Polo prisstigning
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2307
- Tilmeldt: 15. dec 2008, 16:14
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 202 times
Polo prisstigning
Er der nogen der er bekendt med hvad der lige er sket?
En trendline som vi har i sigte er lige steget fra 158 til 171 og en comfortline 10.000 kr fra 185 til 195 og comfortline dsg noget der ligner 20.000 kr..
En trendline som vi har i sigte er lige steget fra 158 til 171 og en comfortline 10.000 kr fra 185 til 195 og comfortline dsg noget der ligner 20.000 kr..
Venligst Peder
2023 Tesla Model 3 LR
2022 Tesla Model Y LR
2023 Tesla Model 3 LR
2022 Tesla Model Y LR
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6227
- Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 213 times
Re: Polo prisstigning
Produktionen af Polo flyttes i starten af 2019 fra Spanien til Sydafrika.
Det gør næppe en Polo med DSG billigere, at man først sender en flok DQ-gearkasser fra Europa til Afrika og derefter en flok biler retur.
Nogle dele fremstilles lokalt mens andre skal på to lange rejser.
Ifølge min VW-forhandler vil leveringstiden for en Polo blive noget længere efter omlægningen, men mon ikke salget af Polo vil falde betydeligt med en så kraftig prisstigning?
Flere vil nok overveje en Ibiza eller A1 i stedet.
Polo er den 3. mest solgte bil i Europa og ingen anden bil på top 25 er fremstilles uden for Europa. Selv Japanske og Sydkoreanske mærke producerer jo bilerne i Europa, hvis der bare er et vist salgsvolumen.
Det gør næppe en Polo med DSG billigere, at man først sender en flok DQ-gearkasser fra Europa til Afrika og derefter en flok biler retur.
Nogle dele fremstilles lokalt mens andre skal på to lange rejser.
Ifølge min VW-forhandler vil leveringstiden for en Polo blive noget længere efter omlægningen, men mon ikke salget af Polo vil falde betydeligt med en så kraftig prisstigning?
Flere vil nok overveje en Ibiza eller A1 i stedet.
Polo er den 3. mest solgte bil i Europa og ingen anden bil på top 25 er fremstilles uden for Europa. Selv Japanske og Sydkoreanske mærke producerer jo bilerne i Europa, hvis der bare er et vist salgsvolumen.
- Villanyi
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2328
- Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 132 times
Re: Polo prisstigning
Ibiza og A1 vil også stige.....
Prisstigningen er inkl WLTP fra 1/4 og inflatorisk prisstigning fra 1/1 da en fabriksbestillet bil først kan leveres derefter.
Prisstigningen er inkl WLTP fra 1/4 og inflatorisk prisstigning fra 1/1 da en fabriksbestillet bil først kan leveres derefter.
Mvh.
Micki
Das Auto
Micki
Das Auto
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 241
- Tilmeldt: 30. mar 2013, 21:19
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 16 times
Re: Polo prisstigning
Tror at prissætningen afspejler at den nye T-Cross er blevet alt for dyr. Så hele produktporteføljen er steget i pris.
2019 VW Arteon
2020 VW e-Golf
Tidligere:
2019 Polo, 2017 Touran, 2016 VW Up, 2010 Polo
2020 VW e-Golf
Tidligere:
2019 Polo, 2017 Touran, 2016 VW Up, 2010 Polo
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 385
- Tilmeldt: 11. dec 2017, 19:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 93 times
Re: Polo prisstigning
Ja, med hensyn til T-Cross kunne se first edition står til 289.900 kr med manuelt gear.
Godt nok en del udstyr i, som Led lygter o.s.v.
Men så kommer 1.5 dsg jo nok op på pænt stykke over 300.000 med udstyr.
Virker dyrt for bil det bygger på Polo bund.
Og Polo highline dsg med dk-pakke og led lygter er nu over 250.000
Mange penge, gør bare Golf mere attraktiv.
Godt nok en del udstyr i, som Led lygter o.s.v.
Men så kommer 1.5 dsg jo nok op på pænt stykke over 300.000 med udstyr.
Virker dyrt for bil det bygger på Polo bund.
Og Polo highline dsg med dk-pakke og led lygter er nu over 250.000
Mange penge, gør bare Golf mere attraktiv.
E-Golf privat letbane, hurtigere billigere og sjovere
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2307
- Tilmeldt: 15. dec 2008, 16:14
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 202 times
Re: Polo prisstigning
Det er satans, mine argumenter for Polo mod 208 overfor kæresten er skrumpet ind sammen med prisstigningen - så nu ender bil to nok at forblive fransk, omend 15 år nyere.. Ærgerligt.
Venligst Peder
2023 Tesla Model 3 LR
2022 Tesla Model Y LR
2023 Tesla Model 3 LR
2022 Tesla Model Y LR
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 385
- Tilmeldt: 11. dec 2017, 19:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 93 times
Re: Polo prisstigning
Spændene hvornår Audi A1 priser kommer, tror da sagtens den kan konkurrere med T-Cross ihvertfald prismæssigt. Klart nok dyrere en Polo, men det er forventeligt. Den ser nu ikke tosset ud den nye A1
E-Golf privat letbane, hurtigere billigere og sjovere
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 170
- Tilmeldt: 8. aug 2018, 18:57
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 61 times
Re: Polo prisstigning
Ja det er da dyrt når man kan få en:siccio skrev: ↑6. dec 2018, 12:49Ja, med hensyn til T-Cross kunne se first edition står til 289.900 kr med manuelt gear.
Godt nok en del udstyr i, som Led lygter o.s.v.
Men så kommer 1.5 dsg jo nok op på pænt stykke over 300.000 med udstyr.
Virker dyrt for bil det bygger på Polo bund.
Og Polo highline dsg med dk-pakke og led lygter er nu over 250.000
Mange penge, gør bare Golf mere attraktiv.
BMW 118d 5-dørs, aut. Connected
Automatgear, metallak
for 299.247
Og så er man fri for DQ200
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6227
- Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 213 times
Re: Polo prisstigning
Det gør du ikke hvis du har konen kær.
Tag en tur på en bælgmørk vej med en 208, så vil du opdage at nærlyset er fatalt dårligt.
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: Polo prisstigning
Så levede jeg hellere med DQ200tintin skrev: ↑6. dec 2018, 14:16Ja det er da dyrt når man kan få en:siccio skrev: ↑6. dec 2018, 12:49Ja, med hensyn til T-Cross kunne se first edition står til 289.900 kr med manuelt gear.
Godt nok en del udstyr i, som Led lygter o.s.v.
Men så kommer 1.5 dsg jo nok op på pænt stykke over 300.000 med udstyr.
Virker dyrt for bil det bygger på Polo bund.
Og Polo highline dsg med dk-pakke og led lygter er nu over 250.000
Mange penge, gør bare Golf mere attraktiv.
BMW 118d 5-dørs, aut. Connected
Automatgear, metallak
for 299.247
Og så er man fri for DQ200
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 385
- Tilmeldt: 11. dec 2017, 19:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 93 times
Re: Polo prisstigning
Ikke for at bringe tråden ud i en anden retning, men som påpeget omkring lige netop Peugeot er det da håbløst ikke at tilbyde LED lygter, ikke engang på 308 kun GT Line som koster kassen.
Uanset om det så kostede 20.000 har man da ved VW chancen for at tilkøbe.
Mange af sikkerheds funktioner mangler også først adaptiv fartpilot o.s.v
Først for nyligt tilbyder de emergency brake på deres modeller.
208 er billig ja, men det er så låste kampagne modeller med det udstyr de nu har.
Uanset om det så kostede 20.000 har man da ved VW chancen for at tilkøbe.
Mange af sikkerheds funktioner mangler også først adaptiv fartpilot o.s.v
Først for nyligt tilbyder de emergency brake på deres modeller.
208 er billig ja, men det er så låste kampagne modeller med det udstyr de nu har.
E-Golf privat letbane, hurtigere billigere og sjovere
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Polo prisstigning
Jeg prøvede en 3008 Peugeot med adaptiv fartpilot. Ved ikke om det bare var den jeg prøvede, men den regulerer noget dårligere end VW's. Men hvis man ikke bliver søsyg af fartpiloten, så bliver man det af den omvendte omdrejningstæller eller ambientelyset der ligner en lærling er gået amok i blå lysdioder fra Thansen.siccio skrev: ↑6. dec 2018, 17:40Ikke for at bringe tråden ud i en anden retning, men som påpeget omkring lige netop Peugeot er det da håbløst ikke at tilbyde LED lygter, ikke engang på 308 kun GT Line som koster kassen.
Uanset om det så kostede 20.000 har man da ved VW chancen for at tilkøbe.
Mange af sikkerheds funktioner mangler også først adaptiv fartpilot o.s.v
Først for nyligt tilbyder de emergency brake på deres modeller.
208 er billig ja, men det er så låste kampagne modeller med det udstyr de nu har.
/Søren.
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6227
- Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 213 times
Re: Polo prisstigning
Jeg har dags dato fundet de danske og tyske priser:
Volkswagen Polo 1.0 TSI (95) Comfortline DSG
Danmark: 221.885 DKK
Tyskland: 19.995 € (der er lagt adaptiv fartpilot og 8" radio på som er standard i DK)
SEAT Ibiza 1.0 TSI (115) Style DSG
Danmark: 197.920 DKK
Tyskland: 20.320 € (den tyske version har alufælge - den danske stål)
Det er meget svært at borforklare, at en Polo efter prisstigningen er 25.000 DKK for dyr i forhold til en Ibiza.
Volkswagen Polo 1.0 TSI (95) Comfortline DSG
Danmark: 221.885 DKK
Tyskland: 19.995 € (der er lagt adaptiv fartpilot og 8" radio på som er standard i DK)
SEAT Ibiza 1.0 TSI (115) Style DSG
Danmark: 197.920 DKK
Tyskland: 20.320 € (den tyske version har alufælge - den danske stål)
Det er meget svært at borforklare, at en Polo efter prisstigningen er 25.000 DKK for dyr i forhold til en Ibiza.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 85
- Tilmeldt: 3. jan 2018, 23:03
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 8 times
Re: Polo prisstigning
Ser ud som du har ret men tror der er ikke 8 tommer skærm og ACC i Ibiza
Nu er arona også med 1,5 l motor i dk til 237000 men igen en Leon style med 1,5 og dsg står til 235000
God jul til vag folket
Nu er arona også med 1,5 l motor i dk til 237000 men igen en Leon style med 1,5 og dsg står til 235000
God jul til vag folket
- Villanyi
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2328
- Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 132 times
Re: Polo prisstigning
Sjovt i sidder med alle de spekulationer....
Læs nu bare hvad jeg har skrevet som det første svar
Læs nu bare hvad jeg har skrevet som det første svar
Mvh.
Micki
Das Auto
Micki
Das Auto
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6227
- Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 213 times
Re: Polo prisstigning
Det er der hverken i Danmark eller Tyskland. Man kan kun få 8" i en Ibiza, hvis man vælger navi. ACC kan ikke bestilles til en Ibiza Style.
Dem jeg har beregnet på er identiske dansk / tysk (bortset fra at Ibiza har alu i D), men de to (Polo/Ibiza) har jo ikke det samme udstyr. Jeg har taget udgangspunkt i biler der i D koster ca. 20.000€.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 385
- Tilmeldt: 11. dec 2017, 19:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 93 times
Re: Polo prisstigning
Undre mig lidt over at lave man sammenligning med Golf så koster dsg ca. 18000 mere en manuelt gear.
Så hvorfor dyrere i Polo?
Så hvorfor dyrere i Polo?
E-Golf privat letbane, hurtigere billigere og sjovere
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 28
- Tilmeldt: 11. apr 2018, 17:58
- Geografisk region: Midtjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Polo prisstigning
Mon ikke SMC's bestyrelse har set der er mulighed for forøget indtjening på modellen. De skal jo ha maksimeret udbytte.
HANSEN!! Hvorfor tjener vi kun 31.432DKK på en Polo i Danmark, når udbuddet ikke kan følge med!?!? Ikke noget men, få det bragt i orden NU! så vi kan maksimere vores resultatløn.
Ligesom man satte afgiften op på el-biler da man så at det segment var eksplosiv vækst, så kunne de kandidat uddannede djøffer se i deres excel ark hvis de nu satte en faktor ind på afgiften ville det jo give en kæmpe fortjeneste til finansloven.
Men de kære kandidat uddannede har bare aldrig været gode til human factor, Så dynamikken kan de ikke få øje på i deres excel ark. Markedet regulere sig selv.
HANSEN!! Hvorfor tjener vi kun 31.432DKK på en Polo i Danmark, når udbuddet ikke kan følge med!?!? Ikke noget men, få det bragt i orden NU! så vi kan maksimere vores resultatløn.
Ligesom man satte afgiften op på el-biler da man så at det segment var eksplosiv vækst, så kunne de kandidat uddannede djøffer se i deres excel ark hvis de nu satte en faktor ind på afgiften ville det jo give en kæmpe fortjeneste til finansloven.
Men de kære kandidat uddannede har bare aldrig været gode til human factor, Så dynamikken kan de ikke få øje på i deres excel ark. Markedet regulere sig selv.
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6227
- Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 213 times
Re: Polo prisstigning
Den Polo jeg hentede i denne uge er WLTP-godkendt og fremstillet i Spanien. Jeg betalte 202.000,- kontant efter den gamle prisliste og rabat.
Listeprisen er nu godt 238.000,-. Om jeg ville købe den samme bil som nu kommer fra Sydafrika til den pris:
NEJ, nej og atter nej.
Listeprisen er nu godt 238.000,-. Om jeg ville købe den samme bil som nu kommer fra Sydafrika til den pris:
NEJ, nej og atter nej.
- Vedhæftede filer
-
- wp_ss_20181201_0001.png (147.02 KiB) Vist 1102 gange
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 60
- Tilmeldt: 15. aug 2017, 15:26
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 13 times
Re: Polo prisstigning
Det er fuldstændig forrykt med den prisstigning - hvad tænker de på? Man kan få en godt udstyret mellemklassebil til samme penge.
Købte min POLO 2018 1,0 Comfortline DSG til 210.000 kr. i juli måned.
Men kan jeg klage? Næh. Min bil er muligvis blevet en smule mere værd.
Købte min POLO 2018 1,0 Comfortline DSG til 210.000 kr. i juli måned.
Men kan jeg klage? Næh. Min bil er muligvis blevet en smule mere værd.
2020 VW Golf 8 First Edition Style eTsi 150 HK
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 385
- Tilmeldt: 11. dec 2017, 19:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 93 times
Re: Polo prisstigning
Ingen tvivl om at Polo har nærmet sig Golf meget, og er rigtigt lækker, som også flere test/reviews viser.
Måske det er den vej det bare går, priserne bliver også mere “Golf” lignende.
Spændene at se om Golf 8 også får et ryk op i pris.
Måske det er den vej det bare går, priserne bliver også mere “Golf” lignende.
Spændene at se om Golf 8 også får et ryk op i pris.
E-Golf privat letbane, hurtigere billigere og sjovere
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6227
- Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 213 times
Re: Polo prisstigning
En SEAT Leon 1.0 TSI Style DSG (115 HK) med adaptiv fartpilot koster 232 og dermed mindre end en Polo 1.0 TSI DSG Comfortline.
Til de priser ville jeg slet ikke overveje en Polo der fx ikke har auto-hold (som en Leon har). Adaptiv fartpilot / DSG uden auto-hold er kun en 1/2 løsning.
Til de priser ville jeg slet ikke overveje en Polo der fx ikke har auto-hold (som en Leon har). Adaptiv fartpilot / DSG uden auto-hold er kun en 1/2 løsning.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 394
- Tilmeldt: 7. apr 2014, 21:39
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: Polo prisstigning
Du kan ikke få adaptiv fartpilot til en Seat Leon 1.0 tsi.erlingvj skrev: ↑7. dec 2018, 20:29En SEAT Leon 1.0 TSI Style DSG (115 HK) med adaptiv fartpilot koster 232 og dermed mindre end en Polo 1.0 TSI DSG Comfortline.
Til de priser ville jeg slet ikke overveje en Polo der fx ikke har auto-hold (som en Leon har). Adaptiv fartpilot / DSG uden auto-hold er kun en 1/2 løsning.
Det lyder jo til på Villanyi at prisen er steget fordi man først kan levere efter 1/4, dvs at alle andre bil også vil stige, og så må der jo komme en forskel igen
AUDI E-Tron 50 Advance prestige
AUDI A3 Cabriolet 1.4 TFSI DSG Ambiente solgt
SEAT LEON CUPRA ST 290 solgt
AUDI A3 Cabriolet 1.4 TFSI DSG Ambiente solgt
SEAT LEON CUPRA ST 290 solgt
- Dakota
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2770
- Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Has thanked: 200 times
- Been thanked: 399 times
Re: Polo prisstigning
Du skal være velkommen. En 1-serie kører i ring rundt om en Polo og gearkassen er generationer bedre.vw4ever skrev: ↑6. dec 2018, 17:00Så levede jeg hellere med DQ200tintin skrev: ↑6. dec 2018, 14:16Ja det er da dyrt når man kan få en:siccio skrev: ↑6. dec 2018, 12:49Ja, med hensyn til T-Cross kunne se first edition står til 289.900 kr med manuelt gear.
Godt nok en del udstyr i, som Led lygter o.s.v.
Men så kommer 1.5 dsg jo nok op på pænt stykke over 300.000 med udstyr.
Virker dyrt for bil det bygger på Polo bund.
Og Polo highline dsg med dk-pakke og led lygter er nu over 250.000
Mange penge, gør bare Golf mere attraktiv.
BMW 118d 5-dørs, aut. Connected
Automatgear, metallak
for 299.247
Og så er man fri for DQ200
Poloen har ikke en chance.
- Villanyi
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2328
- Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 132 times
Re: Polo prisstigning
Det er netop derfor.Muncken skrev: ↑7. dec 2018, 22:52Du kan ikke få adaptiv fartpilot til en Seat Leon 1.0 tsi.erlingvj skrev: ↑7. dec 2018, 20:29En SEAT Leon 1.0 TSI Style DSG (115 HK) med adaptiv fartpilot koster 232 og dermed mindre end en Polo 1.0 TSI DSG Comfortline.
Til de priser ville jeg slet ikke overveje en Polo der fx ikke har auto-hold (som en Leon har). Adaptiv fartpilot / DSG uden auto-hold er kun en 1/2 løsning.
Det lyder jo til på Villanyi at prisen er steget fordi man først kan levere efter 1/4, dvs at alle andre bil også vil stige, og så må der jo komme en forskel igen
Men ingen lytter
Mvh.
Micki
Das Auto
Micki
Das Auto
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6227
- Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 213 times
Re: Polo prisstigning
Jo fra modelår 2019.Muncken skrev: ↑7. dec 2018, 22:52Du kan ikke få adaptiv fartpilot til en Seat Leon 1.0 tsi.erlingvj skrev: ↑7. dec 2018, 20:29En SEAT Leon 1.0 TSI Style DSG (115 HK) med adaptiv fartpilot koster 232 og dermed mindre end en Polo 1.0 TSI DSG Comfortline.
Til de priser ville jeg slet ikke overveje en Polo der fx ikke har auto-hold (som en Leon har). Adaptiv fartpilot / DSG uden auto-hold er kun en 1/2 løsning.
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6227
- Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 213 times
Re: Polo prisstigning
Den Polo der står hos "min" forhandler er sat op - så NEJ. Og en generel pristigning på biler på over 10% pr. 1. april - No way.
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6227
- Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 213 times
Re: Polo prisstigning
Nye Diesel-biler har ikke en chance hos private forbrugere længere - ej heller en diesel-BMW. Der står mange SEAT Arona diesel rundt omkring som ingen vil købe, på trods af at der er 1 års leveringstid på en benzin.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1791
- Tilmeldt: 9. mar 2010, 13:08
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 185 times
- Been thanked: 287 times
Re: Polo prisstigning
Vi kan hurtigt blive enige om at BMW 1 er et godt tilbud.... Men det er en diesel. Er fuldstændig enig med Erling. De er bare ikke så interessante mere.
- Villanyi
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2328
- Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 132 times
Re: Polo prisstigning
Du er simpelthen den vildeste jeg kender
Prisstigningen skyldes WLTP regnefaktoren som træder i kraft 1/4 - Derfor stiger bilerne.
Google og læs de facts der står der istedet for at spille så klog.
Mvh.
Micki
Das Auto
Micki
Das Auto