Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
Korreborg
Aktiv medlem
Indlæg: 3405
Tilmeldt: 12. mar 2012, 11:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 580 times
Been thanked: 873 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af Korreborg » 9. jul 2020, 06:16

Gør dig selv den tjeneste og kør ud og prøv en Octavia Combi. Den er væsentlig større og mere rummelig end en Golf. Bagagerummet er kæmpe. Og du kan sikkert finde en væsentligt bedre udstyret for de samme penge.
2022 Polestar 2 Pilot Plus Performance 476HK
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)

Brugeravatar
malern
Medlem
Indlæg: 1072
Tilmeldt: 31. jan 2012, 19:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: køge
Has thanked: 59 times
Been thanked: 33 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af malern » 9. jul 2020, 06:34

Husk at Octavia ikke har elektrisk parkerings bremse før 2020, og dermed ikke ACC til fuldt stop.
Altså i forhold til golfen.
These users thanked the author malern for the post:
endriuftw
T6 Transpeter TDI
Golf 7.5 Variant Highline TDI DSG
Malerfirmaet Vholm. Alt i malerarbejde og maling. Speciel VAGCars rabat

endriuftw
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 6. jul 2020, 20:45
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af endriuftw » 9. jul 2020, 08:17

malern skrev:
9. jul 2020, 06:34
Husk at Octavia ikke har elektrisk parkerings bremse før 2020, og dermed ikke ACC til fuldt stop.
Altså i forhold til golfen.
Godt at vide, det er faktisk noget jeg gerne vil have.

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4944
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4434 times
Been thanked: 1954 times
Kontakt:

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af DanielB12 » 9. jul 2020, 08:28

malern skrev:
9. jul 2020, 06:34
Husk at Octavia ikke har elektrisk parkerings bremse før 2020, og dermed ikke ACC til fuldt stop.
Altså i forhold til golfen.
Elektrisk P-bremse og ACC til fuldt stop hænger ikke sammen. Den kan sagtens bremse helt ned (hvis den har DSG), men kan kun holde bremsetrykket i 4-5 sek, så skal man selv gøre det.
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

endriuftw
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 6. jul 2020, 20:45
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af endriuftw » 9. jul 2020, 08:40

DanielB12 skrev:
9. jul 2020, 08:28
Elektrisk P-bremse og ACC til fuldt stop hænger ikke sammen. Den kan sagtens bremse helt ned (hvis den har DSG), men kan kun holde bremsetrykket i 4-5 sek, så skal man selv gøre det.
Jeg kigger på en manuel med ACC. Hvordån virker det så med manuel?

// Edit: Har fundet denne tråd, der forklarer det.

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4944
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4434 times
Been thanked: 1954 times
Kontakt:

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af DanielB12 » 9. jul 2020, 08:53

endriuftw skrev:
9. jul 2020, 08:40
DanielB12 skrev:
9. jul 2020, 08:28
Elektrisk P-bremse og ACC til fuldt stop hænger ikke sammen. Den kan sagtens bremse helt ned (hvis den har DSG), men kan kun holde bremsetrykket i 4-5 sek, så skal man selv gøre det.
Jeg kigger på en manuel med ACC. Hvordån virker det så med manuel?
For det første - hvorfor manuel? Der i 2016-2017 kørte der flere kampagner med DSG til 20.000 kr., så der burde ikke koste meget mere i dag, plus når du engang skal sælge den, så vil det nok være mer-prisen nu, værd.

Derudover virker den ned til omkring 30 km/t og slår så fra, så man skal lige være lidt obs, hvis det f.eks. er ned ad en bakke (f.eks. valby bakke, hvor den faktisk accellere noget mere end jeg lige havde forventet)
Du skal også selv skifte gear når den hæver/sænker farten. Du har x antal sekunder (det er vidst variabelt, men omkring 20-30) til at skifte gear, før den slår fra. Den viser i MFA'en (displayet mellem speedometer og omdrejningstælleren), hvornår du skal skifte og til hvilket gear.
Jeg har kun prøvet det kort varigt i en Touran, og det er lort at køre med ift med DSG, hvor bilen jo bare kører ad sig selv, næsten..
Men jeg har også kun haft biler med ACC og DSG/S-tronic.. En Polo med en simpel version, hvor den ikke selv holdt bremsetrykket, og så i vores Audi A4 nu, hvor den selv holder bremsetrykket, så der skal du, teoretisk, ikke rører hverken bremse eller speeder på noget tidspunkt. Den nye Golf 8 og Octavia 4 kommer med dén type.
These users thanked the author DanielB12 for the post:
HansH
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

endriuftw
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 6. jul 2020, 20:45
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af endriuftw » 9. jul 2020, 09:02

DanielB12 skrev:
9. jul 2020, 08:53
For det første - hvorfor manuel? Der i 2016-2017 kørte der flere kampagner med DSG til 20.000 kr., så der burde ikke koste meget mere i dag, plus når du engang skal sælge den, så vil det nok være mer-prisen nu, værd.
Jeg har faktisk begge på listen (1 og 2) og skal prøve dem. Men ift. ACC så vil jeg hellere have DSG. Det kommer an på, hvordan bilerne føles. Og mange tak for forklaringen.

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4944
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4434 times
Been thanked: 1954 times
Kontakt:

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af DanielB12 » 9. jul 2020, 09:07

endriuftw skrev:
9. jul 2020, 09:02
DanielB12 skrev:
9. jul 2020, 08:53
For det første - hvorfor manuel? Der i 2016-2017 kørte der flere kampagner med DSG til 20.000 kr., så der burde ikke koste meget mere i dag, plus når du engang skal sælge den, så vil det nok være mer-prisen nu, værd.
Jeg har faktisk begge på listen (1 og 2) og skal prøve dem. Men ift. ACC så vil jeg hellere have DSG. Det kommer an på, hvordan bilerne føles. Og mange tak for forklaringen.
Det kommer an på hvor du primært skal køre - det er ren motorvej i pendul mellem KBH og Vejle, så er en alm fartpilot okay. Men er det hver dag den skal køre, og mange forskellige steder, så er ACC med DSG lækkert. Men i vores Polo var det ikke ret brugbart i byen - den reagerede for langsomt og var ukritisk. Der er det mere intelligent i A4'eren, men så skal du op i en Golf 8 for at få samme stil..

Så ja, jeg ville også prioriterer DSG over ACC hvis det blot er langture.
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

endriuftw
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 6. jul 2020, 20:45
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af endriuftw » 9. jul 2020, 09:18

Jeg kommer til at køre mest i og omkring byen, og nogle gange lidt længere ture, men ikke til pendling. Tænker hvis prisen og bilen er rigtig, så er det måske ikke den dårligste ide at have ACC, selvom jeg ikke kommer til at bruge den dagligt, ift. bilens værdi når den skal sælges igen.

Brugeravatar
VWAU
Medlem
Indlæg: 1245
Tilmeldt: 21. maj 2019, 20:14
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 225 times
Been thanked: 640 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af VWAU » 9. jul 2020, 09:28

styker skrev:
7. jul 2020, 08:45
Mange selskaber vil helt sikkert have mere for en audi end tilsvarende skoda
Der hvor jeg er forsikret koster en A3 og en Octavia med samme motor det samme i forsikring.
These users thanked the author VWAU for the post:
DanielB12

Brugeravatar
Madmax
Medlem
Indlæg: 1107
Tilmeldt: 6. apr 2017, 17:13
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 102 times
Been thanked: 471 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af Madmax » 9. jul 2020, 09:47

ACC er så lækkert. Idag ville jeg ikke undvære det ligemeget hvad. Selv når jeg kører bykørsel med lidt længere afstand mellem lyskryds bruger jeg den. Jeg ville prioritere det i en bil i den prisklasse.
Jeg har haft det i en Polo med manuel gear også, og det fungerer fint nok som sådan på motorvejen, men i byen bruger man det ikke.
These users thanked the author Madmax for the post:
DanielB12

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5568
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 316 times
Been thanked: 367 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af GranTurismo » 9. jul 2020, 10:07

Jeg skal aldrig igen have en bil uden ACC og automatgear. Det er så lækkert og spiller rigtig godt sammen. Jeg bruger det næsten hele tiden, ved både by-, landevejs- og motorvejskørsel.

Det er genialt!
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

perw
Medlem
Indlæg: 1158
Tilmeldt: 8. maj 2019, 06:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 224 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af perw » 9. jul 2020, 10:22

Man får først glæde af ACC, når man har en bil med DSG.
These users thanked the author perw for the post (total 2):
DanielB12VWAU

endriuftw
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 6. jul 2020, 20:45
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af endriuftw » 9. jul 2020, 10:29

Jeg er solgt. Skal lige begrænse lidt min søgning.
These users thanked the author endriuftw for the post:
DanielB12

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4944
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4434 times
Been thanked: 1954 times
Kontakt:

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af DanielB12 » 9. jul 2020, 10:31

endriuftw skrev:
9. jul 2020, 10:29
Jeg er solgt. Skal lige begrænse lidt min søgning.
Hvis man har et fast budget, så er det værste man kan gøre, at oprette en bruger på VAGcars - UANSET hvad man har planer om at købe :lol: :lol: :lol: :lol:
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

endriuftw
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 6. jul 2020, 20:45
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af endriuftw » 9. jul 2020, 10:37

DanielB12 skrev:
9. jul 2020, 10:31
endriuftw skrev:
9. jul 2020, 10:29
Jeg er solgt. Skal lige begrænse lidt min søgning.
Hvis man har et fast budget, så er det værste man kan gøre, at oprette en bruger på VAGcars - UANSET hvad man har planer om at købe :lol: :lol: :lol: :lol:
I gør det svært, people! Men det er også nemmere, når søgningen er meget begrænset og fokuseret. Et par dage siden vidste jeg ikke en skid, nu ved jeg hvad jeg vil have.

Nicklossi
Aktiv medlem
Indlæg: 2754
Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 26 times
Been thanked: 501 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af Nicklossi » 9. jul 2020, 11:01

Jeg har også hørt en Octavia RS245 kører ret lækkert
.. Selv tak :mrgreen:
These users thanked the author Nicklossi for the post (total 2):
DanielB12eichmeier

Brugeravatar
Thor-thor
Aktiv medlem
Indlæg: 1728
Tilmeldt: 29. dec 2014, 21:21
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 22 times
Been thanked: 690 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af Thor-thor » 9. jul 2020, 12:30

Jeg ville overveje størrelsen på bilen, både i forhold til rummelighed (større er bedre) og samtidig i forhold til hvor nem den er at parkere etc. i byen (mindre er bedre).
Så vidt jeg kan se bor du i KBH? Det kombineret med, at du så vidt jeg kan forstå, ikke skal bruge den til daglig transport, betyder at jeg ville overveje en mindre bil. Du kan sagtens have en klapvogn i bagagerummet på eks, en Polo eller lign.
Helt sikkert automatgear, og også gerne ACC, hvis det passer med budgettet. Evt. en Polo Blue GT så får du en rap lille bil, der fås med en del grej og til en fornuftig pris og samtidig er den nem at smutte rundt i/parkere i byen.
Personligt ville jeg i hvert fald blive træt af at have skulle bøvle med en halvstor stationcar til hverdag, hvis jeg reelt aldrig/sjældent havde brug for pladsen (men er klar over at mange prioriterer "max" plads højt....)

BrianB
Nyt medlem
Indlæg: 450
Tilmeldt: 4. jun 2018, 08:26
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 189 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af BrianB » 9. jul 2020, 12:41

DanielB12 skrev:
9. jul 2020, 08:28
malern skrev:
9. jul 2020, 06:34
Husk at Octavia ikke har elektrisk parkerings bremse før 2020, og dermed ikke ACC til fuldt stop.
Altså i forhold til golfen.
Elektrisk P-bremse og ACC til fuldt stop hænger ikke sammen. Den kan sagtens bremse helt ned (hvis den har DSG), men kan kun holde bremsetrykket i 4-5 sek, så skal man selv gøre det.
Altså i Octavia, eller hvordan? I vores Golf behøver du ikke selv aktivere bremsen, den aktiverer bare håndbremsen og slår den fra når man begynder at accellere op.
2019 VW Golf Variant TSI BlueMotion DSG - Atlantic Blue

endriuftw
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 6. jul 2020, 20:45
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af endriuftw » 9. jul 2020, 12:49

Thor-thor skrev:
9. jul 2020, 12:30
Jeg ville overveje størrelsen på bilen, både i forhold til rummelighed (større er bedre) og samtidig i forhold til hvor nem den er at parkere etc. i byen (mindre er bedre).
Så vidt jeg kan se bor du i KBH? Det kombineret med, at du så vidt jeg kan forstå, ikke skal bruge den til daglig transport, betyder at jeg ville overveje en mindre bil. Du kan sagtens have en klapvogn i bagagerummet på eks, en Polo eller lign.
Helt sikkert automatgear, og også gerne ACC, hvis det passer med budgettet. Evt. en Polo Blue GT så får du en rap lille bil, der fås med en del grej og til en fornuftig pris og samtidig er den nem at smutte rundt i/parkere i byen.
Personligt ville jeg i hvert fald blive træt af at have skulle bøvle med en halvstor stationcar til hverdag, hvis jeg reelt aldrig/sjældent havde brug for pladsen (men er klar over at mange prioriterer "max" plads højt....)
Gode pointer. Vi bor i en ejendom der har egen parkering i baggården, så jeg tror ikke det bliver en problem i hverdagen.

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4944
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4434 times
Been thanked: 1954 times
Kontakt:

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af DanielB12 » 9. jul 2020, 13:08

BrianB skrev:
9. jul 2020, 12:41
DanielB12 skrev:
9. jul 2020, 08:28
malern skrev:
9. jul 2020, 06:34
Husk at Octavia ikke har elektrisk parkerings bremse før 2020, og dermed ikke ACC til fuldt stop.
Altså i forhold til golfen.
Elektrisk P-bremse og ACC til fuldt stop hænger ikke sammen. Den kan sagtens bremse helt ned (hvis den har DSG), men kan kun holde bremsetrykket i 4-5 sek, så skal man selv gøre det.
Altså i Octavia, eller hvordan? I vores Golf behøver du ikke selv aktivere bremsen, den aktiverer bare håndbremsen og slår den fra når man begynder at accellere op.
Men den har jo også en elektronisk p-bremse. Det er hvis man ikke har det, som i en Polo 6C f.eks.
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

endriuftw
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 6. jul 2020, 20:45
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af endriuftw » 15. jul 2020, 21:06

Har lige underskrevet på en VW Golf Variant Highline fra 2017, med DSG og ACC. 🤞
These users thanked the author endriuftw for the post (total 4):
TargetHansHDanielB12malern

Nzinho
Helt nyt medlem
Indlæg: 67
Tilmeldt: 16. apr 2018, 19:37
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 32 times
Been thanked: 24 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af Nzinho » 16. jul 2020, 08:14

endriuftw skrev:
15. jul 2020, 21:06
Har lige underskrevet på en VW Golf Variant Highline fra 2017, med DSG og ACC. 🤞
Tillykke med det.

Var det til de specs som du ønskede - og fik du den under 200.000? Der er kun 1 bil nemlig til 199.900 på Bilbasen.

Er selv i samme situation max 200k, er rimelig fast sat på en Octavia combi fra 2016+ men der er ingen ACC at spore desværre, og nu blev jeg helt overbevist om at jeg skulle have det efter have læst denne tråd.

Så kom jeg til at kigge efter Golfen som du beskriver, men kan heller ikke riiiiigtgt finde noget..

Bedste bud Octavia: https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda ... 5d/4772252
Bedste bud Golf: https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/go ... 5d/4736963

endriuftw
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 6. jul 2020, 20:45
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af endriuftw » 16. jul 2020, 08:36

Nzinho skrev:
16. jul 2020, 08:14
Tillykke med det.

Var det til de specs som du ønskede - og fik du den under 200.000? Der er kun 1 bil nemlig til 199.900 på Bilbasen.

Er selv i samme situation max 200k, er rimelig fast sat på en Octavia combi fra 2016+ men der er ingen ACC at spore desværre, og nu blev jeg helt overbevist om at jeg skulle have det efter have læst denne tråd.

Så kom jeg til at kigge efter Golfen som du beskriver, men kan heller ikke riiiiigtgt finde noget..

Bedste bud Octavia: https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda ... 5d/4772252
Bedste bud Golf: https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/go ... 5d/4736963
Til sidst øgede jeg budgettet lidt for at få præcist det, jeg ville have. Det blev 235.000. Jeg kiggede på den hvide Golf, men jeg var mest til Highline modellen som inkluderer bagkamera, pænere sæder, 17" alu, tonede ruder.

FYI den hvide Golf, fik jeg dette svar fra dem. Ved ikke, om det påvirker den endelige pris?
Det er en tidligere privatleaset bil. Den har tidligere haft reg. nr: BR95594
Bilen er lige nu uden afgift, men bliver betalt afgift på ved salg og levering til ny ejer.

Nzinho
Helt nyt medlem
Indlæg: 67
Tilmeldt: 16. apr 2018, 19:37
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 32 times
Been thanked: 24 times

Re: Ny i biluniverset - hjælp mig med at købe!

Indlæg af Nzinho » 16. jul 2020, 09:36

endriuftw skrev:
16. jul 2020, 08:36
Nzinho skrev:
16. jul 2020, 08:14
Tillykke med det.

Var det til de specs som du ønskede - og fik du den under 200.000? Der er kun 1 bil nemlig til 199.900 på Bilbasen.

Er selv i samme situation max 200k, er rimelig fast sat på en Octavia combi fra 2016+ men der er ingen ACC at spore desværre, og nu blev jeg helt overbevist om at jeg skulle have det efter have læst denne tråd.

Så kom jeg til at kigge efter Golfen som du beskriver, men kan heller ikke riiiiigtgt finde noget..

Bedste bud Octavia: https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda ... 5d/4772252
Bedste bud Golf: https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/go ... 5d/4736963
Til sidst øgede jeg budgettet lidt for at få præcist det, jeg ville have. Det blev 235.000. Jeg kiggede på den hvide Golf, men jeg var mest til Highline modellen som inkluderer bagkamera, pænere sæder, 17" alu, tonede ruder.
Til den pris kunne du have fået en 2016 Passat med ACC + DSG ;) Comfortline+ dog...

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"