Input til 3.2 FSI motor/model
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 88
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 21:22
- Geografisk region: Tyskland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Input til 3.2 FSI motor/model
Hej
Huset er ved at være solgt og turen går atter syd for grænsen, er derfor på udkig efter ny bil blandt Audi og Vw. Er flere gange faldt over denne 3.2 fsi motor, blandt andet til en Audi a5 cab. Noget specielt man skal være opmærksom på ved denne, umiddelbart yder den ikke meget men "kun" 265 hk hvilket jeg ikke synes er meget i forhold til hvad de ellers får ud af de andre modeller. Har sammenlignet den med Golf 6R, Audi TT S / RS.
Huset er ved at være solgt og turen går atter syd for grænsen, er derfor på udkig efter ny bil blandt Audi og Vw. Er flere gange faldt over denne 3.2 fsi motor, blandt andet til en Audi a5 cab. Noget specielt man skal være opmærksom på ved denne, umiddelbart yder den ikke meget men "kun" 265 hk hvilket jeg ikke synes er meget i forhold til hvad de ellers får ud af de andre modeller. Har sammenlignet den med Golf 6R, Audi TT S / RS.
- Dakota
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2770
- Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Has thanked: 200 times
- Been thanked: 399 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
?? 3,2'eren giver normalt kun 250 hk i VW Golf V R32, VW Passat 3,2 og Audi A3 3,2. Tror du tænker på nyere modeller?
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 496
- Tilmeldt: 24. maj 2009, 12:01
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Århus C
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Læs lige en gang til. Han skriver i en A5, der yder den 265hkDakota skrev:?? 3,2'eren giver normalt kun 250 hk i VW Golf V R32, VW Passat 3,2 og Audi A3 3,2. Tror du tænker på nyere modeller?
- Gumball
- Nyt medlem
- Indlæg: 177
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 23:41
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Misser, jeg tror Dakota pointerer hvad 3,2l motoren yder i andre modeller, da BassoDK mener den er "svag" i A5'erenMisser skrev:Læs lige en gang til. Han skriver i en A5, der yder den 265hkDakota skrev:?? 3,2'eren giver normalt kun 250 hk i VW Golf V R32, VW Passat 3,2 og Audi A3 3,2. Tror du tænker på nyere modeller?
Motoren i den A5 er uden tryk, hvilket vel er hele forklaringen på den manglende ydelse. Du sammenligner en standard A5 med trykladede biler fra VW eller Audis sportssegment, som slet ikke har samme motorer som A5'eren.bassoDK skrev:Hej
Huset er ved at være solgt og turen går atter syd for grænsen, er derfor på udkig efter ny bil blandt Audi og Vw. Er flere gange faldt over denne 3.2 fsi motor, blandt andet til en Audi a5 cab. Noget specielt man skal være opmærksom på ved denne, umiddelbart yder den ikke meget men "kun" 265 hk hvilket jeg ikke synes er meget i forhold til hvad de ellers får ud af de andre modeller. Har sammenlignet den med Golf 6R, Audi TT S / RS.
- Dakota
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2770
- Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Has thanked: 200 times
- Been thanked: 399 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Bingo :) Måske lidt kluntet formuleret af mig... men som tidligere ejer af en bil med netop sådan en motor, må jeg sige den er skøn. God lineær trækkraft og en fabelagtig lyd.Gumball skrev:Misser, jeg tror Dakota pointerer hvad 3,2l motoren yder i andre modeller, da BassoDK mener den er "svag" i A5'erenMisser skrev:Læs lige en gang til. Han skriver i en A5, der yder den 265hkDakota skrev:?? 3,2'eren giver normalt kun 250 hk i VW Golf V R32, VW Passat 3,2 og Audi A3 3,2. Tror du tænker på nyere modeller?
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 88
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 21:22
- Geografisk region: Tyskland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Ja beklager hvis jeg ikke selv udtrykte mig klart, men det er nok bare pga min mangel af viden på lige netop det område. Ville bare høre lidt for og imod på denne model. Var ikke klar over den fandtes i flere udgaver.
- Dakota
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2770
- Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Has thanked: 200 times
- Been thanked: 399 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Den har vist noget med kæderne, som koster en mindre formue at få fixet, hvis det er behov for det. Og den er ikke ret økonomisk, jeg kørte 8 km/l i snit i min Passat. Men den lyder godt - og trækker fint og jævnt.bassoDK skrev:Ja beklager hvis jeg ikke selv udtrykte mig klart, men det er nok bare pga min mangel af viden på lige netop det område. Ville bare høre lidt for og imod på denne model. Var ikke klar over den fandtes i flere udgaver.
- Don Karnage
- Medlem
- Indlæg: 1319
- Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tune (Greve)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Er en tunet TFSI ikke et langt bedre valg? Flere hk, mere moment, lettere og mere økonomisk.
Audi RS3 8V 2018 Stage 3
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
- Torini
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 62
- Tilmeldt: 13. sep 2012, 19:22
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Jeg ville holde mig langt væk fra 3,2'eren - firmaet der laver vores firmabiler skal skifte kæde på en i næste uge, VW skriver 24 timer, motor ud osv - det kommer til at koste 35,000, og den har endnu ikke rundet 150,000 endnu - ta hellere en 2,0 TFSI og få den mappet om.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 88
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 21:22
- Geografisk region: Tyskland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Tak for alle input, jeg har fravalgt den da jeg alligevel nok ender med TT af en eller anden slags.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 17. feb 2013, 17:48
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Sv: Input til 3.2 FSI motor/model
Det er da trist læsning når man næsten lige har købt med lige denne motor... Er den virkelig så slem den motor.? Og er det sandt at de har det med at ha problemer med olietryk og kæder.?
- Anders S
- Nyt medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 01:01
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hvidovre
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Øv.
Har 3.6eren samme problemer som 3.2eren?
Har 3.6eren samme problemer som 3.2eren?
- Alt sagt før et "men", mister sin betydning.
( Tidligere kendt som mailx )
( Tidligere kendt som mailx )
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1848
- Tilmeldt: 7. okt 2008, 21:31
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 20 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
R32 motoren er den fedeste motor nogensinde, og ville aldrig vælge en 4cyl turbo motor frem for den. det er 2 helt forskellige motorer med forskellige potentialer. Jeg syntes det er overvurderet med kædeproblemerne, men selvfølgelig eksisterer problemet med kæderne, Det er nemt og køre hvis kæderne rasler og det er en operation til små 20.000kr i tyskland. de første 3,6 motorer har problem med en bolt til tandhjulet der driver oliepumpen, bolten løsner sig og pludeselig kører tandhjulet ikke længere med rundt. Det afhjælpes med en anden type bolt
- CULT
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1889
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 14:11
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 6000 Kolding
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 117 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
I blander det sammen.
En 3.2 fsi som ligger på langs i audiérne A4-A5-A6 osv er en V6 i 90 Grader med 2 topstykker
En 3.2 som ligger på tværs i en R32 og a3 3,2 er en VR6, altså den kompakte med kun 1 topstykke
De har ikke noget til fældes de 2 typer overhovdet andet end at det er vag der laver dem
Men de har begge problemer med kæderne
En 3.2 fsi som ligger på langs i audiérne A4-A5-A6 osv er en V6 i 90 Grader med 2 topstykker
En 3.2 som ligger på tværs i en R32 og a3 3,2 er en VR6, altså den kompakte med kun 1 topstykke
De har ikke noget til fældes de 2 typer overhovdet andet end at det er vag der laver dem
Men de har begge problemer med kæderne
BLANZ SOCIETY
Wörthersee Tour 2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
Schafflund 2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
2017 Skoda Superb 2.0 tsi 280hk 4X4
2000 AUDI S3
2002 LUPO 3L med servo
1983 GOLF GTI PIRELLI
1976 PUCH MAXI K
Wörthersee Tour 2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
Schafflund 2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
2017 Skoda Superb 2.0 tsi 280hk 4X4
2000 AUDI S3
2002 LUPO 3L med servo
1983 GOLF GTI PIRELLI
1976 PUCH MAXI K
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1848
- Tilmeldt: 7. okt 2008, 21:31
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 20 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
CULT skrev:I blander det sammen.
En 3.2 fsi som ligger på langs i audiérne A4-A5-A6 osv er en V6 i 90 Grader med 2 topstykker
En 3.2 som ligger på tværs i en R32 og a3 3,2 er en VR6, altså den kompakte med kun 1 topstykke
De har ikke noget til fældes de 2 typer overhovdet andet end at det er vag der laver dem
Men de har begge problemer med kæderne
Havde ikke engang set det var den motor han spurgte til Men er det ikke noget med at den i audierne ikke er lige så ramt som R32 motoren eller er det gas jeg har hørt ?!?!
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 18. nov 2013, 20:35
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Det er ren øv, har en med kun 145.500 kørte km. Har lige fået tilbud på skift af kæder (4 stk.) motor ud da de sider mod gearkasse, 45.000-50.000 kr ren udtur.
Det skal lige nævnes at den er passet og plejet og med hyppige olieskift.
Det skal lige nævnes at den er passet og plejet og med hyppige olieskift.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 18. nov 2013, 20:35
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Glemte at nævne at min er en A4 fra 2008.
Det er vist et generelt problem med kæderne i denne motor.
Det er vist et generelt problem med kæderne i denne motor.
- bretti
- Medlem
- Indlæg: 882
- Tilmeldt: 25. jul 2013, 21:21
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Autoscout har i sin tid lavet en oversigt over alle motorer man på daværende tidspunkt kunne få til VW (Passat) og 3,2 får ikke ligefrem ros:
Fazit: Der 3,2-V6-FSI ist ein Überflussmotor, der nicht einmal durch besondere Laufruhe glänzt. Er ist gemacht für alle, die Prestige suchen und auf die Kombination aus DSG und Allradantrieb setzen.
http://ww2.autoscout24.de/info/mz_home/ ... icle=83889
Så heller vælge 3,6 eren
Fazit: Der 3,2-V6-FSI ist ein Überflussmotor, der nicht einmal durch besondere Laufruhe glänzt. Er ist gemacht für alle, die Prestige suchen und auf die Kombination aus DSG und Allradantrieb setzen.
http://ww2.autoscout24.de/info/mz_home/ ... icle=83889
Så heller vælge 3,6 eren
R36 fra 06/2010 -> byttet til 911 Targa fra 1979
Cayenne S (958)
Cayenne S (958)
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7492
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Er der så ingen form for kulance ?B9nissen skrev:Glemte at nævne at min er en A4 fra 2008.
Det er vist et generelt problem med kæderne i denne motor.
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- Martin1986
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2361
- Tilmeldt: 4. feb 2011, 16:01
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Herning
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 105 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Så er det vel billigere at smide en ny brugt motor iB9nissen skrev:Det er ren øv, har en med kun 145.500 kørte km. Har lige fået tilbud på skift af kæder (4 stk.) motor ud da de sider mod gearkasse, 45.000-50.000 kr ren udtur.
Det skal lige nævnes at den er passet og plejet og med hyppige olieskift.
Nuværende bil: BMW F11 530D
- Don Karnage
- Medlem
- Indlæg: 1319
- Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tune (Greve)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Jeg ser ikke rigtig nogen fordel i en 3.2 kontra en 2.0 TFSI, selvom den er 4 cyl.
- Med en ny MS laver den langt mere effekt med langt mere bundtræk
- Den er lettere
- Den er mere økonomisk
- Tuningspotentialet er nemt og billig
Og så er der bare ikke noget mere fesent end en sløv N/A uden wow effekt.
- Med en ny MS laver den langt mere effekt med langt mere bundtræk
- Den er lettere
- Den er mere økonomisk
- Tuningspotentialet er nemt og billig
Og så er der bare ikke noget mere fesent end en sløv N/A uden wow effekt.
Audi RS3 8V 2018 Stage 3
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7492
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Det kan godt være sådan en 3.2 ikke er den hurtigste vogn Lasse, men den har stadig en lyd som opvejer megetLasse O skrev:Jeg ser ikke rigtig nogen fordel i en 3.2 kontra en 2.0 TFSI, selvom den er 4 cyl.
- Med en ny MS laver den langt mere effekt med langt mere bundtræk
- Den er lettere
- Den er mere økonomisk
- Tuningspotentialet er nemt og billig
Og så er der bare ikke noget mere fesent end en sløv N/A uden wow effekt.
https://www.facebook.com/photo.php?v=54 ... =2&theater
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- Don Karnage
- Medlem
- Indlæg: 1319
- Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tune (Greve)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Helt sikkert! men en hurtig bil bliver den aldrig, med mindre der kommer tryk på, naturligtvis.
Audi RS3 8V 2018 Stage 3
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2667
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Faxe (ligesom øllen)
- Has thanked: 0
- Been thanked: 35 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
du risikerer at stå med samme problem med en brugt, så vidt jeg kan læse mig frem til, opstår kædeproblematikken grundet dårlige oliepumper, altså, som det er typisk vw, at reguleringsstemplet i oliepumpen sætter sig, derved laver den for meget tryk på kæderne ved kold motor, og kæderne strækkes langsomt for til sidst at briste, det må være et spørgsmål om at checke sit olietryk når man skifter olie for at komme det i forkøbet, og så skifte pumpen når den begynder at lave numre, begynder de at skramle ville jeg nok få en pris på udskiftning andet steds end hos vw, eks. ovre hos søren fredslund, jeg har ikke indtryk af at han flår folk, men ved til gengæld hvorfor det skal laves og hvorfor problemet opstår, der er hørt eksempler på autoriserede som skifter kæder og strammere men ikke pumpe, derved holder de nye kæder 20-25.000 km og så skal man på den igen.Martin1986 skrev:Så er det vel billigere at smide en ny brugt motor iB9nissen skrev:Det er ren øv, har en med kun 145.500 kørte km. Har lige fået tilbud på skift af kæder (4 stk.) motor ud da de sider mod gearkasse, 45.000-50.000 kr ren udtur.
Det skal lige nævnes at den er passet og plejet og med hyppige olieskift.
svan
- bretti
- Medlem
- Indlæg: 882
- Tilmeldt: 25. jul 2013, 21:21
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Det er da ikke den originale lyd fra sådan en, der er der blevet pillet ved, ikke?Det kan godt være sådan en 3.2 ikke er den hurtigste vogn Lasse, men den har stadig en lyd som opvejer meget
https://www.facebook.com/photo.php?v=54 ... =2&theater
R36 fra 06/2010 -> byttet til 911 Targa fra 1979
Cayenne S (958)
Cayenne S (958)
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7492
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Jo der er pillet lidt her... custom 3" forrør og mellemrør og APR catback og så et HGP kit på motorenbretti skrev:Det er da ikke den originale lyd fra sådan en, der er der blevet pillet ved, ikke?Det kan godt være sådan en 3.2 ikke er den hurtigste vogn Lasse, men den har stadig en lyd som opvejer meget
https://www.facebook.com/photo.php?v=54 ... =2&theater
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- bretti
- Medlem
- Indlæg: 882
- Tilmeldt: 25. jul 2013, 21:21
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Hi hi, tænkte jeg nok. Var du med til det? Søger efter dejlig lyd til min 3,6.
R36 fra 06/2010 -> byttet til 911 Targa fra 1979
Cayenne S (958)
Cayenne S (958)
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7492
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
Ja har leveret en del til den Golf og min makker har monteret og lavet lidt specialløsningerbretti skrev:Hi hi, tænkte jeg nok. Var du med til det? Søger efter dejlig lyd til min 3,6.
Skal se om ikke jeg kan finde en video hvor den havde APR catback på og ingen turbokit. Lød stadig helt fantastisk
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7492
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Input til 3.2 FSI motor/model
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook