Flexleasing Betale Sig?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
weepy1992
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 3. feb 2017, 09:38
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af weepy1992 » 3. feb 2017, 09:46

Hej vagcars

er der nogen af jer der har kendskab til flexleasing?

Jeg kunne godt tænke mig og høre jeres mening, kan det betale sig ?

Har kigget her på http://www.formula-leasing.dk/flexleasing/

nogen der kender dem? :d

Brugeravatar
Tonny
Admin
Indlæg: 9368
Tilmeldt: 8. jun 2008, 13:52
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
Has thanked: 264 times
Been thanked: 666 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af Tonny » 3. feb 2017, 09:53

Velkommen til - har du tænkt over hvor dit emne skulle placeres, for jeg syntes ikke det er særligt Off Topic ;)

Jeg har undersøgt det flere gange og jeg syntes ikke det kan svare sig.

Brugeravatar
NikoR
Helt nyt medlem
Indlæg: 94
Tilmeldt: 12. apr 2015, 12:57
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Frederikssund
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af NikoR » 3. feb 2017, 10:56

Bilbasen har lagt et vildt godt opslag på Facebook, ang præcis dette emne, som forklare mange af tingene!;). Jeg leaser selv, men arbejder os selv for et stort leasing selvskab.. men evt tag ud til et selvskab, lad dem forklare dig om dette :). Da der er delte meninger om dette .. der er os mange ting der spiller ind her ..

Hvilken bil drejer det sig om, du vil have? Hvad koster den med fuld dansk afgift? Og sådan :).



Sent from my iPhone using Tapatalk
Ejer af blå golf 6R.
Polere biler hos Forza Leasing til dagligt :).

Brugeravatar
Dakota
Aktiv medlem
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 200 times
Been thanked: 399 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af Dakota » 3. feb 2017, 11:39

Om det kan svare sig, kommer helt an på dit behov og din økonomi. På en bil til en million, helt sikkert. På en bil til 200.000, nej. Vil du have sikkerhed for hurtigt at kunne komme af med bilen, i tilfælde af du mister dit job, kan flexleasing være en god idé, da kapitalbindingen er langt mindre og du kan sælge bilen i udlandet, uden afgift. Det er også tilfældet, hvis du har mange penge du hellere vil investere andetsteds, end at binde dem i en bil.

Jeg flexleaser selv min 2012 Touareg gennem www.specialcars.dk og er meget tilfreds. Prøv at ringe til dem, hvis du har spørgsmål. De er gode til at forklare fordele og ulemper.

ij6210
Medlem
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 10. feb 2014, 20:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 69 times
Been thanked: 72 times
Kontakt:

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af ij6210 » 4. feb 2017, 10:28

weepy1992 skrev:Hej vagcars

er der nogen af jer der har kendskab til flexleasing?

Jeg kunne godt tænke mig og høre jeres mening, kan det betale sig ?

Har kigget her på http://www.formula-leasing.dk/flexleasing/

nogen der kender dem? :d
Det er ikke så nemt bare at sige ja eller nej. På biler over 400.000 ville jeg klart sige ja. Måske også 300.000 kr.

Fordele/ulemper:
- mindre kapitalbinding
- du har ikke betalt fuld afgift, så når afgiften sænkes (hvis den gør det igen), så taber du ikke så mange penge
- du har kun værditab af selve bilen

Ulemper:
- prisen er nogen gange svært gennemskuelig. Fx værditab og restværdi kan drille lidt.

Jeg kender ikke Formula Leasing, men så et tilbud de havde på en Q5, og det var ikke specielt godt - her fandt jeg Q5'ere til samme pris andre steder, men med meget mere udstyr.

I går kørte jeg ved siden af en hvid bil med Formula Leasings logo på. På motorvejen. Chaufføreren sad og legede med sin mobiltelefon og var ikke specielt opmærksom i trafikken, så alene af den grund får de lige et minus herfra. Det er bare for useriøst.

Jeg ville kigge på Specialcars.dk
Audi A3 2.0 TDI 2011
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af Kevinff » 4. feb 2017, 13:16

ij6210 skrev:
weepy1992 skrev:Hej vagcars

er der nogen af jer der har kendskab til flexleasing?

Jeg kunne godt tænke mig og høre jeres mening, kan det betale sig ?

Har kigget her på http://www.formula-leasing.dk/flexleasing/

nogen der kender dem? :d
Det er ikke så nemt bare at sige ja eller nej. På biler over 400.000 ville jeg klart sige ja. Måske også 300.000 kr.

Fordele/ulemper:
- mindre kapitalbinding
- du har ikke betalt fuld afgift, så når afgiften sænkes (hvis den gør det igen), så taber du ikke så mange penge
- du har kun værditab af selve bilen

Ulemper:
- prisen er nogen gange svært gennemskuelig. Fx værditab og restværdi kan drille lidt.

Jeg kender ikke Formula Leasing, men så et tilbud de havde på en Q5, og det var ikke specielt godt - her fandt jeg Q5'ere til samme pris andre steder, men med meget mere udstyr.

I går kørte jeg ved siden af en hvid bil med Formula Leasings logo på. På motorvejen. Chaufføreren sad og legede med sin mobiltelefon og var ikke specielt opmærksom i trafikken, så alene af den grund får de lige et minus herfra. Det er bare for useriøst.

Jeg ville kigge på Specialcars.dk
Lige en indskudt bemærkning men det er sjovt som de fleste af os (inkl mig selv) dømmer firmaer på hvorvidt deres ansatte opfører sig i trafikken.

ij6210
Medlem
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 10. feb 2014, 20:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 69 times
Been thanked: 72 times
Kontakt:

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af ij6210 » 4. feb 2017, 15:28

Kevinff skrev:
Lige en indskudt bemærkning men det er sjovt som de fleste af os (inkl mig selv) dømmer firmaer på hvorvidt deres ansatte opfører sig i trafikken.[/quote]

Det er meget logisk, når der er tale om biler med fx firmalogo. Når man kører med firmalogo, så bør man tænke over hvilke signaler man sender.

Min bil har ikke andet end Audi-logoer på, så jeg kan i princippet gøre som jeg vil. Men jeg stopper fx altid for fodgængere og kører ikke ud i et lyskryds uden at være 95% sikker på at jeg kan nå over før det bliver rødt. Jeg håber faktisk at det giver en positiv effekt, og det er i hvert fald vigtigt for mig at jeg ikke sender det modsatte signal - for så vil folk helt sikkert tænke noget a la "åh, ham der tror vist han er smart bare fordi han kører Audi". Jeg holdet også tit tilbage så folk kan komme ud fra diverse sideveje.
Audi A3 2.0 TDI 2011
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af SteffenR » 4. feb 2017, 15:47

Kan jo også være en kundebil, da de også driver bl.a Ferrari og Maserati forhandlere i Nordsjælland og har et raceteam.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Brugeravatar
Ice Fox
Aktiv medlem
Indlæg: 3454
Tilmeldt: 21. mar 2011, 12:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vejle Amt..
Has thanked: 1 time
Been thanked: 32 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af Ice Fox » 4. feb 2017, 15:56

ij6210 skrev: I går kørte jeg ved siden af en hvid bil med Formula Leasings logo på. På motorvejen. Chaufføreren sad og legede med sin mobiltelefon og var ikke specielt opmærksom i trafikken, så alene af den grund får de lige et minus herfra. Det er bare for useriøst.

Jeg ville kigge på Specialcars.dk
Hvis vi skal dømme firmaer på den, så stikker jeg en minus til Specialcars, da de ikke vendte tilbage på en henvendelse.
Hvordan folk kører i biler med reklame på, kan firmaet jo ikke dømmes for. Det er jo ikke sikkert det er firmabil.

ij6210
Medlem
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 10. feb 2014, 20:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 69 times
Been thanked: 72 times
Kontakt:

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af ij6210 » 4. feb 2017, 16:36

Ice Fox skrev: Hvis vi skal dømme firmaer på den, så stikker jeg en minus til Specialcars, da de ikke vendte tilbage på en henvendelse.
Jamen så får Formula Leasing da et minus mere fra mig - jeg fik heller ikke svar fra dem på en henvendelse for nylig :-)
Audi A3 2.0 TDI 2011
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af Kevinff » 4. feb 2017, 19:00

Nogle af de mest stabile leasing selskaber på markedet er vel blandt andet focus flex leasing (specialcars, max-martin, cs drive mfl), scanleasing, forza leasing og breinholt flexleasing.

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5842
Tilmeldt: 12. okt 2010, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 293 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af AU-R8 » 4. feb 2017, 21:02

Kevinff skrev:Nogle af de mest stabile leasing selskaber på markedet er vel blandt andet focus flex leasing (specialcars, max-martin, cs drive mfl), scanleasing, forza leasing og breinholt flexleasing.
Nordania er den mest sikre hvad angår kapital :D

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af Kevinff » 4. feb 2017, 21:28

AU-R8 skrev:
Kevinff skrev:Nogle af de mest stabile leasing selskaber på markedet er vel blandt andet focus flex leasing (specialcars, max-martin, cs drive mfl), scanleasing, forza leasing og breinholt flexleasing.
Nordania er den mest sikre hvad angår kapital :D
Det kan du selvfølgelig have ret i. Var det også dem der havde noget vip leasing eller var det et andet firma?

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af SteffenR » 4. feb 2017, 21:38

De er ejet af Nordea, så mon ikke der en del firmaer inde i klubben.

Leaseplan mangler helt sikkert heller ikke penge, men det er vidst kun erhverv.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Brugeravatar
Dakota
Aktiv medlem
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 200 times
Been thanked: 399 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af Dakota » 4. feb 2017, 23:51

SteffenR skrev:De er ejet af Nordea Danske Bank, så mon ikke der en del firmaer inde i klubben.
FTFY.

gugi
Nyt medlem
Indlæg: 482
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af gugi » 5. feb 2017, 13:57

Hej Ice Fox.

Jeg skal beklage at vi ikke har fået din henvendelse og er vendt retur med svar til dig. Jeg har også tidligere beklaget og hvis du gerne vil have noget svar på dine spørgsmål er du altid velkommen til at ringe.
Det sker desværre engang imellem at vi også laver fejl.. Vi modtager rigtig mange mails om dagen og vi gør meget ud af at svare alle så hurtig som muligt.. Desværre er din mail ikke blevet besvaret og jeg kan ikke sige om den ikke er kommet igennem eller røget i spamfilter, det kan jeg ikke sige. Men man har altid mulighed for at ringe til os også...

Jeg skal igen beklage at du ikke har fået svar og du er meget velkommen til at ringe hvis du har nogle spørgsmål.

mvh

Theis
Ice Fox skrev:
ij6210 skrev: I går kørte jeg ved siden af en hvid bil med Formula Leasings logo på. På motorvejen. Chaufføreren sad og legede med sin mobiltelefon og var ikke specielt opmærksom i trafikken, så alene af den grund får de lige et minus herfra. Det er bare for useriøst.

Jeg ville kigge på Specialcars.dk
Hvis vi skal dømme firmaer på den, så stikker jeg en minus til Specialcars, da de ikke vendte tilbage på en henvendelse.
Hvordan folk kører i biler med reklame på, kan firmaet jo ikke dømmes for. Det er jo ikke sikkert det er firmabil.
Audi RS6 Avant 2013
Audi SQ5 2013
Porsche 911 Turbo S 2014

http://www.specialcars.dk
Import af biler og Flexleasing
tgs@specialcars.dk

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af SteffenR » 5. feb 2017, 14:04

Dakota skrev:
SteffenR skrev:De er ejet af Nordea Danske Bank, så mon ikke der en del firmaer inde i klubben.
FTFY.

Der kan man bare se, mente helt bestemt det var Nordea.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5842
Tilmeldt: 12. okt 2010, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 293 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af AU-R8 » 5. feb 2017, 14:05

Kevinff skrev:
AU-R8 skrev:
Kevinff skrev:Nogle af de mest stabile leasing selskaber på markedet er vel blandt andet focus flex leasing (specialcars, max-martin, cs drive mfl), scanleasing, forza leasing og breinholt flexleasing.
Nordania er den mest sikre hvad angår kapital :D
Det kan du selvfølgelig have ret i. Var det også dem der havde noget vip leasing eller var det et andet firma?
Nordania har VIP leasing afdeling, men normalt kun private banking kunder og de dyrere biler.
Nykredit er startet på det samme.
De store banker er ved at indse at yde VIP flex leasing med lav rente, ikke er den store forretning men en fin kunde service. Jeg har været med til at presse på og nu skal vi blot have renten ned på 2,5%. De andre som Focus med mere tager typisk fra 8% på selve værdien af bilen de har købt.

Brugeravatar
Patrickr87
Helt nyt medlem
Indlæg: 57
Tilmeldt: 26. sep 2009, 10:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af Patrickr87 » 24. jun 2018, 12:19

Hvor endte du?

Jeg overvejer at hoppe på den Porsche gennem http://www.carperformance.dk/ - har fået et ret godt tilbud, men kigger også på formula leasing og sixt - ligenu ligner det at carperformance er til at handle med, det er de andre ikke rigtigt

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 2001
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 291 times
Been thanked: 486 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af superbeszzz » 24. jun 2018, 14:29

Jeg har for nylig leaset hos soecialcars. Jeg vil umiddelbart sige, at de godt kan matche de listede priser.
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4949
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4438 times
Been thanked: 1957 times
Kontakt:

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af DanielB12 » 24. jun 2018, 15:47

Patrickr87 skrev:Hvor endte du?

Jeg overvejer at hoppe på den Porsche gennem http://www.carperformance.dk/ - har fået et ret godt tilbud, men kigger også på formula leasing og sixt - ligenu ligner det at carperformance er til at handle med, det er de andre ikke rigtigt
Husk at tjekke der er fælge med - de har i vidst et par Porscher der står på kasser derinde i hvert fald BilledeBillede
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af SteffenR » 24. jun 2018, 16:01

Hvor ser du det? Så kan han vel selv få lov, at vælge fælge.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4949
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4438 times
Been thanked: 1957 times
Kontakt:

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af DanielB12 » 24. jun 2018, 16:20

Det var en joke - kæresten arbejdede i bygningen ved siden af dem, og de har fået nappet fælgene på to af deres porscher, så de stod på mælkekasser i ret lang tid, hvis ikke de stadigvæk gør
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af SteffenR » 24. jun 2018, 17:03

Kunne jo være det stod på fb etc.

Hun sad i clipperhouse så, sammen med investeringsfolkene.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4949
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4438 times
Been thanked: 1957 times
Kontakt:

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af DanielB12 » 24. jun 2018, 17:06

Clipperhouse er ikke deres nabo..
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af SteffenR » 24. jun 2018, 17:58

Harbour House, clipper House, same same, du ved hvor det er. ;)
These users thanked the author SteffenR for the post:
DanielB12
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Rune
Nyt medlem
Indlæg: 260
Tilmeldt: 21. maj 2009, 15:51
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 26 times
Been thanked: 7 times

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af Rune » 24. jun 2018, 19:48

AU-R8 skrev:
5. feb 2017, 14:05
Kevinff skrev:
AU-R8 skrev: Nordania er den mest sikre hvad angår kapital :D
Det kan du selvfølgelig have ret i. Var det også dem der havde noget vip leasing eller var det et andet firma?
Nordania har VIP leasing afdeling, men normalt kun private banking kunder og de dyrere biler.
Nykredit er startet på det samme.
De store banker er ved at indse at yde VIP flex leasing med lav rente, ikke er den store forretning men en fin kunde service. Jeg har været med til at presse på og nu skal vi blot have renten ned på 2,5%. De andre som Focus med mere tager typisk fra 8% på selve værdien af bilen de har købt.
Ser en del med Nykredit nummerpladeramme på når jeg cykler fra Holte til Lyngby så de må være kommet rigtig godt igang.

ij6210
Medlem
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 10. feb 2014, 20:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 69 times
Been thanked: 72 times
Kontakt:

Re: Flexleasing Betale Sig?

Indlæg af ij6210 » 26. jun 2018, 08:34

Patrickr87 skrev:
24. jun 2018, 12:19
Hvor endte du?

Jeg overvejer at hoppe på den Porsche gennem http://www.carperformance.dk/ - har fået et ret godt tilbud, men kigger også på formula leasing og sixt - ligenu ligner det at carperformance er til at handle med, det er de andre ikke rigtigt
De biler jeg har set på Car Performance har ikke været billigere end andre steder - faktisk lidt dyrere synes jeg.

Husk også at checke virksomhedernes tal. HVIS - og jeg gentager: HVIS - et leasingfirma går ned, så mener jeg du kan miste din udbetaling (værditabet for op til et helt år). Så når et firma har negativ egenkapital ville jeg nok søge andre steder hen.
Audi A3 2.0 TDI 2011
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"