3 dørs gulpladebiler?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
krikra
Helt nyt medlem
Indlæg: 20
Tilmeldt: 24. jul 2008, 22:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af krikra » 27. jul 2008, 14:33

Er der nogle regler imod 3 dørs gulpladebiler?

Tænker på biler som den nye Audi A3 og VW Golf V. Dem er der ingen af på gule plader. I hvert fald hvis man søger på bilbasen o.lign.
Senest rettet af krikra 27. jul 2008, 14:52, rettet i alt 1 gang.

NA
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af NA » 27. jul 2008, 14:36

Søg på varebiler og ikke personbiler ;)

Så er der en million-milliard ...

krikra
Helt nyt medlem
Indlæg: 20
Tilmeldt: 24. jul 2008, 22:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af krikra » 27. jul 2008, 14:56

Der er ikke en eneste VW Golf (2006 og frem) varebil med 3 døre...
Jeg kan godt nok finde to af de nye A3'ere.

krikra
Helt nyt medlem
Indlæg: 20
Tilmeldt: 24. jul 2008, 22:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af krikra » 27. jul 2008, 15:01

På nedenstående link ses priser på VW Golf som Van. Der optræder heller ingen 3 dørs udgaver..?

http://www.volkswagen.dk/vw/personbiler ... riser-Van/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kan selvfølgelig hænge sammen med at det ikke er så praktisk med 3 dørs van.
Senest rettet af krikra 27. jul 2008, 15:10, rettet i alt 1 gang.

Kviat
Helt nyt medlem
Indlæg: 81
Tilmeldt: 17. jun 2008, 08:41
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af Kviat » 27. jul 2008, 15:08

krikra skrev:På nedenstående link ses priser på VW Golf som Van. Der optræder heller ingen 3 dørs udgaver..?

http://www.volkswagen.dk/vw/personbiler ... riser-Van/" onclick="window.open(this.href);return false;
Så vidt jeg ved findes der også kun 1 golf 5 på gule plader og den ejer jeg... 8-) Jeg har også selv måtte gøre en stor del af arbejdet da VW ikke ville gøre det... Hvis du falder over en A3 3dørs diesel med DSG så kan min nok købes... ;)

krikra
Helt nyt medlem
Indlæg: 20
Tilmeldt: 24. jul 2008, 22:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af krikra » 27. jul 2008, 15:14

Kviat skrev: Så vidt jeg ved findes der også kun 1 golf 5 på gule plader og den ejer jeg... 8-) Jeg har også selv måtte gøre en stor del af arbejdet da VW ikke ville gøre det... Hvis du falder over en A3 3dørs diesel med DSG så kan min nok købes... ;)
Hvad mener du med at du selv har måttet lave en stor del af arbejdet selv? Er det blot Van-ombygningen som VW ikke kunne/ ville levere?

NA
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af NA » 28. jul 2008, 08:33

Kviat skrev: Så vidt jeg ved findes der også kun 1 golf 5 på gule plader og den ejer jeg... 8-)
Hvis jeg søger bilbasen for:
  • Varevogn + moms
  • VW Golf
  • 2006 - Ny
-finder den 32 biler fra forhandler og 24 fra private ... 8-)

Ja der er godt nok ingen tre-dørs :| men der er to A3'ere 3-dørs vans ...

Brugeravatar
mkl
Nyt medlem
Indlæg: 204
Tilmeldt: 18. jun 2008, 07:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 14 times

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af mkl » 28. jul 2008, 09:32

Til Kviat

Til information

du er ikke den eneste som har en G5 på guleskilte

min nabo har en G5 GT Sport TDI på guleskilte
___________________________________
Škoda Octavia Combi Elegance+ 1.4 TSI '09
Škoda Octavia Combi Elegance 1.4 TSI 140 DSG '14
Audi A5 Sportback 1.8TFSI 8trins Multitronic Limited Edition '16
Škoda
Superb Combi Style 1.4 TSI 150 ACT m. DSG '17

skou_
Helt nyt medlem
Indlæg: 25
Tilmeldt: 11. jul 2008, 17:59
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af skou_ » 30. jul 2008, 09:29

Jeg kender til en som har en golf V GTI på gule plader... så der findes flere på gule...

Brugeravatar
André
Nyt medlem
Indlæg: 220
Tilmeldt: 15. jun 2008, 09:48
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aarhus
Has thanked: 5 times
Been thanked: 25 times

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af André » 30. jul 2008, 10:33

Kviat skrev:
krikra skrev:På nedenstående link ses priser på VW Golf som Van. Der optræder heller ingen 3 dørs udgaver..?

http://www.volkswagen.dk/vw/personbiler ... riser-Van/" onclick="window.open(this.href);return false;
Så vidt jeg ved findes der også kun 1 golf 5 på gule plader og den ejer jeg... 8-) Jeg har også selv måtte gøre en stor del af arbejdet da VW ikke ville gøre det... Hvis du falder over en A3 3dørs diesel med DSG så kan min nok købes... ;)
Hehe Ahhhh helt den eneste er du nok ikke, alene fra vores forretning har vi da solgt 5-6 stykker i år.
Grunden til der ikke er nogen 3-dørs er at importøren kun har fået godkendt 5-dørs modeller til vans.
DER GOLF, DAS AUTO

Brugeravatar
Tonny
Admin
Indlæg: 9368
Tilmeldt: 8. jun 2008, 13:52
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
Has thanked: 264 times
Been thanked: 666 times

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af Tonny » 30. jul 2008, 11:29

skou_ skrev:Jeg kender til en som har en golf V GTI på gule plader... så der findes flere på gule...
Og hos Albert V Jensen i Horsens holdt der en Golf V R32 på gule kiks.

høwse
Helt nyt medlem
Indlæg: 72
Tilmeldt: 27. jul 2008, 19:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af høwse » 30. jul 2008, 13:35

sig lige til hvis jeg er OT men jeg er selv ved at tænke meget på at købe ny G5 GT sport på gule plader...Jeg har ikke brug for flere sæder og kunne godt bruge et lige varerum til cyklen...men hvad er egentlig jeres holdning til det? er det lidt "fattigmandsagtigt" at have en ny golf med masser af udstyr og eks. 170 diesel hk med dsg på gule,,,jeg er selv lidt i tvivl... :?
TILBAGE MED A HÅR VI ER KJORN, - IND I A HÆK VI ER VÆK

Brugeravatar
André
Nyt medlem
Indlæg: 220
Tilmeldt: 15. jun 2008, 09:48
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aarhus
Has thanked: 5 times
Been thanked: 25 times

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af André » 31. jul 2008, 08:38

høwse skrev:sig lige til hvis jeg er OT men jeg er selv ved at tænke meget på at købe ny G5 GT sport på gule plader...Jeg har ikke brug for flere sæder og kunne godt bruge et lige varerum til cyklen...men hvad er egentlig jeres holdning til det? er det lidt "fattigmandsagtigt" at have en ny golf med masser af udstyr og eks. 170 diesel hk med dsg på gule,,,jeg er selv lidt i tvivl... :?
jeg kan ikke se noget fattigmands agtigt i det. Skal man ikke bruge sine bagsæder, og er man villig til at betale den strafafgift der følger med at kører på gule plader privat skal man da bare gøre det.

Som du selv er inde på muliggør det at man kan få motor/Udstyr som man måske ikke ellers ville have haft råd til. Har man så ovenikøbet noget at bruge varerummet til som f.eks cykler er det da bare bonus.
DER GOLF, DAS AUTO

høwse
Helt nyt medlem
Indlæg: 72
Tilmeldt: 27. jul 2008, 19:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af høwse » 1. aug 2008, 09:02

Ja det er også lidt sådan jeg har det med det. Der var bare nogle af mine kammerater der sagde det og så ville jeg lige høre andres mening. Jeg synes man skal gøre alt for at omgå de åndssvage danske afgiftregler ;)
TILBAGE MED A HÅR VI ER KJORN, - IND I A HÆK VI ER VÆK

Draloch
Nyt medlem
Indlæg: 153
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:18
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af Draloch » 2. aug 2008, 12:37

Du skal da ikke lade andre bestemme hvad du vil vælge (gule/hvide) , det er vil dig selv der skal betale? Har selv en Altea FR på gule skiver , da jeg ikke gad ofre godt 200k på nogle bagsæder jeg alligevel ikke har brug for. Hvad andre mener om det er jeg ligeglad med da de ikke betaler for noget af det.
Golf GTE 2018.
Skoda Octavia Elegance 1.4 TSI 140hk 2015.

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af kimhemm » 2. aug 2008, 13:23

høwse skrev:Ja det er også lidt sådan jeg har det med det. Der var bare nogle af mine kammerater der sagde det og så ville jeg lige høre andres mening. Jeg synes man skal gøre alt for at omgå de åndssvage danske afgiftregler ;)
Køb den bil du har lyst til og som passer bedst muligt til dine behov... jeg har selv en Altea TFSI på gule plader, den passer mig helt perfekt med plads til hunden hvor bagsæderne normalt er og så alle mine kataloger og vareprøver når jeg kører som sælger.
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Per M
Helt nyt medlem
Indlæg: 55
Tilmeldt: 1. aug 2008, 15:02
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af Per M » 2. aug 2008, 13:36

Må sige at som "arbejdsbil" er gul plade ordningen helt fin, men hvis det er rent privat så er der altså noget mere over det med hvide skilte.

Og den hvad skal man kalde det, undskyldning, folk har med jeg har ikke brug for bagsæder, den holder atlså bare ikke i længden, mener hvis du ik har behov for bagsæder som privat så køb en MC i stedet for, og hvis du mangler plads som privat så køb en lille polo med træk på så er den ged vist barberet :lol:

Men hey det er jo smag og behag, tror befolkningen er ret delt hvad det angår, så gør hvad du selv mener er rigtig for dig :)

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af kimhemm » 2. aug 2008, 13:39

Per M skrev:Må sige at som "arbejdsbil" er gul plade ordningen helt fin, men hvis det er rent privat så er der altså noget mere over det med hvide skilte.

Og den hvad skal man kalde det, undskyldning, folk har med jeg har ikke brug for bagsæder, den holder atlså bare ikke i længden, mener hvis du ik har behov for bagsæder som privat så køb en MC i stedet for, og hvis du mangler plads som privat så køb en lille polo med træk på så er den ged vist barberet :lol:

Men hey det er jo smag og behag, tror befolkningen er ret delt hvad det angår, så gør hvad du selv mener er rigtig for dig :)
Hvordan kan du sammenligne det at man ikke har brug for bagsæder så køb en MC istedet ???
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Per M
Helt nyt medlem
Indlæg: 55
Tilmeldt: 1. aug 2008, 15:02
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: 3 dørs gulpladebiler?

Indlæg af Per M » 2. aug 2008, 13:45

kimhemm skrev:
Per M skrev:Må sige at som "arbejdsbil" er gul plade ordningen helt fin, men hvis det er rent privat så er der altså noget mere over det med hvide skilte.

Og den hvad skal man kalde det, undskyldning, folk har med jeg har ikke brug for bagsæder, den holder atlså bare ikke i længden, mener hvis du ik har behov for bagsæder som privat så køb en MC i stedet for, og hvis du mangler plads som privat så køb en lille polo med træk på så er den ged vist barberet :lol:

Men hey det er jo smag og behag, tror befolkningen er ret delt hvad det angår, så gør hvad du selv mener er rigtig for dig :)
Hvordan kan du sammenligne det at man ikke har brug for bagsæder så køb en MC istedet ???
OG! en polo :lol: (eller andet :mrgreen: )

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"