Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Fonne
Medlem
Indlæg: 1317
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:33
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 170 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af Fonne » 11. mar 2018, 10:12

jansom skrev:
10. mar 2018, 20:17
I må lade jer forblænde af priserne. Vi havde en helt ny 208, kørt få tusinde km, som lejebil i sommers på Mallorca. Sikke da en pis bil at køre rundt i. Styretøj, gearkasse, kobling og undervogn var forfærdeligt. Men rigtig gode sæder.
Tvivler på der er 1 eneste bruger herinde der undre sig over at den udtagelser kommer fra netop dig, og de finder den næppe særlig objektiv fra en med dine holdninger om alt andet end VAG.

Jeg er dælme tilfreds med min, og har ikke haft problemer med noget endnu - Til prisen har jeg fået langt mere for pengene end jeg ville ved VAG desværre, og det er ikke ligefrem fordi man oplever hverken ekstra service eller kvalitet som dette forum ofte beskriver.
These users thanked the author Fonne for the post (total 2):
SSP1978claussor

SSP1978
Helt nyt medlem
Indlæg: 16
Tilmeldt: 16. maj 2017, 10:48
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af SSP1978 » 12. mar 2018, 15:24

jansom skrev:
10. mar 2018, 20:17
I må lade jer forblænde af priserne. Vi havde en helt ny 208, kørt få tusinde km, som lejebil i sommers på Mallorca. Sikke da en pis bil at køre rundt i. Styretøj, gearkasse, kobling og undervogn var forfærdeligt. Men rigtig gode sæder.
Er nu på 3. år og 60.000 km i vores 208'er, og har kun gode ting at sige om den. Eneste udgifter udover alm. service har været en baglygtepære. Men ellers meget billig i drift og super velkørende. Gearkassen er ikke tysk niveau, men til at leve med.

Og som mange andre herinde påpeger; en Polo er fed, men personligt var det en no brainer for os, da vi skulle vælge bil nr. 2.

149.000 inkl. glastag og alt i udstyr slog altså hvad VAG kunne tilbyde. Også selv om bil nr. 1 er Passat Highline og respekten for VW er meget stor.

Gider ikke kæmpe mod fordomme om franske biler, dem må du selv om, men vores erfaring er i hvert fald ikke lig hvad du beskriver...
These users thanked the author SSP1978 for the post:
DanielB12

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6251
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2071 times
Been thanked: 673 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af jansom » 12. mar 2018, 18:44

Fonne skrev:
jansom skrev:
10. mar 2018, 20:17
I må lade jer forblænde af priserne. Vi havde en helt ny 208, kørt få tusinde km, som lejebil i sommers på Mallorca. Sikke da en pis bil at køre rundt i. Styretøj, gearkasse, kobling og undervogn var forfærdeligt. Men rigtig gode sæder.
Tvivler på der er 1 eneste bruger herinde der undre sig over at den udtagelser kommer fra netop dig, og de finder den næppe særlig objektiv fra en med dine holdninger om alt andet end VAG.

Jeg er dælme tilfreds med min, og har ikke haft problemer med noget endnu - Til prisen har jeg fået langt mere for pengene end jeg ville ved VAG desværre, og det er ikke ligefrem fordi man oplever hverken ekstra service eller kvalitet som dette forum ofte beskriver.
Der er vel tilsvarende heller ingen tvivl om at dem af jer der kører rundt i sådan en bil aldrig kunne komme i tanke om at sige andet. Det ville være noget af en fallit erklæring. I skal forsvare jeres køb.

Jeg siger ikke der er problemer med dem, men jeg siger de kører ad helvedes til. Flere nævner Polo, det ville ikke være mit alternativ. Ibiza, Fabia, Fiesta, Corsa, Clio ville være noget jeg ville kigge efter istedet. Eller noget brugt
-No one is more hated than he who speaks the truth-

Brugeravatar
Dakota
Aktiv medlem
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 200 times
Been thanked: 399 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af Dakota » 12. mar 2018, 23:07

jansom skrev:
12. mar 2018, 18:44
Der er vel tilsvarende heller ingen tvivl om at dem af jer der kører rundt i sådan en bil aldrig kunne komme i tanke om at sige andet. Det ville være noget af en fallit erklæring. I skal forsvare jeres køb.
Det er altså et fjollet argument. Jeg har engang haft en Fiat Brava og objektivt set var det ikke en god bil. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal skydes i skoene at jeg skal forsvare købet af den - og ditto så med andre.

Brugeravatar
farouche
Medlem
Indlæg: 1312
Tilmeldt: 21. maj 2013, 09:15
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aarhus
Has thanked: 9 times
Been thanked: 125 times

Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af farouche » 13. mar 2018, 07:47

Tror forskellene mellem bilerne bliver mindre og mindre som årene går. Selv Dacia begynder nu at lave noget der er anstændigt. For mig handler det ikke om at en Peugeot eller en Citroën er skodbiler og VW er fantastisk. Franskmændene har bare valgt en anden stil der ikke lige er mig, og jeg er nok heller ikke deres egentlige målgruppe. De går efter personer der falder for det umiddelbare og gerne vil gøre en fornuftig handel og det er der jo absolut heller ikke noget galt med. Jeg går efter at have den rigtige fornemmelse for bilen kombineret med udstyr uden prisen stikker helt af, og der rammer VW på en eller anden måde bare plet. Valgte såmænd gerne en Seat, men Koncernen har desværre sørget for at VW har et langt bedre program på leasing, og samme gælder iøvrigt også Skoda.


Sent from my iPad using Tapatalk
2023 Polestar 2 LRSM Plus

Oliefyret
Nyt medlem
Indlæg: 175
Tilmeldt: 29. mar 2014, 00:24
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 26 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af Oliefyret » 13. mar 2018, 08:09

Kan godt være man har købt billigt ind.
Men man skal også huske på værditab som immervæk er væsentligt højre på de nævnte franske biler og hvad er der så reelt sparet ved at "Nøjes" med en peugeot 208 i forhold til en VW Polo.

Brugeravatar
Ztrejfer
Medlem
Indlæg: 943
Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 253 times
Been thanked: 79 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af Ztrejfer » 13. mar 2018, 08:47

farouche skrev:
13. mar 2018, 07:47
For mig handler det ikke om at en Peugeot eller en Citroën er skodbiler og VW er fantastisk. Franskmændene har bare valgt en anden stil der ikke lige er mig...
Jeg ved præcis hvad du mener :lol: At sætte sig ind i en fransk bil er præcis som at sætte sig ind i en blomstret småkagedåse fyldt med obskure Storm P-opfindelser. Jeg har adskillige gange kørt i disse sære franske kagefigurer under ophold i La Belle France - og jeg vænner mig aldrig til de biler!
Senest rettet af Ztrejfer 13. mar 2018, 08:53, rettet i alt 1 gang.
Audi A3

Peder
Aktiv medlem
Indlæg: 2307
Tilmeldt: 15. dec 2008, 16:14
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 48 times
Been thanked: 202 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af Peder » 13. mar 2018, 08:52

Oliefyret skrev:
13. mar 2018, 08:09
Kan godt være man har købt billigt ind.
Men man skal også huske på værditab som immervæk er væsentligt højre på de nævnte franske biler og hvad er der så reelt sparet ved at "Nøjes" med en peugeot 208 i forhold til en VW Polo.
Det er svært at spå om. Det får vi at se på brugtmarkedet om 3 år.

Jeg tror måske den procentvise afskrivning er en anelse højere på en 208, men merprisen på Poloen gør det stadig dyrere i kroner. Mit gæt, intet andet.

Eksempel:
208, 150.000 på gaden for en veludstyret variant. 50% afskrivning over tre år. = 75.000 kr.
Polo, 200.000 på gaden for ditto. 45% afskrivning over tre år. = 90.000 kr.
Venligst Peder

2023 Tesla Model 3 LR
2022 Tesla Model Y LR

Brugeravatar
Passatg 3c
Medlem
Indlæg: 1398
Tilmeldt: 14. jun 2008, 08:31
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 421 times
Been thanked: 250 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af Passatg 3c » 13. mar 2018, 08:53

Ztrejfer skrev:
13. mar 2018, 08:47
Jeg ved præcis hvad du mener :lol: At sætte sig ind i en fransk bil er præcis som at sætte sig ind i en blomstret småkagedåse fyldt med obskure Storm P-opfindelser. Jeg har adskillige gange kørt i disse sære franske kagefigurer under ophold i La Belle France - og jeg vænner mig aldrig til de biler!
Det må være mange år siden I har kørt i franske biler....der er ikke den store forskel i dag, medmindre du selvfølgelig selv vælger at der skal være forskel, som f.eks. Cactus og den nye C3, men tjek blandt andre Peugeot 3008. Det er altså en høj finish til pengene.
VAGs i huset lige nu:
Audi A4 B6 Cabriolet, Model 2003, gens. forbrug ca. 10 km/l (sommer/vinter)
Audi E-tron 50, Model 2020, gens. forbrug 238/285 Wh/km (sommer/vinter)

Brugeravatar
Ztrejfer
Medlem
Indlæg: 943
Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 253 times
Been thanked: 79 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af Ztrejfer » 13. mar 2018, 08:56

Passatg 3c skrev:
13. mar 2018, 08:53
Det må være mange år siden I har kørt i franske biler....der er ikke den store forskel i dag, medmindre du selvfølgelig selv vælger at der skal være forskel, som f.eks. Cactus og den nye C3, men tjek blandt andre Peugeot 3008. Det er altså en høj finish til pengene.
Enig, flot finish, ikke noget der. Det er....noget andet :D

Audi A3

Brugeravatar
Sgh2008ejs
Nyt medlem
Indlæg: 477
Tilmeldt: 16. jan 2012, 21:20
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sydfyn
Has thanked: 8 times
Been thanked: 100 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af Sgh2008ejs » 13. mar 2018, 09:48

Oliefyret skrev:
13. mar 2018, 08:09
Kan godt være man har købt billigt ind.
Men man skal også huske på værditab som immervæk er væsentligt højre på de nævnte franske biler og hvad er der så reelt sparet ved at "Nøjes" med en peugeot 208 i forhold til en VW Polo.
Enig. Det er absolut en faktor!
Men nogle gange handler det om, at økonomien skal hænge sammen hver måned. At der ikke er råd til at kigge på værdien ved gensalg om 5-6 år.
2022 Tesla Model 3
2019 Seat Mii Style

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6251
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2071 times
Been thanked: 673 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af jansom » 13. mar 2018, 10:32

Dakota skrev:
jansom skrev:
12. mar 2018, 18:44
Der er vel tilsvarende heller ingen tvivl om at dem af jer der kører rundt i sådan en bil aldrig kunne komme i tanke om at sige andet. Det ville være noget af en fallit erklæring. I skal forsvare jeres køb.
Det er altså et fjollet argument. Jeg har engang haft en Fiat Brava og objektivt set var det ikke en god bil. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal skydes i skoene at jeg skal forsvare købet af den - og ditto så med andre.
Den type bil har jeg selv haft mange af, så du har delvis ret. Men i dette tilfælde mener jeg ikke det gælder. For selvfølgelig får du ikke 208 ejerne til at sige andet. Det er jo en billig bil med masser af udstyr!
-No one is more hated than he who speaks the truth-

aaroe
Nyt medlem
Indlæg: 167
Tilmeldt: 17. mar 2013, 18:36
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af aaroe » 13. mar 2018, 15:21

jansom skrev:
13. mar 2018, 10:32
Den type bil har jeg selv haft mange af, så du har delvis ret. Men i dette tilfælde mener jeg ikke det gælder. For selvfølgelig får du ikke 208 ejerne til at sige andet. Det er jo en billig bil med masser af udstyr!
Har tanken strejfet dig, at der måske er folk der helt reelt er glade for deres 208, og ikke kun siger at det er en god bil "fordi de skal forsvare deres køb"? det er nu engang ret individuelt hvad man syntes gør en bil god..
Jeg ved godt det er en svær tanke hvis man hader Peugeot 208 så indædt som du gør, men der findes tydeligvis mange glade 208 ejere ;)

aaroe
Nyt medlem
Indlæg: 167
Tilmeldt: 17. mar 2013, 18:36
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af aaroe » 13. mar 2018, 15:33

jansom skrev:
13. mar 2018, 10:32
Den type bil har jeg selv haft mange af, så du har delvis ret. Men i dette tilfælde mener jeg ikke det gælder. For selvfølgelig får du ikke 208 ejerne til at sige andet. Det er jo en billig bil med masser af udstyr!
Hvis man bruger den tankegang kan du jo også vende den om og sige "Selvfølgeligt vil Polo ejerene sige at det er en god bil, når de har betalt så meget for den kontra en billigere 208 med mere udstyr. De skal jo forsvare deres køb" :lol:
These users thanked the author aaroe for the post:
SSP1978

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6251
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2071 times
Been thanked: 673 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af jansom » 13. mar 2018, 15:34

Jeg hader ikke Peugeot 208 eller noget andet. Men det er tydeligvis ikke anerkendt at synes det er en lorte bil. At masser af mennesker er glade for den bil er da fint men det ændrer selvfølgelig ikke på min mening. De fleste argumenterer for at det er prisen og udstyr de falder for. Ikke at den kører som en drøm. Det er sekundært.
-No one is more hated than he who speaks the truth-

aaroe
Nyt medlem
Indlæg: 167
Tilmeldt: 17. mar 2013, 18:36
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af aaroe » 13. mar 2018, 15:53

jansom skrev:
13. mar 2018, 15:34
Jeg hader ikke Peugeot 208 eller noget andet. Men det er tydeligvis ikke anerkendt at synes det er en lorte bil. At masser af mennesker er glade for den bil er da fint men det ændrer selvfølgelig ikke på min mening. De fleste argumenterer for at det er prisen og udstyr de falder for. Ikke at den kører som en drøm. Det er sekundært.
Jeg kan fint anerkende at du ikke kan lide 208'eren, det er din mening og den har du alt ret til at have - intet problem der, det er meget individuelt hvad folk syntes der gør en bil "god", derfor ligger vi ikke alle sammen og kører rundt i den samme bil.Jeg prøver bestemt ikke at ændre din mening om bilen, mere dine kommentarer såsom
"sådan en bil aldrig kunne komme i tanke om at sige andet. Det ville være noget af en fallit erklæring. I skal forsvare jeres køb"
eller
"For selvfølgelig får du ikke 208 ejerne til at sige andet"

Lyder nærmere som om at du ikke anerkender at der rent faktisk er folk der er glade for 208'eren og at dem der påstår at de er, blot prøver at forsvare deres køb for ikke at tabe ansigt :roll:

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6251
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2071 times
Been thanked: 673 times

Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af jansom » 13. mar 2018, 18:23

Jeg forstår det bestemt ikke, men kan sagtens anerkende det. Det er mig bare svært forståeligt at man gider køre i sådan en spand. Den er populær pga prisen og udstyrsniveauet, ikke fordi den kører godt.
-No one is more hated than he who speaks the truth-

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af SteffenR » 13. mar 2018, 19:05

Hvis der kun skulle sælges biler, der er velkørende, så kunne vi hurtigt skrotte 99% af bilparken.

Samtidigt så går 99% af befolkningen ikke op i biler, så de vil bare til bageren og hjem igen uden, at der er nogen der stjæler bilen imens den holder i tomgang.
These users thanked the author SteffenR for the post:
aaroe
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

kms17
Nyt medlem
Indlæg: 188
Tilmeldt: 23. jul 2015, 19:40
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 14 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af kms17 » 13. mar 2018, 22:07

SteffenR skrev:
13. mar 2018, 19:05
Hvis der kun skulle sælges biler, der er velkørende, så kunne vi hurtigt skrotte 99% af bilparken.

Samtidigt så går 99% af befolkningen ikke op i biler, så de vil bare til bageren og hjem igen uden, at der er nogen der stjæler bilen imens den holder i tomgang.
Mon der er ret mange af de 99% der er i dette forum :-)

Jeg tror mange af dem der følger med her har en eller anden form for passion for biler, men jeg er også sikker på at mange ikke har råd til deres drømmekøretøj.

Bilkøb i dag er for mange et kompromis mellem pris kontra drøm.

Min drømmebil er feks. en Mercedes c63 AMG, men jeg må "nøjes" med en c220 cdi fra 2008 :-)

Så min pointe er at folk køber den bil de har råd til og opfylder det basale behov for den enkelte, selvom de drømmer om noget andet.

Kim

Fabianen
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af Fabianen » 13. mar 2018, 22:12

Så min pointe er at folk køber den bil de har råd til og opfylder det basale behov for den enkelte, selvom de drømmer om noget andet.

Kim
Der er også sådan en som mig der har råd til min drømmebil men mit behov er ikke til det. Og derfor vælger jeg noget andet.
These users thanked the author Fabianen for the post:
kms17

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af SteffenR » 13. mar 2018, 22:20

Det er også de færreste der har behov i daglig dagen for en flyvende Bugatti chiron batmobil.
Senest rettet af SteffenR 13. mar 2018, 22:37, rettet i alt 1 gang.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af SteffenR » 13. mar 2018, 22:37

kms17 skrev:
13. mar 2018, 22:07


Mon der er ret mange af de 99% der er i dette forum :-)

Jeg tror mange af dem der følger med her har en eller anden form for passion for biler, men jeg er også sikker på at mange ikke har råd til deres drømmekøretøj.

Bilkøb i dag er for mange et kompromis mellem pris kontra drøm.

Så min pointe er at folk køber den bil de har råd til og opfylder det basale behov for den enkelte, selvom de drømmer om noget andet.

Kim
Det var relateret til Jans udsagn, 1% svarer til 57.310. Der er mange der køber biler uden at prøvekøre dem først, så tvivler på der er mange af dem herinde, men der ændrer ikke på størstedelen af befolkningen ser biler ligesom de ser cykler, busser, toge etc. Et middel til at komme fra a til b.

Men nu er det ikke fordi Up! Etc Er køremaskiner på niveau med Delta intergrale og 911.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Brugeravatar
ABT
Aktiv medlem
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Jydeland
Has thanked: 26 times
Been thanked: 16 times
Kontakt:

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af ABT » 13. mar 2018, 22:46

SteffenR skrev:
9. mar 2018, 15:28
Forstår sgu godt der er så mange clio’er på gaden, det er en fin bil til prisen.
Enig med dig, det er umiddelbart en fin bil til prisen og den kører godt, men der lidt "Seatfinish" over plastkvaliteten i bilen - men igen, det er der jo også i den nye T-Roc.. :lol:
“We all share the responsibility of climate change, the destruction of our forests, and the poisoning of our air and water.
The simple act of becoming a vegetarian will make a difference in the health of our planet and for ourselves. So make a difference..
Our future depends on it!" Think green, Eat green and Act green..

Fabianen
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af Fabianen » 14. mar 2018, 06:28

SteffenR skrev:
13. mar 2018, 22:20
Det er også de færreste der har behov i daglig dagen for en flyvende Bugatti chiron batmobil.
Skægt du nævnet det. Men jeg vil da vove den påstand at de færreste har i dagligdagen brug for en 400k dyr Passat.

Brugeravatar
Thor-thor
Aktiv medlem
Indlæg: 1733
Tilmeldt: 29. dec 2014, 21:21
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 22 times
Been thanked: 692 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af Thor-thor » 14. mar 2018, 07:23

jansom skrev:
13. mar 2018, 18:23
Jeg forstår det bestemt ikke, men kan sagtens anerkende det. Det er mig bare svært forståeligt at man gider køre i sådan en spand. Den er populær pga prisen og udstyrsniveauet, ikke fordi den kører godt.
Man kan vel sige det samme om stort set alle andre biler der sælges i DK, eller??
Hvis man kigger på bilparken i DK, er det næppe passion og bilglæde, der primært har styret valget....

hodel
Nyt medlem
Indlæg: 329
Tilmeldt: 16. jun 2008, 21:32
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 102 times
Been thanked: 30 times

Re: Afgiftsnedsættelserne virker i høj grad

Indlæg af hodel » 14. mar 2018, 07:44

Thor-thor skrev:
14. mar 2018, 07:23

Man kan vel sige det samme om stort set alle andre biler der sælges i DK, eller??
Hvis man kigger på bilparken i DK, er det næppe passion og bilglæde, der primært har styret valget....
Enig! Desværre :cry:
jansom skrev:
13. mar 2018, 18:23
Jeg forstår det bestemt ikke, men kan sagtens anerkende det. Det er mig bare svært forståeligt at man gider køre i sådan en spand. Den er populær pga prisen og udstyrsniveauet, ikke fordi den kører godt.
Men for nogen er det ikke en spand, jligesom jeg heller ikke synes Polo er en spand, men det er der da folk der synes, fordi de hellere vil køre i en Golf, Passat osv. Til pengene bliver jeg ikke bedre kørende, synes jeg selv, men klart havde jeg nu et pengetræ så kørte jeg nok ikke Polo...der er jo ingen grund til at være fanatisk :D
BMW 530D aut. xDrive 2016
tidligere:
BMW M140i aut. xDrive 2016
Polo GTI 2.0 DSG 2018

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"