WashWorld - erfaringer ?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
qasq
Aktiv medlem
Indlæg: 1516
Tilmeldt: 18. mar 2011, 22:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 39 times
Been thanked: 10 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af qasq » 9. feb 2014, 15:01

Jeg må op og prøve det når de åbner deres vaskehal i Herlev.

Nuværende: 2017 Touran
Tidligere: 2015 Golf GTE, 2015 VW UP!, 2005 VW Golf V GTI

EsbenJ
Medlem
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. mar 2010, 17:15
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Varde
Has thanked: 147 times
Been thanked: 147 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af EsbenJ » 29. apr 2018, 18:35

Efter anbefaling fra en kollega som benytter den i Svendborg har jeg nu oprettet mig som bruger til 170kr månedligt. Jeg afprøvede den i Sønderborg i dag, og er meget tilfreds med konceptet og prisen indtil videre. Jeg kommer til primært at bruge den i Middelfart, og i ny og næ Sønderborg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2018 Volvo V90 D4 Inscription
2022 Polestar 2 Long Range Single Engine

Brugeravatar
Ice Fox
Aktiv medlem
Indlæg: 3454
Tilmeldt: 21. mar 2011, 12:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vejle Amt..
Has thanked: 1 time
Been thanked: 32 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Ice Fox » 29. apr 2018, 19:15

Ender nok med at jeg tegner et abbonnement når de åbner en her i byen.. Gider ikke give 49kr om ugen for en vask, når jeg kan få et abbonnement til samme vask for en 100 mand..
Den eneste nitte er, at de ligger ude i den anden ende af byen, i forhold til den jeg bruger nu.. Men så må man jo bare køre en lille omvej fra arbejde.. :D

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Charlimike » 29. apr 2018, 20:08

Jeg har brugt dem siden de åbnede en afd i Næstved sidste år. Virker perfekt. Nye moderne maskiner. Alm tankstationer kan ikke nå dem til sokkeholder. Jeg har premium abonement.
Næstved har 2 wash world afd, en med 2 maskiner, og den jeg bruger med 4.
03E56791-7EF3-47C4-BAD9-4085C7F5114F.jpeg
03E56791-7EF3-47C4-BAD9-4085C7F5114F.jpeg (243.63 KiB) Vist 1947 gange
ED8859F1-85EC-43CB-9F16-FB8A0FAB3E1C.jpeg
ED8859F1-85EC-43CB-9F16-FB8A0FAB3E1C.jpeg (127.87 KiB) Vist 1947 gange
Ps. Der er gratis “blødt” vand m. Sæbe til forvask, og en forvaskeplads. Når man køre ud er der pudsleplads til aftørring osv.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

QT1410
Medlem
Indlæg: 750
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af QT1410 » 29. apr 2018, 20:15

Hvorfor er det lige at langt de fleste vaskehaller, også dem der ikke ligger i nærheden af beboelse, lukker kl. 22?

Det er bl.a. det der afholder mig fra en abonnementsordning, for jeg kører videre, hvis der holder mere end to biler udenfor vaskehallen, og det gør der for det meste.

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Charlimike » 29. apr 2018, 20:19

QT1410 skrev:
29. apr 2018, 20:15
Hvorfor er det lige at langt de fleste vaskehaller, også dem der ikke ligger i nærheden af beboelse, lukker kl. 22?

Det er bl.a. det der afholder mig fra en abonnementsordning, for jeg kører videre, hvis der holder mere end to biler udenfor vaskehallen, og det gør der for det meste.

Du er velkommen til at bruge vaske hal 1, det er “fast lane” og der er aldrig kø.. koster 20 kr og er et total selvmål for dem. Der er ikke store trængselsproblemer på trods af mange kunder.

Jeg er godt nok ikke jyde, men at lave en maskine til folk som vil springe
Evt kø over er dælme duMt. Ud af 4 maskiner bliver fast lane nærmest ikke brugt. For en produktionsmand som mig er det spild.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Brugeravatar
Shiva-urup
Nyt medlem
Indlæg: 311
Tilmeldt: 18. dec 2012, 11:55
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Bredballe
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Shiva-urup » 30. apr 2018, 10:15

Der er også lige åbnet en i Kolding, den har to parallelle vaskehaller, og der kan virkelig komme nogle biler igennem.
Det negative ved den i Kolding er at indkørselpladsen er lidt lille, forvaskepladsen kunne også godt være lidt større, men det går. Det kræver bare at folk har den tålmodighed der skal til, når de kører rundt på pladsen.
Og så er deres sæbevand til forvask meget svingende i outputtet, det kan tage lige fra 1 min og helt op til 8 min at fylde en spand med sæbevand.

Jeg har, i mangel på bedre muligheder for selvvask, valgt at købe et premium plus abonnement hos dem, efter at have prøvet deres vask et par gange. Jeg må sige at jeg faktisk er godt tilfreds, resultatet er fint. Og det er altså lækkert, at man ikke skal blive sur over at det giver sig til at regne dagen efter man har vasket sin bil, for man kører bare ned og snupper en hurtig vask igen.

Det jeg er mest utilfreds med ved Washworld er, at man ikke kan fravælge hjulvask!
Jeg foretrækker at vaske mine fælge selv, det gør jeg altid i forvasken. Jeg gider ikke have skidt og møg fra andres fælge smurt ud på mine fælge. Kald mig bare pernitten, men jeg har altså også min egen spand, børste og fælgbørste med ned når jeg vasker bil. Min egen spand og børste bruges på bilen, og så bruger jeg vaskehallens spande og min fælgbørste til mine fælge. ;)
Skoda Enyaq iV 80 Sportline 2022
Skoda Octavia Combi 2.0 TSI vRS DSG - 2014
VW Polo GTI DSG - 2020
VW Polo 1.0 TSI 115 HK DSG Highline - 2018
VW Polo 1.2 TSI 105 HK Highline - 2010
VW Golf VII GTI Performance Pack DSG - 2014
VW Golf VI 2.0 TDI 140HK Highline - 2009
VW Polo 1.9 TDI 130 HK - 2005

Voigt1
Nyt medlem
Indlæg: 169
Tilmeldt: 22. nov 2017, 12:49
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 26 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Voigt1 » 30. apr 2018, 10:47

Møbbe skrev:
19. apr 2013, 18:20
Fik set en annonce i lokal avisen - washworld. Det er en vaskehal, med mdr abb - fra 59kr - vask bilen alt det du vil.

- Det lyder satme billigt - nogle der har erfaringer !?
Jeg vasker bilen ret tit - så for mig vil det være en super deal, men kunne måske være at det var for godt til at være sandt ?

http://www.washworld.dk/
Har købt abb. for et par måneder siden og har brugt det rigtig meget. Bruger den nye i Bolbro-Odense. Det fungerer rigtig hurtigt da man bliver i bilen og efter vask kører frem til tørring. Defor går det superhurtigt. Foreløbig godt tilfreds. Det er dog ikke alle haller, der har vask og tørring delt op. Den i Bolbro har 2 haller ved siden af hinanden, så køen er hurtigt afviklet,
Nuværende bilpark: TESLA MODEL 3 Performance 2020, Toyota Yaris 2012 , Mercedes SLK 230 1997

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af RIX » 30. apr 2018, 10:52

Randers har en har jeg set, men smilets by århus har 0, det er sku lidt dårligt

Vh.

Primula
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2013, 16:44
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Primula » 30. apr 2018, 11:08

Er vild med konceptet. Vi havde bare en dårlig oplevelse i Kolding fordi den rev bagrudviskeren ret voldsomt af. Firmaet der laver vaskrhallerne kiggede overvågningen og sagde vi havde gjort alt efter foreskrifterne. Det nytter bare ikke noget når de skriver fint på skiltet ved siden af at de ikke dækker blandt andet viskere.

Brugeravatar
kws
Aktiv medlem
Indlæg: 2880
Tilmeldt: 15. jun 2008, 23:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Randers
Has thanked: 132 times
Been thanked: 69 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af kws » 30. apr 2018, 11:33

Hvordan er det med vaske ridser fx? Jeg har indtil nu vasket vores nye hvide bil i hånden pga. Jeg nok er lidt sippet. Men til de priser og hvid bil giver det mening med et abb.
- Skoda Karoq Style 1,5 TSI DSG 2018 - Billede
- VW Bobbel 1200 1973
- Tesla Model Y 2023
Diagnose/Kodnings udstyr: VCDS HEX-V2, VCP, VAS6154(altid nyeste version af ODIS-S/E)

Brugeravatar
qasq
Aktiv medlem
Indlæg: 1516
Tilmeldt: 18. mar 2011, 22:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 39 times
Been thanked: 10 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af qasq » 30. apr 2018, 11:50

Det er et super koncept der indbyder til man bare lige kan smutte ned og få vasket bilen. Jeg havde abonnement tilbage lige efter åbningen i Herlev, men droppede det hurtigt da man nemt kunne vente 30 min for at komme til.
Har siden været retur til nogle enkelte vaske, og de har da siden åbnet en nummer to hal ved siden af, men der er stadig for meget kø til jeg gider køre en omvej.
Havde de større kapacitet, enten på den, eller andre lokationer ville jeg overveje det igen.
These users thanked the author qasq for the post:
Stefan

Nuværende: 2017 Touran
Tidligere: 2015 Golf GTE, 2015 VW UP!, 2005 VW Golf V GTI

FrederikHansen
Nyt medlem
Indlæg: 291
Tilmeldt: 25. jul 2014, 10:50
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af FrederikHansen » 30. apr 2018, 11:52

Jeg bruger deres i Farum, og de er rigtigt fint til prisen, og minimalt med vaske ridser på min hvide polo.
Dog er deres i Herlev vildt elendig da den stortset ikke tørre bilen.

thg
Medlem
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 26. aug 2008, 07:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 41 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af thg » 30. apr 2018, 12:10

Er jeg den eneste der syntes der prisstigninger har været alt for voldsomme?

Har været medlem siden foråret 2014 til 99 kr. for Premium (den gang fantes Premium Plus ikke, dog indeholdte Premium dengang det som Premium Plus idag indeholder, med undtagelse af at Premium Plus nu har 2x undervognsskyl, istedet for 1x).

Nå men efter kort tid satte de prisen op til 129 kr. om mdr. hvilket blev varslet på mail. Jeg overvejede mit medlemsskab, men valgte at blive, tiltrods for en stigning på ca. 30% som jeg syntes er voldsom fra den ene dag til den anden!

Pludselig i foråret 2017 valgte så at lave en Premium Plus til 159,- pr. mdr. (dvs. ca. 60% stigning i forhold til da jeg startede som kunde 3 år tidligere) og som nævnt herover er helt identisk med den tidligere Premium med undtagelse af at Premium Plus nu har 2x undervognsskyl, istedet for 1x), dvs. jeg som havde Premium fortsatte med Premium til 129,- men den indeholdte bare væsentlig mindre end tidligere. Hertil skal siges at de IKKE informerede om dette, dvs. jeg skulle som kunde selv opdage at mit indhold i Premium vasken nu ikke indeholdte det aftalte!

Jeg er ikke kunde mere hos WashWorld, også fordi jeg er træt af typisk 3-5 biler i køen foran mig hver gang! Fra start af i 2014 forslog WashWorld at lave noget på deres website hvor man kunne se den aktuelle kø (evt. webcam) så man ikke kørte forgæves (kører hjem igen hvis der er mere end 3-4 biler i køen) og deres svar var at de arbejdede på noget, men ja det har så her 4 år efter stadig ikke resulteret i noget!
Golf 7 2.0 TDI 150 hk. Highline DSG (årg. 4/2013)

DK-pakke, Vienna læderkabine, xenonforlygter m. LED kørelys og kurvelys, LED-baglygter, Discover Pro, DAB+ modtager, panorama soltag, adaptiv fartpilot, bakkamera, Park assist, Lane assist, Road Sign assist, Dynamic Light assist, køreprofil indstilling, tyverialarm, sportsundervogn, tonede ruder bag, 18" VW Marseille alufælge, Golf R multifunktionsrat med shift paddles, Helix Soundsystem.

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Senz » 30. apr 2018, 12:49

Er jeg den eneste der syntes der prisstigninger har været alt for voldsomme?
Hvad koster en vask normalt på en tankstation.? ca 100kr for en lidt bedre en basis. Også brokker du dig over at skal betale 159kr for den største hvor du kan vaske lige så mange gange som du vil :lol:

Beklager jeg ler. Men jeg ville med GLÆDE give det for at kunne få lov til at vaske alt det jeg vil. Desværre er der bare ingen ved århus.!

Men du kan jo bare tag ned til cirkel k eller andet og komme meget hurtig over det mdr beløb som man betaler ved washworld.

At tro at en pris bliver på det samme siden 2014 er naivt! det koster dem penge at holde sådan en maskine i gang, samt at der bliver brugt dvs vand og sæbe. der er kun 1 til at betale. og det er kunden. Samt hvis man ikke tjener penge på det så er der ingen grund til at beholde det

thg
Medlem
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 26. aug 2008, 07:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 41 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af thg » 30. apr 2018, 13:00

Hvor skriver jeg henne at jeg forventer at de holder prisen fra 2014??? At opsætte prisen med 60% er helt uhørt og ikke at informere kunderne er lige så uhørt! Fair nok at sætte prisen op, men med måde og men varsling til kunderne!

Jeg vaskede mange mdr. kun 1 gang om mdr. og max. 2 gange om mdr. så det er begrænset hvad jeg fik ud af det!

Førhen købte jeg 3 Guldvask på Statoil til 199,- men det fås desværre ikke, så vasker videre hos WashWorld med enkelt vask med langt tid imellem!
Golf 7 2.0 TDI 150 hk. Highline DSG (årg. 4/2013)

DK-pakke, Vienna læderkabine, xenonforlygter m. LED kørelys og kurvelys, LED-baglygter, Discover Pro, DAB+ modtager, panorama soltag, adaptiv fartpilot, bakkamera, Park assist, Lane assist, Road Sign assist, Dynamic Light assist, køreprofil indstilling, tyverialarm, sportsundervogn, tonede ruder bag, 18" VW Marseille alufælge, Golf R multifunktionsrat med shift paddles, Helix Soundsystem.

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6252
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2071 times
Been thanked: 673 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af jansom » 30. apr 2018, 13:52

Det giver da ingen mening at betale til sådan en ordning hvis man vasker bil 1-2 gange om måneden
-No one is more hated than he who speaks the truth-

thg
Medlem
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 26. aug 2008, 07:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 41 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af thg » 30. apr 2018, 13:55

Jo hvis alternativet er en vask til 80-100 kr. pr. vask og så vil jeg da nok sige at jeg fik det brugt meget mindre end planlagt og flere gange hvor jeg kørte hjem igen pga. lang kø...
Golf 7 2.0 TDI 150 hk. Highline DSG (årg. 4/2013)

DK-pakke, Vienna læderkabine, xenonforlygter m. LED kørelys og kurvelys, LED-baglygter, Discover Pro, DAB+ modtager, panorama soltag, adaptiv fartpilot, bakkamera, Park assist, Lane assist, Road Sign assist, Dynamic Light assist, køreprofil indstilling, tyverialarm, sportsundervogn, tonede ruder bag, 18" VW Marseille alufælge, Golf R multifunktionsrat med shift paddles, Helix Soundsystem.

Brugeravatar
Tonny
Admin
Indlæg: 9368
Tilmeldt: 8. jun 2008, 13:52
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
Has thanked: 264 times
Been thanked: 666 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Tonny » 30. apr 2018, 14:00

jansom skrev:
30. apr 2018, 13:52
Det giver da ingen mening at betale til sådan en ordning hvis man vasker bil 1-2 gange om måneden
Og for dig som kun vasker 1-2 gange årligt så vil det slet ikke fungere :)
These users thanked the author Tonny for the post:
kws

Oliefyret
Nyt medlem
Indlæg: 175
Tilmeldt: 29. mar 2014, 00:24
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 26 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Oliefyret » 30. apr 2018, 14:23

ABT skrev:
19. apr 2013, 19:45
Fed ide og røvbilligt! :shock:

Det skal nok blive et hit, især, hvis det kommer til det nærige Jydeland.. :lol:

Det har da ikke noget med at vi som jyder er nærige.
Vi er bare ikke dumme som Københavnerne som giver overpris for stort set alt 😆

Oliefyret
Nyt medlem
Indlæg: 175
Tilmeldt: 29. mar 2014, 00:24
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 26 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Oliefyret » 30. apr 2018, 14:37

jansom skrev:
30. apr 2018, 13:52
Det giver da ingen mening at betale til sådan en ordning hvis man vasker bil 1-2 gange om måneden

Lige præcis 😂
Men så kan de til gengæld tegne et lak abonnement får de brug for 😂

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6252
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2071 times
Been thanked: 673 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af jansom » 30. apr 2018, 14:46

Tonny skrev:
jansom skrev:
30. apr 2018, 13:52
Det giver da ingen mening at betale til sådan en ordning hvis man vasker bil 1-2 gange om måneden
Og for dig som kun vasker 1-2 gange årligt så vil det slet ikke fungere :)
To er frås
-No one is more hated than he who speaks the truth-

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4949
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4439 times
Been thanked: 1957 times
Kontakt:

WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af DanielB12 » 30. apr 2018, 15:13

thg skrev:Hvor skriver jeg henne at jeg forventer at de holder prisen fra 2014??? At opsætte prisen med 60% er helt uhørt og ikke at informere kunderne er lige så uhørt! Fair nok at sætte prisen op, men med måde og men varsling til kunderne!

Jeg vaskede mange mdr. kun 1 gang om mdr. og max. 2 gange om mdr. så det er begrænset hvad jeg fik ud af det!

Førhen købte jeg 3 Guldvask på Statoil til 199,- men det fås desværre ikke, så vasker videre hos WashWorld med enkelt vask med langt tid imellem!
Hvis det er rigtigt at de har gjort det produkt du har købt væsentligt ringere uden du er blevet gjort opmærksom på det, så skulle du jo have klager til Forbrugerombudsmanden eller en anden instans.

BtT så ville jeg ønske de åbnede her i Køge. De lovede der for noget tid siden, men der er ikke sket det store. Jeg havde et Ok abonnement sidste år, men det er for dyrt når man kun kan bruge det i aften-timerne, hvor alle andre med det abonnement også vil bruge det..
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Senz » 30. apr 2018, 16:11

Hvor skriver jeg henne at jeg forventer at de holder prisen fra 2014??? At opsætte prisen med 60% er helt uhørt og ikke at informere kunderne er lige så uhørt! Fair nok at sætte prisen op, men med måde og men varsling til kunderne!

Jeg vaskede mange mdr. kun 1 gang om mdr. og max. 2 gange om mdr. så det er begrænset hvad jeg fik ud af det!

Førhen købte jeg 3 Guldvask på Statoil til 199,- men det fås desværre ikke, så vasker videre hos WashWorld med enkelt vask med langt tid imellem!
Det lyder da sådan som du er harm over at priserne stiger. Det er jo ikke deres fejl at du ikke vasker mere end 2 gange om mdr. At der så er kø er selvfølge træls. Men det tyder jo bare på at folk synes at prisen er fin.

Når prisen er så "lille". så er 60% jo heller ikke uhørt. Det som du fik til 99kr. var jo Uhørt billigt! Du kan jo ikke få samme vask andre steder til den pris samt her kunne du vaske alle de gange du ville. udover det så siger du jo også at du fik en mail om at priser ville stige. Men så lad da være med at bruge det hvis det er.. Jeg synes personligt at det er svine billigt.! Hvis jeg skal have en vask hvor jeg boer, så starter priserne på 69 for 1 basis vask!

Brugeravatar
KHADK
Nyt medlem
Indlæg: 389
Tilmeldt: 7. aug 2012, 12:24
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: DANMARK igen :-)
Has thanked: 109 times
Been thanked: 25 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af KHADK » 30. apr 2018, 22:21

Har abb til 159 kr om måneden og vasker i Slagelse. Hvis der er kø i den ene, så smutter jeg ud til den anden ;) Men det er sgu dejligt nemt lige at smutte forbi og få vasket bilen ca. 7 min for Premium Plus vask inkl undervognsskyl og så tørre bilen af med en mikrofiberklud bagefter.
Tesla Model 3 Long Range
Skoda Superb GreenLine Elegance Solgt
Golf VI BlueMotion Solgt

u_bull
Medlem
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. dec 2009, 22:25
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 180 times
Been thanked: 350 times

Re: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af u_bull » 30. apr 2018, 22:28

Oliefyret skrev:
30. apr 2018, 14:23
ABT skrev:
19. apr 2013, 19:45
Fed ide og røvbilligt! :shock:

Det skal nok blive et hit, især, hvis det kommer til det nærige Jydeland.. :lol:

Det har da ikke noget med at vi som jyder er nærige.
Vi er bare ikke dumme som Københavnerne som giver overpris for stort set alt 😆
Jylland ligger bare tættere på Skotland! Bum! :)

Voigt1
Nyt medlem
Indlæg: 169
Tilmeldt: 22. nov 2017, 12:49
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 26 times

Re: Sv: WashWorld - erfaringer ?

Indlæg af Voigt1 » 1. maj 2018, 10:23

tvartou skrev:
19. apr 2013, 21:35
Nu er der jo ingen der gør noget for andres blå øjnes skyld.

Hvor tit kommer man forbi vaskehallen?
Har man tid?
Kører man videre fordi der holder 1-2 og venter?
Husker man at opsige abonnement når man kører i sommerhus en måned?
Osv osv

Beløbet er med vilje sat så lavt at de færreste vil tænke over udgiften, så hvis jeg ikke lige fik vasket denne måned, så når jeg det i næste.

Og mon en bilvask koster meget mere end en 10-15 kr når vaskehallen er afskrevet?

Hvor mange har ikke selv, eller kender mindst en der har et fitness abb kørende, hvor man kommer meget meget lidt, eller springer over grundet skade.

Det er ikke de aktive, der tjenes penge på, men alle de inaktive. .
Tror godt man kan vaske bil selv om man 1 måned i sommerhus - også hos Washworld - de ligger flere og flere steder-
Nuværende bilpark: TESLA MODEL 3 Performance 2020, Toyota Yaris 2012 , Mercedes SLK 230 1997

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"