Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Brugeravatar
gudhjem
Medlem
Indlæg: 796
Tilmeldt: 1. jul 2010, 20:15
Geografisk region: Bornholm
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 214 times
Been thanked: 34 times
Kontakt:

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af gudhjem » 17. nov 2017, 19:40

Det kommer også en på hvilken en tavle man har, og om el installation er på andet plan end hvor ladestationen er, min installation koster 3500kr ca, tavlen er i kælderplan og der er ca 19m fra tavlen til stationen


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

kims2
Nyt medlem
Indlæg: 286
Tilmeldt: 23. sep 2012, 17:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 38 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af kims2 » 17. nov 2017, 19:42

Ok, jeg læste det bare som om, standardinstallationen koster 7.000, og det kunne jeg ikke lige forstå


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af Jannik » 17. nov 2017, 20:19

Om standardinstallationen er gratis ved køb af ny bil, er op til den enkelte VW sælger, og prisen for standardinstallationen er 7.000kr. Jeg har fået dette bekræftet af både Clever og VW, da jeg synes det var uklart beskrevet på Clevers hjemmeside.

Nogen har fået den gratis med ved køb, mens andre har skullet betale. Det første tilbud jeg fik, inkluderede slet ikke installationen, og sælgeren var ikke interesseret i at tilbyde denne med.


Sent from my iPad using Tapatalk
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

kims2
Nyt medlem
Indlæg: 286
Tilmeldt: 23. sep 2012, 17:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 38 times

Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af kims2 » 17. nov 2017, 20:27

Jeg synes det står rimelig klart at standardinstallationen er inkluderet i den folder der ligger på VW hjemmeside, og som også står ved forhandlerne. Lyder da til, at nogle af VW`s sælgere er på dybt vand, hvis de prøver at lægge den pris over på køberen.

Koster forøvrigt 5999 for en ekstra boks i f.eks. Sommerhuset.

Se side 3
https://www.volkswagen.dk/content/dam/v ... re2017.pdf


Sent from my iPad using Tapatalk

fjeppe
Medlem
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 10. okt 2011, 08:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 46 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af fjeppe » 20. nov 2017, 11:09

Jeg fik installationen gratis, jeg trak dog selv den del af kablet der overgik 10 meter, da kablet skulle fra en lejlighed og ned på en p-plads.

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af Jannik » 20. nov 2017, 12:01

Ingen af de to VW forhandlere jeg fik tilbud fra, var villige til at medgive installationen gratis, selv efter at have talt med Clever.
For mit vedkommende er det endt med, at installationen blev en del af rabatberegningen og installationen udgør en udgift på ca. 3.500kr.

Den samlede rabat kan jeg bestemt ikke klage over, og derfor kan jeg godt acceptere at betale de 3.500kr for installationen. Insisterede jeg på en gratis installation, ville rabatten blot være 3.500kr mindre.

Jeg kender ivørigt stadig ikke den endelige pris på min bestilling, selvom jeg sidder med en underskrevet slutseddel.
Det er fanme utilfredsstillende.
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

kims2
Nyt medlem
Indlæg: 286
Tilmeldt: 23. sep 2012, 17:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 38 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af kims2 » 20. nov 2017, 12:06

Jannik skrev:Ingen af de to VW forhandlere jeg fik tilbud fra, var villige til at medgive installationen gratis, selv efter at have talt med Clever.
For mit vedkommende er det endt med, at installationen blev en del af rabatberegningen og installationen udgør en udgift på ca. 3.500kr.

Den samlede rabat kan jeg bestemt ikke klage over, og derfor kan jeg godt acceptere at betale de 3.500kr for installationen. Insisterede jeg på en gratis installation, ville rabatten blot være 3.500kr mindre.

Jeg kender ivørigt stadig ikke den endelige pris på min bestilling, selvom jeg sidder med en underskrevet slutseddel.
Det er fanme utilfredsstillende.
Ja, det er sgu godt nok utilfredsstillende. Er der ingen mulighed for, at du kan nå at få den inden nytår? Jeg er i hvert fald glad for, at jeg har fået min i det "rigtige vindue" efter afgiftsnedsætelse og før prisstigning.

Renelp
Helt nyt medlem
Indlæg: 78
Tilmeldt: 17. okt 2017, 15:48
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af Renelp » 20. nov 2017, 12:22

Hvilken dato har folk der når at få leveret GTE i indeværende år bestilt

Brugeravatar
gudhjem
Medlem
Indlæg: 796
Tilmeldt: 1. jul 2010, 20:15
Geografisk region: Bornholm
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 214 times
Been thanked: 34 times
Kontakt:

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af gudhjem » 20. nov 2017, 16:07

Jeg har bestilt i uge 29, den er ved at blive produceret nu


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

christerholte
Helt nyt medlem
Indlæg: 31
Tilmeldt: 17. okt 2017, 18:31
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg V
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af christerholte » 20. nov 2017, 17:21

Jannik skrev:Ingen af de to VW forhandlere jeg fik tilbud fra, var villige til at medgive installationen gratis, selv efter at have talt med Clever.
For mit vedkommende er det endt med, at installationen blev en del af rabatberegningen og installationen udgør en udgift på ca. 3.500kr.

Den samlede rabat kan jeg bestemt ikke klage over, og derfor kan jeg godt acceptere at betale de 3.500kr for installationen. Insisterede jeg på en gratis installation, ville rabatten blot være 3.500kr mindre.

Jeg kender ivørigt stadig ikke den endelige pris på min bestilling, selvom jeg sidder med en underskrevet slutseddel.
Det er fanme utilfredsstillende.
Jeg kan se de stadig har rettet prisen tilbage til 307k så jeg vil være meget stejl mht til prisstigning når i har handlet, hvis det var mig. Håber i finder en løsning..
Mvh. Christer Holte - Esbjerg
VW Golf GTE 7.5 - model 2019
VW Tiguan Highline 1.4TSI DSG - model 2018

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af Jannik » 20. nov 2017, 17:41

christerholte skrev:
Jeg kan se de stadig har rettet prisen tilbage til 307k så jeg vil være meget stejl mht til prisstigning når i har handlet, hvis det var mig. Håber i finder en løsning..
Tak for det.
Håber også der kommer styr på prisen.

Har skrevet til igen sælgeren, der har lovet mig en prisberegning i 2 uger efterhånden.
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

dkl22
Helt nyt medlem
Indlæg: 19
Tilmeldt: 21. nov 2017, 10:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Facelift Golf 7.5 Med Nye Gte Priser

Indlæg af dkl22 » 21. nov 2017, 10:27

Lige et indspark omkring det med prisstigning.
Skrev lige til min sælger, som bekræfter dette, desværre.

alle biler som bliver indregistreret efter d.1/1-2018 bliver ramt af prisstigningen. Jeres bil bliver produceret i denne uge, så vi burde have masser af tid, til at få plader på inden nytår.

min skulle være produceret i uge 3 til levering uge 5. Nu er den ved at blive produceret, og bliver leveret inden nytår, og undgår derved prisstigningen. Minusset er så at det nu bliver en 2017 registrering, og ikke en 2018. Plus er selvfølgelig jeg får den snart :)

kan slet ikke forstå at man kan komme igennem med en sådan stigning, når der er skrevet under

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af Jannik » 21. nov 2017, 10:35

dkl22 skrev:Lige et indspark omkring det med prisstigning.
Skrev lige til min sælger, som bekræfter dette, desværre.

alle biler som bliver indregistreret efter d.1/1-2018 bliver ramt af prisstigningen. Jeres bil bliver produceret i denne uge, så vi burde have masser af tid, til at få plader på inden nytår.

min skulle være produceret i uge 3 til levering uge 5. Nu er den ved at blive produceret, og bliver leveret inden nytår, og undgår derved prisstigningen. Minusset er så at det nu bliver en 2017 registrering, og ikke en 2018. Plus er selvfølgelig jeg får den snart :)

kan slet ikke forstå at man kan komme igennem med en sådan stigning, når der er skrevet under
Tak for infoen. Det er lækkert at se, at du ser ud til at få din bil før nytår. Jeg tror ikke du skal tænke for meget over året for indregistrering. Det vil stadig være en 2018 model du modtager.

Hvornår bestilte du din bil?
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

dkl22
Helt nyt medlem
Indlæg: 19
Tilmeldt: 21. nov 2017, 10:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Facelift Golf 7.5 Med Nye Gte Priser

Indlæg af dkl22 » 21. nov 2017, 10:51

Ja, er ikke i tvivl om at modellen er den nye, men 1. Registrering bliver nu i 2017. Ved godt det ikke betyder noget her og nu, om det reelt gør det senere, kan jeg ikke rigtig gennemskue.
Jeg bestilte den 11. Oktober

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Re: Facelift Golf 7.5 Med Nye Gte Priser

Indlæg af Jannik » 21. nov 2017, 12:55

dkl22 skrev:Ja, er ikke i tvivl om at modellen er den nye, men 1. Registrering bliver nu i 2017. Ved godt det ikke betyder noget her og nu, om det reelt gør det senere, kan jeg ikke rigtig gennemskue.
Jeg bestilte den 11. Oktober
Spændende.
Jeg bestilte d. 17 okbtober, så ikke ret meget senere end dig, og har intet andet hørt, end at bilen først produceres i uge 7.
Det lyder som om, at din sælger har fået bekræftet produktionsdato?

Vær opmærksom på, at Clever har ca. 8 ugers leveringstid på ladeboks installationen, så det er vigtigt at få detaljerne omkring installationen på plads så hurtigt som muligt.
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

dkl22
Helt nyt medlem
Indlæg: 19
Tilmeldt: 21. nov 2017, 10:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Facelift Golf 7.5 Med Nye Gte Priser

Indlæg af dkl22 » 21. nov 2017, 19:09

Hej Jannik
Jeg hørte heller ikke noget før jeg spurgte i dag omkring det med prisstigningen. Den var bare rykket frem, men ja det lyder som om han har fået en dato i denne uge. Så måske du bare spørge ind til det også.

Jeg skal ikke have ladestation, da vi bor i lejlighed. Jeg kan dog lade op på job, samt i sommerhuset. Deroppe kører jeg bare på alm. Opladning

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af Jannik » 21. nov 2017, 20:32

dkl22 skrev:Hej Jannik
Jeg hørte heller ikke noget før jeg spurgte i dag omkring det med prisstigningen. Den var bare rykket frem, men ja det lyder som om han har fået en dato i denne uge. Så måske du bare spørge ind til det også.

Jeg skal ikke have ladestation, da vi bor i lejlighed. Jeg kan dog lade op på job, samt i sommerhuset. Deroppe kører jeg bare på alm. Opladning
Tak for infoen.
Jeg skal da vist have fat i sælgeren imorgen.
Håber han har gode nyheder.

Edit: jeg glemte at spørge hvordan din konfiguration af bilen ser ud?
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

dkl22
Helt nyt medlem
Indlæg: 19
Tilmeldt: 21. nov 2017, 10:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af dkl22 » 22. nov 2017, 08:00

Ja, lad os håbe han har haft for travlt til at ringe til dig

Dk pakke
Discover Media
Led Mid inkl. dyn kurvelys
Active Info Display
Art Velour Læderpakke
Pure hvid
Aft. træk (eftermonteret)

Har ikke valgt nogle fører assistent tilvalg. Det er måske en fejl, men man kan jo blive ved. Alt koster
Har fået 40 k i rabat. Jeg er godt tilfreds, bortset fra dagens overraskelse

Renelp
Helt nyt medlem
Indlæg: 78
Tilmeldt: 17. okt 2017, 15:48
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af Renelp » 22. nov 2017, 10:09

Tja på Fyn er der ikke udsigt til at få produceret i denne uge selvom der er bestilt 10/10.

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af Jannik » 22. nov 2017, 10:21

Jeg har lige talt med forhandleren jeg har bestilt hos.

Pt. er min bil desværre rykket længere væk mht. produktionsdato, og bliver nu først leveret i starten af april (produktionsuge 9).
Forklaringen på hvorfor enkelte biler produceres allerede nu er, at man i produktionen meddelte, at man godt kunne tage nogle flere biler ind, hvorefter tyskerne selv har håndplukket de biler man tog med i produktion nu.

Det er jo desværre ikke noget forhandlerne har nogen kontrol over, så der er ikke andet at gøre end at vente.
De kan som tidligere skrevet ikke give nogen 100% fast udmelding omkring produktionsuge, før 4 uger før bilen faktisk produceres.

Jeg blev også informeret om, at den 4,4% prisstigning ikke endnu er helt fastlagt. Importøren har meddelt forhandlerne, at den kan blive højere eller måske lavere.
Jeg blev derudover informeret om, at forhandlerne ikke kan give en ny pris på min bestilling før efter nytår.

Det er sq da ikke i orden!
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

christerholte
Helt nyt medlem
Indlæg: 31
Tilmeldt: 17. okt 2017, 18:31
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg V
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af christerholte » 22. nov 2017, 10:26

Jannik skrev:Jeg har lige talt med forhandleren jeg har bestilt hos.

Pt. er min bil desværre rykket længere væk mht. produktionsdato, og bliver nu først leveret i starten af april (produktionsuge 9).
Forklaringen på hvorfor enkelte biler produceres allerede nu er, at man i produktionen meddelte, at man godt kunne tage nogle flere biler ind, hvorefter tyskerne selv har håndplukket de biler man tog med i produktion nu.

Det er jo desværre ikke noget forhandlerne har nogen kontrol over, så der er ikke andet at gøre end at vente.
De kan som tidligere skrevet ikke give nogen 100% fast udmelding omkring produktionsuge, før 4 uger før bilen faktisk produceres.

Jeg blev også informeret om, at den 4,4% prisstigning ikke endnu er helt fastlagt. Importøren har meddelt forhandlerne, at den kan blive højere eller måske lavere.
Jeg blev derudover informeret om, at forhandlerne ikke kan give en ny pris på min bestilling før efter nytår.

Det er sq da ikke i orden!
Er du medlem af FDM ? De vil stille sig på bagbenene i forhold til både prisstigning og manglende omtrent leveringsdato.. Men forhandleren vil nok bare sige du er velkommen til og annullere bestillingen og ja det kan du jo heller ikke bruge til noget..
Mvh. Christer Holte - Esbjerg
VW Golf GTE 7.5 - model 2019
VW Tiguan Highline 1.4TSI DSG - model 2018

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af Jannik » 22. nov 2017, 10:57

christerholte skrev: Er du medlem af FDM ? De vil stille sig på bagbenene i forhold til både prisstigning og manglende omtrent leveringsdato.. Men forhandleren vil nok bare sige du er velkommen til og annullere bestillingen og ja det kan du jo heller ikke bruge til noget..
Jeg har set tidligere, at FDM er kritiske overfor prisstigningen, men spørgsmålet er om der er noget at gøre, når man har skrevet under på slutsedlen og dermed accepteret betingelserne deri.

Jeg er aldrig blevet stillet i udsigt at få bilen leveret i år, så det kan jeg ikke klandre forhandleren for.
Jeg er blot utilfreds med ikke at kende prisen på hvad jeg har bestilt. Jeg bestilte før prisstigningen det svingbare fabriksmonterede træk. Jeg har informeret forhandleren om, at hvis prisstigningen effektueres overfor mig, vil jeg ikke længere have trækket, og monterer et selv i stedet. Det er eneste metode jeg kan holde prisen på det aftalte.
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

Voigt1
Nyt medlem
Indlæg: 169
Tilmeldt: 22. nov 2017, 12:49
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 26 times

Re: Facelift Golf 7.5 Med Nye Gte Priser

Indlæg af Voigt1 » 22. nov 2017, 12:54

renelp skrev:hvilken dato har folk der når at få leveret gte i indeværende år bestilt
har bestilt 13/10 - produktion uge 50 - levering ?
Nuværende bilpark: TESLA MODEL 3 Performance 2020, Toyota Yaris 2012 , Mercedes SLK 230 1997

allandelonche
Nyt medlem
Indlæg: 248
Tilmeldt: 24. nov 2008, 14:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 27 times
Been thanked: 2 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af allandelonche » 22. nov 2017, 12:55

Voigt1 skrev:
renelp skrev:hvilken dato har folk der når at få leveret gte i indeværende år bestilt
har bestilt 13/10 - produktion uge 50 - levering ?
2-3 uger efter produktion skulle den gerne være klar. Det kommer lidt an på hvornår den er færdig og i forhold til hvornår de sender biler til dk.. Men 2-3 uger er normalt

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk

Voigt1
Nyt medlem
Indlæg: 169
Tilmeldt: 22. nov 2017, 12:49
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 26 times

Re: Facelift Golf 7.5 Med Nye Gte Priser

Indlæg af Voigt1 » 22. nov 2017, 14:05

allandelonche skrev:
voigt1 skrev:
renelp skrev:hvilken dato har folk der når at få leveret gte i indeværende år bestilt
har bestilt 13/10 - produktion uge 50 - levering ?
2-3 uger efter produktion skulle den gerne være klar. Det kommer lidt an på hvornår den er færdig og i forhold til hvornår de sender biler til dk.. Men 2-3 uger er normalt

sendt fra min was-lx1 med tapatalk
ja så bliver det nok levering først i januar. Glæder mig.
Nuværende bilpark: TESLA MODEL 3 Performance 2020, Toyota Yaris 2012 , Mercedes SLK 230 1997

allandelonche
Nyt medlem
Indlæg: 248
Tilmeldt: 24. nov 2008, 14:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 27 times
Been thanked: 2 times

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af allandelonche » 22. nov 2017, 14:07

Min er til produktion i uge 50, nærmere bestemt D.1 december, så min bliver leveret/indregistreret inden D.1/1-18... Så hvis forhandleren ellers ikke har alt for travlt og styr på værksteds booking, så burde den nok kunne blive klar inden årsskiftet..

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk

dkl22
Helt nyt medlem
Indlæg: 19
Tilmeldt: 21. nov 2017, 10:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af dkl22 » 22. nov 2017, 18:15

Er der nogle der kan sige, hvad det reelt kommer til at betyde, hvis den registreres lige før nytår? Når den engang skal sælges spørges der om, hvornår den er fra. Så er den fra 17 i stedet for 18.
Jeg tænker på om det bedre kan svare sig at få 4,4 % prisstigning, i stedet for en 17 registrering. For mit vedkommende er det ca. 15000

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6574
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 548 times
Been thanked: 916 times
Kontakt:

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af i-s » 22. nov 2017, 18:18

dkl22 skrev:Er der nogle der kan sige, hvad det reelt kommer til at betyde, hvis den registreres lige før nytår? Når den engang skal sælges spørges der om, hvornår den er fra. Så er den fra 17 i stedet for 18.
Jeg tænker på om det bedre kan svare sig at få 4,4 % prisstigning, i stedet for en 17 registrering. For mit vedkommende er det ca. 15000
Minimal betydning og slet ikke 15000.
/Søren.

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6574
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 548 times
Been thanked: 916 times
Kontakt:

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af i-s » 22. nov 2017, 18:22

allandelonche skrev:Min er til produktion i uge 50, nærmere bestemt D.1 december, så min bliver leveret/indregistreret inden D.1/1-18... Så hvis forhandleren ellers ikke har alt for travlt og styr på værksteds booking, så burde den nok kunne blive klar inden årsskiftet..

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk
Faktisk så kan forhandleren indregistrere den lige så snart den forlader fabrikken. Så ligger prisen fast og han skal bare bruge stelnummer til indreg.
Jeg kender en der fik sin indreg. næsten inden lakken var tør pga. samme problematik.
Ulempen er du kan komme til at betale grøn afgift i 2-3 uger på en bil du ikke har. Men det kan være billigere.
/Søren.

dkl22
Helt nyt medlem
Indlæg: 19
Tilmeldt: 21. nov 2017, 10:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Facelift Golf 7.5 med nye GTE priser

Indlæg af dkl22 » 22. nov 2017, 18:33

i-s skrev:
dkl22 skrev:Er der nogle der kan sige, hvad det reelt kommer til at betyde, hvis den registreres lige før nytår? Når den engang skal sælges spørges der om, hvornår den er fra. Så er den fra 17 i stedet for 18.
Jeg tænker på om det bedre kan svare sig at få 4,4 % prisstigning, i stedet for en 17 registrering. For mit vedkommende er det ca. 15000
Minimal betydning og slet ikke 15000.
Se, det er jo et svar, man kan lide at høre .-) Håber du ret

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"