VW T-ROC (NU MED PRISER)

Stedet hvor der snakkes VAG biler
erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af erlingvj » 11. nov 2017, 21:05

Ikke just en kvalitetsbil:
https://m.youtube.com/watch?v=x4GAQMWoS6o
Selv toppen af instrumentbrættet er knaldhårdt plast og det virtuelle cockpit virker ubrugeligt med et ALT for lille navi-kort, der samtidig bevirker, at kortet på navien forsvinder helt :!: Så også der er der sparet med alt for dårlig hardware.

Trekster
Medlem
Indlæg: 831
Tilmeldt: 5. nov 2013, 13:20
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: København
Has thanked: 13 times
Been thanked: 43 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af Trekster » 11. nov 2017, 21:26

erlingvj skrev:Ikke just en kvalitetsbil:
https://m.youtube.com/watch?v=x4GAQMWoS6o
Selv toppen af instrumentbrættet er knaldhårdt plast og det virtuelle cockpit virker ubrugeligt med et ALT for lille navi-kort, der samtidig bevirker, at kortet på navien forsvinder helt :!: Så også der er der sparet med alt for dårlig hardware.
Du skal op i Discover Pro for at vise Navi begge steder og det i videoen ligner en almindelig Discover Media. Enig i at kortet i det nye active info display til disse biler er ubrugelig hvis ikke det kan fylde mere i midten.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af diskoboy » 11. nov 2017, 22:34

Så hellere en brugt Q3...
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af erlingvj » 12. nov 2017, 04:58

diskoboy skrev:Så hellere en brugt Q3...
En helt ny Q3 Limited Edition1,4 TFSI med 150 HK koster 316.000,- inkl. metallak og dermed kun en anelse mere end en T-Roc.

deric
Helt nyt medlem
Indlæg: 20
Tilmeldt: 21. jul 2014, 05:49
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af deric » 12. nov 2017, 10:32

Spændende bil og prisen virker skarp udstyret taget i betragtning!

Er DK navigationspakke med "Navigation Discover Media" 11.000 kr. værd, og dumt at fravælge? Personligt synes jeg iPhone fungerer fint, så forstår ikke at de fleste vælger navipakken, hvis navigation bruges forholdsvist sjældent? Er der noget jeg overser?

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4947
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4435 times
Been thanked: 1956 times
Kontakt:

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af DanielB12 » 12. nov 2017, 13:46

deric skrev:Spændende bil og prisen virker skarp udstyret taget i betragtning!

Er DK navigationspakke med "Navigation Discover Media" 11.000 kr. værd, og dumt at fravælge? Personligt synes jeg iPhone fungerer fint, så forstår ikke at de fleste vælger navipakken, hvis navigation bruges forholdsvist sjældent? Er der noget jeg overser?
Vi har navigation i vores, og bruger det hver dag, selvom ruten er den samme. Den er ret effektiv inde i KBH til at komme med alternative ruter ved kø.. især med Car Net.
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Brugeravatar
jespert
Medlem
Indlæg: 700
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:49
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 1 time
Been thanked: 159 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af jespert » 12. nov 2017, 14:25

Syntes hvis man har digital instrumentering, så skal man have navien til at køre der i.
Har samlet nok flasker...! :lol:

claussor
Aktiv medlem
Indlæg: 1787
Tilmeldt: 9. mar 2010, 13:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 184 times
Been thanked: 285 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af claussor » 12. nov 2017, 15:43

T-Roc får rigtig meget ros i de reviews på nettet / Youtube. Eneste minus er den åbenlyse Polo kvalitet af interiør. Designet er virkelig også lige i skabet og langt flottere end Q2. Glæder mig til at prøve den :)

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af erlingvj » 12. nov 2017, 16:36

claussor skrev:T-Roc får rigtig meget ros i de reviews på nettet / Youtube. Eneste minus er den åbenlyse Polo kvalitet af interiør. Designet er virkelig også lige i skabet og langt flottere end Q2. Glæder mig til at prøve den :)
Lavere interiør-kvalitet end Polo. Polo har ikke et instrument-bræt i knaldhård plast. Det er Up!-standard.
Pæn bil med ØV-interiør.
Ifølge diverse tests sidder man kun 2cm højere end i en Golf, så at kalde den en SUV er vist lidt bob bob.
En Golf er billigere og holder en helt anden standard i kabinen, så man skal være meget forelsket i designet for at smide penge efter den. Hvis man tænker med hjernen giver en T-Roc da ikke meget mening.
Hvorfor ikke en Sportsvan i stedet, hvis man vil sidde højere end i en Golf?

Nicklossi
Aktiv medlem
Indlæg: 2754
Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 26 times
Been thanked: 501 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af Nicklossi » 12. nov 2017, 17:02

Synes det der led-blinklys ser lidt tåbeligt ud foran, ellers en rigtig fed bil udefra :)

Brugeravatar
Thor-thor
Aktiv medlem
Indlæg: 1729
Tilmeldt: 29. dec 2014, 21:21
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 22 times
Been thanked: 690 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af Thor-thor » 12. nov 2017, 20:00

erlingvj skrev: ......
Pæn bil med ØV-interiør.
Ifølge diverse tests sidder man kun 2cm højere end i en Golf, så at kalde den en SUV er vist lidt bob bob.
En Golf er billigere og holder en helt anden standard i kabinen, .....
......?
Det kaldes vel også en CrossOver?

Vi er da helt enige om at interiøret virker lige skrabet nok. Men at Golfen er billigere passer vel ikke helt? Har ikke lige styr på T Roc udstyr etc. (og linket virker ikke længere?) men så vidt jeg kan se mangler en Golf Highline noget udstyr i forhold til T Roc og når Golfen skal tilkøbe dette ender den vel med at blive dyrere??

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af erlingvj » 20. nov 2017, 17:30

Søstermodellen Skoda Karoq har et instrumentbræt i et blødt materiale og mange andre detaljer i kabinen ser også ud til at holde et højre niveau. Pris og kvalitet taler derfor for en Karoq, hvis man ellers kan holde designet ud.

Brugeravatar
Dakota
Aktiv medlem
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 200 times
Been thanked: 399 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af Dakota » 20. nov 2017, 17:56

Synes umiddelbart Karoq ser fin ud, omend en anelse traditionel. Og så mangler den altså de store motorer og digital instrumentering. I hvert indtil næste år...

Brugeravatar
Madmax
Medlem
Indlæg: 1107
Tilmeldt: 6. apr 2017, 17:13
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 102 times
Been thanked: 471 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af Madmax » 20. nov 2017, 18:16

Karoq kan da ikke sidestilles med T-Roc. Karoq er søsterbil til Ateca og vel også Tiguan. T-Roc er vel en forhøjet Golf?

Brugeravatar
TorbenRasmussen
Aktiv medlem
Indlæg: 2420
Tilmeldt: 14. maj 2013, 21:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 205 times
Been thanked: 851 times
Kontakt:

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af TorbenRasmussen » 20. nov 2017, 18:31

Interiøret taget i betragtning er det vel nærmere en modificeret Polo.
2023 BMW iX3 Charged Plus
2022 Tesla M3 Std. Range Plus
Tidligere: 2020 Volvo V60 T5 R-design , 2019 VW Polo 1.0 TSI Highline , 2016 Audi A5 Sportback LE, 2015 VW Polo 1.2 TSI Comfortline, 2014 Audi A4 Avant 2.0 TDI, 2011 BMW 3 sedan, 2010 VW Polo 1.4 Comfortline

claussor
Aktiv medlem
Indlæg: 1787
Tilmeldt: 9. mar 2010, 13:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 184 times
Been thanked: 285 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af claussor » 20. nov 2017, 19:43

Den er en god blanding af Golf på platform og interiør Polo. Vil heller ikke mene Karoq kan sammenlignes. Jeg gætter på Karoq bliver dyrere også. Det T-Roc'en har kørende for sig ifølge reviews er nogle køreegenskaber der skulle sidde lige i skabet.

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af diskoboy » 4. dec 2017, 08:17

Så den live hos VW Ringsted i går. Det er synd med instrumentbordet + dørsider. Det første jeg kom i tanke om var min gamle Lupo 3L.

Plads mæssigt vil jeg umiddelbart tro den er lige i skabet for os. Man sidder godt (så skal der nok nogle sports sæder mv i) men selve sidde højden er rigtig fin syntes jeg.
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af Kevinff » 4. dec 2017, 08:55

diskoboy skrev:Så den live hos VW Ringsted i går. Det er synd med instrumentbordet + dørsider. Det første jeg kom i tanke om var min gamle Lupo 3L.

Plads mæssigt vil jeg umiddelbart tro den er lige i skabet for os. Man sidder godt (så skal der nok nogle sports sæder mv i) men selve sidde højden er rigtig fin syntes jeg.
Mine svigerforældre så den også hos VW Ringsted i går og de synes den var super fin (de kører Chrysler nu). De fik noget tilbud med en fornuftig rabat.

Brugeravatar
jespert
Medlem
Indlæg: 700
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:49
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 1 time
Been thanked: 159 times

VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af jespert » 4. dec 2017, 16:48

Tager hen og ser om Risskov har den holdene i morgen. Er det en hævet golf i størrelsen ala Q3?
Senest rettet af jespert 4. dec 2017, 17:18, rettet i alt 2 gange.
Har samlet nok flasker...! :lol:

Brugeravatar
mobworld
Medlem
Indlæg: 587
Tilmeldt: 21. okt 2008, 22:02
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: DK
Has thanked: 78 times
Been thanked: 104 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af mobworld » 4. dec 2017, 17:00

jespert skrev:Tager hen og ser om Risskov har den holdene i morgen.
Det har de.

Jeg sad og lavede brummelyde i en i lørdags(mener det var en 1.4tsi)

mvh
2022 BMW IX3 M Sport III
2019 VW California Ocean 150 TDI DSG
2017 VW Move Up

---------------------------------
2012 VW Passat Variant 170 TDI DSG 4Motion
2006 VW Passat Variant 170 TDI DSG
2001 VW Passat Variant 130 TDI, 1996 VW Polo 100 16v

Brugeravatar
jespert
Medlem
Indlæg: 700
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:49
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 1 time
Been thanked: 159 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af jespert » 5. dec 2017, 13:05

Her er mine inputs efter 5 minutters kig:

Størrelsen passer perfekt til mit behov. Fint "højt" bagagerum. Fornuftig plads på bagsæderne, dog utrolig smalle formet sæder. Mest egnet til børn.

Plastikkvaliteten er skræmmende grim og giver et billigt look. Tænker på min mors ibiza fra 2001. Ødelægger hele indtrykket for mig.
Har samlet nok flasker...! :lol:

mobilos
Nyt medlem
Indlæg: 351
Tilmeldt: 6. mar 2017, 08:27
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 35 times
Been thanked: 39 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af mobilos » 5. dec 2017, 13:46

deric skrev:Spændende bil og prisen virker skarp udstyret taget i betragtning!

Er DK navigationspakke med "Navigation Discover Media" 11.000 kr. værd, og dumt at fravælge? Personligt synes jeg iPhone fungerer fint, så forstår ikke at de fleste vælger navipakken, hvis navigation bruges forholdsvist sjældent? Er der noget jeg overser?
Jeg valgte også navi fra den gang jeg købte min A3.
6500 kr. for navigation som kun kan snake engelsk, og hvor kort opdatering koster ca. 1000 kr var alt for meget.
Jeg købte en TomTom med fri kort opdatering I hele dens levetid til 1300.00 kr. Hvis jeg havde digital instrumentering I min, så vil jeg måske overveje det, men kun fordi det ser godt ud og pynter godt.

Brugeravatar
Realtor
Aktiv medlem
Indlæg: 4124
Tilmeldt: 14. jan 2009, 16:26
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 9210
Has thanked: 36 times
Been thanked: 478 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af Realtor » 5. dec 2017, 14:01

mobilos skrev:
deric skrev:Spændende bil og prisen virker skarp udstyret taget i betragtning!

Er DK navigationspakke med "Navigation Discover Media" 11.000 kr. værd, og dumt at fravælge? Personligt synes jeg iPhone fungerer fint, så forstår ikke at de fleste vælger navipakken, hvis navigation bruges forholdsvist sjældent? Er der noget jeg overser?
Jeg valgte også navi fra den gang jeg købte min A3.
6500 kr. for navigation som kun kan snake engelsk, og hvor kort opdatering koster ca. 1000 kr var alt for meget.
Jeg købte en TomTom med fri kort opdatering I hele dens levetid til 1300.00 kr. Hvis jeg havde digital instrumentering I min, så vil jeg måske overveje det, men kun fordi det ser godt ud og pynter godt.
Tror de fleste købere når du engang vil sælge den igen vil vælge den fremfor en anden hvis forskellen er navi. Det er da også lækkert at have det integreret i bilen. En tomtom løsning er lidt 2010 imo.
2020 Audi E-tron 55

mobilos
Nyt medlem
Indlæg: 351
Tilmeldt: 6. mar 2017, 08:27
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 35 times
Been thanked: 39 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af mobilos » 5. dec 2017, 14:42

Realtor skrev:
mobilos skrev:
deric skrev:Spændende bil og prisen virker skarp udstyret taget i betragtning!

Er DK navigationspakke med "Navigation Discover Media" 11.000 kr. værd, og dumt at fravælge? Personligt synes jeg iPhone fungerer fint, så forstår ikke at de fleste vælger navipakken, hvis navigation bruges forholdsvist sjældent? Er der noget jeg overser?
Jeg valgte også navi fra den gang jeg købte min A3.
6500 kr. for navigation som kun kan snake engelsk, og hvor kort opdatering koster ca. 1000 kr var alt for meget.
Jeg købte en TomTom med fri kort opdatering I hele dens levetid til 1300.00 kr. Hvis jeg havde digital instrumentering I min, så vil jeg måske overveje det, men kun fordi det ser godt ud og pynter godt.
Tror de fleste købere når du engang vil sælge den igen vil vælge den fremfor en anden hvis forskellen er navi. Det er da også lækkert at have det integreret i bilen. En tomtom løsning er lidt 2010 imo.
Sikkert, men hvis man skal holde den opdateret I gennem 10 år, så koster opdatering 10000.00 kr + selve GPS 6500,00. Sindsyg dyrt for dem der bruger det af og til. Om 10 år eller sådan cirka, kommer der en anden slags GPS på markedet. En, som vi I dag ikke kan gisne om. Den der er indbygget i bilen bliver muligvis total overflødig, lidt ligesom TomTom anno 2010 eller værre. Selv billige smartphones idag har en eller anden slags GPS indbygget.
Jeg synes Audi og VW tage en ublu pris for det I dag.

Brugeravatar
jespert
Medlem
Indlæg: 700
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:49
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 1 time
Been thanked: 159 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af jespert » 5. dec 2017, 14:44

For et år siden ville jeg uden at tvivle vælge integreret navi, men tror sgu snart det er lidt 2015ish :-)

Bruger min telefon (google maps), altid opdateret, nemmere at skrive/søge på, samarbejder med andre apps.
Har samlet nok flasker...! :lol:

Brugeravatar
Realtor
Aktiv medlem
Indlæg: 4124
Tilmeldt: 14. jan 2009, 16:26
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 9210
Has thanked: 36 times
Been thanked: 478 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af Realtor » 5. dec 2017, 16:24

vi er vel enige om at noget carplay er vejen frem som jo blander tlf og navi. Men en løsning med en tomtom hængende i forruden med en løs ledning ned til cigartænderen vil se tosset ud i en ny bil.
2020 Audi E-tron 55

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af Kevinff » 5. dec 2017, 17:12

jespert skrev:For et år siden ville jeg uden at tvivle vælge integreret navi, men tror sgu snart det er lidt 2015ish :-)

Bruger min telefon (google maps), altid opdateret, nemmere at skrive/søge på, samarbejder med andre apps.
Enig men vil hellere have radio og gps i en enhed. Android auto er desværre ikke klar til det danske marked. (Derfor de kinesiske head units er super populære) alternativt kan man smide en tablet ind med en amp bagved. Det burde fungere :D
Realtor skrev:vi er vel enige om at noget carplay er vejen frem som jo blander tlf og navi. Men en løsning med en tomtom hængende i forruden med en løs ledning ned til cigartænderen vil se tosset ud i en ny bil.
Ja de skal bare tage sig sammen og ikke begrænse hvilke apps osv man vil bruge og så få fixet Siri så hun ikke er mega useless.

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af erlingvj » 5. dec 2017, 19:58

jespert skrev:For et år siden ville jeg uden at tvivle vælge integreret navi, men tror sgu snart det er lidt 2015ish :-)
.
Flere og flere at de avancerede assistent-systemer er 100% afhængig den indbyggede navi. Avancerede adaptive fartpiloter, der fx selv bremser ned ved rundkørsler og skarpe kurver er allerede en realitet. Om relativ kort tid vil man slet ikke kunne fravælge en indbygget navi. Så at tro at de indbyggede navier er noget fra fortiden er naivt.

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5842
Tilmeldt: 12. okt 2010, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 293 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af AU-R8 » 5. dec 2017, 20:01

erlingvj skrev:
jespert skrev:For et år siden ville jeg uden at tvivle vælge integreret navi, men tror sgu snart det er lidt 2015ish :-)
.
Flere og flere at de avancerede assistent-systemer er 100% afhængig den indbyggede navi. Avancerede adaptive fartpiloter, der fx selv bremser ned ved rundkørsler og skarpe kurver er allerede en realitet. Om relativ kort tid vil man slet ikke kunne fravælge en indbygget navi. Så at tro at de indbyggede navier er noget fra fortiden er naivt.
Samt T kryds m.m. og er enig.
Men det bliver så med live opdatering af køer og kortdata, vejarbejder etc ud over TMC.
Goggle maps virker jo som de er længst.

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: VW T-ROC (NU MED PRISER)

Indlæg af Kevinff » 6. dec 2017, 01:49

erlingvj skrev:
jespert skrev:For et år siden ville jeg uden at tvivle vælge integreret navi, men tror sgu snart det er lidt 2015ish :-)
.
Flere og flere at de avancerede assistent-systemer er 100% afhængig den indbyggede navi. Avancerede adaptive fartpiloter, der fx selv bremser ned ved rundkørsler og skarpe kurver er allerede en realitet. Om relativ kort tid vil man slet ikke kunne fravælge en indbygget navi. Så at tro at de indbyggede navier er noget fra fortiden er naivt.
Det kræver da de opper sig gevaldigt med kort opdateringer

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"