Passer en golf 5 kabine i en Golf 4?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Passer en golf 5 kabine i en Golf 4?

Indlæg af Dennis J » 15. okt 2008, 17:00

Jeg har længe gået og savlet over den GTI kabine der findes til en Golf 5, og jeg tænkte at der muligvis var en chance for at denne passer i en Golf 4? - fordi historisk så har man jo kunne drøne en G4 kabine i en G3, så måske var der allerede nogen der havde set det udfolde sig i en G4?

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
Mortenr
Aktiv medlem
Indlæg: 1921
Tilmeldt: 13. jun 2008, 17:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Passer en golf 5 kabine i en Golf 4?

Indlæg af Mortenr » 15. okt 2008, 18:46

Man kan som regel altid på en eller anden måde med lidt teknisk snilde smide sæder fra en model over i en anden, det er "bare" at bygge understel over, men dørsider passer jo ikke, og ved ikke hvor godt bagsædet kommer til at passe, det er ikke altid det kommer til at se rigtig godt ud hvis det er bredere eller smallere.
MVH. Morten R
Audi A3 Limousine 35TDI S-line S-tronic 2020
VW Golf 2 GTI 16V 1991

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Passer en golf 5 kabine i en Golf 4?

Indlæg af Dennis J » 15. okt 2008, 18:56

Mortenr skrev:Man kan som regel altid på en eller anden måde med lidt teknisk snilde smide sæder fra en model over i en anden, det er "bare" at bygge understel over, men dørsider passer jo ikke, og ved ikke hvor godt bagsædet kommer til at passe, det er ikke altid det kommer til at se rigtig godt ud hvis det er bredere eller smallere.
nej og det var lige nøjagtig bagsæderne jeg er nysgerrig efter at vide om passer, hvis man sådan glor lidt på billeder osv. så ser det umiddelbart ud til at passe fint, men det kan man jo ikke bruge til noget som helst og dørsiderne kan man altid få fixet hos en saddelmager eller lignende, ikke dem jeg interessere mest for - mest at forstolene som jeg er enig kan fixes med et beslag, det burde de ihvertfald - men dernæst kommer bagsæderne som den store joker :?:

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"