Polo 6R '14 Udstyr - Anbefalinger og bedste køb hvor?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
dennisnick
Helt nyt medlem
Indlæg: 40
Tilmeldt: 2. sep 2011, 17:41
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Polo 6R '14 Udstyr - Anbefalinger og bedste køb hvor?

Indlæg af dennisnick » 7. aug 2017, 08:43

Hej,

Endelig tilbage i VW-trøjen efter at have købt en papegøje Polo 6R 1.6 TDi 90hk årg. 2014 (8/2013).

Bilen mangler dog:
- RNS315
- Armlæn
- Ordentlige sommersko

Og her er jeg i tvivl om hvor jeg gør den bedste handel på ovenstående. Jeg har ledt lidt på ebay.de, men jeg er i tvivl om hvilke dele jeg skal bruge. Måske I kan hjælpe med lidt afklaring?

RNS315
- SKAL dette være EU-versionen og i så fald, hvad er forskellen på EU og US - kun kort, eller? US er lidt billigere, men det kan selvfølgelig ikke svare sig hvis der alligevel skal ofres en tusbas på nyt kort.
- Har alle RNS315 indbygget Bluetooth?

Armlæn
- Tænker at købe originalt, men det ene armlæn jeg har testet, som efter sælgers udtryk var originalt, var sgu noget makværk synes jeg - sad løst og vrikkede noget?
- Hvilke dele skal købes for at kunne få armlænet - midterkonsol også? virker sådan på fx denne eBay annonce: http://www.ebay.de/itm/Original-VW-Polo ... SwIaFZOACR

Sommerhjul
- Tænker 17" er "the way to go".. så kan den også sænkes 35-40 mm. uden problemer
- Hvilket dæk bør jeg vælge - Conti SP5 205/40-17? Kører 30-40.000 km årligt.
- Nogle forslag? Har overvejet disse, men aner intet om mærke eller pris - kender I dem? https://farm4.staticflickr.com/3748/105 ... b9d2_b.jpg

Er der andet jeg bør investere i, som kan købes for "små penge"? F.eks. GTI/R-grill?

TAK! :D

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Polo 6R '14 Udstyr - Anbefalinger og bedste køb hvor?

Indlæg af diskoboy » 7. aug 2017, 08:51

Rns315 fås både med og uden dab og BT. Og mere eller mindre i alle kombinationer.

Jer købte org armlæn på eBay - det var ikke det store der kostede. 4 bolte senere var det monteret
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

dennisnick
Helt nyt medlem
Indlæg: 40
Tilmeldt: 2. sep 2011, 17:41
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Polo 6R '14 Udstyr - Anbefalinger og bedste køb hvor?

Indlæg af dennisnick » 7. aug 2017, 09:56

diskoboy skrev:Rns315 fås både med og uden dab og BT. Og mere eller mindre i alle kombinationer.

Jer købte org armlæn på eBay - det var ikke det store der kostede. 4 bolte senere var det monteret
Ok takker, må holde øje.

Ang. armlæn - købte du så noget ala dette? http://www.ebay.de/itm/Original-VW-Polo ... SwLF1X2oXf

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"