Undervognsbehandling I Odense?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Johnny89
Helt nyt medlem
Indlæg: 50
Tilmeldt: 14. mar 2017, 18:09
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Undervognsbehandling I Odense?

Indlæg af Johnny89 » 3. apr 2017, 19:52

Hej folkens :)

Jeg sidder her og skal prøve at finde et sted, at få undervognsbehandlet min bil.
Meeen, hvor, hvorfor og hvilket firmai Odense? :D

Jeg har selv kigget lidt rundt, og forhørt mig ved familie, venner og sælgeren af bilen.

1 - Det ene sted er fyns undervogncenter i odense, de bruger tectyl, og jeg ved ikke en dyt om det er godt? har bare hørt det skulle blive noget klistret stats der aldrig størkner, og om firmaet yder en god service, men både sælger fra smc og min kammerart som roder i biler, sagde god for dem.

2 - Pave i odense. dem sagde min fætter han havde brugt på sin seat mii, men de bore jo huller i vognen, hvilket jeg fik frarådet af sælger for så ophørte rustgarantien, men hvad gør
forskellen? og bore alle ikke huller i bilen eller hvad?

3 - Som mine forældre sagde, alle er ens bare få det gjordt til den billigste pris.

Nogle tager ekstra for at lave, eller sidde inderskærme på, er det ikke bare normalt man får det med i selve prisen?

HJÆLP :lol:

Crucky
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 22. jan 2015, 23:38
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 8 times

Re: Undervognsbehandling I Odense?

Indlæg af Crucky » 3. apr 2017, 20:32

Jeg fik mit lavet ved tektrol på dalumvej folk i min omgangskreds bruger også dem og har gjort i flere år, med fuld tilfredshed, og min lokale mekaniker anbefalede dem også, samt bruger kun dem til alle hans kunder

Johnny89
Helt nyt medlem
Indlæg: 50
Tilmeldt: 14. mar 2017, 18:09
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Undervognsbehandling I Odense?

Indlæg af Johnny89 » 5. apr 2017, 09:08

Crucky skrev:Jeg fik mit lavet ved tektrol på dalumvej folk i min omgangskreds bruger også dem og har gjort i flere år, med fuld tilfredshed, og min lokale mekaniker anbefalede dem også, samt bruger kun dem til alle hans kunder
Okay tak, men hvad gav du for det i sin tid? og hvorfor er det godt, frem for andre steder du tjekkede dengang, altså hvad gjorde du valgte lige præcis dem frem for andre? :D

Crucky
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 22. jan 2015, 23:38
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 8 times

Re: Undervognsbehandling I Odense?

Indlæg af Crucky » 5. apr 2017, 18:53

Johnny89 skrev:
Crucky skrev:Jeg fik mit lavet ved tektrol på dalumvej folk i min omgangskreds bruger også dem og har gjort i flere år, med fuld tilfredshed, og min lokale mekaniker anbefalede dem også, samt bruger kun dem til alle hans kunder
Okay tak, men hvad gav du for det i sin tid? og hvorfor er det godt, frem for andre steder du tjekkede dengang, altså hvad gjorde du valgte lige præcis dem frem for andre? :D
Det var i Januar og 4500 for en polo.
Tektrol holder 4 år, pga de sprøjter er det 3 gange? kan ikke lige helt huske, hvor andre max har 3 års holdbarhed

Johnny89
Helt nyt medlem
Indlæg: 50
Tilmeldt: 14. mar 2017, 18:09
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Undervognsbehandling I Odense?

Indlæg af Johnny89 » 9. apr 2017, 12:16

Crucky skrev:
Johnny89 skrev:
Crucky skrev:Jeg fik mit lavet ved tektrol på dalumvej folk i min omgangskreds bruger også dem og har gjort i flere år, med fuld tilfredshed, og min lokale mekaniker anbefalede dem også, samt bruger kun dem til alle hans kunder
Okay tak, men hvad gav du for det i sin tid? og hvorfor er det godt, frem for andre steder du tjekkede dengang, altså hvad gjorde du valgte lige præcis dem frem for andre? :D
Det var i Januar og 4500 for en polo.
Tektrol holder 4 år, pga de sprøjter er det 3 gange? kan ikke lige helt huske, hvor andre max har 3 års holdbarhed
Okay, det var meget heldigt min er også en polo :D så tænker prisen der må være ens. Er det MED eller UDEN inderskærme i selve prisen?
jeg har prøvet imellem tiden skrive en mail til dem, nu det ved at være en uge siden, de godt nok sløve til at melde tilbage.

Crucky
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 22. jan 2015, 23:38
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 8 times

Re: Undervognsbehandling I Odense?

Indlæg af Crucky » 9. apr 2017, 14:47

Det var med inderskærme samt video så du kan se hvordan de har gjort det.

VelleValle
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 7. feb 2018, 14:12
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Undervognsbehandling I Odense?

Indlæg af VelleValle » 7. feb 2018, 14:19

Arh, alle er nu ikke ens. Der er virkelig stor forskel på kvaliteten fra værksted til værksted. Jeg tror jeg ville kigge mig om efter en eller anden form for mærkningsordning og hvor gode dem der behandler er.

Hvis ikke en undervognsbehandling er lavet rigtigt og tilstrækkeligt, beskytter den alligevel ikke det, den skal og så er det jo
ikke billigt, selvom prisen var lavere end hos andre.

I Odense findes i hvert fald https://fynsundervognscenter.dk/. ´Der står på deres forside at de har gode testresultater fra Teknologisk Institut og har haft det i ret mange år.

/Jesper

mobilos
Nyt medlem
Indlæg: 351
Tilmeldt: 6. mar 2017, 08:27
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 35 times
Been thanked: 39 times

Re: Undervognsbehandling I Odense?

Indlæg af mobilos » 7. feb 2018, 14:37

Jeg har fået undervognbehandling hos Dinitrol, som er tilknyttet Teknologisk instituts kvalitetsordning. Bilen blev behandlet I oktober, og I sidste uge blev jeg indkaldt til kontrol ved TI. Det blev bedømt til UG. Ingen fejl.
Jeg vil klar anbefale et center hvor de reklamere med TI control.
Hvis du er medlem af FDM, så kan du opnå en rabat på 15%. Jeg har betalt 3800,00 kr til en A3. Dobbelt behandling. Fik sparet medlemskabet :D på det.

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"