Rabat på ny Golf ?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Sovsen
Helt nyt medlem
Indlæg: 60
Tilmeldt: 24. mar 2012, 13:30
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Rabat på ny Golf ?

Indlæg af Sovsen » 26. aug 2018, 18:02

Hej
Hvad kan man være heldig at forhandle sig frem til af rabat på en ny Golf ?
Jeg tror det bliver en 1.5 150 hk dsg Variant Highline. Måske med led lys.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


Mkp
Nyt medlem
Indlæg: 211
Tilmeldt: 5. feb 2014, 19:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 50 times
Been thanked: 20 times

Re: Rabat på ny Golf ?

Indlæg af Mkp » 27. aug 2018, 06:53

Det er ikke meget i dag! Omend at jeg fik forhandlet mig frem til små 22.000-28.000 på forskellige men det var også mange krydser, dog var det samme dag den nye reg afgift blev indført så sælgerne solgte for billigt og i stedet for at ændre prisen som var i hans ret gav han os det i rabat! Men du skal ikke forvente for meget


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dra
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 27. aug 2018, 08:44
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times

Re: Rabat på ny Golf ?

Indlæg af Dra » 27. aug 2018, 10:13

Vi har næsten lige købt en golf Variant Highline 150 hk dsg med mange krydser.

Vi fik samlet ca 10,4 % i rabat.
Dette er inkl. småtteri som bagagemåtte etc. og inkl. pris for vederlagsfri lånebil i 1,5 måned indtil levering i januar 19 (omkring 3.500).

Mit indtryk er dog, at rent kontant er der ikke meget at give af.

Dog har jeg ønsket et forbehold i aftalen om, at jeg kan hæve købet vederlagsfrit, hvis WLTP medfører mere end 2,5 % stigning af købsprisen, eftersom highline modellen inkluderer større fælge, sænket undervogn = øget brændstofforbrug og jeg samtidig har tilvalgt panorama og teknikpakken = tungere bil og øget brændstofforbrug.

Derudover kan det måske vise sig at være en fordel at vente med anhængertræk, da dette også påvirker brændsstofsforbruget og dermed prisen i sidste ende. Dette er dog langt fra sikkert.

Lige en anden ting. På grund af skalaknækket kan det være en fordel kun at vælge digital instrumentering for sig (omkring 6.500), frem for komfortpakken, hvis du kan undvære varme i rat og trådløs opladning af din mobil.

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"