Udstyrs niveau - Superb Combi 2011?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
Mikael M109R
Nyt medlem
Indlæg: 441
Tilmeldt: 5. jan 2012, 23:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 28 times
Been thanked: 22 times

Re: Udstyrs niveau - Superb Combi 2011?

Indlæg af Mikael M109R » 7. jan 2017, 11:49

GaSelle skrev:
majland skrev:
GaSelle skrev:Ambition har altså også memory på sæde og spejle lagret i nøglen. Så den eneste grund til at købe en Elegance er xenon og p-sensorer.
Men ikke el-passagersæde ? Det var vist konklusionen højere oppe i tråden.

At vi har p-sensorer både for og bag med fin grafisk visning i radioen er nok ganske medvirkende til at vi ikke har skrammet hjørnerne. Bilen er dog så lang at jeg har lavet et stop i garagen vi kan køre frem imod. Ellers er det ikke til at komme bagom bilen med mc'en. Når P-sensoren hyler konstant er der stadig omkring 20cm at give af
Nej, men det er også en overflødig feature, i min optik. Det er rart i førersiden, da den husker vores positioner på nøglen. Men at skulle vente på den rokerer rundt i passagersiden mens man holder knappen i bund er ikke så snildt, når det kører så langsomt.

Pas til fælgene - min var en Greenline/GreenDream, og der er fælgene vist de samme. Du har ret i, at Elegance har et andet mønster på sæderne. Om kvaliteten skulle være bedre ved jeg nu ikke.
Jo der er forskel i stoffet muligvis også udformningen af sæderne, mener de hed "sport" i elegance noget pænere imo om kvaliteten er bedre ved jeg ikke.
Sølv rælingerne er standard på Elegance men et tilvalg på de øvrige modeller.

COLUMBUS kostede ab fabrik omk. 20.000, der til kommer bluetooth modul.
Brugt omk.10.000 monteret.

Ingen af modellerne er født med Nav, det er tilvalg på dem alle.
Multifunktion Rattet kostede 4000,- som tilvalg. Er ikke standard på nogen af modellerne.

El bagklap er tilvalg på alle modeller.

mht. Greendream/Grean line, mener jeg ikke der var forskel, greendream var blot en kampagne model.

Faceliftet kom vist i 2012

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"