Polo 2018 - Ny Bil For Første Gang - Diverse Spørgsmål

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Nist08
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 12. apr 2018, 22:59
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Polo 2018 - Ny Bil For Første Gang - Diverse Spørgsmål

Indlæg af Nist08 » 23. jun 2018, 12:51

wolficevic skrev:
23. jun 2018, 12:28
Nist08 skrev:
23. jun 2018, 12:25
wolficevic skrev:
23. jun 2018, 10:16


Ja, det er det! Godt spottet, haha :lol:



Jeg synes bestemt at komforten bliver forbedret pga. lændestøtten. Det kommer især til udtryk i de andre biler, som jeg har haft uden lændestøtte, hvor længere køreture, resulterede i at jeg havde tendens til at sidde skævt eller på en anden måde, som kunne give lændemerter om aftenen. Derudover har venner og familie også, som noget af det første, kommenteret, hvor gode sæderne er, da de satte sig i bilen. Helt sikkert pengene værd, hvis du spørg mig!

Style pakken er absolut også til at anbefale, hvis midlerne er til det!

Beats højtalerne er også gode! Hvis du dog er ligesom mig, som har en tendens til at skrue helt ned, når jeg holder for rødt, så kan man leve uden :lol:
Tak! Det lyder som om jeg bliver nødt til at få lændestøtte med i bestillingen :) Har desværre ikke valgt stylepakke og beats (må vist lige styrre mig lidt selvom det er svært - har valgt Led, teknik, dk, carplay, activeinfo osv)! Det eneste men skulle være hvis det udskyder levringen, for er ved at gå ud af mit gode skind for at få den (den skulle ikke være gået i produktion endnu - bestilte i januar :cry: ).
Stadig inden produktionsdato? :shock: Har du fået et estimat på noget af det?
Har fået besked på at jeg nok skal regne med omkring 1 september men uden at det vides! Kan slet ikke holde det ud :(

Brugeravatar
farouche
Medlem
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 21. maj 2013, 09:15
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aarhus
Has thanked: 9 times
Been thanked: 125 times

Re: Polo 2018 - Ny Bil For Første Gang - Diverse Spørgsmål

Indlæg af farouche » 23. jun 2018, 13:13


Nist08 skrev:
Har fået besked på at jeg nok skal regne med omkring 1 september men uden at det vides! Kan slet ikke holde det ud :(
Fik du et årstal :)
2023 Polestar 2 LRSM Plus

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"