Rusten bremser på nybil - Update 300119

Stedet hvor der snakkes VAG biler
A4T
Nyt medlem
Indlæg: 392
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:43
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 33 times
Been thanked: 9 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af A4T » 21. jan 2019, 18:49

GaSelle skrev:
21. jan 2019, 18:39
Jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare sender hele rapporten...
FDM har oplyst at jeg ikke er forpligtet til at sende hele rapporten men kun den del med fejlene 😉

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af Senz » 21. jan 2019, 19:23

Hvis bilen kun er solgt med reklamationsret,
så kan sælger bruge rapporten som en slags dokumentation for,
at en fejl som viser sig om 2 måneder, ikke var tilstede på salgstidspunktet.
Ja værkstedet må godt nok ikke snyde kunden. Men kunden må gerne snyde værkstedet :lol:

Brugeravatar
Henrik2800
Medlem
Indlæg: 1379
Tilmeldt: 19. jul 2011, 14:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 22 times
Been thanked: 218 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af Henrik2800 » 22. jan 2019, 06:41

Senz skrev:
21. jan 2019, 19:23
Hvis bilen kun er solgt med reklamationsret,
så kan sælger bruge rapporten som en slags dokumentation for,
at en fejl som viser sig om 2 måneder, ikke var tilstede på salgstidspunktet.
Ja værkstedet må godt nok ikke snyde kunden. Men kunden må gerne snyde værkstedet :lol:
Hvor kommer snyd ind?

Hvis den er solgt med garanti, ja så dækker garantien, og og sælger skal afhjælpe fejl.
Selvom der er meget der tyder på, at denne sælger skal en tur i retten før det sker.

Hvis den er solgt med reklamationsret, js så gælder at fejl de første 6 måneder efter købet
formodes at have været til stede på købstidspunktet, og at sælger skal afhjælpe fejlene.

Der mangler retspraksis omkring hvad der gælder, hvis der har været lavet en 3. parts gennemgang af det købte.
Kan man så hævde, at der ikke var fejl på købstidspunktet, eller var det ikke muligt at finde den skjulte fejl ved undersøgelsen?
FDM har jo ikke lavet en total adskillelse af motor, gearkasse, osv.
VW Caddy 1.2 TSI, 2011.

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af Senz » 22. jan 2019, 19:56

Når man læser din tekst. Så for mig er det tydeligt. at du fortæller at man ikke skal vise den total report fordi hvis noget går i stykker så er det et bevis for at bilen ikke fejlet noget da FDM gik alt igennem.
Du har ret i at man ikke adskiller motor gearkasse osv. Men muligheden for at problemet har været der fra bilen blev købt. Altså lad os sige 5 mdr og du har 6 mdr reklamationsret Så har det ikke været der fra start af, Da man eller self vil have komme ind og anket over det.

Vi må jo bare være ærlige at sige at os kunder hvergang mener i bund og grund at det sted vi køber noget bare skal erstatte det vi har købt. fordi de har penge nok. Men er det altid fair?

Det skal dog lige siges at dette ikke er noget med op at gøre.

Brugeravatar
Henrik2800
Medlem
Indlæg: 1379
Tilmeldt: 19. jul 2011, 14:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 22 times
Been thanked: 218 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af Henrik2800 » 22. jan 2019, 21:17

Senz skrev:
22. jan 2019, 19:56
Når man læser din tekst. Så for mig er det tydeligt. at du fortæller at man ikke skal vise den total report fordi hvis noget går i stykker så er det et bevis for at bilen ikke fejlet noget da FDM gik alt igennem.
Du har ret i at man ikke adskiller motor gearkasse osv. Men muligheden for at problemet har været der fra bilen blev købt. Altså lad os sige 5 mdr og du har 6 mdr reklamationsret Så har det ikke været der fra start af, Da man eller self vil have komme ind og anket over det.

Vi må jo bare være ærlige at sige at os kunder hvergang mener i bund og grund at det sted vi køber noget bare skal erstatte det vi har købt. fordi de har penge nok. Men er det altid fair?

Det skal dog lige siges at dette ikke er noget med op at gøre.
I Danmark gælder danske lovgivning.
Når en erhvervsdrivende sælger en vare, så er der 2 års reklamationsret,
de første 6 måneder gælder, at fejlen formodes at have være tilstede ved salget,
med mindre sælger kan bevise, at det ikke er tilfældet.

Nogle erhvervsdrivende syntes, at de ikke skal følge dansk lovgivning, men kan gøre hvad de selv finder fair.
Som regel er der sammenfald mellem hvad der giver dem en ekstra indtjening, og hvad de syntes er fair.

Er det fair, at man ikke kan have tillid til, at en autoriseret VAG-forhandler følger dansk lovgivning?
These users thanked the author Henrik2800 for the post:
Soeren C
VW Caddy 1.2 TSI, 2011.

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4409 times
Been thanked: 1944 times
Kontakt:

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af DanielB12 » 23. jan 2019, 08:51

Senz skrev:
22. jan 2019, 19:56
Når man læser din tekst. Så for mig er det tydeligt. at du fortæller at man ikke skal vise den total report fordi hvis noget går i stykker så er det et bevis for at bilen ikke fejlet noget da FDM gik alt igennem.
Du har ret i at man ikke adskiller motor gearkasse osv. Men muligheden for at problemet har været der fra bilen blev købt. Altså lad os sige 5 mdr og du har 6 mdr reklamationsret Så har det ikke været der fra start af, Da man eller self vil have komme ind og anket over det.

Vi må jo bare være ærlige at sige at os kunder hvergang mener i bund og grund at det sted vi køber noget bare skal erstatte det vi har købt. fordi de har penge nok. Men er det altid fair?

Det skal dog lige siges at dette ikke er noget med op at gøre.
What? Det er da totalt bollocks.. Hvis du køber en brugt bil i sommermånederne, kan der jo snildt gå 5 måneder før du kan kan teste om f.eks. bagrudevarmetrådene virker, eller varmen i sidespejlene..
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Trademan
Nyt medlem
Indlæg: 224
Tilmeldt: 14. jun 2008, 16:15
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gæt selv
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af Trademan » 25. jan 2019, 21:24

Fedt, bare hold fast, det skal da bare fikses. Stædige forhandler :twisted:

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af Senz » 27. jan 2019, 16:46

I Danmark gælder danske lovgivning.
Når en erhvervsdrivende sælger en vare, så er der 2 års reklamationsret,
de første 6 måneder gælder, at fejlen formodes at have være tilstede ved salget,
med mindre sælger kan bevise, at det ikke er tilfældet.

Nogle erhvervsdrivende syntes, at de ikke skal følge dansk lovgivning, men kan gøre hvad de selv finder fair.
Som regel er der sammenfald mellem hvad der giver dem en ekstra indtjening, og hvad de syntes er fair.

Er det fair, at man ikke kan have tillid til, at en autoriseret VAG-forhandler følger dansk lovgivning?
Nu må du da lige stoppe! lad være med at få det til at se ud som om jeg siger at det er fair at en forhandler prøver at snyde!
Det har jeg aldrig sagt!
Hvad jeg siger at det gælder begge veje! Hvis man ser på det hvor fejlen skal have været der fra start af så er det ikke fair at en kunde siger at den var der. hvis den ikke har været der.


What? Det er da totalt bollocks.. Hvis du køber en brugt bil i sommermånederne, kan der jo snildt gå 5 måneder før du kan kan teste om f.eks. bagrudevarmetrådene virker, eller varmen i sidespejlene..
Det er jo også en helt anden ting, noget som man kan forholde sig til.
Men hvis du kommer efter 5 mdr og siger at Min bil køre på 3 cylinder eller at den ikke lader eller noget andet som du bør opdage ganske kort efter du har fået den. :)

Brugeravatar
Henrik2800
Medlem
Indlæg: 1379
Tilmeldt: 19. jul 2011, 14:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 22 times
Been thanked: 218 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af Henrik2800 » 27. jan 2019, 20:11

Senz skrev:
27. jan 2019, 16:46
Er det fair, at man ikke kan have tillid til, at en autoriseret VAG-forhandler følger dansk lovgivning?
Nu må du da lige stoppe! lad være med at få det til at se ud som om jeg siger at det er fair at en forhandler prøver at snyde!
Det har jeg aldrig sagt!
Hvad jeg siger at det gælder begge veje! Hvis man ser på det hvor fejlen skal have været der fra start af så er det ikke fair at en kunde siger at den var der. hvis den ikke har været der.
Er du brugtvognsforhandler?

Re.: Hvad jeg siger at det gælder begge veje!
Du tager helt fejl.
De førstes 6 måneder gælder, at det formodes at fejlen var tilstede ved leveringen, medmindre sælger kan bevise, at det ikke var tilfældet.

Kunden er ikke fagmand, og kan kun konstaterer, at der er en fejl, ikke hvornår den først opstod.

Hvis man syntes det er helt urimeligt, så kan man jo vælge et andet erhverv end brugtvognsforhandler.
These users thanked the author Henrik2800 for the post:
DanielB12
VW Caddy 1.2 TSI, 2011.

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4409 times
Been thanked: 1944 times
Kontakt:

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af DanielB12 » 28. jan 2019, 08:15

Senz skrev:
27. jan 2019, 16:46


What? Det er da totalt bollocks.. Hvis du køber en brugt bil i sommermånederne, kan der jo snildt gå 5 måneder før du kan kan teste om f.eks. bagrudevarmetrådene virker, eller varmen i sidespejlene..
Det er jo også en helt anden ting, noget som man kan forholde sig til.
Men hvis du kommer efter 5 mdr og siger at Min bil køre på 3 cylinder eller at den ikke lader eller noget andet som du bør opdage ganske kort efter du har fået den. :)
Stadigvæk totalt bollocks.. Det er da de færreste ikke-motor-kyndige, der ville kunne vurdere om en bil kører på 3 ud af 4 cylindere, især hvis det har været sådan fra start. Og vil da nok vædde 500 kr på, at en som min mor, som ofte kan være i tvivl om hun sidder og kører i sin mands volvo s60 eller hendes egen pug 208 aldrig ville lægge mærke til, om den lige pludselig kun kørte på 3 cylindere...

Du snakker som en af de typiske krejler-brugtvogns-forhandlere nede på hjørnet. 🤮🤮
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Nicklossi
Aktiv medlem
Indlæg: 2733
Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 26 times
Been thanked: 497 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af Nicklossi » 28. jan 2019, 17:10

DanielB12 skrev:
28. jan 2019, 08:15
Senz skrev:
27. jan 2019, 16:46


What? Det er da totalt bollocks.. Hvis du køber en brugt bil i sommermånederne, kan der jo snildt gå 5 måneder før du kan kan teste om f.eks. bagrudevarmetrådene virker, eller varmen i sidespejlene..
Det er jo også en helt anden ting, noget som man kan forholde sig til.
Men hvis du kommer efter 5 mdr og siger at Min bil køre på 3 cylinder eller at den ikke lader eller noget andet som du bør opdage ganske kort efter du har fået den. :)
Stadigvæk totalt bollocks.. Det er da de færreste ikke-motor-kyndige, der ville kunne vurdere om en bil kører på 3 ud af 4 cylindere, især hvis det har været sådan fra start. Og vil da nok vædde 500 kr på, at en som min mor, som ofte kan være i tvivl om hun sidder og kører i sin mands volvo s60 eller hendes egen pug 208 aldrig ville lægge mærke til, om den lige pludselig kun kørte på 3 cylindere...

Du snakker som en af de typiske krejler-brugtvogns-forhandlere nede på hjørnet. 🤮🤮
Hvis det er en 1,2 vti, så kommer den nok aldrig til at køre på 4 cylindre :mrgreen:

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af Senz » 28. jan 2019, 18:09

Er du brugtvognsforhandler?

Re.: Hvad jeg siger at det gælder begge veje!
Du tager helt fejl.
De førstes 6 måneder gælder, at det formodes at fejlen var tilstede ved leveringen, medmindre sælger kan bevise, at det ikke var tilfældet.

Kunden er ikke fagmand, og kan kun konstaterer, at der er en fejl, ikke hvornår den først opstod.

Hvis man syntes det er helt urimeligt, så kan man jo vælge et andet erhverv end brugtvognsforhandler.
Øh nej skulle jeg være det? Hvis du ved at det ikke var der da du købte bilen så snyder du også det er sådan det er. At du synes det er okay at synde hvorfor er det så ikke okay når en brugtvognsforhandler gør det?

At du ikke kan se at det er forkert siger lidt mere om dig end mig :)

Stadigvæk totalt bollocks.. Det er da de færreste ikke-motor-kyndige, der ville kunne vurdere om en bil kører på 3 ud af 4 cylindere, især hvis det har været sådan fra start. Og vil da nok vædde 500 kr på, at en som min mor, som ofte kan være i tvivl om hun sidder og kører i sin mands volvo s60 eller hendes egen pug 208 aldrig ville lægge mærke til, om den lige pludselig kun kørte på 3 cylindere...

Du snakker som en af de typiske krejler-brugtvogns-forhandlere nede på hjørnet. 🤮🤮
Jeg er stadig ikke brugtvogns-forhandlere.! da utrolig at fordi man har en anden holdning end jer at så skal man kædes sammen med at mulig!!
Man har også et ansvar selv, du kan ikke bare altid ligge det over på andre fordi du ikke ved bedre. hvis man er i trivl så må man jo køre ned og spøger. Og inden du siger puha sådan er det ikke. så er der faktisk mange ting hvor selv om man ikke ved det så har man stadig et ansvar. Hvis man ikke selv mærker efter om der er noget galt ved ens bil så ender du jo også bare i at du kommer 7 mdr efter også er der ingen hjælp at hente.
These users thanked the author Senz for the post:
vw4ever

Brugeravatar
vw4ever
Aktiv medlem
Indlæg: 4072
Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 339 times
Been thanked: 204 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af vw4ever » 28. jan 2019, 20:08

Man skal behandle forhandler som man selv ønsker at blive behandlet, ikke gå i for små sko, ikke være urimelig, holde den gode tone.

Hvis man snyder skal man være forberedt på selv at blive snydt ;)

I den aktuelle sag har A4T vel snart brugt flere penge på FDM rapport, masser af god fritid, end nye bremser ville løbe op i.
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995

A4T
Nyt medlem
Indlæg: 392
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:43
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 33 times
Been thanked: 9 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af A4T » 28. jan 2019, 21:09

:x
vw4ever skrev:
28. jan 2019, 20:08
Man skal behandle forhandler som man selv ønsker at blive behandlet, ikke gå i for små sko, ikke være urimelig, holde den gode tone.

Hvis man snyder skal man være forberedt på selv at blive snydt ;)

I den aktuelle sag har A4T vel snart brugt flere penge på FDM rapport, masser af god fritid, end nye bremser ville løbe op i.
Nu kan jeg se at i har været i gang længe og derfor vil jeg kort svar på din kommentar.

Du mener altså så længe forhandleren snyder køber uden at de bliver opdaget så er det fint men når købern finder ud af sælger snyder en og går videre med sagen fordi sælger ikke er til at tale med og sælger bliver fornærmet over at man har taget sagen videre, ikke er ok?

Ja, jeg har kun brugt penge på en FDM rapport som jeg ville helst undgå at betale og indblande FDM i sagen og lidt af min fritid hvis forhandleren var til at tale med og ikke løj direkte op i fjæset på mig.
Jeg tager gerne den kamp indtil jeg bliver behandlet anstændig!

Håber på sagen snart afsluttes med rimelig resultat for os begge!
These users thanked the author A4T for the post:
Lau16

A4T
Nyt medlem
Indlæg: 392
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:43
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 33 times
Been thanked: 9 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af A4T » 30. jan 2019, 19:24

Lige en update. Bilen har været på værksted hvor de blandt andet har skiftet forbremser, lavet olieservice og de ting der ståd på FDM rapporten.

Jeg er tilfreds med resultatet men er ikke glad for at der skulle så meget til at blive taget seriøst. Forventninger til hinanden har åbenbart været vidt forskelligt og hvordan tingene skal være.

Jeg har ikke mødt ejerne som jeg har haft kontakt med både ved aflevering og afhentning af bilen derfor skriver jeg en “tak” mail til dem. Trods alt er der forsat 5 mdr garanti endnu derfor ønsker at jeg lægge sagen bag os og se frem.
These users thanked the author A4T for the post (total 3):
Henrik2800m powerDanielB12

Oliefyret
Nyt medlem
Indlæg: 175
Tilmeldt: 29. mar 2014, 00:24
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 26 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af Oliefyret » 31. jan 2019, 14:59

A4T skrev:
30. jan 2019, 19:24
Lige en update. Bilen har været på værksted hvor de blandt andet har skiftet forbremser, lavet olieservice og de ting der ståd på FDM rapporten.

Jeg er tilfreds med resultatet men er ikke glad for at der skulle så meget til at blive taget seriøst. Forventninger til hinanden har åbenbart været vidt forskelligt og hvordan tingene skal være.

Jeg har ikke mødt ejerne som jeg har haft kontakt med både ved aflevering og afhentning af bilen derfor skriver jeg en “tak” mail til dem. Trods alt er der forsat 5 mdr garanti endnu derfor ønsker at jeg lægge sagen bag os og se frem.
Godt at høre det hele er gået iorden.
Utroligt der skal så meget bøvl til før forhandleren får disse ting gjort som burde være ordnet da du hentede bilen.

Hvad forhandler var der tale om?

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 180119

Indlæg af m power » 31. jan 2019, 20:55

Oliefyret skrev:
31. jan 2019, 14:59
A4T skrev:
30. jan 2019, 19:24
Lige en update. Bilen har været på værksted hvor de blandt andet har skiftet forbremser, lavet olieservice og de ting der ståd på FDM rapporten.

Jeg er tilfreds med resultatet men er ikke glad for at der skulle så meget til at blive taget seriøst. Forventninger til hinanden har åbenbart været vidt forskelligt og hvordan tingene skal være.

Jeg har ikke mødt ejerne som jeg har haft kontakt med både ved aflevering og afhentning af bilen derfor skriver jeg en “tak” mail til dem. Trods alt er der forsat 5 mdr garanti endnu derfor ønsker at jeg lægge sagen bag os og se frem.
Godt at høre det hele er gået iorden.
Utroligt der skal så meget bøvl til før forhandleren får disse ting gjort som burde være ordnet da du hentede bilen.

Hvad forhandler var der tale om?
Ud fra trådstarters sidste indlæg, så tror jeg ikke han er intreseret i at oplyse hvem forhandleren er, og det forstår jeg godt 😏

Gogi
Nyt medlem
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. sep 2016, 19:29
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 21 times
Been thanked: 23 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 300119

Indlæg af Gogi » 31. jan 2019, 21:23

Har selv oplevet en forhandler der ville hoppe over hvor gærdet er lavest i forbindelse med en reklamation. Det har resulteret i, at jeg ikke har lagt en eneste krone i deres værksted efterfølgende. Det var tydeligt at mærke at han prøvede at bilde mig noget forkert ind i forhold til reklamationsreglerne. Så faktisk dårligt for forretningen at prøve at snyde de forkerte.

Omvendt har jeg lagt en del penge på reparationer i et værksted, der absolut ikke var det billigste. Men servicen var altid i top og aftalerne blev overholdt.


Sent from my iPad using Tapatalk

spybuggy
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 17. feb 2017, 16:07
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 0

Re: Rusten bremser på nybil - Update 300119

Indlæg af spybuggy » 2. apr 2020, 17:12

Hej.
Man drejer da ikke skiver af nu om dage.
Leif

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem
Indlæg: 2181
Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 160 times
Been thanked: 187 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 300119

Indlæg af Nicklas123456 » 2. apr 2020, 18:08

spybuggy skrev:
2. apr 2020, 17:12
Hej.
Man drejer da ikke skiver af nu om dage.
Leif
Hvis de koster +10.000kr. for nye så jo
Fordi livet er for kort til andet end VAG :P

Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 376 times
Been thanked: 261 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 300119

Indlæg af KBoesen » 2. apr 2020, 21:29

Hvordan dælen ryger man lige ind i en tråd, der er knapt halvandet år gammel uden aktivitet og føler trang til at skrive i den? :? :shock:
These users thanked the author KBoesen for the post:
Nicklas123456
2020 Mini Clubman John Cooper Works - Hundehuset

spybuggy
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 17. feb 2017, 16:07
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 0

Re: Rusten bremser på nybil - Update 300119

Indlæg af spybuggy » 13. apr 2020, 11:15

Undskyld da rigtig meget og vildt mange gange såfremt at jeg trådte nogen over tæerne.
Jeg anede ikke at det var en dødsynd at skrive nogen steder.

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 376 times
Been thanked: 261 times

Re: Rusten bremser på nybil - Update 300119

Indlæg af KBoesen » 14. apr 2020, 20:21

spybuggy skrev:
13. apr 2020, 11:15
Undskyld da rigtig meget og vildt mange gange såfremt at jeg trådte nogen over tæerne.
Jeg anede ikke at det var en dødsynd at skrive nogen steder.
Men du synes måske ikke, at det er liiiidt sent du kommer med dit besyv?

Trådstarter kan jo ikke bruge det til noget som helst nu her halvandet år efter.... :?
2020 Mini Clubman John Cooper Works - Hundehuset

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"