Bestilling af arteon

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Brugeravatar
Jakobms
Helt nyt medlem
Indlæg: 50
Tilmeldt: 20. jul 2016, 22:57
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Bestilling af arteon

Indlæg af Jakobms » 12. mar 2019, 23:10

Hej, jeg skal bestille ny firma bil. Valget kommer til at falde på en Arteon business R-Line

150kh TDI med dsg

Umiddelbart tænker jeg at tilvælge dk-komfortpakke.

20” Rosario (kan dette kun vælges med adaptiv undervogn?)

Er der noget som er must have? Og er der evt noget som med fordel evt kan kodes bagefter? Eksempelvis Lane assist ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Halvleg
Medlem
Indlæg: 580
Tilmeldt: 25. feb 2017, 00:18
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 124 times
Been thanked: 164 times

Re: Bestilling af arteon

Indlæg af Halvleg » 13. mar 2019, 00:18

Ja fælgene kan kun tilvælges i tvang med adaptiv undervogn 👍🏼 Har dem selv, de er mega fede til bilen!

Jeg ville gå efter elektrisk bagklap med easy open, skide praktisk og en feature vi ofte bruger. Og anhængertræk, men selvfølgelig ikke hvis du ikke står og skal bruge det.

Lane Assist var standard i min, tænker også det er det i din? Ligeså var bakkamera, dynamic light assist og nøglefri betjening.

Update: Kan se de har lavet en pakke løsning i form af dk komfortpakke. Sjovt, alt det fik jeg med standard i min. Betalte kun ekstra for easy open af bagklappen.
Tesla Model Y 2024
Cupra Formentor 2024
Tidligere:
Skoda Octavia RS iV Coupe 2021
VW Arteon R-Line 2018
VW Passat Variant Highline Plus 2017

Brugeravatar
Jakobms
Helt nyt medlem
Indlæg: 50
Tilmeldt: 20. jul 2016, 22:57
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Bestilling af arteon

Indlæg af Jakobms » 13. mar 2019, 16:25

Halvleg skrev:Ja fælgene kan kun tilvælges i tvang med adaptiv undervogn Billede Har dem selv, de er mega fede til bilen!

Jeg ville gå efter elektrisk bagklap med easy open, skide praktisk og en feature vi ofte bruger. Og anhængertræk, men selvfølgelig ikke hvis du ikke står og skal bruge det.

Lane Assist var standard i min, tænker også det er det i din? Ligeså var bakkamera, dynamic light assist og nøglefri betjening.

Update: Kan se de har lavet en pakke løsning i form af dk komfortpakke. Sjovt, alt det fik jeg med standard i min. Betalte kun ekstra for easy open af bagklappen.
Hvad skulle der ske hvis man evt køber fælge privat og eftermontere ? Billede..

Jeg bruger i virkeligheden ikke mit baggagerum meget, så easy open ville være en luksus for mig Billede

Hvad betalte du for din? Måske listeprisen er sat ned, og man derfor har lavet en ekstra pakke for at hente lidt penge den vej. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Halvleg
Medlem
Indlæg: 580
Tilmeldt: 25. feb 2017, 00:18
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 124 times
Been thanked: 164 times

Re: Bestilling af arteon

Indlæg af Halvleg » 13. mar 2019, 17:42

61x.xxx men det er en 2.0 TSI 190 HK :-)

Tænker ikke der sker noget ved det at købe fælgene bagefter, hvis du ikke vil have den adaptive undervogn.
Tesla Model Y 2024
Cupra Formentor 2024
Tidligere:
Skoda Octavia RS iV Coupe 2021
VW Arteon R-Line 2018
VW Passat Variant Highline Plus 2017

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"