Side 2 af 5

Re: Ny seat ibiza 2017

: 5. feb 2017, 22:39
af Play4Fun
GranTurismo skrev:
Play4Fun skrev:Du kan slet ikke sammenligne køreegenskaberne og styretøj fra Polo og en Seat Ibiza... Tager du en Polo gti op mod en Ibiza Cupra så er Cupra'en jo meget mere dynamisk og kører lang bedre, samtlige test slå det osse fast at Cupra'en er klart overlegen over poloen på netop lige disse områder
Så styrtøjet i den nuværende Ibiza er stadig elektrohydraulisk i modsætning til Polo 6C som ved faceliftet fik elektromekanisk styrtøj?
Kan kun sige ved alle bil journalister siger også min egen oplevelse af de to biler

Re: Ny seat ibiza 2017

: 6. feb 2017, 02:37
af GranTurismo
Okay jeg har så ikke prøvet en Polo GTI. Men havde den kunne fås herhjemme så havde det helt klart været en seriøs kandidat istedet for min GT.

Jeg har så heller ikke prøvet en Ibiza Cupra, men den Style jeg prøvede overbeviste mig om at jeg ikke skulle have en Ibiza. Sådan er vi jo så forskellige. Nogle vil ha' moderen, nogle vil ha' datteren...

Re: Ny seat ibiza 2017

: 6. feb 2017, 04:29
af erlingvj
Efter at have Googlet lidt:
"MBQ A" er den oprindelige A3/Golf platform
"MBQ B" er en forstærket variant til lange akselafstande, fx Passat
"MBQ A0" som skal anvendes i Ibiza er en billig variant af "MBQ A" - hvor der er sparet er pt. ukendt, men styretøjet er da et godt gæt. Et andet gæt kunne være mindre brug af ultra-højstyrkestål.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 6. feb 2017, 08:03
af Peder
Play4Fun skrev: Du kan slet ikke sammenligne køreegenskaberne og styretøj fra Polo og en Seat Ibiza..
Uagtet om der er strammet op på en Ibiza Cupra (og det vil man jo også forvente) så lider de alle under det sølle system de valgte ved overgangen til de faceliftede versioner, et system de har arvet fra VW UP (og venner)
Iøvrigt ikke en arv man ligefrem ønskede sig.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 6. feb 2017, 10:30
af erlingvj
På en Polo 6R og dens "søstre" er der en ratvinkelsensor på ratstammen. Styringen er udlagt så servovirkningen er lille omkring neutral og stor når ratdrejningen er stor. Hertil kommer at servoen påvirker direkte på tandstangen.
På en Polo 6c og dens "søstre" er der ingen ratvinkelsensor og servomotoren sidder på ratstammen. Et meget billigt system.
Vi har haft både en 6R og en 6c.
En 6c er langt mere ustabil ved sidevind, betinget af den billige konstruktion af styretøjet.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 6. feb 2017, 16:35
af Play4Fun
GranTurismo skrev:Okay jeg har så ikke prøvet en Polo GTI. Men havde den kunne fås herhjemme så havde det helt klart været en seriøs kandidat istedet for min GT.

Jeg har så heller ikke prøvet en Ibiza Cupra, men den Style jeg prøvede overbeviste mig om at jeg ikke skulle have en Ibiza. Sådan er vi jo så forskellige. Nogle vil ha' moderen, nogle vil ha' datteren...
Tror ikke du må sammenligne en Style med en Cupra der er trods alt 120000kr i forskel i prisen.
Jeg sammenligner heller ikke din GT med en 1.0 Tsi ,, det er vel lidt unfair :D
Er da ikke i tvivl om at en GT er en lækker bil , og mere indbydende på førerpladsen , men rent kørermæssigt der vælger jeg altså Seaten.
Du er velkommen til at trille en tur i min cupra en dag hvis det evt skulle friste

Re: Ny seat ibiza 2017

: 6. feb 2017, 16:54
af GranTurismo
Play4Fun skrev:
GranTurismo skrev:Okay jeg har så ikke prøvet en Polo GTI. Men havde den kunne fås herhjemme så havde det helt klart været en seriøs kandidat istedet for min GT.

Jeg har så heller ikke prøvet en Ibiza Cupra, men den Style jeg prøvede overbeviste mig om at jeg ikke skulle have en Ibiza. Sådan er vi jo så forskellige. Nogle vil ha' moderen, nogle vil ha' datteren...
Tror ikke du må sammenligne en Style med en Cupra der er trods alt 120000kr i forskel i prisen.
Jeg sammenligner heller ikke din GT med en 1.0 Tsi ,, det er vel lidt unfair :D
Er da ikke i tvivl om at en GT er en lækker bil , og mere indbydende på førerpladsen , men rent kørermæssigt der vælger jeg altså Seaten.
Du er velkommen til at trille en tur i min cupra en dag hvis det evt skulle friste
Tak for tilbuddet, men der er sgu lidt langt til Tjøwenhawn her fra Vestjylland. Men jeg har faktisk overvejet at tage ud og prøve en ved Storgård i Bramming.

Jeg er godt klar over at der er langt fra en Style til en Cupra. Det var nu også mere en Polo Highline som jeg i sin tid sammenlignede med en Style (6C GT var endnu ikke kommet på markedet så jeg prøvede en Highline). Og der faldt jeg for den mere indbydende førerplads, de mere lækre instrumenter, lys i solskærmene, bedre støjdæmpning, fastgørelsesøjer i bagagerummet, mere hensigtsmæssig placering af handskerummet (som også er i noget mere solid kvalitet), FrontAssist og dermed mulighed for ACC m.m. Men det er nok også forskellige ting vi vægter højt, men jeg tænker vi nok heller ikke er helt i samme aldersgruppe.

Men på det udvendige design der vinder Ibiza klart imo. Og hvis man ellers kan dy sig fra at sætte krydser i ekstraudstyrslisten, så er prisen på en Ibiza også rigtig skarp.

Det bliver spændende at se hvordan den endelige version af 2017 versionen bliver. Kommer der eksempelvis uafhængigt hjulophæng i nogle versioner ligesom i Leon? Kommer der mekanisk differentiale i den ny Cupra? osv.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 6. feb 2017, 19:12
af Play4Fun
GranTurismo skrev:
Play4Fun skrev:
GranTurismo skrev:Okay jeg har så ikke prøvet en Polo GTI. Men havde den kunne fås herhjemme så havde det helt klart været en seriøs kandidat istedet for min GT.

Jeg har så heller ikke prøvet en Ibiza Cupra, men den Style jeg prøvede overbeviste mig om at jeg ikke skulle have en Ibiza. Sådan er vi jo så forskellige. Nogle vil ha' moderen, nogle vil ha' datteren...
Tror ikke du må sammenligne en Style med en Cupra der er trods alt 120000kr i forskel i prisen.
Jeg sammenligner heller ikke din GT med en 1.0 Tsi ,, det er vel lidt unfair :D
Er da ikke i tvivl om at en GT er en lækker bil , og mere indbydende på førerpladsen , men rent kørermæssigt der vælger jeg altså Seaten.
Du er velkommen til at trille en tur i min cupra en dag hvis det evt skulle friste
Tak for tilbuddet, men der er sgu lidt langt til Tjøwenhawn her fra Vestjylland. Men jeg har faktisk overvejet at tage ud og prøve en ved Storgård i Bramming.

Jeg er godt klar over at der er langt fra en Style til en Cupra. Det var nu også mere en Polo Highline som jeg i sin tid sammenlignede med en Style (6C GT var endnu ikke kommet på markedet så jeg prøvede en Highline). Og der faldt jeg for den mere indbydende førerplads, de mere lækre instrumenter, lys i solskærmene, bedre støjdæmpning, fastgørelsesøjer i bagagerummet, mere hensigtsmæssig placering af handskerummet (som også er i noget mere solid kvalitet), FrontAssist og dermed mulighed for ACC m.m. Men det er nok også forskellige ting vi vægter højt, men jeg tænker vi nok heller ikke er helt i samme aldersgruppe.

Men på det udvendige design der vinder Ibiza klart imo. Og hvis man ellers kan dy sig fra at sætte krydser i ekstraudstyrslisten, så er prisen på en Ibiza også rigtig skarp.

Det bliver spændende at se hvordan den endelige version af 2017 versionen bliver. Kommer der eksempelvis uafhængigt hjulophæng i nogle versioner ligesom i Leon? Kommer der mekanisk differentiale i den ny Cupra? osv.
Ved ikke lige med alder men jeg er da over 40 år og syntes stadig fart er sjovt , måske osse derfor jeg først lige har lagt Gokart på hylden for et par år siden.
En Ibiza Cupra uden ekstra udstyr er jo kun brugbar til rally da den er hammer skrabet og hamrende kedelig at kører rundt i.
Den nye Ibiza kommer ikke i Cupra lige pt , den står ikke på deres produktionslister.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 6. feb 2017, 19:37
af GranTurismo
Okay så er vi sgu tættere aldersmæssigt end jeg havde regnet med. Jeg er i den sidste halvdel af fyrrerne og synes da også stadig ræs er sjovt. Jeg har da haft Polo'en med til Racedays og har planer om en trackdaybil, når der der bliver luft i økonomien til det.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 6. feb 2017, 21:57
af JerrilD
GranTurismo skrev:Okay så er vi sgu tættere aldersmæssigt end jeg havde regnet med. Jeg er i den sidste halvdel af fyrrerne og synes da også stadig ræs er sjovt. Jeg har da haft Polo'en med til Racedays og har planer om en trackdaybil, når der der bliver luft i økonomien til det.
Så dyrt er det heller ikke at komme med til trackdays. Hvis man er medlem af Trackdayklubben, får man rabat og ydermere hvis man er medlem af FDM(Glæder kun jyllandsringen) Har booket 2 halve trackdays og den ene har jeg givet under 500kr for og den anden koster lige over 650kr. Og man får 4x15min køretid.

Se at kom igang :P

Re: Ny seat ibiza 2017

: 7. feb 2017, 02:16
af GranTurismo
JerrilD skrev:
GranTurismo skrev:Okay så er vi sgu tættere aldersmæssigt end jeg havde regnet med. Jeg er i den sidste halvdel af fyrrerne og synes da også stadig ræs er sjovt. Jeg har da haft Polo'en med til Racedays og har planer om en trackdaybil, når der der bliver luft i økonomien til det.
Så dyrt er det heller ikke at komme med til trackdays. Hvis man er medlem af Trackdayklubben, får man rabat og ydermere hvis man er medlem af FDM(Glæder kun jyllandsringen) Har booket 2 halve trackdays og den ene har jeg givet under 500kr for og den anden koster lige over 650kr. Og man får 4x15min køretid.

Se at kom igang :P
Jeg tror ikke at jeg vil køre Polo'en til trackdays. Det jeg har planer om er lidt sjovere - både til Racedays og trackdays... En Super 7 Replika med motorcykelmotor - f.eks. Westfield Megabusa, MNR Vortx eller MK Indy. Der kan godt gå et år eller to før jeg får frigjort likviderne til det, men jeg har ikke så travlt.

https://www.youtube.com/watch?v=CQpsgbG0SjU

Re: Ny seat ibiza 2017

: 7. feb 2017, 12:24
af Torslunde
Ligner en drengerøvsbil, præsenteret af en drengerøv ...

Passer fint ind i VAGs VW, Skoda og Seat inddeling i kundesegmenter, af basalt set samme konstruktion.

(Hæhæ over and out)

Re: Ny seat ibiza 2017

: 7. feb 2017, 15:23
af Mikkel K
Play4Fun skrev:
Mikkel K skrev:Det ser meget(!) vellykket ud!

Særligt bagenden har fået et stort (og tiltrængt) løft.
Syntes ikke der er den store forskel på bagenden i forhold til tidligere model, men front og sider adskiller sig meget
Den nye 5 dørs bagende ligner mere den gamle 3 dørs bagende, efter min mening. Og det er positivt. Bagenden på din 3 dørs Cupra er rigtig fin, men en gammel 5 dørs Ibiza er knap så vellykket. På 5 dørs synes jeg, at det ser ud til, at der er sket en del.
Play4Fun skrev:Indvendigt ligner det sgu en tilbage gang,,, det ligner en gammel BMW 100 serie indvendigt.
Sjovt - jeg synes det minder om en ganske ny BMW med den store "bjælke". Men der sker så heller ikke så meget nyt hos BMW på det punkt ;)

Re: Ny seat ibiza 2017

: 8. feb 2017, 10:32
af Play4Fun
Mikkel K skrev:
Play4Fun skrev:
Mikkel K skrev:Det ser meget(!) vellykket ud!

Særligt bagenden har fået et stort (og tiltrængt) løft.
Syntes ikke der er den store forskel på bagenden i forhold til tidligere model, men front og sider adskiller sig meget
Den nye 5 dørs bagende ligner mere den gamle 3 dørs bagende, efter min mening. Og det er positivt. Bagenden på din 3 dørs Cupra er rigtig fin, men en gammel 5 dørs Ibiza er knap så vellykket. På 5 dørs synes jeg, at det ser ud til, at der er sket en del.
Play4Fun skrev:Indvendigt ligner det sgu en tilbage gang,,, det ligner en gammel BMW 100 serie indvendigt.
Sjovt - jeg synes det minder om en ganske ny BMW med den store "bjælke". Men der sker så heller ikke så meget nyt hos BMW på det punkt ;)
Her er en BMW 320 fra 2006, syntes ikke den er så langt fra den nye Ibiza inden i.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 8. feb 2017, 18:43
af Korreborg
GranTurismo skrev:Nogle vil ha' moderen, nogle vil ha' datteren...
Seat vs VW er vist nærmere.

Nogle vil ha' hende den billige med de store kasser, og nogle vil ha' hende den pæne med noget imellem ørerne Billede Billede Billede

Sendt fra min Samsung S7 med Tapatalk

Re: Ny seat ibiza 2017

: 8. feb 2017, 18:47
af Mikkel K
Play4Fun skrev:
Mikkel K skrev:
Play4Fun skrev: Sjovt - jeg synes det minder om en ganske ny BMW med den store "bjælke". Men der sker så heller ikke så meget nyt hos BMW på det punkt ;)
Her er en BMW 320 fra 2006, syntes ikke den er så langt fra den nye Ibiza inden i.
My point exactly.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 9. feb 2017, 08:59
af Thor-thor
Korreborg skrev:
GranTurismo skrev:Nogle vil ha' moderen, nogle vil ha' datteren...
Seat vs VW er vist nærmere.

Nogle vil ha' hende den billige med de store kasser, og nogle vil ha' hende den pæne med noget imellem ørerne Billede Billede Billede

Sendt fra min Samsung S7 med Tapatalk
Synes da ikke at VW er særligt billige, men vi kan da hurtigt blive enige om at Seat er den pæne af de to.... ;)

Re: Ny seat ibiza 2017

: 9. feb 2017, 09:47
af erlingvj
Om A eller B er pænest er en total meningsløs diskussion.
Der er masser af biler som jeg merer er grimme, men som storsælger. Nogle må jo have en anden mening - og fint med det ;)

Om bilen A eller B er billigst kan man ikke se på prislisten, men først gøre op den dag bilen er solgt igen ;)

Re: Ny seat ibiza 2017

: 9. feb 2017, 16:33
af erlingvj
Omtale fra det nye nummer af AutoExpress -se pdf-fil under forside.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 9. feb 2017, 19:01
af GranTurismo
Thor-thor skrev:
Korreborg skrev:
GranTurismo skrev:Nogle vil ha' moderen, nogle vil ha' datteren...
Seat vs VW er vist nærmere.

Nogle vil ha' hende den billige med de store kasser, og nogle vil ha' hende den pæne med noget imellem ørerne Billede Billede Billede

Sendt fra min Samsung S7 med Tapatalk
Synes da ikke at VW er særligt billige, men vi kan da hurtigt blive enige om at Seat er den pæne af de to.... ;)
Om VW er billigere end Seat kommer an på omstændighederne. Men ingen tvivl om at basisprisen på en Seat er billigere.

Da en af mine gode venner skulle have ny bil, ville han ikke gå ned på udstyr. Så derfor prøvede vi at udstyre en Seat Ibiza Style med noget af de samme ekstraudstyr som er standard på en Polo Highline, bl.a. vinterpakke, teknikpakke, tonede ruder. Og i det tilfælde endte Ibizaen faktisk på en højere pris end Poloen og manglede stadig detaljer som lys i makeupskærme m.m. Så i hans tilfælde kan man jo sige at VW'en er billigere...

Re: Ny seat ibiza 2017

: 9. feb 2017, 19:09
af Korreborg
Er ikke helt med på om i misforstår mig, eller det er ironi.

Billige med store kasser = Ibiza cupra
Pæne med noget imellem ørerne = Polo med en masse udstyr.

Den kan også overføres til at Seat generelt er billigere med et mere våget design.
Og VW er mere stilrent og mulighed for mere/bedre udstyr

Sendt fra min Samsung S7 med Tapatalk

Re: Ny seat ibiza 2017

: 9. feb 2017, 19:59
af Play4Fun
Tror nu ikke der er den store forskel på udstyr i en Polo og en Ibiza.
Noget er standard i Polo og så er det ekstra udstyr i Ibizaen og omvendt

Syntes ikke min Cupra mangler noget udstyr så er meget godt tilfreds, ved ikke lige hvad en Polo Gt har ud over adaptiv fartpilot, som jeg ikke har brug for,
Mener så Cupra kommer med justerbar Dæmpere som Polo ikke har standard

Re: Ny seat ibiza 2017

: 9. feb 2017, 20:03
af Play4Fun
Korreborg skrev:Er ikke helt med på om i misforstår mig, eller det er ironi.

Billige med store kasser = Ibiza cupra
Pæne med noget imellem ørerne = Polo med en masse udstyr. Billede

Den kan også overføres til at Seat generelt er billigere med et mere våget design.
Og VW er mere stilrent og mulighed for mere/bedre udstyr Billede

Sendt fra min Samsung S7 med Tapatalk
Hvor meget udstyr kan en Polo få som en Ibiza ikke kan?
Og hvad er grundpris for en Polo Gt vs en Cupra :D

Re: Ny seat ibiza 2017

: 9. feb 2017, 20:56
af erlingvj
En Cupra er suveræn billig i forhold til en tilsvarende Polo, men ellers er en Ibiza ofte lige så dyr som en Polo med samme udstyr.
En Cupra laves ikke mere og der er ikke planer om en ny. 1,5 TSI EVO i FR-trim bliver "toppen".

Re: Ny seat ibiza 2017

: 9. feb 2017, 21:31
af Korreborg
Play4Fun skrev:
Korreborg skrev:Er ikke helt med på om i misforstår mig, eller det er ironi.

Billige med store kasser = Ibiza cupra
Pæne med noget imellem ørerne = Polo med en masse udstyr. Billede


Den kan også overføres til at Seat generelt er billigere med et mere våget design.
Og VW er mere stilrent og mulighed for mere/bedre udstyr Billede


Sendt fra min Samsung S7 med Tapatalk
Hvor meget udstyr kan en Polo få som en Ibiza ikke kan?
Og hvad er grundpris for en Polo Gt vs en Cupra :D
Du vælger åbenbart generelt ikke at læse hvad folk skriver :roll: Nu prøver jeg lige med noget farve inddeling. Det blå har intet med Cupra vs Polo at gøre. Bare en generel betragtning.
Og hvis du vil sætte den på spidsen, så kan du ikke få en ordentlig plastik kvalitet i en Seat, dermed også Ibiza Cupra. :lol:

Re: Ny seat ibiza 2017

: 9. feb 2017, 21:54
af Play4Fun
Korreborg skrev:
Play4Fun skrev:
Korreborg skrev:Er ikke helt med på om i misforstår mig, eller det er ironi.

Billige med store kasser = Ibiza cupra
Pæne med noget imellem ørerne = Polo med en masse udstyr. Billede


Den kan også overføres til at Seat generelt er billigere med et mere våget design.
Og VW er mere stilrent og mulighed for mere/bedre udstyr Billede


Sendt fra min Samsung S7 med Tapatalk
Hvor meget udstyr kan en Polo få som en Ibiza ikke kan?
Og hvad er grundpris for en Polo Gt vs en Cupra :D
Du vælger åbenbart generelt ikke at læse hvad folk skriver :roll: Nu prøver jeg lige med noget farve inddeling. Det blå har intet med Cupra vs Polo at gøre. Bare en generel betragtning.
Og hvis du vil sætte den på spidsen, så kan du ikke få en ordentlig plastik kvalitet i en Seat, dermed også Ibiza Cupra. :lol:
Det har du nok ret i, men så får man så meget andet i en Cupra som du ikke får i en Polo Gt, bilerne henvender sig til forskellige mennesker.
Polo er nok mere komfort hvor Ibiza i mine øje er mere sport.
Nu skal jeg ikke sidde og kæle med mit instrumentbræt så hvis det er lidt billigere kvalitet overlever jeg nok, på den anden side så er jeg fandens glad for den 1,8 motor de har smidt i bilen.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 10. feb 2017, 03:44
af GranTurismo
Play4Fun skrev:Tror nu ikke der er den store forskel på udstyr i en Polo og en Ibiza.
Noget er standard i Polo og så er det ekstra udstyr i Ibizaen og omvendt

Syntes ikke min Cupra mangler noget udstyr så er meget godt tilfreds, ved ikke lige hvad en Polo Gt har ud over adaptiv fartpilot, som jeg ikke har brug for,
Mener så Cupra kommer med justerbar Dæmpere som Polo ikke har standard
Nu var det også en Style og en Highline jeg sammenlignede i priseksemplet.

Men Polo GT har del(p)læder, Frontassist, mulighed for DSG og ACC, lys i solskærme, fastgørelsesøjer i bagagerum, blødere plast på instrumentbordet, indsats bl.a. med møntholder i handskerumsklappen, armlæn i (p)læder og mulighed for anhængertræk (det har en Cupra vist ikke pga centerudstødning?)... og bedre støjdæmpning... hvad jeg lige kunne komme på uden at tjekke det nærmere...

Justerbare dæmpere er dog ikke standardudstyr, men en ret billig option...

Iøvrigt er det nok mest fair at sammenligne en Cupra med en Polo GTI (som kan fås med DSG). De har begge samme motor. En BlueGT er ikke så "hardcore" og nok mere en cruiser end en racer.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 10. feb 2017, 20:51
af Play4Fun
GranTurismo skrev:
Play4Fun skrev:Tror nu ikke der er den store forskel på udstyr i en Polo og en Ibiza.
Noget er standard i Polo og så er det ekstra udstyr i Ibizaen og omvendt

Syntes ikke min Cupra mangler noget udstyr så er meget godt tilfreds, ved ikke lige hvad en Polo Gt har ud over adaptiv fartpilot, som jeg ikke har brug for,
Mener så Cupra kommer med justerbar Dæmpere som Polo ikke har standard
Nu var det også en Style og en Highline jeg sammenlignede i priseksemplet.

Men Polo GT har del(p)læder, Frontassist, mulighed for DSG og ACC, lys i solskærme, fastgørelsesøjer i bagagerum, blødere plast på instrumentbordet, indsats bl.a. med møntholder i handskerumsklappen, armlæn i (p)læder og mulighed for anhængertræk (det har en Cupra vist ikke pga centerudstødning?)... og bedre støjdæmpning... hvad jeg lige kunne komme på uden at tjekke det nærmere...

Justerbare dæmpere er dog ikke standardudstyr, men en ret billig option...

Iøvrigt er det nok mest fair at sammenligne en Cupra med en Polo GTI (som kan fås med DSG). De har begge samme motor. En BlueGT er ikke så "hardcore" og nok mere en cruiser end en racer.
Nej det er nok mere fair at sammenligne Cupra og Polo Gt da det er samme prisleje.
Læder og armlæn er jo bare tilvalg i Cupra til billige penge, øje i bagagerum standard,møntholder koster 200kr, tror lige du skal tjekke op på hvad man kan og ikke kan med de forskellig biler.
Mange af de ting du nævne er ikke interessante for mig, bla DSG er jeg ikke fan af og andre er sådanne er det, læder har jeg haft i mange af mine biler og er mere til alcantara som Cupra fåes med, møntholder bruger jeg helt ærligt ikke da jeg altid bruger mobilepay eller dankort.

Re: Ny seat ibiza 2017

: 10. feb 2017, 21:10
af GranTurismo
Jeg skriver det er standard i Polo'en. Var det ikke netop det vi snakkede om? Altså forskel i standardudstyr...
Og du bekræfter at de nævnte ting er ekstraudstyr i Ibiza, så der er vidst ikke noget jeg behøver at tjekke op på ;)

Re: Ny seat ibiza 2017

: 10. feb 2017, 21:15
af Play4Fun
GranTurismo skrev:Jeg skriver det er standard i Polo'en. Var det ikke netop det vi snakkede om? Altså forskel i standardudstyr...
Klart det er standard, den koster osse mere end en Ibiza Cupra.
Men du nævnte selv hvad der var tilkøb på poloen, derfor nævner jeg tilkøb på Ibizaen, noget galt i det?
Og meget af det du nævner som standard i Polo'en er osse standard i Ibizaen, øje i bagagerum osv osv