Lamborghini Estouqe

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
andy9095
Nyt medlem
Indlæg: 197
Tilmeldt: 15. jun 2008, 19:15
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Lamborghini Estouqe

Indlæg af andy9095 » 13. okt 2008, 22:26

Lækkert alternativ til Masserati Quattroporte

http://www.autoblog.com/photos/2008-lam ... t/1068636/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hælder dok nok stadig mere til Maserati mht. design
Er Erhvervsassurandør, så kan hjælpe VAGcars folket med gode forsikringer. Både på Erhverv & Privat -- RING 30336418 For et bud på en fornuftig løsning

Brugeravatar
DeCain
Aktiv medlem
Indlæg: 1784
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:28
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Arden, Nordjylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af DeCain » 13. okt 2008, 22:48

Den ku vel godt bruges til noget mark race..
TOURAN 2.0TDI DSG
TIDLIGERE GOLF 2 3.0 VRSÆÆÆJS

Brugeravatar
Cuno_golf3
Medlem
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:44
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 26 times
Been thanked: 4 times

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Cuno_golf3 » 13. okt 2008, 22:49

Så lige dette klip på eb
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyhede ... 069796.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Den er okay, men så er den heller ikke federe...

Så hellere en Aston martin...
I fantasien kan man alt; materialer og bygningsdele kan ikke altid det hele, men man skal vælge og sammensætte de dele, der kommer nærmest på at gøre visionerne til virkelighed - det er kunsten.

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af kimhemm » 13. okt 2008, 22:55

Cuno_golf3 skrev:Så lige dette klip på eb
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyhede ... 069796.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Den er okay, men så er den heller ikke federe...

Så hellere en Aston martin...
Og vi siger velkommen til vores danske medlem af Top Gear :mrgreen:
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Brugeravatar
kriztian
Medlem
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 8. jul 2008, 13:37
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af kriztian » 13. okt 2008, 23:40

kimhemm skrev:
Cuno_golf3 skrev:Så lige dette klip på eb
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyhede ... 069796.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Den er okay, men så er den heller ikke federe...

Så hellere en Aston martin...
Og vi siger velkommen til vores danske medlem af Top Gear :mrgreen:
:D

Tsunde
Nyt medlem
Indlæg: 116
Tilmeldt: 25. jun 2008, 21:57
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Tsunde » 13. okt 2008, 23:53

Rigtig fed bagende og fra siden. Men fronten er sgu ikke lige mig....

Dermed ikke sagt at jeg ikke lige ville trille en tur i den :)

azzkikr
Medlem
Indlæg: 640
Tilmeldt: 28. jun 2008, 16:34
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af azzkikr » 14. okt 2008, 07:16

Den er bare rigtig rigtig flot...

Hellere den end Maseratien og Aston da..

Brugeravatar
Costa
Helt nyt medlem
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Planet Earth
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Costa » 14. okt 2008, 07:39

Hold hæft hvor er den grim!!!! :lol: :roll: :!:
Girl asks man: "Do you have an speed boat?" | Man answers girl: "Yes of corse, just let me get it out of my yatch first!" | Some have more limited problems than others. :-)

"I wish God was alive to see this" - Homer J. Simpson, Episode: (307)

Pierre3400
Nyt medlem
Indlæg: 176
Tilmeldt: 14. jun 2008, 20:54
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Pierre3400 » 14. okt 2008, 11:03

Det er bare der hvor tyskerne ikke skle ahve taget Lambo hen af. 2 sæder er alt man skal bruge i en Lambo! Fejl fra tyskernes sude imo!

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Dennis J » 14. okt 2008, 11:25

hvad pokker har 4 døre og sæder med en lambo at gøre? fuldstændig misforstået koncept, hvis man ønsker en muskel bil med 4 sæder og 4 døre, så køber man Audi RS4 eller RS6, sgu da ikke en lambo....det er ligeså misforstået som porsche cayenne...ja ja den er fed og bla. bla., men hvad pokker skal man bruge en porsche firehjulstrækker til med racermotor? den kan jo ikke engang bruges til det den er bygget som, en 4x4...et mindre sidespring det ved jeg, men jeg forstår mig bare ikke på de misforstået koncepter, men der skal nok være nogen hellerup staruter som langt om længe kan købe en lambo de kan vise sig med i logen....simpelthen et fesent koncept, så har jeg vist sagt hvad jeg skulle sige :evil:

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af SteffenR » 14. okt 2008, 11:35

uha den er grim :o

Jeg kan kun give Dennis ret virker helt blæst at lave sådan en vogn, vil dog tilføje S8, 760 og S63 AMG til festen.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 2860 Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Big-_-D » 14. okt 2008, 11:42

Det bliver ikke en der sælger... jo måske lige de første år eller 2... men jeg tror bare at det bliver sådan nogle unge ejendomsmatadorer - eller nå nej de er jo gået konkurs så der er ikke nogen der har råd til lortet mere.

Ville helt ærligt også hellere have en Aston, Brabus, AMG eller noget i den størrelse... sq ikke en lambo. Skal man have sådan en bil så skal den have de rigtige døre og 2 sæder og være urimelig dyr at købe!!!

Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided

Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Dennis J » 14. okt 2008, 11:50

Det skal man ikke sige, jeg sagde det samme om porsche cayenne og tænkte man skal da være godt stupid for at købe sådan et lokum med et benzinforbrug på - ja 0 km på literen, og fræse rundt i lille DK uden bakker, og for den sags skyld også uden trækkrog, men nej det blev helt klart bevist at høj indkomst ikke nødvendigvis hang sammen med høj IQ....

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
chace
Nyt medlem
Indlæg: 305
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:43
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Charlottenlund
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af chace » 14. okt 2008, 11:51

Det er en OM'er ... :? :shock: Damn den er grim!!

Brugeravatar
Møbbe
Aktiv medlem
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 14. jun 2008, 07:38
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 11 times
Been thanked: 128 times

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Møbbe » 14. okt 2008, 13:24

Syntes den er direkte grim :? - Masserati derimod..jam jam
Mercedes EQC 400 4-matic
MiniCooper SE
BMW e30 Mtech 1 - eta 2,7 supercharged

Brugeravatar
Lars N
Medlem
Indlæg: 637
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Lars N » 14. okt 2008, 15:15

JA, jeg synes den er tæske fed :mrgreen:

Brugeravatar
Mortenr
Aktiv medlem
Indlæg: 1921
Tilmeldt: 13. jun 2008, 17:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Mortenr » 14. okt 2008, 17:45

Ikke lige mig, den ser lidt underlig lang ud, synes ikke sådan nogen super sportsvogne skal være 4 dørs... det passer bare ikke rigtig ind, lidt ligesom den model porsche hvis har lavet eller er ved at lave, den ser sgu også lidt forkert ud.
MVH. Morten R
Audi A3 Limousine 35TDI S-line S-tronic 2020
VW Golf 2 GTI 16V 1991

Brugeravatar
SK Cor
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:13
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af SK Cor » 14. okt 2008, 18:09

Jeg er totalt uening med jer!!!

Den er ganske enkelt MONSTER fed. Alene det ,at så mange finder den vulgær, beviser i mine øjne at bilen er et hit. Her bevises det at en limo ikke altid skal have vandkæmmet år og sideskilning. Lambo' design har altid haft tradiotion for at dele vandene - og denne gør det også.

Da rygterne svirede om en limo fra Lambo, var jeg meget kritisk og syntes direkte det var latterligt at blande et supersportsvogn mærke sammen med "limo begrebet", men efter at have set billedederne, har jeg totalt måtte æde mine ord ige.

INGEN andre fabrikanter har formået at krearere en limosine med så meget udstråling som denne, og samtidig bevarer de rå linier, som dikterer mærket taget direkte fra den aller mest rå topmodel som tilfædet her Muchelago Revention.

Jeg er selv en stor fan af Masaratien og AM Rapide, men at stille dem op ved siden af Lamboen, er som at se Bubber og Hans Pilgård poserer mod Arnold i hans prime dage. Den er bare for sej!!!

Eneste anke er måske at den for meget ligern en nyfortolkning af 80'ernes Aston Amrtin Lagonda.

azzkikr
Medlem
Indlæg: 640
Tilmeldt: 28. jun 2008, 16:34
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af azzkikr » 14. okt 2008, 18:15

SK Cor skrev:Jeg er totalt uening med jer!!!

Den er ganske enkelt MONSTER fed. Alene det ,at så mange finder den vulgær, beviser i mine øjne at bilen er et hit. Her bevises det at en limo ikke altid skal have vandkæmmet år og sideskilning. Lambo' design har altid haft tradiotion for at dele vandene - og denne gør det også.

Da rygterne svirede om en limo fra Lambo, var jeg meget kritisk og syntes direkte det var latterligt at blande et supersportsvogn mærke sammen med "limo begrebet", men efter at have set billedederne, har jeg totalt måtte æde mine ord ige.

INGEN andre fabrikanter har formået at krearere en limosine med så meget udstråling som denne, og samtidig bevarer de rå linier, som dikterer mærket taget direkte fra den aller mest rå topmodel som tilfædet her Muchelago Revention.

Jeg er selv en stor fan af Masaratien og AM Rapide, men at stille dem op ved siden af Lamboen, er som at se Bubber og Hans Pilgård poserer mod Arnold i hans prime dage. Den er bare for sej!!!

Eneste anke er måske at den for meget ligern en nyfortolkning af 80'ernes Aston Amrtin Lagonda.
Whatever he said, I agree...!!!

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Dennis J » 14. okt 2008, 19:05

undskyld mig, men det er pladder, en lambo skal have 2 døre - basta, det er ligeså kikset som da Audi lavede Gallardoen uden "lambo" døre, det dur bare ikke - VAG gruppen har audi til at lave deres store limo klasse, men at forpurre og ødelægge Lambo traditioner yderligere er simpelthen blasfemi....

Havde Maserati lanceret denne model havde jeg synes den var super flot og fedt stilikon, men det her er lamborghini - de skal ikke lave limo eller skide sedaner, hvor usportsligt kan det være - Lamborghini skal øverst på sportvognslisten og vælte Ferrari af pinden ikke begynde at køre limoservice...øv øv og øv...

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
granhof
Helt nyt medlem
Indlæg: 81
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:36
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Svendborg, Sydfyn
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af granhof » 14. okt 2008, 19:45

Den er da så modbydelig fed, gad sq godt trille rundt i det store uhyre.. Og tjae når man ligger nøglerne kigger folk en ekstra gang når der er en tyr på..

Vil skide på hvad andre folk syntes, det er da for fedt at have noget der forarger folk, og som ingen andre har..

Og Tjae lambo er måske en 2 dørs sportsvgn traditionelt, men jeg kunne nu godt leve med denne her med en v10`er i..
Cayenne S

alias100
Nyt medlem
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:38
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af alias100 » 14. okt 2008, 20:03

Så vidt jeg ved started Lamboghini med at lave traktore, så det er da gået frem af for dem :D

Ps. Jeg syntes den er super sej


Dennis J skrev:hvad pokker har 4 døre og sæder med en lambo at gøre? fuldstændig misforstået koncept, hvis man ønsker en muskel bil med 4 sæder og 4 døre, så køber man Audi RS4 eller RS6, sgu da ikke en lambo....det er ligeså misforstået som porsche cayenne...ja ja den er fed og bla. bla., men hvad pokker skal man bruge en porsche firehjulstrækker til med racermotor? den kan jo ikke engang bruges til det den er bygget som, en 4x4...et mindre sidespring det ved jeg, men jeg forstår mig bare ikke på de misforstået koncepter, men der skal nok være nogen hellerup staruter som langt om længe kan købe en lambo de kan vise sig med i logen....simpelthen et fesent koncept, så har jeg vist sagt hvad jeg skulle sige :evil:

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Supermule » 14. okt 2008, 20:11

Har den træk på alle 4????

For bremser und alles er hevet fra en R8

Brugeravatar
SK Cor
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:13
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af SK Cor » 14. okt 2008, 20:12

Dennis J skrev:undskyld mig, men det er pladder, en lambo skal have 2 døre - basta, det er ligeså kikset som da Audi lavede Gallardoen uden "lambo" døre, det dur bare ikke - VAG gruppen har audi til at lave deres store limo klasse, men at forpurre og ødelægge Lambo traditioner yderligere er simpelthen blasfemi....

Havde Maserati lanceret denne model havde jeg synes den var super flot og fedt stilikon, men det her er lamborghini - de skal ikke lave limo eller skide sedaner, hvor usportsligt kan det være - Lamborghini skal øverst på sportvognslisten og vælte Ferrari af pinden ikke begynde at køre limoservice...øv øv og øv...
Hmm - hvad er det lige, der gør dig til et så stort orakel på det området???

Det er jo snæver synethed af groveste skuffe. Hvis ikke bilmærkerne forstår at forny sig - opfinde nye nicher vil bilbranchen først og fremmest blive ekstrem kedelig og mange firmaer vil kunne se frem til at dreje nøgle.

Havde Porsche ikke haft succen med Cayennen eller Lambo med Gallardoen - biler som du stor kritikker af - havde ingen af disse firmaer opnået den kolosale succes og opnået den status, som de har idag. Du modsiger faktisk også dig selv. Hvorfor er det ikke blasfami at AM kommer med Rapiden. AM har heller ingen limo traditioner udover den fejlslagene Lagonda. Masarati er oprindeligt også et rigtigt sportsvognmærke, som dog har forsøgt sig med flere former (læs større som mindre) limosiner med succes af tvivlsom karakter. Til trods herfor har disse modeller alligevel været medvirkende til mærkets overlevelse.

Egentlig tror jeg du har misforstået hele koceptet bag Lambo' nyskabelse. Hovedformål; at opnå omtale samt at fornemme hvilken vej pilsen peger med et sådan koncept; er der mulighder og udvikling af mærket i nye nicher. Skulle det komme så vidt at bilen kom i produktion, tør jeg næsten med 112 % sikkerhed garanterer, at der ikke på nogen måde bliver tale om en limosine i gængs forstand til 4 døre i "blød hats stil" som S-klasser, A8'ere og 7 serier. Der vil blive tale om en hårdkogt rejsebil med fire døre, som trods sin størrelse på 5.15 m. kan kastes rundt på en bane som Muchelago Revention - altså et rigtigt ingeniør genistykke. Der eneste den bil vil have til fælles med en limosine er 4 døre og siddepladser.

Blasfami eller ej - at dømme udfra modtagelsen fra messen jvf. nærmest samtlige presseudtalelser lyder det til at man har ramt fuldstændig rigtigt!!!

Næh du - smag er subjektivt og andres snæversynethed, kan ikke stilles op som dommer overfor andres meninger ;)

Søholmen
Nyt medlem
Indlæg: 129
Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:03
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 4295 Stenlille
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Søholmen » 15. okt 2008, 16:43

Porsche laver firehjulstrækkere og Lamborghini laver 4-dørs luksussedaner... Hvad bliver det næste? At Ferrari laver pick-up trucks og Aston Martin laver autocampere? :lol:

Synes faktisk at konceptet er fedt, men resultatet ser forkert ud.

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Dennis J » 15. okt 2008, 16:55

Søholmen skrev:Porsche laver firehjulstrækkere og Lamborghini laver 4-dørs luksussedaner... Hvad bliver det næste? At Ferrari laver pick-up trucks og Aston Martin laver autocampere? :lol:

Synes faktisk at konceptet er fedt, men resultatet ser forkert ud.
Jeg har det helt modsat, synes resultatet er super flot, men konceptet er helt misforstået fordi limosine findes allerede i VAG klassen, det ville svare til at Mclaren under mercedes begyndte at bygge familie sedaner, det er jo det rene vanvid....for ja porsche selvom porsche lavede en firehjulstrækker, så juhu den kan kun bruges på landevejen og uduelig off-road, det er ren prestige øse, men hvorfor så ikke købe en rigtig porsche sportsvogn - ja fordi sådan en ikke kan købes på ikea plader....kunne brække mig over de koncepter, men smag er jo forskelligt og det er jeg helt enig, men hvis man ser ud fra en pratisk synsvinkel alene er der jo ikke grundalg for hverken cayenne eller denne lambo skulle laves, det er ren weekend prestige øser uden praktisk formål og jeg bliver garanteret haglet for det, men so be it..det er kikset koncept...

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
donfetaful
Aktiv medlem
Indlæg: 2054
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:58
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 483 times
Been thanked: 248 times

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af donfetaful » 15. okt 2008, 18:08

Hvorfor ikke bare lave nogen flere Reventon'er? Det er jo givetvis det design de har kigget lidt på.

Brugeravatar
DSO
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:01
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Dronninglund
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af DSO » 15. okt 2008, 18:53

Ikke en bil jeg ville eje hvis jeg havede den slags penge. Og hvad angår en Ferrari pickup så har de allerede gang i sådan en her:
Billede

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Dennis J » 15. okt 2008, 18:59

DSO skrev:Ikke en bil jeg ville eje hvis jeg havede den slags penge. Og hvad angår en Ferrari pickup så har de allerede gang i sådan en her:
Billede
føj, bvadr og jeg kan simpelthen ikke finde ord for den slags blasfemi - fy for den lede - hvorfor fanden starter ferrari ikke bare et ny systerselskab eller lignede med et nyt navn og logo, og så lancere det lokum, folk ved jo den er skabt af ferrari og den vil med garanti sælge næsten ligeså godt og samtidig vil der skabes en ny gren af ferrari til den slags øser, for den burde fandme ikke have lov at prydes med den hingst - enzo ville vende sig i graven 17 gange så han det monster....

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Draloch
Nyt medlem
Indlæg: 153
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:18
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times

Re: Lamborghini Estouqe

Indlæg af Draloch » 16. okt 2008, 09:08

Ja jeg synes nu den nye Lambo er fed , kun godt med lidt nytænkning , så det ikke bare er det "gode gamle".
Golf GTE 2018.
Skoda Octavia Elegance 1.4 TSI 140hk 2015.

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"