ny konebil

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
mart!n
Aktiv medlem
Indlæg: 3092
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 2 times
Been thanked: 20 times
Kontakt:

Re: ny konebil

Indlæg af mart!n » 19. dec 2008, 20:57

Uffe skrev:Til gengæld kan jeg sige at her i DK taler vi dansk og i sverige taler de svensk. Det alene er grund nok til at jeg bliver her.
Siden hvornår er man begybdt at tale dansk i Gylland :lol: :lol:
mart!n - Liljedahl.eu
Billede @Dub_Collective
2013 Polo 6R GT
2015 Golf 7 TSI R-Line

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 2860 Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Re: ny konebil

Indlæg af Big-_-D » 19. dec 2008, 20:58

mart!n skrev:
Uffe skrev:Til gengæld kan jeg sige at her i DK taler vi dansk og i sverige taler de svensk. Det alene er grund nok til at jeg bliver her.
Siden hvornår er man begybdt at tale dansk i Gylland :lol: :lol:
Ja eller Sjælland for den sags skyld ;) hehe

Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided

Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14513
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 846 times
Kontakt:

Re: ny konebil

Indlæg af Watcher » 19. dec 2008, 21:07

de seje vikinger fra sjælland erobrede jo jylland fra tyskerne og er så småt begyndt og lære dem dansk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

st1berg
Helt nyt medlem
Indlæg: 40
Tilmeldt: 15. jun 2008, 16:40
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ny konebil

Indlæg af st1berg » 19. dec 2008, 21:26

Watcher@CarTrends.dk skrev:Uffe.. hvornår har du sidst kigget på et kort over sverige ? for umiddelbart så der altså PÆNT fucking meget skov herovre ;) og jeg har 30mins kørsel til min familie i dk dem som stadig bor i .dk og ikke i sverige som nogen af dem gør det vel garanteret den samme kørsel du har til din familie med mindre i har købt en bondegård og driver landbrug hele familien :lol: :lol:

nu ved jeg ik om du har hus, ejerlejlighed eller bar bor til leje men lad os gå ud fra du ejer et hus, hvor meget giver du så i ejendomsskat og hvor meget i grundskat ? jeg har købt et hus til 3mill i sverige jeg betaler ingen skat af grunden for det findes ik herovre, og jeg betaler 1900kr om året i ejendomsskat ka du præstere de samme tal? hvis man har børn koster det langt under det halve og få dem passet herovre i forhold til i danmark.. men ja de taler svensk og hva så? en perker snakker også arabisk inde på nørrebro men derfor behøver du vel ik snakke arabisk til ham vel? jeg snakker da også bar dansk til en svensker ligesom jeg snakker dansk til en jyde og det har sku fungeret fint for mig :mrgreen:
Nu nåede du jo ikke at bo på Frederiksberg med børn, men tro mig.... det koster mer end det dobbelte at have børn på frederiksberg end det gør herovre....
Lad os bare tage et enkelt eks..... Vuggestue plads
Frederiksberg Pris= ca. 2900 pr. måned.
Malmø/sydsverige Pris= pt ca 820 kr pr. måned.
Skulle man oz lige kaste ind at børnene har normeret 4 x så mange kvm pr barn i institutionerne herovre....
Det rør altså ikke mig at mine unger taler både dansk og svensk, de får jo (gratis iøvrigt) undervisning i dansk...
Hellere at de taler de 2 sprog perfekt end perker dansk eller uldjysk for den sags skyld....
Jeg prøver dog at tale svensk og det er sq grineren nok.... hvis der er noget jeg ikke ved eller kan udtale, så hjælper min 8 årige datter mig :mrgreen: :mrgreen:
http://www.steenberg-murerservice.dk" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Tigger
Aktiv medlem
Indlæg: 4625
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:23
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: ny konebil

Indlæg af Tigger » 19. dec 2008, 21:49

Watcher@CarTrends.dk skrev: jeg snakker da også bar dansk til en svensker ligesom jeg snakker dansk til en jyde
Det go humor, men vi snakker jo også bare jysk når vi snakker med dig ;)

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14513
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 846 times
Kontakt:

Re: ny konebil

Indlæg af Watcher » 19. dec 2008, 22:11

ja det gør bar eksemplet endnu bedre at det koster så meget, og jeg prøver sku også at tale svensk med de ord jeg nu kan, for vi forventer jo også en muggi snakker dansk til os "hjemme" i danmark og har fået indtil flere svenske kunder på min msn efterhånden som jeg prøver og skrive svensk med så godt jeg ka:)
st1berg skrev:
Watcher@CarTrends.dk skrev:Uffe.. hvornår har du sidst kigget på et kort over sverige ? for umiddelbart så der altså PÆNT fucking meget skov herovre ;) og jeg har 30mins kørsel til min familie i dk dem som stadig bor i .dk og ikke i sverige som nogen af dem gør det vel garanteret den samme kørsel du har til din familie med mindre i har købt en bondegård og driver landbrug hele familien :lol: :lol:

nu ved jeg ik om du har hus, ejerlejlighed eller bar bor til leje men lad os gå ud fra du ejer et hus, hvor meget giver du så i ejendomsskat og hvor meget i grundskat ? jeg har købt et hus til 3mill i sverige jeg betaler ingen skat af grunden for det findes ik herovre, og jeg betaler 1900kr om året i ejendomsskat ka du præstere de samme tal? hvis man har børn koster det langt under det halve og få dem passet herovre i forhold til i danmark.. men ja de taler svensk og hva så? en perker snakker også arabisk inde på nørrebro men derfor behøver du vel ik snakke arabisk til ham vel? jeg snakker da også bar dansk til en svensker ligesom jeg snakker dansk til en jyde og det har sku fungeret fint for mig :mrgreen:
Nu nåede du jo ikke at bo på Frederiksberg med børn, men tro mig.... det koster mer end det dobbelte at have børn på frederiksberg end det gør herovre....
Lad os bare tage et enkelt eks..... Vuggestue plads
Frederiksberg Pris= ca. 2900 pr. måned.
Malmø/sydsverige Pris= pt ca 820 kr pr. måned.
Skulle man oz lige kaste ind at børnene har normeret 4 x så mange kvm pr barn i institutionerne herovre....
Det rør altså ikke mig at mine unger taler både dansk og svensk, de får jo (gratis iøvrigt) undervisning i dansk...
Hellere at de taler de 2 sprog perfekt end perker dansk eller uldjysk for den sags skyld....
Jeg prøver dog at tale svensk og det er sq grineren nok.... hvis der er noget jeg ikke ved eller kan udtale, så hjælper min 8 årige datter mig :mrgreen: :mrgreen:
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
ThomasMN
Aktiv medlem
Indlæg: 1851
Tilmeldt: 13. jun 2008, 17:06
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Biersted
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: ny konebil

Indlæg af ThomasMN » 20. dec 2008, 08:34

Lækker vogn du har skaffet til konen. Jeg tror umiddeltbart min kone er en smule misundelig, hun har jo kun hendes Punto 1,2 fra 95 :D

Brugeravatar
granhof
Helt nyt medlem
Indlæg: 81
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:36
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Svendborg, Sydfyn
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ny konebil

Indlæg af granhof » 20. dec 2008, 08:41

FIn udstyret vogn du har fået dig der, men syntes det morfar ædeltræ hører til i en gamel slidt mercedes, forstår simpelthen ikke hvorfor man putter det i en ny og fin vogn, det samme med det musegrålæder... Kan du så få smidt noget carbon på de interiør-lister :P

Det var sq godt nok en fornuftig pris for sådan en slæde, og så tilmed godt udstyret, må sq være skønt at være bosiddende derovre, så kan man jo ligefrem have hus og fed bil samtidig 8-)

Glæder mig til at se den færdig, omend jeg faktisk syntes fronten er pænere standard, end på det je-design skørtesæt, men bagenden og siderne er for cool..

Just my 5 cent
Cayenne S

steff
Helt nyt medlem
Indlæg: 65
Tilmeldt: 22. jul 2008, 09:00
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ny konebil

Indlæg af steff » 20. dec 2008, 10:02

tillykke med den, den er bare sindsyg lækker sådan en vogn ;)

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14513
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 846 times
Kontakt:

Re: ny konebil

Indlæg af Watcher » 20. dec 2008, 11:43

hun ka heller ik snup det trælort damen hehe, vi ka bar ik lige helt beslutte os hva farve vi ska ændre det til for beholdte vi kabinen sådan her ville blanksort være pænt, men interiøret ska skiftes til beige og så syntes jeg ik sort rigtig passer, og damen ka desværre ik li carbon så det går ik i denne omgang, men måske noget aluminiumsvæv ka de blive beklædt med eller så noget
granhof skrev:FIn udstyret vogn du har fået dig der, men syntes det morfar ædeltræ hører til i en gamel slidt mercedes, forstår simpelthen ikke hvorfor man putter det i en ny og fin vogn, det samme med det musegrålæder... Kan du så få smidt noget carbon på de interiør-lister :P

Det var sq godt nok en fornuftig pris for sådan en slæde, og så tilmed godt udstyret, må sq være skønt at være bosiddende derovre, så kan man jo ligefrem have hus og fed bil samtidig 8-)

Glæder mig til at se den færdig, omend jeg faktisk syntes fronten er pænere standard, end på det je-design skørtesæt, men bagenden og siderne er for cool..

Just my 5 cent
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Trademan
Nyt medlem
Indlæg: 224
Tilmeldt: 14. jun 2008, 16:15
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gæt selv
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: ny konebil

Indlæg af Trademan » 20. dec 2008, 12:50

hehe top dollar - man skulle fanme tro din kone var en mand med de biler hun cruiser rundt i :lol:

hehe men det er der vist ingen tvivl om at hun ikke er :lol:


Fed bil siger jeg bare :o

Men mht JE skørter, så ved jeg ikke lige om det er sagen, den bliver lidt ældre at se på, men jeg kan fanme ikke finde ud af det.

Nu tror jeg at jeg ved det - det er nok bageneden som jeg synes er for plastic look med for mange former osv. Fronten er nice - så igang med at modificere bagskørt ;) :ugeek:

Brugeravatar
granhof
Helt nyt medlem
Indlæg: 81
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:36
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Svendborg, Sydfyn
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ny konebil

Indlæg af granhof » 20. dec 2008, 22:27

Ja lidt alu-lister ville sq også pynte gevaldigt, havde jeg i min cayenne, og syntes de passer for fedt til en sort bil.. Dog er jeg mest til sort læder men sådan er smag så forskellig, dog er beige bestemt at foretrække fremfor den musegrå 8-) Men tillykke med vognen, glæder mig til at se de små hjul monteret...
Watcher@CarTrends.dk skrev:hun ka heller ik snup det trælort damen hehe, vi ka bar ik lige helt beslutte os hva farve vi ska ændre det til for beholdte vi kabinen sådan her ville blanksort være pænt, men interiøret ska skiftes til beige og så syntes jeg ik sort rigtig passer, og damen ka desværre ik li carbon så det går ik i denne omgang, men måske noget aluminiumsvæv ka de blive beklædt med eller så noget
granhof skrev:FIn udstyret vogn du har fået dig der, men syntes det morfar ædeltræ hører til i en gamel slidt mercedes, forstår simpelthen ikke hvorfor man putter det i en ny og fin vogn, det samme med det musegrålæder... Kan du så få smidt noget carbon på de interiør-lister :P

Det var sq godt nok en fornuftig pris for sådan en slæde, og så tilmed godt udstyret, må sq være skønt at være bosiddende derovre, så kan man jo ligefrem have hus og fed bil samtidig 8-)

Glæder mig til at se den færdig, omend jeg faktisk syntes fronten er pænere standard, end på det je-design skørtesæt, men bagenden og siderne er for cool..

Just my 5 cent
Cayenne S

LasseP
Aktiv medlem
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 15. jun 2008, 22:14
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Viborg, 8830
Has thanked: 2 times
Been thanked: 12 times
Kontakt:

Re: ny konebil

Indlæg af LasseP » 20. dec 2008, 22:36

jeg har givet min mening med de lister - og synes stadig du skulle smide de lister til postmand per - og lade mig lege lidt med en af robotterne...

men - det må vi tage over en pilsner...

lækker skude - jeg vender tilbage når jeg gider bytte med Touran'en :)
Med venlig hilsen
Lasse P
BMW 330i M-Sport Touring, 2021
VW Polo 90, 1.2 TSI DSG7, 2017

Brugeravatar
Brixxx
Nyt medlem
Indlæg: 472
Tilmeldt: 13. jun 2008, 21:53
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Tune
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ny konebil

Indlæg af Brixxx » 21. dec 2008, 02:24

Den er sku fin sådan en men fronten på det JE design sæt, den er alt for meget til den bil !!!!!!!!

Resten er fedt nok ;)

Men ville bare beholde den standart og cleane den lidt og så bare på med de 24" og en cognac/sort farvet læder kabine i, så spiller den sku :P

Ps. ved godt at bilen jeg viser er en Cayenne, men det er også kun for farvevalget af kabinen :P

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Billede
Billede
Billede

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14513
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 846 times
Kontakt:

Re: ny konebil

Indlæg af Watcher » 21. dec 2008, 03:00

ja jeg ka også godt li det cognac der men det ka damen ik så det no go.. + før det blir fedt kræver det man har HELE Kabinen, loft, gulvtæpper, alt plast osv, egentlig ku jeg godt tænke mig og finde recaro sæderne fra W12 og smide i men de ser ud til at være temlig svære og opdrive.. og det som steven sailor har lavet er pissesejt men der bliver ik ofret 50 jern på kabine det helt sikkert :)
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Raines
Helt nyt medlem
Indlæg: 18
Tilmeldt: 23. jul 2008, 20:38
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ny konebil

Indlæg af Raines » 21. dec 2008, 05:40

Får man bøde for at holde foran en brandhane i Sverige? Tænker bare på det første stylede billede af øsen....

Kunne ikke finde andre fejl!!!! Øv, hader bilen, dig og Sverige, og ja, jeg er bundet i DK!!! ARRRGGGHHHH

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: ny konebil

Indlæg af SteffenR » 21. dec 2008, 11:16

Raines skrev:Får man bøde for at holde foran en brandhane i Sverige? Tænker bare på det første stylede billede af øsen....

Kunne ikke finde andre fejl!!!! Øv, hader bilen, dig og Sverige, og ja, jeg er bundet i DK!!! ARRRGGGHHHH

Ved mindre Bilxperten i Glostrup har skiftet geografisk placering, så er de billeder ikke taget i sverige.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

st1berg
Helt nyt medlem
Indlæg: 40
Tilmeldt: 15. jun 2008, 16:40
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ny konebil

Indlæg af st1berg » 21. dec 2008, 12:20

Steven Sailer er ALT for blæret...... Det er de sygeste ting den mand har lavet.....
Den sidste hvide Touareg er oz lidt for lækker.... :D
http://www.steenberg-murerservice.dk" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14513
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 846 times
Kontakt:

Re: ny konebil

Indlæg af Watcher » 21. dec 2008, 13:26

ehe ja det taget ude foran bilxperten i glostrup og det er jo ikke den vi har købt, det var bar for at vise JE design widebody kittet :mrgreen:
Raines skrev:Får man bøde for at holde foran en brandhane i Sverige? Tænker bare på det første stylede billede af øsen....

Kunne ikke finde andre fejl!!!! Øv, hader bilen, dig og Sverige, og ja, jeg er bundet i DK!!! ARRRGGGHHHH
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
Aagaard
Aktiv medlem
Indlæg: 3436
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:45
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Kolding
Has thanked: 68 times
Been thanked: 17 times

Re: ny konebil

Indlæg af Aagaard » 21. dec 2008, 15:07

Jeg håber du sænker damens mere end de andre der er vist billeder af :lol:
'15 VW Passat 1.4 TSI DSG variant

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14513
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 846 times
Kontakt:

Re: ny konebil

Indlæg af Watcher » 21. dec 2008, 15:18

det blir den også, jeg har fundet et modul som fjerner begrænseren i læsseposition så man ka køre i bilen mens den er dernede ;)
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
Uffe
Aktiv medlem
Indlæg: 4099
Tilmeldt: 10. aug 2008, 08:44
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Bryrup
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: ny konebil

Indlæg af Uffe » 22. dec 2008, 09:39

Watcher@CarTrends.dk skrev:Uffe.. hvornår har du sidst kigget på et kort over sverige ? for umiddelbart så der altså PÆNT fucking meget skov herovre ;) og jeg har 30mins kørsel til min familie i dk dem som stadig bor i .dk og ikke i sverige som nogen af dem gør det vel garanteret den samme kørsel du har til din familie med mindre i har købt en bondegård og driver landbrug hele familien :lol: :lol:

nu ved jeg ik om du har hus, ejerlejlighed eller bar bor til leje men lad os gå ud fra du ejer et hus, hvor meget giver du så i ejendomsskat og hvor meget i grundskat ? jeg har købt et hus til 3mill i sverige jeg betaler ingen skat af grunden for det findes ik herovre, og jeg betaler 1900kr om året i ejendomsskat ka du præstere de samme tal? hvis man har børn koster det langt under det halve og få dem passet herovre i forhold til i danmark.. men ja de taler svensk og hva så? en perker snakker også arabisk inde på nørrebro men derfor behøver du vel ik snakke arabisk til ham vel? jeg snakker da også bar dansk til en svensker ligesom jeg snakker dansk til en jyde og det har sku fungeret fint for mig :mrgreen:
Du har stadig ikke forstået det - det er sverige du er flyttet til ?? Vi bliver aldrig enige, så meget kan jeg da sige :D

Men det er da herligt at høre at du nyder godt af det, godt for dig.
Hans: Panzer Fabia Ambiente Mk. II 2010 1.2TSI ~200.000km
Hendes: VW Caddy Trendline 1.2TSI ~ 165.000km


Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.

Brugeravatar
janhelm
Nyt medlem
Indlæg: 283
Tilmeldt: 19. jun 2008, 17:39
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0

Re: ny konebil

Indlæg af janhelm » 23. dec 2008, 15:56

Så vidt jeg kan læse ud fra dine indlæg uffe, så ender regnestykket med ren misundelse er det ikke rigtigt.

Men hvem fanden ville ikke være misundelig på watcher's biler de er jo for fede :)

Brugeravatar
Tonny
Admin
Indlæg: 9368
Tilmeldt: 8. jun 2008, 13:52
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
Has thanked: 264 times
Been thanked: 666 times

Re: ny konebil

Indlæg af Tonny » 23. dec 2008, 17:46

Også i dette emne gælder det at det ikke er til for at diskuttere DK vs SVE. Stop så.

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ny konebil

Indlæg af Supermule » 23. dec 2008, 17:51

Hvorfor truer du ikke som du truer mig og Møbbe????

Hva'??

Brugeravatar
Sputte
Medlem
Indlæg: 706
Tilmeldt: 15. jun 2008, 00:02
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Warszawa
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: ny konebil

Indlæg af Sputte » 23. dec 2008, 22:20

I har fået med spanskrøret så mange gange før, I kan klare mosten.
2021 BMX X3 30i

Brugeravatar
Uffe
Aktiv medlem
Indlæg: 4099
Tilmeldt: 10. aug 2008, 08:44
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Bryrup
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: ny konebil

Indlæg af Uffe » 24. dec 2008, 11:32

janhelm skrev:Så vidt jeg kan læse ud fra dine indlæg uffe, så ender regnestykket med ren misundelse er det ikke rigtigt.

Men hvem fanden ville ikke være misundelig på watcher's biler de er jo for fede :)
Hvis jeg havde muligheden, så gjorde jeg da også det at jeg smuttede et sted hvor jeg kunne slippe billigere. Jeg har så valgt Bryrup i stedet for sverige :)

Jeg er ikke misundelig på hans konebil der, skulle jeg have en 4wd blev det en JK wrangler, det andet er for tøset, selv for en konebil :)
Hans: Panzer Fabia Ambiente Mk. II 2010 1.2TSI ~200.000km
Hendes: VW Caddy Trendline 1.2TSI ~ 165.000km


Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.

Brugeravatar
marwie
Medlem
Indlæg: 782
Tilmeldt: 14. jun 2008, 16:37
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ny konebil

Indlæg af marwie » 24. dec 2008, 13:37

hvorfor skulle han være misundelig, hvis han vil have en A6.. 4x4.. eller hvad det nu måtte være så købte han vel bare en ;)
10 strøg på pølsen er bedere end 10 pølser på strøget.....

kim
Nyt medlem
Indlæg: 454
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:10
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sverige
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ny konebil

Indlæg af kim » 24. dec 2008, 16:21

marwie skrev:hvorfor skulle han være misundelig, hvis han vil have en A6.. 4x4.. eller hvad det nu måtte være så købte han vel bare en ;)
Ja fordi alle har da lige 500.000,- liggende og brænde hul i pungen til en ny lille til konen :o :geek:
"Having a 10 second jap car, is like jumping out off the closet, in the begining it´s a suprise, but in the end you are still gay"

Brugeravatar
Uffe
Aktiv medlem
Indlæg: 4099
Tilmeldt: 10. aug 2008, 08:44
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Bryrup
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: ny konebil

Indlæg af Uffe » 26. dec 2008, 10:48

marwie skrev:hvorfor skulle han være misundelig, hvis han vil have en A6.. 4x4.. eller hvad det nu måtte være så købte han vel bare en ;)
Hehe, fabia'en er købt fordi der ikke er penge til noget lige nu :) Vi købte hus i maj og skal lige over den værste starttid nu :)

...og efterfølgende får jeg aldrig råd til en A6 brugt eller ny.
Hans: Panzer Fabia Ambiente Mk. II 2010 1.2TSI ~200.000km
Hendes: VW Caddy Trendline 1.2TSI ~ 165.000km


Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"