Det er jo først understøttet fra IP8 og frem, og det ved folk der har ældre jo nokKRH[DK] skrev:Husk lige på, hvis man har apple, så er induktiv opladning ikke så godmed mindre man har cover på med induktiv opladning.
Det kan man godt.wolficevic skrev:Ved I om det er muligt at foretage ændringer i sin underskrevne slutseddel?
Min sælger har fri i dag, så jeg kan ikke spørge ham, men det kan være at I kender svaret?
Fisk, jeg er ikke apple brugergudhjem skrev:
Det er jo først understøttet fra IP8 og frem, og det ved folk der har ældre jo nok
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
hvad koster det at få monteret sådan et match system fra audiotec fischer?sport-select ja tak.
Digitale instrumenter nej tak. De analoge står mere tydeligt, specielt i solskin. Kun hvis original navigation vælges, synes jeg at digitale instrumenter har en fordel.
Beats, nej tak. Jeg ville få eftermonteret et match system fra audiotec fischer som producerer vw's helix sub.
Dsg, ja tak. Det spiller bare rigtig godt sammen med acc.
Sport-select gad jeg ikke bruge penge på. Måske det er fordi min er sænket, for jeg bruger det godt nok aldrig i min GTGranTurismo skrev:Sport-Select ja tak.
Digitale instrumenter nej tak. De analoge står mere tydeligt, specielt i solskin. Kun hvis original navigation vælges, synes jeg at digitale instrumenter har en fordel.
Beats, nej tak. Jeg ville få eftermonteret et Match system fra Audiotec Fischer som producerer VW's Helix sub.
DSG, ja tak. Det spiller bare rigtig godt sammen med ACC.
Det er lidt som at spørge: "Hvad koster en Volkswagen"...Spiker skrev:hvad koster det at få monteret sådan et match system fra audiotec fischer?sport-select ja tak.
Beats, nej tak. Jeg ville få eftermonteret et match system fra audiotec fischer som producerer vw's helix sub.
Dsg, ja tak. Det spiller bare rigtig godt sammen med acc.
Klart GO GO GOwolficevic skrev:Hvad tænker I om tilføjelsen af DAB+?
Det giver også et markant løft i lyden. Men man kan ikke justere i DSP'en, men kun downloade færdige filer og det kræver en dongle. Og så kan man ikke tilslutte ekstraudstyr som f.eks. større forstærker til sub'en eller en remote control.claussor skrev:Hvad med Helix sættet ( Plug & Play) det passer vel også i den nye Polo? 3-4000,- virkelig godt brugt.
kan da rulle den vej forbi hjemSpiker skrev:Aah satans, jeg skal være inde på Comwell Aarhus i midtbyen indtil 16:00, og jeg er med tog, så jeg kan ikke rigtigt forlade byen. Nå, men mange tak for tilbuddet
Ja den virker til 0 km/t med DSG, men efter nogle sekunder skal du selv resume. Der kan ikke købes kø assistent til PoloWrAtH skrev:Jeg ville vælge DSG helt sikkert, kan den nye Polo bruge ACC ned til 0km/t?, altså selv fortsætte ved kø?