Synshal slog 1.9 motor ihjel

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
Kinojserguru
Aktiv medlem
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 1. jul 2013, 19:45
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 22 times
Kontakt:

Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Kinojserguru » 5. feb 2018, 19:04

Skal lige høre om det her er i orden.
Jeg har en kollega der lige har haft konen til syn med deres G5 Bluemotion 1.9 TDI, den skulle røg testes, så den får fuld gas i et stykke tid med det resultat at motoren skyder et ben ud af siden :-( Synshallen påstår at det skal den kunne holde til og kunden må selv betale :o
Motoren har kørt en 3-400.000 km, så i min verden er det ikke sund kost for sådan en motor med de km der, bilen har egentlig kørt OK indtil tumpen ødelagde den.
Jeg kører ikke selv diesel, så kender ikke helt fremgangsmåden for at røg teste sådan een uden belastning, men jeg synes det lyder noget forkert at gøre det på den måde der.
Er det en normal måde at teste sådan en ældre motor på ?
Kan man evt. søge nogen form for erstatning ?
/ Erik.

2013 Golf 7 1.4 TSI 140 HK DSG Highline varevognsmodel.
1995 Honda Shadow VT600 VLX

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Senz » 5. feb 2018, 19:10

Det er den eneste måde at teste røggas tallet. Så syns hallen er helt uden skyld de skal gøre sådan. såå pas på med at kalde folk tumper når det han gør er den rigtige måde.

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af ph » 5. feb 2018, 19:15

Røggastest foretages ved fuldlast. Det er den eneste målemetode der må / kan
anvendes til syn.
Godt råd inden syn af dieselvogn: Frisk olie og hav motoren gennemvarm ved
fremmøde, og en frisk tur på motorvejen inden med et lavere gear end normalt
lige inden, er de bedste betingelser for at det går godt.

Jeg har sendt en del "tomgangstaxaer" ud at køre en motorvejstur, pga helt
usandsynligt høje røggastal.
(Hallen ligger lige ved en motorvej)
Når de så er kommet retur er der ikke noget problem længere.

Når det så er sagt er det korrekt at en diesel motor har et afreguleret
omdrejningtal, så hvis den ikke kan tåle en røggastest er motoren i forvejen
defekt.
Men ja, det ville da være møgsurt skulle bugseres derfra, fordi skidtet er
eksploderet.

Der røg mange i starten ved SBI da man begyndte at periodesyne inkl.
røggastest, flere anlagde erstatningssager, uden at få noget ud af det.
Netop fordi SBI ikke gjorde noget "forkert"

--
Mvh
Kent Nielsen

sakset her: https://groups.google.com/forum/#!topic ... No_vHoVEAo
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

ESN
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 23. jan 2017, 17:31
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af ESN » 5. feb 2018, 19:25

Det lyder osse helt forkert i mit univers, men der er jo nogen tumper der bare er istand til at ødelægge alt :roll:
Mon ikke FDM kan besvarer spørgsmålet omkring synshaller ansvar/erstatning om de i forbindelse med deres job selv må afgører hvor respektløst de må behandle andres ejendom.
Jeg er altid lige ved siden af den bil sagkyndige når mine egne biler et til syn og hvis han havde budt min elskede gamle Audi samme behandling, havde han sgu fået en på skrinet. ;)
No Letting the Old Man In!

Nicklossi
Aktiv medlem
Indlæg: 2764
Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 26 times
Been thanked: 501 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Nicklossi » 5. feb 2018, 19:33

Hvis jeg var synsmand, havde jeg lige sikret mig at motoren var gennemvarm, og så ellers givet den samme behandling.

Det skal den kunne holde til :)

Brugeravatar
Avantismo
Aktiv medlem
Indlæg: 1811
Tilmeldt: 13. feb 2010, 16:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Samsø eller Amager
Has thanked: 74 times
Been thanked: 230 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Avantismo » 5. feb 2018, 19:37

Alle motorer skal kunne tåle fuld pedal.

Ikke synshallens skyld.
Mvh Kim

Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder :mrgreen:

Verstappen fanboy

Audi TT 1,8T 8n - Das Originale

Lars - Sound2Vision
Medlem
Indlæg: 518
Tilmeldt: 21. sep 2009, 20:44
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Sound2Vision A/S, Viborg
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Lars - Sound2Vision » 5. feb 2018, 19:40

+1...
De skal kunne holde til det.
Prøv i øvrigt med en nyere Diesel, fx. vores Golf6, den kan ikke testes sådan ( Den er med DPF ), så får den "Bundgas" i frigear, ruller den heeelt roligt op på - tror det er 1800 omdrejninger...

/ Lars
---
If it work's, don't fxxx with it...

- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...

kGlerup
Aktiv medlem
Indlæg: 2609
Tilmeldt: 1. okt 2009, 15:43
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 612 times
Been thanked: 350 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af kGlerup » 5. feb 2018, 20:09

Lars - Sound2Vision skrev:+1...
De skal kunne holde til det.
Prøv i øvrigt med en nyere Diesel, fx. vores Golf6, den kan ikke testes sådan ( Den er med DPF ), så får den "Bundgas" i frigear, ruller den heeelt roligt op på - tror det er 1800 omdrejninger...

/ Lars
2500 rpm :)

Brugeravatar
Morten16v
Aktiv medlem
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:16
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hasselager (Århus s)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 27 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Morten16v » 5. feb 2018, 20:36

Som de andre skriver er synshallen uden skyld - Den skal kunne holde til det da de ikke kan måle det ellers.
Porsche Tekniker.

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 376 times
Been thanked: 261 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af KBoesen » 5. feb 2018, 21:34

Morten16v skrev:
5. feb 2018, 20:36
Som de andre skriver er synshallen uden skyld - Den skal kunne holde til det da de ikke kan måle det ellers.
Ja, den har godt nok været mæt af dage, den motor.

Da jeg var bilhandler trak jeg altid de gamle dieselmotor godt ud i 2. eller 3. gear, da sindsygt mange af dem er "mishandlet" af deres ejere. Sådan noget var meget rart lige at få be eller afkræftet inden man køber sådan en bil ind. :-)

Så det var ikke super unormalt at motoren gik i nødprogram, da turboen aldrig har skulle lave ladetryk over 2.500 omdr. med dens nuværende ejere....

Men jeg bliver da ked af at, man med stor sandsynlighed har været så uvidende og sikkert har kommet med brand og bål overfor den stakkels synsmand, som kun gjorde kunden en tjeneste, selvom det i situationen nok ikke virkede sådan. :-)
1994 VW Passat Variant GL VR6 - Børnelokkeren

Brugeravatar
Solak
Nyt medlem
Indlæg: 296
Tilmeldt: 18. maj 2011, 09:31
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Solak » 5. feb 2018, 22:56

Ville også mene, den skal holde til det.
Der står jo ingen steder, hvad en bils max levetid er, hvad angår km. Det kommer helt an på vedligeholdelse, så der har været en fejl i motor.
Har set flere gamle Passat 3bger med måske 500tkm på klokken, der får fuld pedal.
Så det er ikke synsmandens skyld


Sent from my iPhone using Tapatalk
M.V.H Ümit Solak
Seat Ibiza 6J Cupra 2010
Audi A6 3,0TDI 2007 S-line med luft!
Audi A3/S3 1997 358HK 416,23NM S3 blok med krumtap, stempler, osv, HKS 2trins programmerebar styrboks GT2871R turbo knaster fra sugemotor
Med S3 recardo kabine, S3 bremser
VW Passat 3BG 1,9TDI 101HK 2002
VW GOLF 4 1,9TDI 130hk 6gear 2002 SOLGT
Seat Altea XL 2,0 TDI 170HK 2007

Brugeravatar
Realtor
Aktiv medlem
Indlæg: 4124
Tilmeldt: 14. jan 2009, 16:26
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 9210
Has thanked: 36 times
Been thanked: 478 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Realtor » 5. feb 2018, 23:04

Det er vel bare uheldigt at det sker lige der, men en bil skal da kunne holde til at få fuld pedal. Var det sket en dag man hurtigt skulle flytte sig for en ambulance eller lign. var det jo heller ikke godt.
2020 Audi E-tron 55

Brugeravatar
preben76
Aktiv medlem
Indlæg: 1595
Tilmeldt: 3. apr 2012, 20:39
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 79 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af preben76 » 5. feb 2018, 23:33

De gjorde det samme med min gamle Touran og med der til følgende skideballe. Der er forskel på at smide den op i omdrejningsbegrænseren og lade den stå der i 30 sek. hvor den står og hakker og hoster eller smide den op lige før det røde felt begynder og så holde den der. Det er stadig max belastning uden at man misbruger motoren.

Og så noget andet hvor er det en TDI den yder max? Det må vel være ved max turbotryk som ligger et pænt stykke under max rpm. Så der burde ikke være nogen grund til at køre den højere op end det.

Brugeravatar
Avantismo
Aktiv medlem
Indlæg: 1811
Tilmeldt: 13. feb 2010, 16:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Samsø eller Amager
Has thanked: 74 times
Been thanked: 230 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Avantismo » 6. feb 2018, 08:56

En nævenyttig synsmand prøvede engang at chokke mig ved at køre min gamle sure Fiat Uno op i begrænseren...

Han fik bare kommentaren : Den lyder godt ikke ? Livet leves imellem 5.800-6.400 omdr :mrgreen:
Mvh Kim

Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder :mrgreen:

Verstappen fanboy

Audi TT 1,8T 8n - Das Originale

Brugeravatar
hans123
Nyt medlem
Indlæg: 206
Tilmeldt: 13. okt 2010, 18:59
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af hans123 » 6. feb 2018, 11:39

ESN skrev:
5. feb 2018, 19:25
Det lyder osse helt forkert i mit univers, men der er jo nogen tumper der bare er istand til at ødelægge alt :roll:
Mon ikke FDM kan besvarer spørgsmålet omkring synshaller ansvar/erstatning om de i forbindelse med deres job selv må afgører hvor respektløst de må behandle andres ejendom.
Jeg er altid lige ved siden af den bil sagkyndige når mine egne biler et til syn og hvis han havde budt min elskede gamle Audi samme behandling, havde han sgu fået en på skrinet. ;)
FDM tester jo på samme måde, det er forskrevet hvordan sådan en test skal udføres.
VW E-UP 2021

Brugeravatar
Knudsen87
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 3. nov 2012, 23:14
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Knudsen87 » 6. feb 2018, 14:51

preben76 skrev:De gjorde det samme med min gamle Touran og med der til følgende skideballe. Der er forskel på at smide den op i omdrejningsbegrænseren og lade den stå der i 30 sek. hvor den står og hakker og hoster eller smide den op lige før det røde felt begynder og så holde den der. Det er stadig max belastning uden at man misbruger motoren.

Og så noget andet hvor er det en TDI den yder max? Det må vel være ved max turbotryk som ligger et pænt stykke under max rpm. Så der burde ikke være nogen grund til at køre den højere op end det.
Preben, du kan ikke sammenligne max belastning ved kørsel og parkering. En motor der ikke er belastet af at skulle trække bilen, er stort set ikke belastet, den skal jo kun arbejde for at få motoren selv op i omdrejninger.

Jeg synes det er lidt flabet at give en synsmand en skideballe for at følge forskrifterne. Snakkede du med ham om hvorfor han gjorde, som han gjorde?
Hvis han har holdt den på fuld gas i 30sek for at kunne få en god røggastest er det din motor trænger til, en tur på motorvejen med god gas i et lavere gear end normalt (som også andre skriver). En sund motor leverer nemt en fin røggastest på under 10 sek.


Sent from my iPhone using Tapatalk
- Dennis

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af erlingvj » 6. feb 2018, 15:56

Som flere andre skrev er proceduren fulgt og der et intet at komme efter. Det er kun gamle defekte motorer der står af ved den test.
Med VW-skandalen i mente er det fint at der bliver sat en stopper for nogle af de mest forurenende af slagsen.
Hvis testeren ikke har sagt "stop" efter 30s har sod-tallet været enormt højt. Så højt at fotocellen i den ene ende af målekammeret ikke kunne se lys fra lysgiveren. Kulsort røg med andre ord.

Brugeravatar
mojo
Medlem
Indlæg: 1367
Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Stjær
Has thanked: 110 times
Been thanked: 227 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af mojo » 6. feb 2018, 18:06

Min synsmand lod dem ikke køre helt ud på begrænseren da der jo, som han sagde ikke var grund til at splitte dem ad. Alle 3 biler har kørt omkring 400k.2 med rotorpumpe og en med pumpedyse motor. Desuden kunne en evt chip eller evrymod få dem til at dø ved max rpm. Alle bestod også den med en skjult evrymod som jeg ikke kan finde.

Brugeravatar
Kinojserguru
Aktiv medlem
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 1. jul 2013, 19:45
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 22 times
Kontakt:

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Kinojserguru » 7. feb 2018, 19:41

Jeg var lige med henne og inspicere motoren, da synshallen max ligger 1/2 km fra job - et stort hul i blokken ud for cyl. 3 tror jeg, set fra tandrem. Vi snakkede med een af de 2 synsmænd, ikke manden der synede bilen - men den pågældende sagde at han ikke havde oplevet det før skønt han havde synet biler i 20 år. Han sagde at motoren ellers lød sund nok, så derfor kørte de den op på omkring 5000 o/m inden det sagde bang. Han var dog så large at han lovede gratis syn næste gang, andet kunne han ikke.
Jeg kan forstå at netop denne bil er udstyret med partikelfilter og så vidt jeg kan forstå, er det er den eneste G5 der har det - kender ikke lige motorkoden. Mit bud er nok at den har kørt et plejlleje med rundt og derved låst.
Sætter man en chortblok i sådan een eller en anden "gammel" motor fra huggeren ?
Hvis man finder en anden motor, vil det så være en god ide at tjekke / skifte plejllejer inden den kommer i ?
Er der andre ting det kan være fordel at skifte samtidig nu når man er igang ?
Tandremmen på den motor der er gået i udu, er helt ny - kan den have taget skaden af dette, eller kan man rolig benytte den igen på en anden motor ?
/ Erik.

2013 Golf 7 1.4 TSI 140 HK DSG Highline varevognsmodel.
1995 Honda Shadow VT600 VLX

Brugeravatar
ABT
Aktiv medlem
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Jydeland
Has thanked: 26 times
Been thanked: 16 times
Kontakt:

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af ABT » 7. feb 2018, 19:53

Mener da også, at G5 GT Sport 1.9 Tdi oa. fra medio 2007 til medio 2008 har partikelfilter også? :roll:
Min gamle GT Sport havde i hvertefald..

Men vil godt indrømme, at jeg også stod og krummede tærer, når den fik kniv hos Synsmanden :shock:
Har aldrig kørt mine dieselbiler op til mere end max. 4000 omd/min. og de har altid bestået syn.

Måske konen kun har kørt bilen ved 2.000 omd/min og så er den kokset til med tiden?
“We all share the responsibility of climate change, the destruction of our forests, and the poisoning of our air and water.
The simple act of becoming a vegetarian will make a difference in the health of our planet and for ourselves. So make a difference..
Our future depends on it!" Think green, Eat green and Act green..

kGlerup
Aktiv medlem
Indlæg: 2609
Tilmeldt: 1. okt 2009, 15:43
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 612 times
Been thanked: 350 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af kGlerup » 7. feb 2018, 20:42

ABT skrev:Mener da også, at G5 GT Sport 1.9 Tdi oa. fra medio 2007 til medio 2008 har partikelfilter også? :roll:
Min gamle GT Sport havde i hvertefald..

Men vil godt indrømme, at jeg også stod og krummede tærer, når den fik kniv hos Synsmanden :shock:
Har aldrig kørt mine dieselbiler op til mere end max. 4000 omd/min. og de har altid bestået syn.

Måske konen kun har kørt bilen ved 2.000 omd/min og så er den kokset til med tiden?
Vores 1.6 TDI får jævnligt lov at rende ud til begrænser en ved cirka 5000 rpm. Lyder stadig lige sund efter 220kkm. De skal altså have lov at blæse igennem fra tid til anden :)

Brugeravatar
mojo
Medlem
Indlæg: 1367
Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Stjær
Has thanked: 110 times
Been thanked: 227 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af mojo » 7. feb 2018, 20:49

er det ikke også den type som er kendt for at smide et ben ud af siden?synstest eller ej.

kGlerup
Aktiv medlem
Indlæg: 2609
Tilmeldt: 1. okt 2009, 15:43
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 612 times
Been thanked: 350 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af kGlerup » 7. feb 2018, 21:27

mojo skrev:er det ikke også den type som er kendt for at smide et ben ud af siden?synstest eller ej.
1.6 TDI? Har jeg aldrig hørt skulle være et problem. Måske hvis den er chippet til grænsen, men vores er standard.

Brugeravatar
mojo
Medlem
Indlæg: 1367
Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Stjær
Has thanked: 110 times
Been thanked: 227 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af mojo » 7. feb 2018, 21:31

Det var trådstarters 1.9 jeg mente. Billede 1.6 tror jeg aldrig har lavet det nummer

https://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?t=106782

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10869
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1899 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af GaSelle » 7. feb 2018, 21:44

Det lyder som en BLS i den 5’er. Er det ikke netop den, der er kendt for at være ringe? Mindes flere sager herinde, og har tre tidligere kolleger hvis BLS har smidt ben ud gennem siden.

Kasperfolini
Helt nyt medlem
Indlæg: 89
Tilmeldt: 16. dec 2013, 19:33
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Odense.
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Kasperfolini » 8. feb 2018, 17:56

Synsmanden har gjort det fuldstændig som han skal.
1.9TDI er kendt for at skyde plejlstang nummer 3 ud igennem siden, det er en svaghed der er set et utal af gange,
og den kan bestemt ikke bebrejdes synsmanden, selvom det er ærgeligt. :roll:
Volkswagen tekniker -golf GTE 2018.

Brugeravatar
Eddie
Nyt medlem
Indlæg: 122
Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:04
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Eddie » 9. feb 2018, 08:07

Kinojserguru skrev:
7. feb 2018, 19:41
Tandremmen på den motor der er gået i udu, er helt ny - kan den have taget skaden af dette, eller kan man rolig benytte den igen på en anden motor ?
Du skal IKKE genbruge tandremssættet! Uanset om den ser ud til at være ubeskadiget eller ej!
These users thanked the author Eddie for the post (total 2):
TonnyGhia
1967 T1 splitbus - 9 personers
1990 Golf II 1,8 G60 "1H" - Rallye Golf
1995 Corrado 2,9 VR6 "ABV" - VW Motorsport VSR
2001 Bora 2,0 - Hverdagstraveren
2016 Club Up! - Blueberry metallic, Fender Sound System mv. Konebilen

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af Senz » 9. feb 2018, 14:53

Lyder til at flere har røggas problemer. Så lær da af det og giv bilen en motor rens. det virker. og ens bil har vildt godt af det..
Hvis man er så dårlig ved sin bil så er det helt ens egen skyld hvis den går i stykker

kbkl
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 29. jun 2014, 18:18
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 21 times
Been thanked: 0

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af kbkl » 9. feb 2018, 15:06

Senz skrev:
9. feb 2018, 14:53
Lyder til at flere har røggas problemer. Så lær da af det og giv bilen en motor rens. det virker. og ens bil har vildt godt af det..
Hvis man er så dårlig ved sin bil så er det helt ens egen skyld hvis den går i stykker
Hvad vil du anbefale? fx Bell Add 1D+ ?

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10869
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1899 times

Re: Synshal slog 1.9 motor ihjel

Indlæg af GaSelle » 9. feb 2018, 15:11

kbkl skrev:
9. feb 2018, 15:06
Senz skrev:
9. feb 2018, 14:53
Lyder til at flere har røggas problemer. Så lær da af det og giv bilen en motor rens. det virker. og ens bil har vildt godt af det..
Hvis man er så dårlig ved sin bil så er det helt ens egen skyld hvis den går i stykker
Hvad vil du anbefale? fx Bell Add 1D+ ?
Ja, fx. Og så nogle omdrejninger.
These users thanked the author GaSelle for the post:
kbkl

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"