Lupo 1,4 16v Fra 2000 Problem

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Winnie27
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26. nov 2017, 15:44
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Lupo 1,4 16v Fra 2000 Problem

Indlæg af Winnie27 » 26. nov 2017, 15:51

Har et spørgsmål jeg håber nogle herinde vil være søde at hjælpe mig med. Jeg har i går købt en lupo 1,4 16v fra 2000, den er i super fin stand og sælger har for nylig sat ny kobling samt gearkasse i bilen. Den kørte fint under prøveturen, lagde godt mærke til at den var noget lavgearet men er vandt til at køre diesel så tænkte det sikkert var normalt, og sælger sagde også at det er normalt, men da jeg så er ved at være hjemme vil den pludselig ikke skifte gear. Når jeg holder stille kan man stort set ikke bevæge gearstangen, men hvis jeg slukker bilen er der ikke noget problem. Sætter jeg bilen i bakgear begynder den at køre selvom jeg trykker koblingen helt i bund. Jeg kan have bilen i femte gear, uden at trykke på koblingen og lade bilen trille med ca 20km/t uden at den så meget som hukker eller går ud. Når jeg køre 80km/t er det med ca 3000 omdrejninger... Tænker der er et eller andet helt galt, men hvad ved jeg ikke da både kobling og gearkasse burde være nyt. Har han sat en forkert gearkasse i, samlet det forkert, glemt at justere noget...??? Hvis i har nogle gode bud, tager jeg imod med kyshånd.
Mvh winnie.

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"