Ny (sjov) bil. What to do :-)

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Madsbabz
Nyt medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 2. jul 2008, 20:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Madsbabz » 15. mar 2009, 19:11

SÅ skete det! 3 års forsikringsancienitet = billigere forsikringer!

Og det skal selvfølgelig fejres.

Jeg er 22, og er på udkig efter en "drengerøvsbil". -Dvs: ingen familie øser, stationcars m.v.

Jeg har PT kig på følgende biler:

Audi TT Coupe, 1998-2000, 180 HK.
Mini Cooper S, 2004, 160 HK.
BMW 320 Ci 2,2, 2000, 170 HK (generelt e46 serien)
Mercedes SLK230, 1999, 193 HK.

Ovenstående biler findes alle i prisklassen 170-230K. (de er rangordnet efter min prioritet - dvs. jeg er mest hooked på TT)

1. Er der andre fede biler jeg bør overveje i prisklassen?
2. Negativt/positivt ang. ovenstående biler
3. Hvad ville i vælge, og hvorfor?'

Jeg vil meget gerne have gode råd, da det jo er mange penge for en bil ;) man skulle nødig ende med katten i sækken.
Det skal siges at jeg har prøvekørt både TT og Minicooper. De virker begge temmelig rappe, og for TTs vedkommende føler man at man sidder i en hardcore racer. Jeg er dog ikke vild med initiør i Minicooperen, men den er rigtig sjov at køre.

Jeg glæder mig til at få skiftet de nuværende 105 hk ud :-)

På forhånd tak.

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af kimhemm » 15. mar 2009, 19:15

Hvad med noget på gule plader ?

Du kan få en fornuftig Seat Leon Cupra med 300 HK i den prisklasse :)
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Brugeravatar
Ermin
Medlem
Indlæg: 739
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Ermin » 15. mar 2009, 20:00

Ikke for at skyde dine drømme i sænk, men forsikringerne bliver altså ikke vildt billgere på de typer biler du nævner bare fordi du er 22 og har 3 års acc.

Madsbabz
Nyt medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 2. jul 2008, 20:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Madsbabz » 15. mar 2009, 20:02

Du skyder skam ikke mine drømme i sænk ;) for jeg har skam undersøgt sagerne.

Jeg kan få forsikret TT og Coopers for ca 14k nu, hvilket er mindre end jeg har givet det første år for min A3, og kun 2000 kr mere end jeg har betalt for min A3 det sidste år.

gugi
Nyt medlem
Indlæg: 482
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af gugi » 15. mar 2009, 20:03

hmm en drengerøvs bil... så køb golf 4 v6 4 motion smid mit hgp bi.turbo kit på (500 hk) og så kan vi tale om drengerøvs bil :lol: og plus det kan sagtens holdes inde for prislejet som det du søger..... kan sagtens hjælpe med at finde bil og få sat kittet på..... ;)
Audi RS6 Avant 2013
Audi SQ5 2013
Porsche 911 Turbo S 2014

http://www.specialcars.dk
Import af biler og Flexleasing
tgs@specialcars.dk

Madsbabz
Nyt medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 2. jul 2008, 20:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Madsbabz » 15. mar 2009, 20:20

Ja det er sq også en bil med lidt fut i, men sys sq lidt mere specielle biler er mere sjove.. Altså sq federe at have en "overdog" end en underdog imo. De der anonmye øser med en stor motor..tja det er sq først fedt når jeg bliver lidt ældre ;-)

gugi
Nyt medlem
Indlæg: 482
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af gugi » 15. mar 2009, 20:30

synes sku ikke lige en golf 4 v6 er underdog bil, den er sku kvikkere end de øser du ridser op som dine favoritter.... og også kvikkere.... nå men smag og behag.god søgning....
Audi RS6 Avant 2013
Audi SQ5 2013
Porsche 911 Turbo S 2014

http://www.specialcars.dk
Import af biler og Flexleasing
tgs@specialcars.dk

Fonne
Medlem
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:33
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 170 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Fonne » 15. mar 2009, 20:31

Ville kigge på noget i stil med SLK, kæft hvor er en Cabriolet bare alle pengene værd de få dage om året det er værd og bruge :-D ... Ellers var jeg nok hoppet på noget E46.
synes sku ikke lige en golf 4 v6 er underdog bil, den er sku kvikkere end de øser du ridser op som dine favoritter.... og også kvikkere.... nå men smag og behag.god søgning....
Mon ikke der bliver talt om udseende i denne her sammenhæng, tror det er vigtigere end den har 300 eller 400 hk.

Brugeravatar
donfetaful
Aktiv medlem
Indlæg: 2061
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:58
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 495 times
Been thanked: 252 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af donfetaful » 15. mar 2009, 20:45

køb et hus... så om 10 år har du 500.000 til sjov bil istedet.
Kør og vær glad 🛻💨

Madsbabz
Nyt medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 2. jul 2008, 20:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Madsbabz » 15. mar 2009, 20:50

Præcis - jeg snakker om udseende når jeg bruger ordet "underdog" :-) Og ja jeg vil sq hellere have en fed bil der er lidt mere sløv..

Tja.. hus er fornuftigt.. specielt i disse tider.. men hold kæft hvor er det også kedeligt ;)

Der skal være plads til lidt sjovt, og jeg sys da bestemt det ville være sjovt at have en af ovenstående biler i min alder..

Mht SLK. Den er rimelig fed, men der er så meget filthat over initiøret... og så har mange af dem kørt en del km. :-) Måske har du forslag til en helt anden bil der ikke står på min "liste" ? :-)

Brugeravatar
Ermin
Medlem
Indlæg: 739
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Ermin » 15. mar 2009, 20:55

Damn, noget af et sidespring (offtopic).
Manden lever jo her og nu i 2009, og du råder ham til bilkøb i 2019 :D
Fisker skrev:køb et hus... så om 10 år har du 500.000 til sjov bil istedet.

Fonne
Medlem
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:33
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 170 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Fonne » 15. mar 2009, 21:08

Hva med noget BMW Z3, de burde vel kunne købes for de penge der efterhånden ? - En Z4 ligger nok stadig fra 350.000 og opefter.

H

Brugeravatar
Jepsen
Nyt medlem
Indlæg: 326
Tilmeldt: 14. jun 2008, 19:00
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Syd for Aalborg
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Jepsen » 15. mar 2009, 21:28

Du skal da ikke ha’ sådan en tøse TT. Du skal da ha’ den rigtige model TT225 med 6 gear og quattro. Så kører det for dig.
Jeg har sådan en med 260 hk, der kan blive din. Men ikke for 230k :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Madsbabz
Nyt medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 2. jul 2008, 20:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Madsbabz » 15. mar 2009, 21:39

har kigget på 225 modellen, og tilsyneladende er forsikringen den samme, fordi det også er en 1,8'er.

Jeg er dog lidt skeptisk efter jeg har hørt at det er hårdt ved motoren (som tilsyneladende er den samme som i 180 hk modellen) at den ruller med 225 hk. ved ikke om der er hold i det?

Jeg håbede på at flere kunne komme med fordele / ulemper ved TT'en, og om der var noget man skal holde øje med / være opmærksom på.

Endvidere: Den fungere vel helt fint som helårsbil? eller har den laster med rust osv?!..

Jeg er TBH ikke vild med Z3, men Z4...mmMmm mums ;) den er FOR rå!.. men et stykke uden for mit budget :oops:

Håbede måske også der var en der lå inde med en lille rå bil, som jeg fuldstændig havde overset :mrgreen:

Fonne
Medlem
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:33
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 170 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Fonne » 15. mar 2009, 21:45

Et helt anden mulighed var også og købe en billig hel års bil. Dette kunne måske være en til omkring de 50.000 kr. Og så bruge resten til en gammel Amerikaner slæde med en kæmpe V8 :D
Dette har jeg selv gjort, men det er så om man kan li gamle Amerikanere, eller man hellere vil have en nyere hel års bil.

Brugeravatar
Ermin
Medlem
Indlæg: 739
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Ermin » 15. mar 2009, 21:49

Jeg har haft både en 180 og 225 TTer. Synes 180eren var vild da jeg havde den, men er du gal en 225 quattro er syg i forhold til!

To ting som jeg havde erfaring med:
- Benzmåleren viser forkert. Det gjorde den i min 180er. Når den viste ½ tank så er det egentlig reserve. MEGET træls. Løsning = nyt instrument til ca. 10.000 kr. :(
- Originalradioens volumenknap defekt. Den kører sit eget show, når du skruer op så skruer den ned, og omvendt så kan den skrue voldsomt op igen. Alt muligt forsøgt for at afhjælpe problemet. Løsning = ny radio :(

Du kan sagtens bruge den som helårs vogn.

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af SteffenR » 15. mar 2009, 22:15

Jeg havde købt en Cooper S, det er hlt sikker en den sjoveste bil jeg har kørt, det er ligesom en go kart med tag, jeg vil nok ikke have den så længe, da mit kørekort ville ryge sig en tur. :twisted:


ellers står en Lilla 225 TT MEGET højt ppå min personlige liste. :D
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Brugeravatar
Skyggen
Aktiv medlem
Indlæg: 1587
Tilmeldt: 11. jun 2008, 20:17
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Skyggen » 15. mar 2009, 22:19

Køb Watchers TT. Den er fin :mrgreen:
/Skyggen
>>>G1-Mandens fanklub>>>http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 757&ref=mf<<<
En fjæsing er en herlig dykpumpe - "Det var ikke mig og desuden var jeg fuld!"

Madsbabz
Nyt medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 2. jul 2008, 20:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Madsbabz » 15. mar 2009, 22:41

Tak for feedback ;) er sq lidt hooked på den TT.. men kunne være jeg skulle prøve en 225'er...den er jo ikk meget dyrere i anskaffelse, og der står en hel del af dem til salg i Tyskland.
Jeg er sq bare lidt nervøs for at få fat i en øse der bor på værkstedet og holder ferie i garagen ;) Har i haft nogen problemer med TT'eren ellers? For de ting der er listet op her er jo "småting".. ikke noget mekanisk..

Mht. mini cooperen: Den er vold fed, og følels sindsyg.. men .. gutternes reaktion på den er "pigebil" .. :-) Jeg kan godt lide den ude fra, men initiør..tja..helt ærligt..forfærdeligt.. Men tror da også at dens køreenskaber er bedre end TT'ens?

Nu skriver du at din TT 180 var vild.. Hvad sammenlignede du med den gang? For lidt bidt af fart er man da, og jeg gider heller ik "kede" mig efter 1 måned.. jeg ved at alt bliver hverdag, men alt andet lige må der da være noget af et hop fra en 1,6er A3 til en TT180.

Endvidere: Hvis den bliver kedeligt.. hvordan er chip-mulighederne så? og er chip generelt en god ide? (værdi, problemer med mekanik, holdbarhed osv..?

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14511
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 845 times
Kontakt:

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Watcher » 15. mar 2009, 22:51

de SLET ik ens..

225hk har større turbo, dyser, benz pumpe, det er en S3 motor som ligger i 225hk versionen den er BYGGET til presset hvor 180hken er en "standard" 1.8T + at 225hk har quattro, nu har jeg selv prøvet begge da vi skulle købe en til konen og efter og have prøvet dem begge var der ingen tvivl om det skulle være en 225hk og slet ik efter du har prøvet en chippet og det træk den har...

og med hensyn til chip hvis det bliver lavet rigtigt og du selv behandler din bil rigtig så skal det nok holde


Madsbabz skrev:har kigget på 225 modellen, og tilsyneladende er forsikringen den samme, fordi det også er en 1,8'er.

Jeg er dog lidt skeptisk efter jeg har hørt at det er hårdt ved motoren (som tilsyneladende er den samme som i 180 hk modellen) at den ruller med 225 hk. ved ikke om der er hold i det?

Jeg håbede på at flere kunne komme med fordele / ulemper ved TT'en, og om der var noget man skal holde øje med / være opmærksom på.

Endvidere: Den fungere vel helt fint som helårsbil? eller har den laster med rust osv?!..

Jeg er TBH ikke vild med Z3, men Z4...mmMmm mums ;) den er FOR rå!.. men et stykke uden for mit budget :oops:

Håbede måske også der var en der lå inde med en lille rå bil, som jeg fuldstændig havde overset :mrgreen:
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
Ermin
Medlem
Indlæg: 739
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Ermin » 16. mar 2009, 09:39

Jeg begrunder det bare generelt med hvad jeg ejede af biler før (Golf 4 GTI, Golf 3 m.m.). Alt bliver jo til hverdag, så du skal ikke regne med du vil have det samme kick konstant.
En 225 HK finder du ikke i det budgetleje medmindre den har kørt 200.000 km og over!

Jeg solgte min 00er med ca. 155.000 km på bagen til 260.000! I krisetiden ;) Den var til salg i en uge med ca. 4 henvendelser!

Brugeravatar
clausvp
Aktiv medlem
Indlæg: 3172
Tilmeldt: 12. jun 2008, 10:56
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af clausvp » 16. mar 2009, 11:07

kommer der lige en morfarbøvs! :lol:

"Ny (sjov) bil. What to do :-)"

Skel til økonomien allerførst! Ellers bliver det ikke sjov at holde en sjov bil kørende!
Det tillader jeg mig at stille spørgsmålstegn ved, når du "kun" er 22 år.

So what to do?

Læg ALLE udgifter sammen, både faste og variable!
Snak med din bankrådgiver!
Spar penge op først!

Overvej om ikke en ældre bil kan opfylde dine behov. Så er indkøbsprisen ofte mere spiselig.

Og sidst men ikke mindst; op i røven med hvad drengene siger! Det er sq da ikke for deres skyld du skal gældsætte dig vel!? ;)

Brugeravatar
Ermin
Medlem
Indlæg: 739
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Ermin » 16. mar 2009, 11:45

Siden han spørger direkte, så må vi gå ud fra at han har taget faktoren som økonomi med i overvejelserne!

Desuden spørger manden ikke til om nogen kan beregne om han har råd til sådan bil, vel???

Jeg får muligvis en TTer fra 99 kørt 95.000 handlet ind i dag. Jeg kan vende tilbage til dig, såfremt det har interesse.

Madsbabz
Nyt medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 2. jul 2008, 20:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Madsbabz » 16. mar 2009, 12:25

Jeg har skam taget alt med i overvejelserne ;) ellers tak for bekymringerne.

Jeg er pt. på 3. års HD, er er ansat i et revisionsfirma så øknomisiden er der taget højde for ;) Søgte blot herind for at foretage det rigtige valg!

Og mht. den TT Ermin, jeg vil gerne hører mere. Hvor den befinder sig, farve, udstyr og evt billeder :-)

Jeg har PT kig på en 1999'er der har kørt ca 90k. Den har dog været chippet (er det ik længere), så ved sq ik liiige...

Søholmen
Nyt medlem
Indlæg: 129
Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:03
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 4295 Stenlille
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Søholmen » 16. mar 2009, 12:26

Efter min mening er en TT en tøset frisørbil... (no offense til de gutter der har en. ;) )

Til den prisklasse havde jeg nok købt en Nissan Silvia S14 og fyldt den med lækkert lir. Det er da i den grad en drengerøvsbil.

Brugeravatar
Ermin
Medlem
Indlæg: 739
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Ermin » 16. mar 2009, 12:47

Den er sølvmetal, med læder 19" alu., 17" vinter alu, aldrig chippet - virkelig velholdt.

Jeg vender tilbage til dig såfremt den handel går i hus med den anden bil som vedkommende vil have ved mig.

Brugeravatar
Gubbi
Aktiv medlem
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:18
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 6 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Gubbi » 16. mar 2009, 12:49

lige nøjagtig, de er ikke ens.

180hk kører ganske fint - få den chippet og den kører en tand bedre.

225hk er bare super nice, specielt med en chip fra Watcher, så trækker den virkelig godt.

motor/gearkasse i bund og grund som i min gamle S3, havde ingen problemer med den bil og vedligeholdelse er mere eller mindre som en alm 1.8T

gubs




Watcher@CarTrends.dk skrev:de SLET ik ens..

225hk har større turbo, dyser, benz pumpe, det er en S3 motor som ligger i 225hk versionen den er BYGGET til presset hvor 180hken er en "standard" 1.8T + at 225hk har quattro, nu har jeg selv prøvet begge da vi skulle købe en til konen og efter og have prøvet dem begge var der ingen tvivl om det skulle være en 225hk og slet ik efter du har prøvet en chippet og det træk den har...

og med hensyn til chip hvis det bliver lavet rigtigt og du selv behandler din bil rigtig så skal det nok holde


Madsbabz skrev:har kigget på 225 modellen, og tilsyneladende er forsikringen den samme, fordi det også er en 1,8'er.

Jeg er dog lidt skeptisk efter jeg har hørt at det er hårdt ved motoren (som tilsyneladende er den samme som i 180 hk modellen) at den ruller med 225 hk. ved ikke om der er hold i det?

Jeg håbede på at flere kunne komme med fordele / ulemper ved TT'en, og om der var noget man skal holde øje med / være opmærksom på.

Endvidere: Den fungere vel helt fint som helårsbil? eller har den laster med rust osv?!..

Jeg er TBH ikke vild med Z3, men Z4...mmMmm mums ;) den er FOR rå!.. men et stykke uden for mit budget :oops:

Håbede måske også der var en der lå inde med en lille rå bil, som jeg fuldstændig havde overset :mrgreen:
Rigtige mænd skifter hjul uden donkraft - YEEEAAHHH!!!

Brugeravatar
Jepsen
Nyt medlem
Indlæg: 326
Tilmeldt: 14. jun 2008, 19:00
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Syd for Aalborg
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Jepsen » 16. mar 2009, 12:52

Søholmen skrev:Efter min mening er en TT en tøset frisørbil... (no offense til de gutter der har en. ;) )

Til den prisklasse havde jeg nok købt en Nissan Silvia S14 og fyldt den med lækkert lir. Det er da i den grad en drengerøvsbil.
Når du stiller det sådan op………..så er det faktisk min kones :mrgreen:

Selv om det er mig der kører mest i den 8-)

Brugeravatar
Ermin
Medlem
Indlæg: 739
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Ermin » 16. mar 2009, 12:55

Nu går diskutionen ikke på det, men tro mig en TTer har ikke kvinder som primær målgruppe. Beetle er derimod en anden historie.

Søholmen
Nyt medlem
Indlæg: 129
Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:03
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 4295 Stenlille
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ny (sjov) bil. What to do :-)

Indlæg af Søholmen » 16. mar 2009, 13:34

Ermin skrev:Nu går diskutionen ikke på det, men tro mig en TTer har ikke kvinder som primær målgruppe. Beetle er derimod en anden historie.
Når jeg ser på det, så er der bare ikke meget drengerøv over Mads' ønsker. TT og Mini Cooper virker som poppede frisørbiler og BMW og Mercedes er mere ovre i direktions/luksus klassen. Når jeg tænker drengerøvsbil så tænker jeg noget lavt, hurtigt, trykladet coupe med baghjulstræk.

Og hvis han mener at en TT føles som en hardcore racer, så vil han da elske en Silvia.

Men det er jo selvfølgelig kun min mening. Er han helt forgabt i en TT så skal han da købe en.

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"