Ny lille bil.....

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
Avantismo
Aktiv medlem
Indlæg: 1811
Tilmeldt: 13. feb 2010, 16:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Samsø eller Amager
Has thanked: 74 times
Been thanked: 230 times

Re: Ny lille bil.....

Indlæg af Avantismo » 27. jun 2016, 18:02

Det skrev du ikke da jeg læste det... Så det har du rettet.

Aygo rammer en lidt anden målgruppe.

Så det med at den ene bil er meget bedre end den anden, det giver jeg ikke meget for.

Den nye aygo fåes i en sky model med stoftag og bakkamera i farve som standard til 109K.

Det er sgu en skarp sag.

Jeg forventer ikke at du er enig... Men det er min holdning.
Mvh Kim

Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder :mrgreen:

Verstappen fanboy

Audi TT 1,8T 8n - Das Originale

SenZer
Nyt medlem
Indlæg: 173
Tilmeldt: 11. jul 2015, 13:45
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny lille bil.....

Indlæg af SenZer » 28. jun 2016, 20:13

Den nye Toyota Aygo blev lanceret hele 3år efter vagtrillingerne men har alligevel ikke formået at lave en bil med mere plads bedre køreegenskaber og kvalitet i kabinen, tilmed til en højere pris.
Prøv nu bare at tag dig en lille smule sammen:!!!?? Du kan på INGEN måde bestemme hvad andre synes. i bund og grund kan du tag alle de test og putte op et vist sted. Svar mig helt ærligt. Når du ser Renault vinder tænker du så ikke bare at det er fuld af lort. Bare fordi at nogen vælger at sige at up er meget bedre end alle andre betyder det ikke at det er det rigtige valg for dig. eller at den overhovedet er god

Nu skal du lige huske på at den nye Aygo er bygget op omkring den gamle. Så selv om du siger at de har lavet aygo 3 år efter up så er det ikke en ny platform. Det er det samme som min polo folk har en 6 år gamle polo som i bund og grund er det samme. De har bare valgt at lave nogen små opdateringer.

Oliefyret
Nyt medlem
Indlæg: 175
Tilmeldt: 29. mar 2014, 00:24
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 26 times

Re: Ny lille bil.....

Indlæg af Oliefyret » 29. jun 2016, 12:25

SenZer skrev:
Den nye Toyota Aygo blev lanceret hele 3år efter vagtrillingerne men har alligevel ikke formået at lave en bil med mere plads bedre køreegenskaber og kvalitet i kabinen, tilmed til en højere pris.
Prøv nu bare at tag dig en lille smule sammen:!!!?? Du kan på INGEN måde bestemme hvad andre synes. i bund og grund kan du tag alle de test og putte op et vist sted. Svar mig helt ærligt. Når du ser Renault vinder tænker du så ikke bare at det er fuld af lort. Bare fordi at nogen vælger at sige at up er meget bedre end alle andre betyder det ikke at det er det rigtige valg for dig. eller at den overhovedet er god

Nu skal du lige huske på at den nye Aygo er bygget op omkring den gamle. Så selv om du siger at de har lavet aygo 3 år efter up så er det ikke en ny platform. Det er det samme som min polo folk har en 6 år gamle polo som i bund og grund er det samme. De har bare valgt at lave nogen små opdateringer.
Hvis du læser mine indlæg bestemmer jeg heller ikke hvad andre skal køre i.
Jeg prøver blot at få en debat omkring valg af lille bil og hvor man får det bedste og mest for sine penge hvilket vel er ideen med dette forum.

Nej jeg mener ikke du kan tage de test og putte og et hvis sted. Flertallet af danskerne som køber lille bil mener åbenbart det samme og har købt netop det som bilanmeldere også har som farvorit hvilket du kan se af salgstallet på bla VW UP! som har toppet i mange år efterhånden.
Der er en grund til når et bilmærke flere år i træk stadig sælger flest af deres model.

Jeg er fuldstændig ligeglad om det er den gamle undervogn den nye Toyota Aygo bygger på. Det jeg mener er, jeg synes det er svagt af et mærke som Toyota, at de ikke hele 3år efter deres største konkurent VAG Trillingerne, formår at lave en bil der sætter nye standarder hvilket den nye Toyota Aygo ikke gør hverken på plads, kvalitet, køreegenskaber og pris.

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"