+++ til det. Det er også sådan jeg definerer det.
Hvis man havde tal på de gange flosklen "ALT i udstyr" er blevet skudt i stumper og stykker i et opslag på facebook. Eller herinde, for den sags skyld .. haha
+++ til det. Det er også sådan jeg definerer det.
Og matrix lysThor-thor skrev: ↑25. jan 2024, 14:19Enig. Går man meget op i integrerede isskrabere og paraplyer, er Skoda vejen fremAbyssinier skrev: ↑25. jan 2024, 13:11.... Der er udstyr i vores Enyaq, som jeg vil savne i en Tesla.
Jeg fornemmer en vis ironi så jeg vil i stedet fremhæve Matrix LED som et eksempel.
Der var da muligvis et lille drilagtigt glimt i øjetAbyssinier skrev: ↑25. jan 2024, 21:58Jeg fornemmer en vis ironi så jeg vil i stedet fremhæve Matrix LED som et eksempel.
Når vores Enyaq engang skal skiftes ud, vil det være en dealbreaker hvis dette som minimum ikke er muligt.
FYI:
Dens opgivne WLTP er en lille tick højere ..... 15km eller noget i den stil. Ikke alverden ..
Jeg var blevet spist af med at den nye motor, skulle være 20% bedre, hvilket jo så næppe passer
I alt væsentligt er der to store forskelle på en 85 sammenlignet med en 80 :
Tak @HansH - den er ret fed med Sportsline kofangerne
En elmotor har en virkningsgrad på omkring 90-95%, så 20% kommer ikke til at skeMarshall skrev: ↑10. feb 2024, 22:47Jeg var blevet spist af med at den nye motor, skulle være 20% bedre, hvilket jo så næppe passer
Anyway, vil det sige at den “nye” (faceliftede) Enyaq bare har flere HK og prisen justeret efter markedet? Eller er der andet man misser ved at købe en 2022-2023 model?
Hvad med batteri forvarmning? Eller har Brian hacket din profil?HansH skrev:I alt væsentligt er der to store forskelle på en 85 sammenlignet med en 80 :
- +82HK
- software version 4.0 sammen med mere potent hardware i infotainment
Alt andet er basalt set det samme.
P.s: Modelår 2024 betegnes ikke som et facelift. Der er ingen ydre kendetegn, ud over at emblemet bagpå nu siger 85 i stedet for 80. Der kommer et rigtigt facelift i 2025, er hvad der er meldt ud.
Haha..