Polo prisstigning

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Peder
Aktiv medlem
Indlæg: 2307
Tilmeldt: 15. dec 2008, 16:14
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 48 times
Been thanked: 202 times

Polo prisstigning

Indlæg af Peder » 5. dec 2018, 22:50

Er der nogen der er bekendt med hvad der lige er sket?

En trendline som vi har i sigte er lige steget fra 158 til 171 og en comfortline 10.000 kr fra 185 til 195 og comfortline dsg noget der ligner 20.000 kr..
Venligst Peder

2023 Tesla Model 3 LR
2022 Tesla Model Y LR

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af erlingvj » 6. dec 2018, 04:38

Produktionen af Polo flyttes i starten af 2019 fra Spanien til Sydafrika.
Det gør næppe en Polo med DSG billigere, at man først sender en flok DQ-gearkasser fra Europa til Afrika og derefter en flok biler retur.
Nogle dele fremstilles lokalt mens andre skal på to lange rejser.
Ifølge min VW-forhandler vil leveringstiden for en Polo blive noget længere efter omlægningen, men mon ikke salget af Polo vil falde betydeligt med en så kraftig prisstigning?
Flere vil nok overveje en Ibiza eller A1 i stedet.
Polo er den 3. mest solgte bil i Europa og ingen anden bil på top 25 er fremstilles uden for Europa. Selv Japanske og Sydkoreanske mærke producerer jo bilerne i Europa, hvis der bare er et vist salgsvolumen.

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af Villanyi » 6. dec 2018, 08:50

Ibiza og A1 vil også stige.....
Prisstigningen er inkl WLTP fra 1/4 og inflatorisk prisstigning fra 1/1 da en fabriksbestillet bil først kan leveres derefter.
Mvh.
Micki


Das Auto

jbb
Nyt medlem
Indlæg: 241
Tilmeldt: 30. mar 2013, 21:19
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 16 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af jbb » 6. dec 2018, 09:42

Tror at prissætningen afspejler at den nye T-Cross er blevet alt for dyr. Så hele produktporteføljen er steget i pris.
2019 VW Arteon
2020 VW e-Golf
Tidligere:
2019 Polo, 2017 Touran, 2016 VW Up, 2010 Polo

siccio
Nyt medlem
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. dec 2017, 19:10
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 75 times
Been thanked: 93 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af siccio » 6. dec 2018, 12:49

Ja, med hensyn til T-Cross kunne se first edition står til 289.900 kr med manuelt gear.
Godt nok en del udstyr i, som Led lygter o.s.v.
Men så kommer 1.5 dsg jo nok op på pænt stykke over 300.000 med udstyr.
Virker dyrt for bil det bygger på Polo bund.
Og Polo highline dsg med dk-pakke og led lygter er nu over 250.000
Mange penge, gør bare Golf mere attraktiv.
E-Golf privat letbane, hurtigere billigere og sjovere

Peder
Aktiv medlem
Indlæg: 2307
Tilmeldt: 15. dec 2008, 16:14
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 48 times
Been thanked: 202 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af Peder » 6. dec 2018, 13:14

Det er satans, mine argumenter for Polo mod 208 overfor kæresten er skrumpet ind sammen med prisstigningen - så nu ender bil to nok at forblive fransk, omend 15 år nyere.. Ærgerligt. :x
Venligst Peder

2023 Tesla Model 3 LR
2022 Tesla Model Y LR

siccio
Nyt medlem
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. dec 2017, 19:10
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 75 times
Been thanked: 93 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af siccio » 6. dec 2018, 13:58

Spændene hvornår Audi A1 priser kommer, tror da sagtens den kan konkurrere med T-Cross ihvertfald prismæssigt. Klart nok dyrere en Polo, men det er forventeligt. Den ser nu ikke tosset ud den nye A1
E-Golf privat letbane, hurtigere billigere og sjovere

tintin
Nyt medlem
Indlæg: 170
Tilmeldt: 8. aug 2018, 18:57
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 19 times
Been thanked: 61 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af tintin » 6. dec 2018, 14:16

siccio skrev:
6. dec 2018, 12:49
Ja, med hensyn til T-Cross kunne se first edition står til 289.900 kr med manuelt gear.
Godt nok en del udstyr i, som Led lygter o.s.v.
Men så kommer 1.5 dsg jo nok op på pænt stykke over 300.000 med udstyr.
Virker dyrt for bil det bygger på Polo bund.
Og Polo highline dsg med dk-pakke og led lygter er nu over 250.000
Mange penge, gør bare Golf mere attraktiv.
Ja det er da dyrt når man kan få en:
BMW 118d 5-dørs, aut. Connected
Automatgear, metallak
for 299.247
Og så er man fri for DQ200

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af erlingvj » 6. dec 2018, 15:01

Peder skrev:
6. dec 2018, 13:14
Det er satans, mine argumenter for Polo mod 208 overfor kæresten er skrumpet ind sammen med prisstigningen - så nu ender bil to nok at forblive fransk, omend 15 år nyere.. Ærgerligt. :x
Det gør du ikke hvis du har konen kær.
Tag en tur på en bælgmørk vej med en 208, så vil du opdage at nærlyset er fatalt dårligt.

Brugeravatar
vw4ever
Aktiv medlem
Indlæg: 4072
Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 339 times
Been thanked: 204 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af vw4ever » 6. dec 2018, 17:00

tintin skrev:
6. dec 2018, 14:16
siccio skrev:
6. dec 2018, 12:49
Ja, med hensyn til T-Cross kunne se first edition står til 289.900 kr med manuelt gear.
Godt nok en del udstyr i, som Led lygter o.s.v.
Men så kommer 1.5 dsg jo nok op på pænt stykke over 300.000 med udstyr.
Virker dyrt for bil det bygger på Polo bund.
Og Polo highline dsg med dk-pakke og led lygter er nu over 250.000
Mange penge, gør bare Golf mere attraktiv.
Ja det er da dyrt når man kan få en:
BMW 118d 5-dørs, aut. Connected
Automatgear, metallak
for 299.247
Og så er man fri for DQ200
Så levede jeg hellere med DQ200 :mrgreen:
These users thanked the author vw4ever for the post:
BrianDS
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995

siccio
Nyt medlem
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. dec 2017, 19:10
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 75 times
Been thanked: 93 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af siccio » 6. dec 2018, 17:40

Ikke for at bringe tråden ud i en anden retning, men som påpeget omkring lige netop Peugeot er det da håbløst ikke at tilbyde LED lygter, ikke engang på 308 kun GT Line som koster kassen.
Uanset om det så kostede 20.000 har man da ved VW chancen for at tilkøbe.
Mange af sikkerheds funktioner mangler også først adaptiv fartpilot o.s.v
Først for nyligt tilbyder de emergency brake på deres modeller.
208 er billig ja, men det er så låste kampagne modeller med det udstyr de nu har.
These users thanked the author siccio for the post (total 2):
erlingvjBrianDS
E-Golf privat letbane, hurtigere billigere og sjovere

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6581
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 553 times
Been thanked: 921 times
Kontakt:

Re: Polo prisstigning

Indlæg af i-s » 6. dec 2018, 18:06

siccio skrev:
6. dec 2018, 17:40
Ikke for at bringe tråden ud i en anden retning, men som påpeget omkring lige netop Peugeot er det da håbløst ikke at tilbyde LED lygter, ikke engang på 308 kun GT Line som koster kassen.
Uanset om det så kostede 20.000 har man da ved VW chancen for at tilkøbe.
Mange af sikkerheds funktioner mangler også først adaptiv fartpilot o.s.v
Først for nyligt tilbyder de emergency brake på deres modeller.
208 er billig ja, men det er så låste kampagne modeller med det udstyr de nu har.
Jeg prøvede en 3008 Peugeot med adaptiv fartpilot. Ved ikke om det bare var den jeg prøvede, men den regulerer noget dårligere end VW's. Men hvis man ikke bliver søsyg af fartpiloten, så bliver man det af den omvendte omdrejningstæller eller ambientelyset der ligner en lærling er gået amok i blå lysdioder fra Thansen.
These users thanked the author i-s for the post (total 2):
erlingvjBrianDS
/Søren.

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af erlingvj » 7. dec 2018, 07:55

Jeg har dags dato fundet de danske og tyske priser:

Volkswagen Polo 1.0 TSI (95) Comfortline DSG
Danmark: 221.885 DKK
Tyskland: 19.995 € (der er lagt adaptiv fartpilot og 8" radio på som er standard i DK)

SEAT Ibiza 1.0 TSI (115) Style DSG
Danmark: 197.920 DKK
Tyskland: 20.320 € (den tyske version har alufælge - den danske stål)

Det er meget svært at borforklare, at en Polo efter prisstigningen er 25.000 DKK for dyr i forhold til en Ibiza.

Tripel3
Helt nyt medlem
Indlæg: 85
Tilmeldt: 3. jan 2018, 23:03
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 8 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af Tripel3 » 7. dec 2018, 08:59

Ser ud som du har ret men tror der er ikke 8 tommer skærm og ACC i Ibiza
Nu er arona også med 1,5 l motor i dk til 237000 men igen en Leon style med 1,5 og dsg står til 235000
God jul til vag folket

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af Villanyi » 7. dec 2018, 11:14

Sjovt i sidder med alle de spekulationer....
Læs nu bare hvad jeg har skrevet som det første svar 😴🤦🏽‍♂️
These users thanked the author Villanyi for the post (total 2):
DanielB12gudhjem
Mvh.
Micki


Das Auto

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af erlingvj » 7. dec 2018, 11:39

Tripel3 skrev:
7. dec 2018, 08:59
Ser ud som du har ret men tror der er ikke 8 tommer skærm og ACC i Ibiza
Det er der hverken i Danmark eller Tyskland. Man kan kun få 8" i en Ibiza, hvis man vælger navi. ACC kan ikke bestilles til en Ibiza Style.

Dem jeg har beregnet på er identiske dansk / tysk (bortset fra at Ibiza har alu i D), men de to (Polo/Ibiza) har jo ikke det samme udstyr. Jeg har taget udgangspunkt i biler der i D koster ca. 20.000€.

siccio
Nyt medlem
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. dec 2017, 19:10
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 75 times
Been thanked: 93 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af siccio » 7. dec 2018, 16:14

Undre mig lidt over at lave man sammenligning med Golf så koster dsg ca. 18000 mere en manuelt gear.
Så hvorfor dyrere i Polo?
E-Golf privat letbane, hurtigere billigere og sjovere

Murphhs
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 11. apr 2018, 17:58
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af Murphhs » 7. dec 2018, 17:22

Mon ikke SMC's bestyrelse har set der er mulighed for forøget indtjening på modellen. De skal jo ha maksimeret udbytte.

HANSEN!! Hvorfor tjener vi kun 31.432DKK på en Polo i Danmark, når udbuddet ikke kan følge med!?!? Ikke noget men, få det bragt i orden NU! så vi kan maksimere vores resultatløn.

Ligesom man satte afgiften op på el-biler da man så at det segment var eksplosiv vækst, så kunne de kandidat uddannede djøffer se i deres excel ark hvis de nu satte en faktor ind på afgiften ville det jo give en kæmpe fortjeneste til finansloven.
Men de kære kandidat uddannede har bare aldrig været gode til human factor, Så dynamikken kan de ikke få øje på i deres excel ark. Markedet regulere sig selv.

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af erlingvj » 7. dec 2018, 17:58

Den Polo jeg hentede i denne uge er WLTP-godkendt og fremstillet i Spanien. Jeg betalte 202.000,- kontant efter den gamle prisliste og rabat.
Listeprisen er nu godt 238.000,-. Om jeg ville købe den samme bil som nu kommer fra Sydafrika til den pris:
NEJ, nej og atter nej.
Vedhæftede filer
wp_ss_20181201_0001.png
wp_ss_20181201_0001.png (147.02 KiB) Vist 1095 gange

Saepe
Helt nyt medlem
Indlæg: 60
Tilmeldt: 15. aug 2017, 15:26
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af Saepe » 7. dec 2018, 18:01

Det er fuldstændig forrykt med den prisstigning - hvad tænker de på? Man kan få en godt udstyret mellemklassebil til samme penge.
Købte min POLO 2018 1,0 Comfortline DSG til 210.000 kr. i juli måned.
Men kan jeg klage? Næh. Min bil er muligvis blevet en smule mere værd.
2020 VW Golf 8 First Edition Style eTsi 150 HK

siccio
Nyt medlem
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. dec 2017, 19:10
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 75 times
Been thanked: 93 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af siccio » 7. dec 2018, 18:27

Ingen tvivl om at Polo har nærmet sig Golf meget, og er rigtigt lækker, som også flere test/reviews viser.
Måske det er den vej det bare går, priserne bliver også mere “Golf” lignende.
Spændene at se om Golf 8 også får et ryk op i pris.
E-Golf privat letbane, hurtigere billigere og sjovere

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af erlingvj » 7. dec 2018, 20:29

En SEAT Leon 1.0 TSI Style DSG (115 HK) med adaptiv fartpilot koster 232 og dermed mindre end en Polo 1.0 TSI DSG Comfortline.
Til de priser ville jeg slet ikke overveje en Polo der fx ikke har auto-hold (som en Leon har). Adaptiv fartpilot / DSG uden auto-hold er kun en 1/2 løsning.

Muncken
Nyt medlem
Indlæg: 394
Tilmeldt: 7. apr 2014, 21:39
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af Muncken » 7. dec 2018, 22:52

erlingvj skrev:
7. dec 2018, 20:29
En SEAT Leon 1.0 TSI Style DSG (115 HK) med adaptiv fartpilot koster 232 og dermed mindre end en Polo 1.0 TSI DSG Comfortline.
Til de priser ville jeg slet ikke overveje en Polo der fx ikke har auto-hold (som en Leon har). Adaptiv fartpilot / DSG uden auto-hold er kun en 1/2 løsning.
Du kan ikke få adaptiv fartpilot til en Seat Leon 1.0 tsi. :-)

Det lyder jo til på Villanyi at prisen er steget fordi man først kan levere efter 1/4, dvs at alle andre bil også vil stige, og så må der jo komme en forskel igen :-)
These users thanked the author Muncken for the post:
erlingvj
AUDI E-Tron 50 Advance prestige
AUDI A3 Cabriolet 1.4 TFSI DSG Ambiente solgt
SEAT LEON CUPRA ST 290 solgt

Brugeravatar
Dakota
Aktiv medlem
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 200 times
Been thanked: 399 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af Dakota » 8. dec 2018, 00:20

vw4ever skrev:
6. dec 2018, 17:00
tintin skrev:
6. dec 2018, 14:16
siccio skrev:
6. dec 2018, 12:49
Ja, med hensyn til T-Cross kunne se first edition står til 289.900 kr med manuelt gear.
Godt nok en del udstyr i, som Led lygter o.s.v.
Men så kommer 1.5 dsg jo nok op på pænt stykke over 300.000 med udstyr.
Virker dyrt for bil det bygger på Polo bund.
Og Polo highline dsg med dk-pakke og led lygter er nu over 250.000
Mange penge, gør bare Golf mere attraktiv.
Ja det er da dyrt når man kan få en:
BMW 118d 5-dørs, aut. Connected
Automatgear, metallak
for 299.247
Og så er man fri for DQ200
Så levede jeg hellere med DQ200 :mrgreen:
Du skal være velkommen. En 1-serie kører i ring rundt om en Polo og gearkassen er generationer bedre.
Poloen har ikke en chance.
These users thanked the author Dakota for the post:
Trekster

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af Villanyi » 8. dec 2018, 00:23

Muncken skrev:
7. dec 2018, 22:52
erlingvj skrev:
7. dec 2018, 20:29
En SEAT Leon 1.0 TSI Style DSG (115 HK) med adaptiv fartpilot koster 232 og dermed mindre end en Polo 1.0 TSI DSG Comfortline.
Til de priser ville jeg slet ikke overveje en Polo der fx ikke har auto-hold (som en Leon har). Adaptiv fartpilot / DSG uden auto-hold er kun en 1/2 løsning.
Du kan ikke få adaptiv fartpilot til en Seat Leon 1.0 tsi. :-)

Det lyder jo til på Villanyi at prisen er steget fordi man først kan levere efter 1/4, dvs at alle andre bil også vil stige, og så må der jo komme en forskel igen :-)
Det er netop derfor.
Men ingen lytter 😂😂
Mvh.
Micki


Das Auto

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af erlingvj » 8. dec 2018, 03:38

Muncken skrev:
7. dec 2018, 22:52
erlingvj skrev:
7. dec 2018, 20:29
En SEAT Leon 1.0 TSI Style DSG (115 HK) med adaptiv fartpilot koster 232 og dermed mindre end en Polo 1.0 TSI DSG Comfortline.
Til de priser ville jeg slet ikke overveje en Polo der fx ikke har auto-hold (som en Leon har). Adaptiv fartpilot / DSG uden auto-hold er kun en 1/2 løsning.
Du kan ikke få adaptiv fartpilot til en Seat Leon 1.0 tsi. :-)
Jo fra modelår 2019.

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af erlingvj » 8. dec 2018, 03:50

Muncken skrev:
7. dec 2018, 22:52


Det lyder jo til på Villanyi at prisen er steget fordi man først kan levere efter 1/4, dvs at alle andre bil også vil stige, og så må der jo komme en forskel igen :-)
Den Polo der står hos "min" forhandler er sat op - så NEJ. Og en generel pristigning på biler på over 10% pr. 1. april - No way.

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af erlingvj » 8. dec 2018, 04:13

Dakota skrev:
8. dec 2018, 00:20
vw4ever skrev:
6. dec 2018, 17:00
tintin skrev:
6. dec 2018, 14:16

Ja det er da dyrt når man kan få en:
BMW 118d 5-dørs, aut. Connected
Automatgear, metallak
for 299.247
Og så er man fri for DQ200
Så levede jeg hellere med DQ200 :mrgreen:
Du skal være velkommen. En 1-serie kører i ring rundt om en Polo og gearkassen er generationer bedre.
Poloen har ikke en chance.
Nye Diesel-biler har ikke en chance hos private forbrugere længere - ej heller en diesel-BMW. Der står mange SEAT Arona diesel rundt omkring som ingen vil købe, på trods af at der er 1 års leveringstid på en benzin.
These users thanked the author erlingvj for the post:
vw4ever

claussor
Aktiv medlem
Indlæg: 1789
Tilmeldt: 9. mar 2010, 13:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 185 times
Been thanked: 287 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af claussor » 8. dec 2018, 06:54

Vi kan hurtigt blive enige om at BMW 1 er et godt tilbud.... Men det er en diesel. Er fuldstændig enig med Erling. De er bare ikke så interessante mere.
These users thanked the author claussor for the post:
vw4ever

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: Polo prisstigning

Indlæg af Villanyi » 8. dec 2018, 10:19

erlingvj skrev:
8. dec 2018, 03:50
Muncken skrev:
7. dec 2018, 22:52


Det lyder jo til på Villanyi at prisen er steget fordi man først kan levere efter 1/4, dvs at alle andre bil også vil stige, og så må der jo komme en forskel igen :-)
Den Polo der står hos "min" forhandler er sat op - så NEJ. Og en generel pristigning på biler på over 10% pr. 1. april - No way.
Du er simpelthen den vildeste jeg kender😂

Prisstigningen skyldes WLTP regnefaktoren som træder i kraft 1/4 - Derfor stiger bilerne.
Google og læs de facts der står der istedet for at spille så klog. 🤦🏽‍♂️
These users thanked the author Villanyi for the post (total 5):
WatcherMadmaxgudhjemDanielB12Kevinff
Mvh.
Micki


Das Auto

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"