Hahahahaha.Watcher skrev:Nej det dem som har tunet bilens skyld....Villanyi skrev:Det er da ikke forhandleres skyld hvis bilen ruster?Selvforskyldte sager er selvforskyldte.
Ja lige præcis
Hahahahaha.Watcher skrev:Nej det dem som har tunet bilens skyld....Villanyi skrev:Det er da ikke forhandleres skyld hvis bilen ruster?Selvforskyldte sager er selvforskyldte.
Men det er forhandlerens ansvar at få det udbedret jvf. reklamations og garantibestemmelserne.Villanyi skrev:Det er da ikke forhandleres skyld hvis bilen ruster?Selvforskyldte sager er selvforskyldte.
Helt klart, det er rigtigtClausP skrev:Men det er forhandlerens ansvar at få det udbedret jvf. reklamations og garantibestemmelserne.Villanyi skrev:Det er da ikke forhandleres skyld hvis bilen ruster?Selvforskyldte sager er selvforskyldte.
Nej! Men i skal sgu ordne det. Kan I ikke få lortet dækker fordi vw går på røven - ja så skal i nok vinke farvel til julefrokosten, for det bliver dyrt for jer.Villanyi skrev:Det er da ikke forhandleres skyld hvis bilen ruster?Selvforskyldte sager er selvforskyldte.
Yes yes.Peder skrev:Nej! Men i skal sgu ordne det. Kan I ikke få lortet dækker fordi vw går på røven - ja så skal i nok vinke farvel til julefrokosten, for det bliver dyrt for jer.Villanyi skrev:Det er da ikke forhandleres skyld hvis bilen ruster?Selvforskyldte sager er selvforskyldte.
Det er altid sælger (firmaet) der hænger på den.
Derfor er b2b bare sagen
Det er bare afsted til SMC, og så hold fast i det der ikke er et stenslag, også selvom de ikke giver op med det samme, men hold fast!Dydder skrev:Hej og tak for medlemsskabet.
Har kikket lidt grundigt på min 1.5 år gl up.
Der er ikke problemer med rust i bag, men, og måske ser jeg spøgelser, i højre side ved frontrude, er der en revne i lakken.
Det er ikke en ridse, men der er endnu ikke synlig rust.
Se foto..
Jeg elsker VW - der er penge i skidtet!Ghidora skrev:Kæft der bliver malet fanden på vægen i disse tråde.... Bare der er en fejl på en bil, er hele modellen OG mærket noget lort.?
lyder som om du skruer i dem til dagligtSwobber skrev:Jeg elsker VW - der er penge i skidtet!Ghidora skrev:Kæft der bliver malet fanden på vægen i disse tråde.... Bare der er en fejl på en bil, er hele modellen OG mærket noget lort.?
Arhhh, der er jo ikke nogen samling der kan gi' sig lige der.Dydder skrev:Har kikket lidt grundigt på min 1.5 år gl up.
Der er ikke problemer med rust i bag, men, og måske ser jeg spøgelser, i højre side ved frontrude, er der en revne i lakken.
Det er ikke en ridse, men der er endnu ikke synlig rust.
Se foto..
Og det bliver ikke bedre med reperationer.Peder skrev:Vi taler om at bilforhandlere ofte vil have deres ryg dækket - de mener at importør/fabrik skal betale alt og vil ikke røre en finger ud godkendelse fra højere sted.
I min branche - it, er der surt at sælge til private, da mange producenter yder et år på produktet - men vi skal yde to.
Ærgeligt med rusten i din bil, men du er godt klar over at Dacia er en dyrere bil end din Up? Jeg syntes nogen gange at i glemmer lidt at det er en billig bil i har købt.corvette65 skrev:Har ingen bilder af det, men det er nemt at se , tag en lommelygte og lys op i inderskærm, så kan du hurtigt se om rusten vælter ud som på min Er godt nok MEGET skuffet, det er trods alt ikke en Dacia eller lign. jeg har betalt for.
"Jamen, det er jo en VW".Tonny skrev:Ærgeligt med rusten i din bil, men du er godt klar over at Dacia er en dyrere bil end din Up? Jeg syntes nogen gange at i glemmer lidt at det er en billig bil i har købt.corvette65 skrev:Har ingen bilder af det, men det er nemt at se , tag en lommelygte og lys op i inderskærm, så kan du hurtigt se om rusten vælter ud som på min Er godt nok MEGET skuffet, det er trods alt ikke en Dacia eller lign. jeg har betalt for.
Billig bil eller ej, det er stadig for dårligtTonny skrev:Ærgeligt med rusten i din bil, men du er godt klar over at Dacia er en dyrere bil end din Up? Jeg syntes nogen gange at i glemmer lidt at det er en billig bil i har købt.corvette65 skrev:Har ingen bilder af det, men det er nemt at se , tag en lommelygte og lys op i inderskærm, så kan du hurtigt se om rusten vælter ud som på min Er godt nok MEGET skuffet, det er trods alt ikke en Dacia eller lign. jeg har betalt for.
Det ved jeg ikke om det er. Var det ikke en 7-8 års sådan en Up! skulle kunne holde? Så skal den starte med at ruste på et tidspunkt, når den er 2-3 år gammel for at kunne være færdig til den tid.jansom skrev:Billig bil eller ej, det er stadig for dårligtTonny skrev:Ærgeligt med rusten i din bil, men du er godt klar over at Dacia er en dyrere bil end din Up? Jeg syntes nogen gange at i glemmer lidt at det er en billig bil i har købt.corvette65 skrev:Har ingen bilder af det, men det er nemt at se , tag en lommelygte og lys op i inderskærm, så kan du hurtigt se om rusten vælter ud som på min Er godt nok MEGET skuffet, det er trods alt ikke en Dacia eller lign. jeg har betalt for.
Helt enig, men dem det tror de får en bedre bil ved at købe en VW frem for noget andet i tilsvarende prisklasse har misforstået det. Dacia'en er måske bedre rustmæssigt, de har så sparet på sikkerheden...jansom skrev: Billig bil eller ej, det er stadig for dårligt
Har du mulighed for at tage et billede, for jeg vil også meget gerne se det.corvette65 skrev:Har ingen bilder af det, men det er nemt at se , tag en lommelygte og lys op i inderskærm, så kan du hurtigt se om rusten vælter ud som på min Er godt nok MEGET skuffet, det er trods alt ikke en Dacia eller lign. jeg har betalt for.
Derfor skal den jo ikke ruste på to år. Den er samlet af den samme type robot som andre mærker benytter og metallet er af samme kvalitet. Up'en er faktisk ret godt rustbeskyttet fra fabrikken, hvis man tager prisen in mente.Tonny skrev:Ærgeligt med rusten i din bil, men du er godt klar over at Dacia er en dyrere bil end din Up? Jeg syntes nogen gange at i glemmer lidt at det er en billig bil i har købt.corvette65 skrev:Har ingen bilder af det, men det er nemt at se , tag en lommelygte og lys op i inderskærm, så kan du hurtigt se om rusten vælter ud som på min Er godt nok MEGET skuffet, det er trods alt ikke en Dacia eller lign. jeg har betalt for.
Jeg er ikke enig. Kvalitetskontrollen må være lavere, den er uden tvivl dårligere rustbeskyttet end andre VAG og jeg er faktisk så blåøjet at jeg også tror der er forskel på stålet. Ikke mindst så mangles der indirekte rustbeskyttelse flere steder som manglende inderskærme, afdækninger under bunden osv. Man får hvad man betaler for, og her har man betalt omkring 70.000kr for en bil, så er det klart man ikke får samme kvalitet som i en Audi A8.arj9k skrev: Derfor skal den jo ikke ruste på to år. Den er samlet af den samme type robot som andre mærker benytter og metallet er af samme kvalitet. Up'en er faktisk ret godt rustbeskyttet fra fabrikken, hvis man tager prisen in mente.
Tonny skrev: Jeg er ikke enig. Kvalitetskontrollen må være lavere, den er uden tvivl dårligere rustbeskyttet end andre VAG og jeg er faktisk så blåøjet at jeg også tror der er forskel på stålet. Ikke mindst så mangles der indirekte rustbeskyttelse flere steder som manglende inderskærme, afdækninger under bunden osv. Man får hvad man betaler for, og her har man betalt omkring 70.000kr for en bil, så er det klart man ikke får samme kvalitet som i en Audi A8.