Ny firmabil evt Tiguan Comfortline 2,0Td DSG

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
FinnN
Helt nyt medlem
Indlæg: 49
Tilmeldt: 12. nov 2013, 10:34
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Ny firmabil evt Tiguan Comfortline 2,0Td DSG

Indlæg af FinnN » 25. feb 2017, 16:19

FinnN skrev:
DesrAw skrev:Den bliver du glad for! Har selv en Highline med R-line udstyr - Dejlig bil!

Hvilke vinterfælge har du valgt og til hvilken pris? Jeg har endnu ikke fundet de rigtige til min bil endnu :(
jeg glæder mig også til at få den :-)

Da det er en leasingbil, er vinterhjulene med i prisen - så jeg gætter på det bliver noget "standard" 17" alu
SMC har lovet at vende tilbage med hvad der er muligt .
det blev "Merano" 17" vinterhjul - de ser fine ud - syntes jeg :-)
Vedhæftede filer
Merano.JPG
Merano.JPG (44.76 KiB) Vist 347 gange
Finn Normann

Brugeravatar
FinnN
Helt nyt medlem
Indlæg: 49
Tilmeldt: 12. nov 2013, 10:34
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Ny firmabil evt Tiguan Comfortline 2,0Td DSG

Indlæg af FinnN » 14. jun 2017, 07:39

FinnN skrev:
DesrAw skrev:Den bliver du glad for! Har selv en Highline med R-line udstyr - Dejlig bil!

Hvilke vinterfælge har du valgt og til hvilken pris? Jeg har endnu ikke fundet de rigtige til min bil endnu :(
jeg glæder mig også til at få den :-)

Da det er en leasingbil, er vinterhjulene med i prisen - så jeg gætter på det bliver noget "standard" 17" alu
SMC har lovet at vende tilbage med hvad der er muligt .
så har jeg kørt i Tiguanen i 14 dage (2500km), og syntes det er en meget positiv oplevelse.
dejligt at "sætte sig ind" i stedet for ned. godt overblik når man kører, og syntes den er mere stille/rolig end octaviaen både på landevej og motorvej. jeg har fornemmelsen at den 2wd jeg har købt er mere "livlig" i motoren end den 4wd vi prøvekørte. da den også kører en del længere på literen, kunne jeg godt forestille mig at 4wd snupper lidt af kræfterne.
Jeg har endnu ikke haft muligheden for at køre stærkt (max 150km/t) men glæder mig til det snart går sydover, så den får lov at røre sig.
Af de ting jeg bestilte med - syntes jeg at det der "car-connect" er lidt en fis i en hornlygte, eller også forstår jeg ikke at udnytte det - kan sende nogle positioner til gps - og se der er xxxx km til service.. det vælter ikke min verden..
Parkeringsassistenten har jeg endnu ikke prøvet - syntes den er ret nem at parkere selv - der sidder jo sensorer overalt. :-)
som bådtrækker er den også mere end godkendt - gør det så meget bedre end Octavia, men vejer selvfølgeligt også en del mere.
men alt i alt meget positiv oplevelse
Finn Normann

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"