Golf GTE brugt vs nypris
- Play4Fun
- Medlem
- Indlæg: 834
- Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Golf GTE brugt vs nypris
Har nu kigget lidt på en Golf Gte og det kan undre mig at de brugte er så dyre , bevares de kan ha ekstra udstyr, men når jeg kan få en ny for 307000kr , så syntes jeg det er lige voldsomt nok at brugte biler koster mellem 300000-350000 med 60000km,på klokken og 2 år gamle.
Er der et eller andet jeg har overset i priserne, eller er det bare brugtpriserne som er latterlig høje sammenlignet med en ny.
Er der et eller andet jeg har overset i priserne, eller er det bare brugtpriserne som er latterlig høje sammenlignet med en ny.
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1787
- Tilmeldt: 9. mar 2010, 13:08
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 285 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Det er nok sælgerne der nægter at se i øjnene at der er kommet lavere afgifter takket være regeringen.
- Play4Fun
- Medlem
- Indlæg: 834
- Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Havde det på fornemmelsen , kan osse godt se det er sure penge at tabe, men det kan jo være de bliver klogere, jeg køber ihvertfald ikke en brugt PT til de priser der.
Måske man skulle kontakte en af forhandlerne, kunne være de kunne se det fornuftige at sælge en brugt billigere end den tosse pris som den er sat til
Måske man skulle kontakte en af forhandlerne, kunne være de kunne se det fornuftige at sælge en brugt billigere end den tosse pris som den er sat til
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
En ny GTE koster kun 307.000
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1626
- Tilmeldt: 19. aug 2008, 12:37
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Holte
- Has thanked: 143 times
- Been thanked: 201 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
?Charlimike skrev:En ny GTE koster kun 307.000
Mvh Peter
Octavia III, 1.4, Combi, Elegance, DSG, Columbus, front assist og dynamisk fartpilot (super fed), VW UP, 60 HK, Move UP med navi m.v., konebil.
Tidligere biler: Octavia II, 2.0 FSI, Elegance, Octavia I, 1.8, SLX, Combi, Octavia I, 1.8 SLX h/b, Nissan Micra, Princes (fed bil).
På vej: Fisker Ocean Ultra eller Q4 og Pear - alle bestilt.
Octavia III, 1.4, Combi, Elegance, DSG, Columbus, front assist og dynamisk fartpilot (super fed), VW UP, 60 HK, Move UP med navi m.v., konebil.
Tidligere biler: Octavia II, 2.0 FSI, Elegance, Octavia I, 1.8, SLX, Combi, Octavia I, 1.8 SLX h/b, Nissan Micra, Princes (fed bil).
På vej: Fisker Ocean Ultra eller Q4 og Pear - alle bestilt.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1626
- Tilmeldt: 19. aug 2008, 12:37
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Holte
- Has thanked: 143 times
- Been thanked: 201 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Enig med Claussor i, at sælgerne ikke vil se de nye priser i øjnene.
Sælgere er nogle gange underlige. Hellere have den stående til salg uden at sælge den fremfor at sætte en realistisk pris, der er baseret på, hvad en ny koster frem for, hvad de selv har givet for deres egen.
Nogle sælgere tror, at brugtprisen influeres af, hvad de selv har givet for varen, frem for hvad en ny vare koster på salgstidpunktet.
Sælgere er nogle gange underlige. Hellere have den stående til salg uden at sælge den fremfor at sætte en realistisk pris, der er baseret på, hvad en ny koster frem for, hvad de selv har givet for deres egen.
Nogle sælgere tror, at brugtprisen influeres af, hvad de selv har givet for varen, frem for hvad en ny vare koster på salgstidpunktet.
Mvh Peter
Octavia III, 1.4, Combi, Elegance, DSG, Columbus, front assist og dynamisk fartpilot (super fed), VW UP, 60 HK, Move UP med navi m.v., konebil.
Tidligere biler: Octavia II, 2.0 FSI, Elegance, Octavia I, 1.8, SLX, Combi, Octavia I, 1.8 SLX h/b, Nissan Micra, Princes (fed bil).
På vej: Fisker Ocean Ultra eller Q4 og Pear - alle bestilt.
Octavia III, 1.4, Combi, Elegance, DSG, Columbus, front assist og dynamisk fartpilot (super fed), VW UP, 60 HK, Move UP med navi m.v., konebil.
Tidligere biler: Octavia II, 2.0 FSI, Elegance, Octavia I, 1.8, SLX, Combi, Octavia I, 1.8 SLX h/b, Nissan Micra, Princes (fed bil).
På vej: Fisker Ocean Ultra eller Q4 og Pear - alle bestilt.
-
- Medlem
- Indlæg: 584
- Tilmeldt: 27. jul 2012, 16:52
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 82 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Har set på Passat highline premium.. der står ikke en eneste til salg under nypris - alle er dyrere, selvom det er ved autoriserede forhandlere og mærket med "afgiftstilpasset pris"... ved ikke lige hvem regner med køber dem.
VW Touran 1,4 TSi Highline 2018
Audi A3 1,4 TSI Limo Sport 2017
Audi A3 1,4 TSI Limo Sport 2017
- _Jensen
- Medlem
- Indlæg: 1381
- Tilmeldt: 15. jul 2015, 19:27
- Geografisk region: Bornholm
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 419 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
+1claussor skrev:Det er nok sælgerne der nægter at se i øjnene at der er kommet lavere afgifter takket være regeringen.
Bh John
2024 Xpeng G9 Performens
2022 ID.4 GTX
2019 Tiguan 2.0 TDI IQ.Drive 150 HK DSG
2018 Passat Variant 1.4 TSI Highline 150 HK DSG
2016 Golf Variant 1.4 TSI Comfortline 125 HK DSG
2024 Xpeng G9 Performens
2022 ID.4 GTX
2019 Tiguan 2.0 TDI IQ.Drive 150 HK DSG
2018 Passat Variant 1.4 TSI Highline 150 HK DSG
2016 Golf Variant 1.4 TSI Comfortline 125 HK DSG
- Mads H
- Nyt medlem
- Indlæg: 311
- Tilmeldt: 15. mar 2015, 21:46
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tjæreborg
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 65 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Helt enig. Ovenstående er et generelt problem, der kun er blevet værre efter afgiftsnedsættelserne.claussor skrev:Det er nok sælgerne der nægter at se i øjnene at der er kommet lavere afgifter takket være regeringen.
2017 Golf 7 SV 1.4TSI DSG7 R-Line+
1993 Corrado VR6
1993 Corrado VR6
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6227
- Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 213 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
En brugt GTE 2016 skal under 260.000,- hvis det overhovedet skal give mening. En ny til 307.000,- kan let forhandles ned og leveres først i starten af 2018. man kan vel også regne med at de værste børnesygdomme er overstået.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 390
- Tilmeldt: 21. dec 2014, 12:49
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Ifølge den forhandler jeg har snakket med er der max 15-20.000 at hente på en ny GTE.
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6227
- Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 213 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Min kollega fik mere. Der var ingen byttebil, ingen financering og ingen tilkøb af andet end fabriksmonterer udstyr.megasun skrev:Ifølge den forhandler jeg har snakket med er der max 15-20.000 at hente på en ny GTE.
Selv 307 - 20 = 287 gør jo at alle brugte GTE 2016 til over 260.000,- er usælgelige, hvis de ikke har voldsomt meget interessandt udstyr.
Det er dog ikke alle sælgere der er naive:
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/go ... 5d/3221822
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1842
- Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 198 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
På en "ren" GTE uden yderligere krydser er det måske rigtigt, men der kan altså opnås en hel del mere, hvis man sætter nogle krydser, som jeg gjorde igår.megasun skrev:Ifølge den forhandler jeg har snakket med er der max 15-20.000 at hente på en ny GTE.
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: BMW iX1 eDrive20 M-Sport - 04/2024 forhåbentligt
Tidligere biler: Udelukkende VAG
Fruens bil: BMW iX1 eDrive20 M-Sport - 04/2024 forhåbentligt
Tidligere biler: Udelukkende VAG
- Dakota
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2770
- Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Has thanked: 200 times
- Been thanked: 399 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Kan du ikke lige PM'e mig din opstilling og rabat?Jannik skrev:På en "ren" GTE uden yderligere krydser er det måske rigtigt, men der kan altså opnås en hel del mere, hvis man sætter nogle krydser, som jeg gjorde igår.megasun skrev:Ifølge den forhandler jeg har snakket med er der max 15-20.000 at hente på en ny GTE.
-
- Medlem
- Indlæg: 1311
- Tilmeldt: 10. okt 2011, 08:58
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 46 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Der kommer mange mange flere til salg om 1-2 års tid, når folk (der ikke kører 80% på ren el) finder ud af hvor dårlig benzin økonomien er i bilen, og ligesom os har fået nok af at skulle bruge bagsædet som ekstra bagagerum.
Min var røget hvis jeg skulle kører mere end 20% på benzin, så vil jeg hellere have noget andet, på det punkt føler jeg mig snydt.
Min var røget hvis jeg skulle kører mere end 20% på benzin, så vil jeg hellere have noget andet, på det punkt føler jeg mig snydt.
-
- Medlem
- Indlæg: 1311
- Tilmeldt: 10. okt 2011, 08:58
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 46 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Men er det ikke sælgers problem? Forstår ikke diskussionen.claussor skrev:Det er nok sælgerne der nægter at se i øjnene at der er kommet lavere afgifter takket være regeringen.
-
- Medlem
- Indlæg: 1311
- Tilmeldt: 10. okt 2011, 08:58
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 46 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Indlægget minder bare lidt om dem hvor folk begynder at kommentere på folks priser i deres salgsannoncer, er prisen urealistisk, så skal sælger nok finde ud af det selv.claussor skrev:Der er vel ingen diskussion. Ved ikke hvad der er at forstå.
At folk forsøger at få gammel brugvogns pris for deres bil ud fra de gamle regler, må vel være op til den enkelte, vil man sælge hurtigt, må man jo sætte en meget lav pris.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 83
- Tilmeldt: 13. okt 2010, 11:39
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Jeg kører en del i hybrid mode og kan på ingen måde genkende den elendige benzin økonomi du nævner, tværtimod.fjeppe skrev:Der kommer mange mange flere til salg om 1-2 års tid, når folk (der ikke kører 80% på ren el) finder ud af hvor dårlig benzin økonomien er i bilen, og ligesom os har fået nok af at skulle bruge bagsædet som ekstra bagagerum.
Min var røget hvis jeg skulle kører mere end 20% på benzin, så vil jeg hellere have noget andet, på det punkt føler jeg mig snydt.
Jeg kører ok frisk til, og er egentligt meget godt tilfreds. På de 31.000km jeg har kørt ligger jeg på ca. 23km pr. Liter:0)
-
- Medlem
- Indlæg: 1311
- Tilmeldt: 10. okt 2011, 08:58
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 46 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Har været igennem 2 GTE'ere nu, begge med samme resultat, ja hvis jeg kører 100km og så lader op, så kan jeg sagtens få en høj km/l, men kører jeg en hel tank ud, så er vi nede på 16-18km/l gennemsnitlig, og jeg tvivler på at begge biler har haft en fejl, har kørt 30.000km ialt nu fordelt over de 2, og jeg kører med ekstrem let fod, men det siger sig selv at 160hk motor der skal slæbe rundt på en tom batteri pakke, ikke giver det samme som hvis den ikke havde den ekstra vægt og slæbe rundt på.Mikkelk skrev:Jeg kører en del i hybrid mode og kan på ingen måde genkende den elendige benzin økonomi du nævner, tværtimod.fjeppe skrev:Der kommer mange mange flere til salg om 1-2 års tid, når folk (der ikke kører 80% på ren el) finder ud af hvor dårlig benzin økonomien er i bilen, og ligesom os har fået nok af at skulle bruge bagsædet som ekstra bagagerum.
Min var røget hvis jeg skulle kører mere end 20% på benzin, så vil jeg hellere have noget andet, på det punkt føler jeg mig snydt.
Jeg kører ok frisk til, og er egentligt meget godt tilfreds. På de 31.000km jeg har kørt ligger jeg på ca. 23km pr. Liter:0)
Men lad os se om jeg tager fejl om en 2 års tid, hører bare flere og flere være skuffet over den. Jeg er stadig glad for min, men jeg tanker også kun 2 gange om året når jeg skal til Jylland eller sommerhus, og min benzin motor har kun kørt omkring en 1500km.
Skulle jeg tanke den 1 1/2 gang om måneden, ville den incl mit clever abonnement koste det samme som min R32 gjorde, og planen var at få noget der var billigere.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 83
- Tilmeldt: 13. okt 2010, 11:39
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Nu kan det godt ske at jeg tager fejl, men det lyder ino til at du har valgt den forkerte bil. Som jeg ser det er Gte’en på ingen måde lavet til at være en sparegris, men derimod et “økonomisk/grønnere alternativ til gti/gte.fjeppe skrev:Har været igennem 2 GTE'ere nu, begge med samme resultat, ja hvis jeg kører 100km og så lader op, så kan jeg sagtens få en høj km/l, men kører jeg en hel tank ud, så er vi nede på 16-18km/l gennemsnitlig, og jeg tvivler på at begge biler har haft en fejl, har kørt 30.000km ialt nu fordelt over de 2, og jeg kører med ekstrem let fod, men det siger sig selv at 160hk motor der skal slæbe rundt på en tom batteri pakke, ikke giver det samme som hvis den ikke havde den ekstra vægt og slæbe rundt på.Mikkelk skrev:Jeg kører en del i hybrid mode og kan på ingen måde genkende den elendige benzin økonomi du nævner, tværtimod.fjeppe skrev:Der kommer mange mange flere til salg om 1-2 års tid, når folk (der ikke kører 80% på ren el) finder ud af hvor dårlig benzin økonomien er i bilen, og ligesom os har fået nok af at skulle bruge bagsædet som ekstra bagagerum.
Min var røget hvis jeg skulle kører mere end 20% på benzin, så vil jeg hellere have noget andet, på det punkt føler jeg mig snydt.
Jeg kører ok frisk til, og er egentligt meget godt tilfreds. På de 31.000km jeg har kørt ligger jeg på ca. 23km pr. Liter:0)
Men lad os se om jeg tager fejl om en 2 års tid, hører bare flere og flere være skuffet over den. Jeg er stadig glad for min, men jeg tanker også kun 2 gange om året når jeg skal til Jylland eller sommerhus, og min benzin motor har kun kørt omkring en 1500km.
Skulle jeg tanke den 1 1/2 gang om måneden, ville den incl mit clever abonnement koste det samme som min R32 gjorde, og planen var at få noget der var billigere.
Hvis du kun har kørt 1500km med din benzin motor tænker jeg at du havde været bedre tjent med en ren elbilsom E golf eller lign.
Det er da først når benzin og el får lov at lege sammen at
Gte’en kommer til sin ret;0)
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1842
- Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 198 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
PM sendtDakota skrev: Kan du ikke lige PM'e mig din opstilling og rabat?
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: BMW iX1 eDrive20 M-Sport - 04/2024 forhåbentligt
Tidligere biler: Udelukkende VAG
Fruens bil: BMW iX1 eDrive20 M-Sport - 04/2024 forhåbentligt
Tidligere biler: Udelukkende VAG
-
- Medlem
- Indlæg: 1311
- Tilmeldt: 10. okt 2011, 08:58
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 46 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Mikkelk skrev:Nu kan det godt ske at jeg tager fejl, men det lyder ino til at du har valgt den forkerte bil. Som jeg ser det er Gte’en på ingen måde lavet til at være en sparegris, men derimod et “økonomisk/grønnere alternativ til gti/gte.fjeppe skrev:
Har været igennem 2 GTE'ere nu, begge med samme resultat, ja hvis jeg kører 100km og så lader op, så kan jeg sagtens få en høj km/l, men kører jeg en hel tank ud, så er vi nede på 16-18km/l gennemsnitlig, og jeg tvivler på at begge biler har haft en fejl, har kørt 30.000km ialt nu fordelt over de 2, og jeg kører med ekstrem let fod, men det siger sig selv at 160hk motor der skal slæbe rundt på en tom batteri pakke, ikke giver det samme som hvis den ikke havde den ekstra vægt og slæbe rundt på.
Men lad os se om jeg tager fejl om en 2 års tid, hører bare flere og flere være skuffet over den. Jeg er stadig glad for min, men jeg tanker også kun 2 gange om året når jeg skal til Jylland eller sommerhus, og min benzin motor har kun kørt omkring en 1500km.
Skulle jeg tanke den 1 1/2 gang om måneden, ville den incl mit clever abonnement koste det samme som min R32 gjorde, og planen var at få noget der var billigere.
Hvis du kun har kørt 1500km med din benzin motor tænker jeg at du havde været bedre tjent med en ren elbilsom E golf eller lign.
Det er da først når benzin og el får lov at lege sammen at
Gte’en kommer til sin ret;0)
Jamen vi er som sådan ikke uenig, planen var også oprindelig en e-Golf, men med 200km i range og mange skrev den kun realistisk kunne kører 140km, turde jeg ganske enkelt ikke og tage springet til den som primær bil.
Derfor valgte jeg en GTE, som et springbræt for at få erfaring med det at kører på el, og så kunne benzin motoren redde mig.
Set i bakspejlet, så skulle jeg have valgt en e-Golf, men sådan er det med så mange ting, man kan ikke altid træffe de rigtige valg uden den nødvendige erfaring, min næste Golf bliver en e-Golf, men først når 8'eren kommer, hvor jeg virkelig håber på mere bagagerumsplads.
Har heller aldrig haft GTE funktionen aktiveret.
Senest rettet af fjeppe 18. okt 2017, 18:47, rettet i alt 1 gang.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 10. aug 2011, 20:13
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Er det muligt at jeg også må se den opstilling i PB?Jannik skrev:PM sendtDakota skrev: Kan du ikke lige PM'e mig din opstilling og rabat?
Hvad fik du af leverings udsigt?
/Tony
Nuværende: Tesla model 3 LR og
Skoda Superb 2012 170Hk på traktor benzin.
Tidligere Golf Gte mk7,5
Skoda Superb 2012 170Hk på traktor benzin.
Tidligere Golf Gte mk7,5
-
- Medlem
- Indlæg: 519
- Tilmeldt: 8. jan 2017, 09:58
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 65 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Det var da synd - det er god spasfjeppe skrev:
Har heller aldrig haft GTE funktionen aktiveret.
Jeg kører umiddelbart længere pr. liter i min Passat GTE end i min gamle (2015) golf sportsvan 1,4 TSi. Det er i hybridmode.
GTE mode har det med at gøre noget skidt ved benzinøkonomien
Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 36
- Tilmeldt: 16. sep 2012, 17:13
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Hvordan kan der opnås rabatter i de størrelser, på en bil der allerede er meget billig sammenlignet med tilsvarende ikke-hybrider (eks. G7 gti)? Og som jeg forstår det en gratis Clever installation oveni.
Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk
Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk
-
- Medlem
- Indlæg: 1311
- Tilmeldt: 10. okt 2011, 08:58
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 46 times
Re: Golf GTE brugt vs nypris
Den gratis Clever installation har intet med VW som sådan at gøre, det er noget Clever leverer i håb om at sikre sig markedsandele og forretning fremadrettet, E-On tilbød noget lign sammen med Sixt leasing, hvis man leasede en Tesla.
Iøvrigt skal du lade bilen op minimum 15 gange på en måned (8,8 kw gennemsnit pr opladning), altså bruge samlet set minumum 132kw, før Clever løsningen laver breakeven, alt mindre end det og så er det en al for dyr løsning.
Iøvrigt skal du lade bilen op minimum 15 gange på en måned (8,8 kw gennemsnit pr opladning), altså bruge samlet set minumum 132kw, før Clever løsningen laver breakeven, alt mindre end det og så er det en al for dyr løsning.