Polo Blue Gt Skadet.

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Senz » 10. mar 2017, 10:36

Så blev det desværre min tur. :( i morges mens jeg holdt i kø på en hovedvej kommer der en vw transporter flyvene op bag i bilen. :/

nu kommer den store frygt så for at de vælger at lave bilen. Højre side har fået et godt tryk. Hvor det lige har ramt døren. Kan eller ikke åbne bagklappen. Eller indefra komme ned i brønden..

Jeg har virkelig ikke lyst til at have en bil hvor der skal svejses så meget i, det bliver jo aldrig det samme :(

Brugeravatar
Marshall
Nyt medlem
Indlæg: 330
Tilmeldt: 12. nov 2008, 10:33
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 17 times
Been thanked: 25 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Marshall » 10. mar 2017, 11:04

Skod! Men godt der ikke kom nogen til skade?
Har du et billede af skaden? Så er det måske lettere at vurdere :)

Brugeravatar
malern
Medlem
Indlæg: 1072
Tilmeldt: 31. jan 2012, 19:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: køge
Has thanked: 59 times
Been thanked: 33 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af malern » 10. mar 2017, 11:05

Øv en kedelig oplevelse. Godt der ikke skete personskade.
Håber du får lavet din bil eller måske en ny.
Velkommen til i øvrigt
T6 Transpeter TDI
Golf 7.5 Variant Highline TDI DSG
Malerfirmaet Vholm. Alt i malerarbejde og maling. Speciel VAGCars rabat

Anders D
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5712
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 92 times
Been thanked: 189 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Anders D » 10. mar 2017, 11:23

Husk også at du at ret til erstatning for værditabet såfremt forsikringsselskabet vurderer, at det er mest kosteffektivt at udbedre skaden, i stedet for at totalskade.

Her har du selv en aktivitet i at påvise værditabet og kræve erstatning.

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Play4Fun » 10. mar 2017, 11:30

Anders D skrev:Husk også at du at ret til erstatning for værditabet såfremt forsikringsselskabet vurderer, at det er mest kosteffektivt at udbedre skaden, i stedet for at totalskade.

Her har du selv en aktivitet i at påvise værditabet og kræve erstatning.
Ikke hos tryg/tjenestemændenesforsikring, der er det en tillægsdækning for værditab.

Men tilbage til skaden, man må vel lave op til 60 eller 70% af en tilsvarende bils pris. Og lad os bare sætte en blue gt til 200000 brugt, så må de lave din bil for 120000-140000kr, så skaden på din bil skal godt nok være stor æ for man kan få lavet rigtig meget bil for de penge.
Men smid et billede op samt oplysninger om årgang og km så er det meget nemmere at se og vurdere
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

Anders D
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5712
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 92 times
Been thanked: 189 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Anders D » 10. mar 2017, 11:44

Jeg beklager jeg har været upræcis. Der kan selvfølgelig være forhold i den enkelte forsikringspolice der gør at det ikke forholder som jeg skrev. Derfor må opfordringen gå på at være opmærksom på dette punkt ift. http://www.fdm.dk/biler/bilsalg/skade-p ... orringelse for når man står med skaden er man som offer oftest primært opmærksom på:

- skadens omfang
- at man står uden et køretøj, med mindre udbedrende værksted og forsikring stiller et køretøj til rådighed i udbedringsperioden
- evt. opgør i skyldsspørgsmålet
- at ens kæreste eje ikke længere står som et suttet bolsje
- at man mister noget af ejerskabsfornemmelsen der kan være i at eje en lækker slæde.

Så det var velment skrevet men nok lidt med afsæt i at jeg ikke havde juraen helt på plads ;)

I indlægget jeg henviser til fremgår det at det er noget der påhviler skadeslidte overfor skadesvolders ansvarsforsikring, så det burde nu godt nok ikke være afhængigt af ens kaskoforsikringsforhold.

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Senz » 10. mar 2017, 16:07

Det ser ikke ud til at nogen er kommet til skade. Jeg har selvfølge været til læge. Med lidt øm nakke. Men skulle bare søger for at bruge den, har på ingen måder haft ondt.

Jeg må være ærligt at jeg virkelig har været så tæt på at græde idag. Jeg har altid passet helt vildt på min bil. Altid parkeret langt væk fra andre. Har ikke en eneste bule eller ris i bilen. Altid vasket den i hånden. Og jeg føler ærligt at jeg bare har mistet alt følelse om at vil have den bil igen. Den bliver aldrig den samme.

Jeg har tryk forsikring. Og mener ikke jeg har en extra forsikring til værditabet

men hvad jeg kan læse på fdm
http://www.fdm.dk/biler/bilsalg/skade-p ... orringelse

jeg håber virkelig at jeg bare har lidt held med at jeg ikke skal ud og betale kassen fordi en køre ind i min.


Her er bilen
http://tinypic.com/view.php?pic=20prm8o ... mk9htvhcuk
Senest rettet af Senz 10. mar 2017, 17:38, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Play4Fun » 10. mar 2017, 17:11

Kan ikke se billedet.

Vil dog sige at Idag er de så gode til at lave skader at man slet ikke kan se det.
Føler med dig og det er pisse ærgerligt, men jeg er overbevist om at når bilen står helt flot efter den er lavet, så bliver du glad for den igen.
Men det er tiden der går imens den er på værksted til man får den tilbage der er den værste, samt man frygter at det man får tilbage fra værkstedet ligner lort.
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

JGGH
Nyt medlem
Indlæg: 427
Tilmeldt: 2. jul 2011, 19:56
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Vejen
Has thanked: 27 times
Been thanked: 17 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af JGGH » 10. mar 2017, 17:19

Senz skrev:Det ser ikke ud til at nogen er kommet til skade. Jeg har selvfølge været til læge. Med lidt øm nakke. Men skulle bare søger for at bruge den, har på ingen måder haft ondt.

Jeg må være ærligt at jeg virkelig har været så tæt på at græde idag. Jeg har altid passet helt vildt på min bil. Altid parkeret langt væk fra andre. Har ikke en eneste bule eller ris i bilen. Altid vasket den i hånden. Og jeg føler ærligt at jeg bare har mistet alt følelse om at vil have den bil igen. Den bliver aldrig den samme.

Jeg har tryk forsikring. Og mener ikke jeg har en extra forsikring til værditabet

men hvad jeg kan læse på fdm
http://www.fdm.dk/biler/bilsalg/skade-p ... orringelse

jeg håber virkelig at jeg bare har lidt held med at jeg ikke skal ud og betale kassen fordi en køre ind i min.


Her er bilen
Billede
Jeg tror desvære ikke den skade er stor nok til en total skade. http://tinypic.com/view.php?pic=20prm8o ... mk9htvhcuk
Tesla model 3 Performance
Hyundai Ioniq 38kWh

borgen
Medlem
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 20. dec 2008, 10:38
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 11 times
Been thanked: 7 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af borgen » 10. mar 2017, 18:00

Det der er ikke til en totalskade.

Det kan da sagtens laves pænt - Bare rolig.

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10869
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1899 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af GaSelle » 10. mar 2017, 18:44

Bare sørg for, at den ikke kommer forbi Byens Bilpleje eller Pierre - så skal det nok blive godt.

Brugeravatar
Jbt
Nyt medlem
Indlæg: 173
Tilmeldt: 25. nov 2015, 21:19
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 13 times
Been thanked: 24 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Jbt » 10. mar 2017, 19:11

Værditab skal dækkes af modpartens forsikring, har selv fået udbetalt 13.000kr i skade på 65.000kr.
Måtte igennem FDM,
Modpartens forsikring nægtet alt i starten, men da FDM kom på banen.
Betalte de uden bøvl.
Når man laver skader på andres ting, er bare erstatningspligtig også værditab, da jo det er et tab for dig.
2007 Skoda Octavia 1,9 TDI Elegance (solgt)
2010 Skoda Superb 1,8 TSI Combi Elegance (solgt)
2016 Skoda Superb 1,4 TSI DSG Style http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 7&t=122229 (solgt)
2020 Volvo V60 R-Design D4 190 Hk (solgt)
2022 Volvo C40 P8 AWD ReCharge Ultimate

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af ph » 10. mar 2017, 19:27

har du et billede af den set fra siden? ...bagskærm og et stykke af døren..
har den slået sig i taget?
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Play4Fun » 10. mar 2017, 21:10

Kan slet ikke se billedet på android tablet
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

Dennis2k
Medlem
Indlæg: 877
Tilmeldt: 8. jul 2010, 15:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 111 times
Been thanked: 351 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Dennis2k » 11. mar 2017, 12:07

Jeg føler mig dig! Men jeg syntes du skal tage det helt roligt, sådan en skade kan fikses rigtig fint :)
‘21 - Tesla Model Y Long Range AWD, Solid Black.
‘21 - Tesla Model 3 SR+ RWD, Pearl White.

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Play4Fun » 11. mar 2017, 12:39

Nu kan jeg se billedet.
Ja det er sgu en lille skade, ny kofanger, bagklap og måske en skærm der skal rettes, tager ikke mere end 1 uge.
Men stadig ærgerligt med en Skade.
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

Anders D
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5712
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 92 times
Been thanked: 189 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Anders D » 11. mar 2017, 19:39

Billede

Værsgo

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Senz » 12. mar 2017, 19:22

Jeg vil jo sige sådan at når i siger bare rolig. Så kender i ikke mig som person. Jeg købte en helt ny bil fordi jeg ville have en.
Ny bil som bare stod flot uden nogen former for buler eller noget. Ved at bilen nu er skadet er den på ingen måder den samme som før og bliver det aldrig.

Jeg kunde aldrig finde på at købe en skadet bil, den kan sikkert laves flot og man kan måske ikke se det.
Men da jeg går så meget op i min bil, mister den en del værdi for mig.
Der var 2 små mærker på mine sommerfælge de er nu begge skiftet ud med 2 nye fælge. Det siger lidt om det. :)

jeg kan godt forstå hvis folk synes det er mærkeligt. Men det er sådan jeg er.

I har nok ret i at den bliver lavet. Og må jo få en snak med taksatoren om hvad han kan gøre. For som jeg kan læse ved fdm så skal jeg stilles økonomisk som om skaden ikke var sket.
Og kan forstå jeg skal betales for det tab bilen har fået. For mig er tabet enormt stort. Meget større end hvad de nogen sinde vil mene.

Hvis den nu skal laves. Hvor skal man så få den lavet? Bor ved århus. Som i nok har kunne forstå er jeg helt sindsyg omkring min bil.

Brugeravatar
Mr Galli
Nyt medlem
Indlæg: 246
Tilmeldt: 28. mar 2010, 19:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Mr Galli » 12. mar 2017, 19:24

Play4Fun skrev:Nu kan jeg se billedet.
Ja det er sgu en lille skade, ny kofanger, bagklap og måske en skærm der skal rettes, tager ikke mere end 1 uge.
Men stadig ærgerligt med en Skade.
Det er sgu meget godt gået at du kan komme med den konklusion uden at have set skaden indvending.
Nu er jeg selv udlært pladesmed og har arbejdet i faget i +12 år hvor de 7 af dem var hos VW/Audi med taksering af skader.

Til OP, bilen kan sagtens blive fin igen og hvis den bliver lavet på et autoriseret mærkeværksted behøver du som udgangspunkt ikke være bekymret for et godt resultat.

Jeg kunne forestille mig at der skulle ny bagklap, lygte, kofanger, bagskærm og så som minimum opretning af bagagerums bund.
Dertil kommer så indvendige beklædninger som har taget skade.

Men igen svært at bedømme på det ene billede udefra.

Sendt fra min SM-G928F med Tapatalk
Polo 6C 1.2 TSI, DSG. BlueMotionTechnology.
Audi A3 sportback 2,0 TFSi, DSG S-Tronic. "S3 edition" Tidligere bil
http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=189381

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10869
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1899 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af GaSelle » 12. mar 2017, 19:35

Mr Galli skrev:
Play4Fun skrev:Nu kan jeg se billedet.
Ja det er sgu en lille skade, ny kofanger, bagklap og måske en skærm der skal rettes, tager ikke mere end 1 uge.
Men stadig ærgerligt med en Skade.
Det er sgu meget godt gået at du kan komme med den konklusion uden at have set skaden indvending.
Nu er jeg selv udlært pladesmed og har arbejdet i faget i +12 år hvor de 7 af dem var hos VW/Audi med taksering af skader.

Til OP, bilen kan sagtens blive fin igen og hvis den bliver lavet på et autoriseret mærkeværksted behøver du som udgangspunkt ikke være bekymret for et godt resultat.

Jeg kunne forestille mig at der skulle ny bagklap, lygte, kofanger, bagskærm og så som minimum opretning af bagagerums bund.
Dertil kommer så indvendige beklædninger som har taget skade.

Men igen svært at bedømme på det ene billede udefra.

Sendt fra min SM-G928F med Tapatalk
Jeg vil da netop mene han bør være bekymret - for bruger de autoriserede værksteder ikke Pierre? Var det min bil havde jeg også fået den lavet autoriseret, men forlangt at benytte min egen maler.

borgen
Medlem
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 20. dec 2008, 10:38
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 11 times
Been thanked: 7 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af borgen » 12. mar 2017, 19:40

Senz skrev:Jeg vil jo sige sådan at når i siger bare rolig. Så kender i ikke mig som person. Jeg købte en helt ny bil fordi jeg ville have en.
Ny bil som bare stod flot uden nogen former for buler eller noget. Ved at bilen nu er skadet er den på ingen måder den samme som før og bliver det aldrig.

Jeg kunde aldrig finde på at købe en skadet bil, den kan sikkert laves flot og man kan måske ikke se det.
Men da jeg går så meget op i min bil, mister den en del værdi for mig.
Der var 2 små mærker på mine sommerfælge de er nu begge skiftet ud med 2 nye fælge. Det siger lidt om det. :)

jeg kan godt forstå hvis folk synes det er mærkeligt. Men det er sådan jeg er.

I har nok ret i at den bliver lavet. Og må jo få en snak med taksatoren om hvad han kan gøre. For som jeg kan læse ved fdm så skal jeg stilles økonomisk som om skaden ikke var sket.
Og kan forstå jeg skal betales for det tab bilen har fået. For mig er tabet enormt stort. Meget større end hvad de nogen sinde vil mene.

Hvis den nu skal laves. Hvor skal man så få den lavet? Bor ved århus. Som i nok har kunne forstå er jeg helt sindsyg omkring min bil.
Hvis du er så pernitten, så er der jo kun at sælge den og købe en ny. Igen husk det er en bil, altså en død ting.

Peder
Aktiv medlem
Indlæg: 2307
Tilmeldt: 15. dec 2008, 16:14
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 48 times
Been thanked: 202 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Peder » 12. mar 2017, 19:45

Kan sagtens følge dig.

Men det er næppe mange tusinde kr du får i værdiforringelse, for det vurderes jo udfra hvad du kan få mindre ved salg, og jeg tror en forhandler vil kalde det der en lille skade der ikke har indvirkning.

Men løsningen kan blive at du får den lavet, sælger den - tager tabet selv, og køber en ny,
Eller lever med det.
Venligst Peder

2023 Tesla Model 3 LR
2022 Tesla Model Y LR

tvartou
Medlem
Indlæg: 649
Tilmeldt: 13. sep 2010, 21:19
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 57 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af tvartou » 12. mar 2017, 20:00

Og så i øvrigt stiller bilen i en lade, så du er sikker på at en anden billist ikke kommer til at skade din bil igen, så du igen skal sælge osv osv

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Senz » 12. mar 2017, 20:54

Og så i øvrigt stiller bilen i en lade, så du er sikker på at en anden billist ikke kommer til at skade din bil igen, så du igen skal sælge osv osv
Er du ikke lidt dum at høre på eller er det bare mig? :)


Forresten hvad gør de hvis de skal have ny bagskærm på bliver den så bare skåret op og svejset nyt på så det senere kommer til at ruste?

JT80
Nyt medlem
Indlæg: 281
Tilmeldt: 13. maj 2013, 11:52
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 18 times
Been thanked: 3 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af JT80 » 13. mar 2017, 13:21

Den bagskærm og bagklap bliver skiftet.
Pløf?

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Play4Fun » 13. mar 2017, 15:54

borgen skrev:
Senz skrev:Jeg vil jo sige sådan at når i siger bare rolig. Så kender i ikke mig som person. Jeg købte en helt ny bil fordi jeg ville have en.
Ny bil som bare stod flot uden nogen former for buler eller noget. Ved at bilen nu er skadet er den på ingen måder den samme som før og bliver det aldrig.

Jeg kunde aldrig finde på at købe en skadet bil, den kan sikkert laves flot og man kan måske ikke se det.
Men da jeg går så meget op i min bil, mister den en del værdi for mig.
Der var 2 små mærker på mine sommerfælge de er nu begge skiftet ud med 2 nye fælge. Det siger lidt om det. :)

jeg kan godt forstå hvis folk synes det er mærkeligt. Men det er sådan jeg er.

I har nok ret i at den bliver lavet. Og må jo få en snak med taksatoren om hvad han kan gøre. For som jeg kan læse ved fdm så skal jeg stilles økonomisk som om skaden ikke var sket.
Og kan forstå jeg skal betales for det tab bilen har fået. For mig er tabet enormt stort. Meget større end hvad de nogen sinde vil mene.

Hvis den nu skal laves. Hvor skal man så få den lavet? Bor ved århus. Som i nok har kunne forstå er jeg helt sindsyg omkring min bil.
Hvis du er så pernitten, så er der jo kun at sælge den og købe en ny. Igen husk det er en bil, altså en død ting.
+1
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Play4Fun » 13. mar 2017, 15:56

Mr Galli skrev:
Play4Fun skrev:Nu kan jeg se billedet.
Ja det er sgu en lille skade, ny kofanger, bagklap og måske en skærm der skal rettes, tager ikke mere end 1 uge.
Men stadig ærgerligt med en Skade.
Det er sgu meget godt gået at du kan komme med den konklusion uden at have set skaden indvending.
Nu er jeg selv udlært pladesmed og har arbejdet i faget i +12 år hvor de 7 af dem var hos VW/Audi med taksering af skader.

Til OP, bilen kan sagtens blive fin igen og hvis den bliver lavet på et autoriseret mærkeværksted behøver du som udgangspunkt ikke være bekymret for et godt resultat.

Jeg kunne forestille mig at der skulle ny bagklap, lygte, kofanger, bagskærm og så som minimum opretning af bagagerums bund.
Dertil kommer så indvendige beklædninger som har taget skade.

Men igen svært at bedømme på det ene billede udefra.

Sendt fra min SM-G928F med Tapatalk
i faget siden 1991 så det giver mig så lige dine 12+ mine 14 , så i alt +26 til mig ,, men fint du kan se en masse ud fra billederne som jeg ikke kan.
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af RIX » 13. mar 2017, 16:29

er der rynker i taget er den død

VH:

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af Senz » 13. mar 2017, 18:32

Så blev den sendt over en et sted hvor 2 plade smede har arbejdet ved smc i langtid.
Bliver spændende at se hvor meget den er skadet for.
Jeg glemte selvfølge at få taget noget flere billeder. Den er trykket godt i bunden. fik bagklappen op med lidt vold. og der er den plade, klemt en del.

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: Polo Blue Gt Skadet.

Indlæg af RIX » 13. mar 2017, 18:35

kør den til vw højbjerg og snak med thorbjørn ;)

VH:

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"