der med lastbilen ser fandeme ikke sjov ud.
nope, der dør baby.....den er grim
sidst den var oppe skrev de at han/hun overlevede!
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

JAS
Nyt medlem
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. okt 2013, 11:58
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Dalby
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af JAS » 11. dec 2015, 17:55

Hvad er meningen med at køre rundt og lege færdselsbetjent og filme trafikken?

PF
Nyt medlem
Indlæg: 298
Tilmeldt: 26. maj 2015, 19:52
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Herfølge
Has thanked: 104 times
Been thanked: 52 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af PF » 11. dec 2015, 18:32

JAS skrev:Hvad er meningen med at køre rundt og lege færdselsbetjent og filme trafikken?
Kunne det tænkes, at mange bruger det i forsikrings sager?

JAS
Nyt medlem
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. okt 2013, 11:58
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Dalby
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af JAS » 11. dec 2015, 18:41

Det ved jeg ikke om det kunne?
Lige i den her tråd lader det da ikke til at virke som hjælpemiddel i evt. forsikringssag? ;)

Kunne det tænkes, at det ikke er gang er lovligt, så længe at den filmer udover kølerhjelmen på bilen?

Decipher
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af Decipher » 11. dec 2015, 18:53

JAS skrev:Det ved jeg ikke om det kunne?
Lige i den her tråd lader det da ikke til at virke som hjælpemiddel i evt. forsikringssag? ;)

Kunne det tænkes, at det ikke er gang er lovligt, så længe at den filmer udover kølerhjelmen på bilen?
Det er lovligt - på samme måde som det er lovligt at stå med et videokamera inde på Amalienborg og lege turist. Der er ikke tale om statisk overvågning.

Jeg har det, fordi jeg oplever virkelig mange, der kører med hovedet under armen, og hvis det går ud over min bil, vil jeg gerne kunne dokumentere, hvad der skete. Og fordi man ser sjove ting ind imellem. Og fordi man kan, og gadgets er sjove.

Men hvis ingen rent faktisk gider bruge den her tråd som den var tiltænkt - altså bare til at se lidt footage, i stedet for at fluekneppe alting til døde - så tror jeg også bare, jeg dropper at poste noget.

Brugeravatar
madsobh
Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 14. sep 2011, 18:09
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 15 times
Been thanked: 24 times

Re: Sv: VAG Dashcam tråd

Indlæg af madsobh » 11. dec 2015, 19:57

JAS skrev:Det ved jeg ikke om det kunne?
Lige i den her tråd lader det da ikke til at virke som hjælpemiddel i evt. forsikringssag? ;)

Kunne det tænkes, at det ikke er gang er lovligt, så længe at den filmer udover kølerhjelmen på bilen?
Er du bange for der kommer et klip med din bil på
Billede Billede

Prøv at se nogen af de film på youtube bliver fange på nogen af de russiske dashcams.... det går vildt for sig
2015 Skoda Octavia Combi 1,4 TSI DSG7, Turbo Beach Buggy

JAS
Nyt medlem
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. okt 2013, 11:58
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Dalby
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af JAS » 11. dec 2015, 20:15

Det kan man vel godt sige.
Jeg er egentlig imod det der, fordi Jeg selv engang, holdt for rødt i lyskryds, med et kamera siddende lige i emhætten! (Siddende i bagruden på foran kørende)
Og dér følte Jeg egentlig det var grænseoverskridende med alle de kameraer i trafikken.

Og den her tråd, bidrager jo ikke ligefrem til, at man installere det, for at kunne argumentere med et bevis i en evt. forsikrings sag?
- Muligvis, men folk bruger det jo tydeligvis også til andet!

Decipher
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af Decipher » 11. dec 2015, 21:53

Er enig mht bagudrettet cam, det er lidt grænseoverskridende. Men strengt taget ikke mere, end at alle render rundt med smartphones og tager billeder konstant.

Mht forsikring, hvis jeg fx havde ramt de to åndsboller på knallert eller ham gamlingen, der alle kørte over for rødt, havde jeg jo kunne bruge optagelserne til at påvise egen skyld fra deres side.

JAS
Nyt medlem
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. okt 2013, 11:58
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Dalby
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af JAS » 11. dec 2015, 22:13

Kigger man overordnet på det, er moralen jo ikke bedre, i et forud vendt kamera, ift. bagud vendt?
- I sidste ende bruges det vel af samme årsag?
- - Tænk videre, end at en idiot katastrofebremser, pga. hans vurdering er, at du spærre overhalings sporet. (Tidligere video i emnet)
- - - Det kunne lige så vel være "idioten", der ikke holder sin afstand på vejen, bagfra kommende?

Førhen vil jeg indrømme at jeg intet havde noget imod dashcam, men da jeg sad i det røde lys kryds, og blev overvåget med fingeren i næsen - følte jeg det virkelig krænkende.
Og tog tanken til efterretning!

Mht. om det er lovligt - er det så ikke en vurderings sag?
Kalder man det ikke en "overvågning" da man "regelmæssigt" har et kamera tændt på offentligt vejnet? ;)

JAS
Nyt medlem
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. okt 2013, 11:58
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Dalby
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af JAS » 11. dec 2015, 22:17

Decipher skrev:Er enig mht bagudrettet cam, det er lidt grænseoverskridende. Men strengt taget ikke mere, end at alle render rundt med smartphones og tager billeder konstant.

Mht forsikring, hvis jeg fx havde ramt de to åndsboller på knallert eller ham gamlingen, der alle kørte over for rødt, havde jeg jo kunne bruge optagelserne til at påvise egen skyld fra deres side.
Har ikke specifikt set din video, men havde du ramt åndsbollen på knallerten, var du vel ikke den eneste i krydset, som havde set ham køre over for rødt? ;)

Decipher
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af Decipher » 12. dec 2015, 00:09

Sikkert ikke, men man kan næppe regne med, at vidner melder sig frivilligt, eller bliver på stedet.

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af Mike H » 12. dec 2015, 00:26

Du må gerne filme mig - både forud og bagudvendt... Har intet at skjule, men du må leve med at jeg vinker :lol: .
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5565
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 316 times
Been thanked: 368 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af GranTurismo » 12. dec 2015, 00:42

Cyppen skrev:Så fik jeg også købt et.
Til start blev det bare et ebay kamera til 150 kr. Fik trukket ledningen godt rundt i kabinen så den faktisk er skjult.
Synes umiddelbart kvaliteten er OK prisen taget i betragtning. Det er dog de sværeste forhold for kameraet her.

Her er en herrer i en golf der ikke heeelt holder sin bane.
https://youtu.be/uAbm4FAY9CY
man kan nok diskutere om det er Golfen eller den filmende bil der er farlig. Da man når til lyskrydset er der 2 baner og den der filmer presser sig forbi bilen som holder og skal til højre...
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Brugeravatar
larslyn
Aktiv medlem
Indlæg: 2143
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:34
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Beerpiece
Has thanked: 229 times
Been thanked: 110 times

Re: VAG Dashcam tråd

Indlæg af larslyn » 12. dec 2015, 08:51

ph skrev:sidst den var oppe skrev de at han/hun overlevede!
det er godt nok vildt hvis man overlever den tur der

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"