A3 vs A3 facelift

Stedet hvor der snakkes VAG biler
AAMS
Medlem
Indlæg: 1331
Tilmeldt: 23. aug 2014, 13:36
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 186 times
Been thanked: 157 times

Re: A3 vs A3 facelift

Indlæg af AAMS » 19. mar 2018, 06:13

erlingvj skrev:
16. mar 2018, 05:13
Ved det seneste facelift blev fronten på A3 meget pænere. De gamle forlygter ser meget triste ud, så hvis det bliver den gamle, så byg den om.
Jeg har en med "meget" triste forlygter, og er helt overraskende ikke enig med dig. Jeg synes heller ikke at fronten med facliftet blev "meget" pænere. Jeg synes at 8V modellen, uanset ny/gammel front, er harmonisk og pæn.

At begynde at bygge den om - det er det decideret dårligt råd, da det ikke lige er et projekt der laves om søndagen i carporten. Så ville det være bedre at råde trådstarter til at gå efter en bil med faceliftet front. Begge råd er dog 100% en subjektiv vurdering, der ikke har nogen praktisk eller mekanisk betydning, men udelukkende handler om smag.
These users thanked the author AAMS for the post:
mobilos
Det man siger, er man selv

claussor
Aktiv medlem
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 9. mar 2010, 13:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 181 times
Been thanked: 281 times

Re: A3 vs A3 facelift

Indlæg af claussor » 20. mar 2018, 19:34

Pudsigt jeg kan bedre lide pre fl design men flotte biler begge to.

Kan overvejer en Ambiente og så købe en komplet Ambition kabine. Er sådan en lige til at sætte i eller er der noget jeg bør vide?

Hvad med skifte fra 4 eget til 3 rat? Jeg kan vel ikke bruge den originale airbag?

claussor
Aktiv medlem
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 9. mar 2010, 13:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 181 times
Been thanked: 281 times

Re: A3 vs A3 facelift

Indlæg af claussor » 26. mar 2018, 17:00

Så fik jeg købt en A3 8v der skal hentes i morgen. 2013 1,4 TFSI 140 S-tronic Ambiente Sportback rød metallak og 60.000km. Fandt en på engros auktion til en fin pris. Der er sådan ca. nul 140/150ere på markedet med S-Tronic og xenon med mindre de skal koste latterlige priser så jeg er yderst tilfreds.

Der skulle vel ikke være nogle der lå inde med et "sportsrat" inkl. airbag med paddles? Plus evt. Ambition eller S3 stole?

16" fælge medfølger. Jeg overvejer at købe helårsdæk. Men hvilke:)

Tiden skal vist bruges på allegro og eBay i aften!

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"