Useriøse købere..

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
zucco
Helt nyt medlem
Indlæg: 78
Tilmeldt: 16. jun 2008, 20:51
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Useriøse købere..

Indlæg af zucco » 18. jun 2008, 18:47

Jeg har min Passat til salg. I søndags henvendte et par sig på bilen. De var og se og prøve bilen. De var interesseret. Vi forhandlede pris og aflevering. De bød noget under, hvad den er til salg til. Efter lidt frem og tilbage blev vi enige om, at ringes ved mandag om et bud, de havde givet på bilen. Jeg ringede og sagde ok for prisen. Det var de glade for. De sagde så, om ikke jeg ville få bilen synet. Der er reelt et halvt år til første periode syn. De skulle nok betale for synsgebyret. Desuden ville de gerne have renset sæderne, selvom jeg ikke kan se nogle pletter på dem..
Jeg fik renset sæder og synet bilen mandag kort efter vores samtale.
De sms`ede så, at de ikke kunne nå i banken mandag efter penge, så om vi kunne vente med bytte til torsdag. Modvilligt indvilligede jeg i det. Jeg skal nemlig på ferie, så det giver mig ikke lang tid til, at finde en ny/anden bil, inden vi drager afsted fredag.
Tirsdag sms de i nogle omgange om penge og afhentning af bil. De ville stadig afhente bil torsdag. Jeg har i mellemtiden fået lov at låne en bil på arbejde (jeg arbejder i en vw/skoda bilhus), så jeg sagde, det var ok og ændrede nogle planer for torsdag aften. Jeg blev på arbejde igår tirsdag for at rengøre og vaske bilen. Kl. 16.30 igår sms`de de så igen. De havde fundet ud af, at bilen havde en forsikringsskade fra april 05, så de ville ikke have bilen alligevel ! !

Bilen har ikke været skadet. Det er en frontrude, der er skiftet på forsikringen. Desuden har der på et tidspunkt været et indbrud i bilen. Det gav en ny vindue, dørbeklædning, radio og maling af en dør, men det var ikke engang den, de henviste til.. Jeg har en kurus kollega fra den vw forretning, som bilen har fået det lavet ved. Det er sgu da ikke det, man betegner som en forsikringsskade... Det skrev jeg tilbage til dem, men de har ikke svaret.
Det havde sgu været mere reelt, om de havde skrevet/ringet, at de ikke kunne låne pengene alligevel...

Jeg mener, det er useriøst at sætte så meget igang og bede om syn og rengøring, for så at springe fra i sidste øjeblik med så dårlig en undskyldning..
Så selv om folk siger, de har købt bilen, så er det aldrig sikkert, før bilen er betalt og afhentet.. Det er hermed endnu engang slået fast. Jeg havde dog allerede inden sagt nede på arbejde, at den ikke var solgt inden bilen var betalt og afhentet. Man kan nemlig ikke stole på folk, før skidtet er betalt..

Nå så fik jeg lidt luft igen..

Brugeravatar
Zimon
Medlem
Indlæg: 1056
Tilmeldt: 8. jun 2008, 22:03
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hjørring
Has thanked: 29 times
Been thanked: 27 times
Kontakt:

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Zimon » 18. jun 2008, 18:54

Spurgte de om den havde været skadet?
Frederik - Frederik@VAGcars.dk

VW ID.Buzz Style

FKSimonsen.dk - Selvstændig Tømrer i Nordjylland - Nyt tag? - Nye vinduer? - Energirenovering?

zucco
Helt nyt medlem
Indlæg: 78
Tilmeldt: 16. jun 2008, 20:51
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Useriøse købere..

Indlæg af zucco » 18. jun 2008, 19:06

Zimon skrev:Spurgte de om den havde været skadet?
Nej.. Det havde der slet ikke været noget snak om.
Jeg vidste godt, at den havde fået en ny frontrude og haft det lille indbrud. Men ærligt ikke noget, jeg selv havde spekuleret over.
En rude eller en lille tyveri er jo ikke som sådan en forsikringsskade. Så kan jeg ihvertfald kun sige held og lykke med at finde en bil uden.

En skade i mine og for den sags skyld mine kollegaers, er når der har været svejset, brugt bænk eller et ret stort beløb..

Brugeravatar
Philip
Aktiv medlem
Indlæg: 3088
Tilmeldt: 16. jun 2008, 11:00
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Arden
Has thanked: 5 times
Been thanked: 24 times

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Philip » 18. jun 2008, 19:32

Ja det var da en lidt tynd undskyldning!

Står i samme situation.
Sidste tirsdag fremviste jeg min polo til mulig køber, han prøvede den, og sagde han gerne ville købe den. Vi aftalte pris og alt var fint. aflevering skulle så finde sted i morgen, da jeg selv ville omreg. den pga dårlige erfarringer for dette tidligere.. desuden havde jeg li en le mans tur og en eksamen der skulle overståes.

I går sms'er jeg til ham at han kan sende hans forsikringsbevis til mig, så jeg ka omreg. den. han svarer om jeg ikke vil ringe til ham - hvilket jeg så gør.

Han var desværre nød til at melde fra i første omgang, han havde haft kigget på en anden bil før som passede bedre til hans kørselsbehov, hvor køber nu også var sprunget fra. Så den Ville han hellere have.
Kunne jeg forhelved bare ha givet ham nøglerne og så om reg den en anden dag.. :evil:

Købere er nogle trælse mennesker, men vi kan jo ikk gøre så meget, det jo dem der har guldet :?

zucco
Helt nyt medlem
Indlæg: 78
Tilmeldt: 16. jun 2008, 20:51
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Useriøse købere..

Indlæg af zucco » 18. jun 2008, 19:50

Det er rigtigt, at det er dem, der har guldet. Men har man sagt ja, har man sagt ja..

Specielt når man sætter så mange ting igang, som dem af mine gjorde. Nu har jeg synet bilen og fået den rengjort indvendigt af vores klargøring. Det koster trods alt timeløn. Det selv uden, hverken jeg eller klargøringen kunne se de pletter, de hentyde til. Så var det gjort, og jeg havde overholdt min del af aftalen.

Desuden havde jeg også som aftalt, været i vores dækopbevaring og taget mine vinterhjul med hjem til dem.. Dem kunne jeg så slæbe med derned igen idag..

Brugeravatar
MAbild
Medlem
Indlæg: 582
Tilmeldt: 15. jun 2008, 11:23
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Useriøse købere..

Indlæg af MAbild » 18. jun 2008, 20:05

zucco skrev:
Zimon skrev:Spurgte de om den havde været skadet?
Nej.. Det havde der slet ikke været noget snak om.
Jeg vidste godt, at den havde fået en ny frontrude og haft det lille indbrud. Men ærligt ikke noget, jeg selv havde spekuleret over.
En rude eller en lille tyveri er jo ikke som sådan en forsikringsskade. Så kan jeg ihvertfald kun sige held og lykke med at finde en bil uden.

En skade i mine og for den sags skyld mine kollegaers, er når der har været svejset, brugt bænk eller et ret stort beløb..
Det vil jeg give dig total ret i Zucco - hvis en udskiftning af frontrude eller andre småreps. er forsikringsskade - så tror jeg at alle kører
rundt i forsikringsskadede biler - kunne han ikke bare have sagt fra, pga. manglende økonomi, i stedet for denne tamme undskyldning :? :(
Mvh MAbild

Wörtherseetour 2002-03-04-05-06-07-08-09-10-11-12 ich war dabei :)

poul_madsen
Nyt medlem
Indlæg: 294
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:08
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Useriøse købere..

Indlæg af poul_madsen » 18. jun 2008, 20:10

zucco skrev:Det er rigtigt, at det er dem, der har guldet. Men har man sagt ja, har man sagt ja..

Specielt når man sætter så mange ting igang, som dem af mine gjorde. Nu har jeg synet bilen og fået den rengjort indvendigt af vores klargøring. Det koster trods alt timeløn. Det selv uden, hverken jeg eller klargøringen kunne se de pletter, de hentyde til. Så var det gjort, og jeg havde overholdt min del af aftalen.

Desuden havde jeg også som aftalt, været i vores dækopbevaring og taget mine vinterhjul med hjem til dem.. Dem kunne jeg så slæbe med derned igen idag..
Jeg kan godt følge dig, og synes det var fair hvis de betalte for det syn og rengør. af bilen som de ønskede. Hvis du er ekstra fræk så skulle de også betale for den tid du har "brugt" på dem..
Polo 6C 1.4 TDI Highline 90 hk.
Golf 5 1.9 TDI GT SPORT 105 hk.http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=13767

Brugeravatar
Zimon
Medlem
Indlæg: 1056
Tilmeldt: 8. jun 2008, 22:03
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hjørring
Has thanked: 29 times
Been thanked: 27 times
Kontakt:

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Zimon » 18. jun 2008, 20:14

Når de ikke har spurgt til det så er en forrude/siderude en bagatel, det er jeg enig i.

Men sådan er det jo når man vil tjene det er risikoen man tager når man ikke vil sælge til en forhandler. Det kan ikke være lutter lagkage at gå udenom forhandlerne.
MAbild skrev:
zucco skrev:
Zimon skrev:Spurgte de om den havde været skadet?
Nej.. Det havde der slet ikke været noget snak om.
Jeg vidste godt, at den havde fået en ny frontrude og haft det lille indbrud. Men ærligt ikke noget, jeg selv havde spekuleret over.
En rude eller en lille tyveri er jo ikke som sådan en forsikringsskade. Så kan jeg ihvertfald kun sige held og lykke med at finde en bil uden.

En skade i mine og for den sags skyld mine kollegaers, er når der har været svejset, brugt bænk eller et ret stort beløb..
Det vil jeg give dig total ret i Zucco - hvis en udskiftning af frontrude eller andre småreps. er forsikringsskade - så tror jeg at alle kører
rundt i forsikringsskadede biler - kunne han ikke bare have sagt fra, pga. manglende økonomi, i stedet for denne tamme undskyldning :? :(
Frederik - Frederik@VAGcars.dk

VW ID.Buzz Style

FKSimonsen.dk - Selvstændig Tømrer i Nordjylland - Nyt tag? - Nye vinduer? - Energirenovering?

Elkjær
Helt nyt medlem
Indlæg: 54
Tilmeldt: 13. jun 2008, 17:57
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Elkjær » 18. jun 2008, 21:20

Men sådan er det jo når man vil tjene det er risikoen man tager når man ikke vil sælge til en forhandler. Det kan ikke være lutter lagkage at gå udenom forhandlerne.
Arrrhh - men almindelig respekt det kan man vel trods alt godt forlange.

Hvorfor skulle det i øvrigt være "mere korrekt" at sælge til en forhandler - de er sgu ligeså ofte nogle krejlere.

Brugeravatar
Zimon
Medlem
Indlæg: 1056
Tilmeldt: 8. jun 2008, 22:03
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hjørring
Has thanked: 29 times
Been thanked: 27 times
Kontakt:

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Zimon » 18. jun 2008, 21:24

Jeg har aldrig hørt om forhandlere der kræver polering, rengøring og syn osv... Du afleverer bare bilen som den er og får penge eller en bil i bytte.
Elkjær skrev:
Men sådan er det jo når man vil tjene det er risikoen man tager når man ikke vil sælge til en forhandler. Det kan ikke være lutter lagkage at gå udenom forhandlerne.
Arrrhh - men almindelig respekt det kan man vel trods alt godt forlange.

Hvorfor skulle det i øvrigt være "mere korrekt" at sælge til en forhandler - de er sgu ligeså ofte nogle krejlere.
Frederik - Frederik@VAGcars.dk

VW ID.Buzz Style

FKSimonsen.dk - Selvstændig Tømrer i Nordjylland - Nyt tag? - Nye vinduer? - Energirenovering?

zucco
Helt nyt medlem
Indlæg: 78
Tilmeldt: 16. jun 2008, 20:51
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Useriøse købere..

Indlæg af zucco » 19. jun 2008, 09:16

Nu har jeg selv en rimelig høj stilling i den lokale vw/skoda hus.
Så jeg kunne bare sælge den derigennem. Men jeg ville bare se, hvad jeg kunne få for den og om jeg kunne/kan sælge den privat..
Prisen vi forhandlede om, ligger ikke meget væk fra, hvad jeg ville få ved en indkøbspris på bilen hernede. Så den fortjeneste er ikke så vigtig.

Jeg mener bare, at man må være seriøs som køber, hvis man sætter så mange ting igang. Og hvis man har sagt ja.
Havde de nu bare sagt, vi kan ikke låne pengene så okay. De kunne jo lige have styr på den ting også, inden man
går så seriøs på biljagt. Men alligevel mere acceptabelt.

Brugeravatar
MAbild
Medlem
Indlæg: 582
Tilmeldt: 15. jun 2008, 11:23
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Useriøse købere..

Indlæg af MAbild » 19. jun 2008, 09:28

Kan kun give dig ret - men man bliver altid klogere af sådan en handel :oops:

Men der er ikke noget der så skidt, at det ikke er godt for noget, nu har du en nysynet
bil og rene søder :shock: Fik du i det mindste synsgebyret ud af dem (ej, det er utopi at tro...)
Mvh MAbild

Wörtherseetour 2002-03-04-05-06-07-08-09-10-11-12 ich war dabei :)

Anders D
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5712
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 92 times
Been thanked: 189 times

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Anders D » 19. jun 2008, 09:49

zucco skrev:Jeg mener, det er useriøst at sætte så meget igang og bede om syn og rengøring, for så at springe fra i sidste øjeblik med så dårlig en undskyldning..
Havde i lavet en slutseddel eller købsaftale på aftalen? (Jeg har ikke læst hele tråden).

Hvis ikke er det "ris til egen røv". Men det gør ikke situationen bedre, irriterende at folk hopper fra i 11. time.. Har lige prøvet det med en handel af lejlighed.

Brugeravatar
Gubbi
Aktiv medlem
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:18
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 6 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Gubbi » 19. jun 2008, 10:33

testpiloter er de værste - havde en på besøg da jeg havde min S3 til salg......! :x

gubs
Rigtige mænd skifter hjul uden donkraft - YEEEAAHHH!!!

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Supermule » 19. jun 2008, 10:51

Ja tak.....Dem er der mange af..........

:twisted:

Såecielt hvis man har en lidt speciel bil tilsalg......:(
Gubbi skrev:testpiloter er de værste - havde en på besøg da jeg havde min S3 til salg......! :x

gubs

Brugeravatar
Møbbe
Aktiv medlem
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 14. jun 2008, 07:38
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 11 times
Been thanked: 128 times

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Møbbe » 19. jun 2008, 11:10

Føler med dig - useriøst at "køberne" :?

Har du sagt hvad "forsikringsskaden" består i? -
Mercedes EQC 400 4-matic
MiniCooper SE
BMW e30 Mtech 1 - eta 2,7 supercharged

zucco
Helt nyt medlem
Indlæg: 78
Tilmeldt: 16. jun 2008, 20:51
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Useriøse købere..

Indlæg af zucco » 19. jun 2008, 13:14

Jeg har sms dem, hvad skaden bestod i, men de har ikke svaret tilbage. De afmeldte jo også bilen via sms..

Der var desværre ikke skrevet slutseddel. De var jo vestjyder og til at regne med efter deres egne ord..

Brugeravatar
MAbild
Medlem
Indlæg: 582
Tilmeldt: 15. jun 2008, 11:23
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Useriøse købere..

Indlæg af MAbild » 19. jun 2008, 13:15

zucco skrev:De var jo vestjyder og til at regne med efter deres egne ord..
ha ha - vi jyder er nogle værre nogle Zucco :lol: :lol: :lol: Men op på hesten igen,
og videre - for det er sku for træls, at sådan et par skal ødelægge ens humør :? :| :cry:
Mvh MAbild

Wörtherseetour 2002-03-04-05-06-07-08-09-10-11-12 ich war dabei :)

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Useriøse købere..

Indlæg af kimhemm » 19. jun 2008, 15:07

En mundtlig eller skriftlig aftale er jo i princippet lige bindende, og når de har bedt om at få synet og klargjort bilen må de som minimum betale for dine omkostninger som du ellers ikke ville have haft hvis ikke de havde bedt om det.
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Brugeravatar
MAbild
Medlem
Indlæg: 582
Tilmeldt: 15. jun 2008, 11:23
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Useriøse købere..

Indlæg af MAbild » 19. jun 2008, 15:11

kimhemm skrev:En mundtlig eller skriftlig aftale er jo i princippet lige bindende, og når de har bedt om at få synet og klargjort bilen må de som minimum betale for dine omkostninger som du ellers ikke ville have haft hvis ikke de havde bedt om det.
Det ville jeg også sige Kim, men problemet er jo som regel, hvis konfronterer det med dem, "vender de ryggen til" og
er pisse ligeglade :evil: Det er måske ikke første gang de har lavet nummeret...
Mvh MAbild

Wörtherseetour 2002-03-04-05-06-07-08-09-10-11-12 ich war dabei :)

Steen1
Helt nyt medlem
Indlæg: 51
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:30
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Store-Heddinge
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Steen1 » 19. jun 2008, 16:37

Det er så heller ikke altid at sælgerne er seriøse.

Jeg har lige kigget på endnu en motorcykel og skrevet frem og tilbage på mail med sælger.
Han undskylder på et tidspunkt at han har lidt travlt og ikke lige har tid til at jeg kommer og kigger på den. Han skriver der vil gå 1 uges tid før han kan overskue det. Jeg svarer at det er da og i orden og beder ham ringe til mig
når det passer bedre. Ikke en lyd retur...............
Da der så er gået 2 uger spørger jeg ham hvad det bliver til og svaret er bare "Jeg beholder den indtil videre".
Det skal måske lige siges at vi på intet tidspunkt har diskuteret hans pris, da min indstilling til det er at det kan man
gøre når man står og kigger på varen.
Med VWenlig hilsen
Steen

zucco
Helt nyt medlem
Indlæg: 78
Tilmeldt: 16. jun 2008, 20:51
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Useriøse købere..

Indlæg af zucco » 19. jun 2008, 19:32

Jeg gad ikke engang bede om penge for mine omkostninger ved det.
Kom de igen i dag og spurgte, om de måtte købe bilen alligevel, så fik de ikke lov.

Jeg er hamrendes glad for bilen og er egentligt ikke specielt interesseret i, at komme af med den.
Men min kone kører ikke rigtigt bil, og hun skal sandsynligvis til at arbejde 35 km væk herfra, da sygehusene ind af en kant her i
vestjylland bliver lukket ned. Hvis vi skal have hverdagene til at hænge sammen, er hun nødt til at køre. Til det mener hun, at Passaten
er en stor bus og vil hellere have en Golf igen..

Brugeravatar
Sjeffe
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:51
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Sjeffe » 19. jun 2008, 21:21

Ja, ikke nogen fed behandling.

Men det er købers marked PT, tror jeg....
BMW 518 / BMW 520 / Golf VR6 / Golf V5 / Golf 4 GTI Turbo / Audi A4 Avant 1,8 Turbo SE 230 HK/ Golf 6 GTI /

Brugeravatar
MAbild
Medlem
Indlæg: 582
Tilmeldt: 15. jun 2008, 11:23
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Useriøse købere..

Indlæg af MAbild » 19. jun 2008, 21:33

Sjeffe skrev:Ja, ikke nogen fed behandling.

Men det er købers marked PT, tror jeg....
Det tror jeg også det er Sjeffe, men nogle glemmer åbenbart at behandle andre folk med respekt og ikke holde dem for nar :evil: :?
Mvh MAbild

Wörtherseetour 2002-03-04-05-06-07-08-09-10-11-12 ich war dabei :)

zucco
Helt nyt medlem
Indlæg: 78
Tilmeldt: 16. jun 2008, 20:51
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Useriøse købere..

Indlæg af zucco » 20. jun 2008, 10:52

Så har jeg fået paporerne på den skade, der gjorde, de hoppede fra.
Det er en skade til kr. 5600 inkl moms..
Det er en låsecylinder, en dækkappe dertil der så er blevet malet og en radio. Radioen er de 3000 kr af dem..
Og det er endda sjællandske priser :shock:

Kenneth_K
Helt nyt medlem
Indlæg: 93
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Hadsten
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Useriøse købere..

Indlæg af Kenneth_K » 20. jun 2008, 12:52

Hehe ja det er jo ikke ligefrem noget større indgreb. Og slet ikke noget som burde være grundlag for at springe fra en handel.
zucco skrev:Så har jeg fået paporerne på den skade, der gjorde, de hoppede fra.
Det er en skade til kr. 5600 inkl moms..
Det er en låsecylinder, en dækkappe dertil der så er blevet malet og en radio. Radioen er de 3000 kr af dem..
Og det er endda sjællandske priser :shock:
NU: Seat Altea FR 2.0 TDI

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"