SMC Odense ingen kundeservice!

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aarup 5560
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Indlæg af Rheinlaender » 4. jun 2014, 20:41

Jeg havde da godt nok hørt lidt dårligt rundt omkring inden jeg i mandag sendte min golf plus på SMC odenses pladeværksted for at få lavet rusten i min bagklap på kulance 25/75 men det var tættest på så gav dem en chance.
Afleverede bilen mandag formiddag til aftalt tid, Michael Funch havde lovet den færdig Onsdag eftermiddag han ringer så til mig
i dag onsdag kl. 14:10 jeg når ikke at tage tlfnen så han ligger en besked på tlf svare hvor han siger at min bil først er færdig fredag og at jeg kan ringe hvis jeg har nogle spørgsmål. Jeg ringer kl 14:25 og den bliver ikke taget jeg ringer 4 gange til manden og på et tidspunkt bliver røret taget og lagt på igen.
Jeg er sku lidt mukken da jeg kun har lånt bil til onsdag og vil sku have en lånebil som et plaster på såret når de nu ikke er færdig.
Jeg kører ud til SMC efter arbejde er der kl 15:40 jeg bliver mødt af en ekspedient som jeg siger til at når michael ikke kan finde ud af at svare på sin tlf må jeg jo tage her ud. Jeg siger at jeg vil have en låne bil da min bil ikke er klar til aftalt tid og manden siger at de ikke har flere lånebiler hjemme hvilket jeg godt kan forstå da jeg har erfaret på nettet at det med de ikke overholder aftalte tider ikke er noget nyt men helt normalt.

Under hele samtalen sidder michael Funch 3 meter fra mig og lader som om jeg slet ikke er til stede mens han kigger ind i sin computerskærm. :evil:
Jeg har kun en ting at sige jeg sætter ikke mine ben i den lortebiks igen man skal åbenbart udenfor fyn for at få ordenlig service.
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

11/2023 Skoda Enyaq 80X Sportsline Max

Erik Juul
Nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 9740 Jerslev J

Re: SMC Odense ingen kundeservice!

Indlæg af Erik Juul » 4. jun 2014, 20:43

HØRT!!..
(Læs: jeg ville sidde tilbage med samme holdning som dig, med den lorteservice.)
Skoda Superb 3v5 2.0 tdi Combi dsg 2016 150 Hk (Eller deromkring)
Medlem af Carlsberg logen, Skoda Society Denmark.

Lindegaard
Medlem
Geografisk sted: Ørbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 2 times

Indlæg af Lindegaard » 4. jun 2014, 20:50

Kunne skrive en bog om den lorteforretning.... orker det ikke. :(

Men jeg skal desværre ud til dem igen, for det lort de har lavet på min bagklap er rent pis - det ruster igen.

Har en tråd om nogle af mine oplevelser her
Touran 2.0 TDI 170hk DSG Highline 7pers Fuld læder
Passat TDI Variant, 3b afn, Highline. SOLGT
Golf III TDI 1z SOLGT
Touran 1,9 TDI 7pers 03 SOLGT

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem

Indlæg af Rheinlaender » 4. jun 2014, 20:59

De har lovet mig en ny klap og jeg flipper totalt hvis de har sandblæst og malet min klap :evil:
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem

Indlæg af Rheinlaender » 4. jun 2014, 21:29

Jeg har sendt den her mail til Servicerådgiver Michael Funch med cc. Skadecenterchef Lars Baun Vilhelmsen + Filialchef Michael Espersen.

Hej Michael Funch
Jeg vil bare lige sende et link til et forum hvor jeg deler mine erfaringer med andre vag ejere om gode og dårlige oplevelser omkring vag biler.

Her er et link til mit sidste indlægEmoji
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 69#p923469

Jeg havde da godt nok hørt lidt dårligt rundt omkring inden jeg i mandag sendte min golf plus på SMC odenses pladeværksted for at få lavet rusten i min bagklap på kulance 75% men det var tættest på så gav dem en chance.
Afleverede bilen mandag formiddag til aftalt tid, Michael Funch havde lovet den færdig Onsdag eftermiddag han ringer så til mig
i dag onsdag kl. 14:10 jeg når ikke at tage tlfnen så han ligger en besked på tlf svare hvor han siger at min bil først er færdig fredag og at jeg kan ringe hvis jeg har nogle spørgsmål. Jeg ringer kl 14:25 og den bliver ikke taget jeg ringer 4 gange til manden og på et tidspunkt bliver røret taget og lagt på igen.
Jeg er sku lidt mukken da jeg kun har lånt bil til onsdag og vil sku have en lånebil som et plaster på såret når de nu ikke er færdig.
Jeg kører ud til SMC efter arbejde er der kl 15:40 jeg bliver mødt af en ekspedient som jeg siger til at når michael ikke kan finde ud af at svare på sin tlf må jeg jo tage her ud. Jeg siger at jeg vil have en låne bil da min bil ikke er klar til aftalt tid og manden siger at de ikke har flere lånebiler hjemme hvilket jeg godt kan forstå da jeg har erfaret på nettet at det med de ikke overholder aftalte tider ikke er noget nyt men helt normalt.

Under hele samtalen sidder michael Funch 3 meter fra mig og lader som om jeg slet ikke er til stede mens han kigger ind i sin computerskærm. :evil:
Jeg har kun en ting at sige jeg sætter ikke mine ben i den lortebiks igen man skal åbenbart udenfor fyn for at få ordenlig service.

Regner med at jeg bliver i godt humør og positivt overasket når jeg henter min bil Fredag d. 04-06-14 og at i ikke har lavet et eller andet klamp og halve løsninger hvilket jeg kan læse på nettet i er kendt forEmoji
I kan regne med der bliver kørt på med FDM hvis bilen ikke er tilfredsstillende repareret.
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

QUARK
Helt nyt medlem
Geografisk region: Sydsjælland
Kommerciel bruger: SG Karrosseriteknik
Geografisk sted: Herlufmagle
Been thanked: 0
Kontakt:

Indlæg af QUARK » 4. jun 2014, 21:34

det var da godt nok en kedelig oplevelse.. vil lige sige jeg sidder nok med samme stilling som michael, forklarede han hvorfor den ikke kunne nå at blive færdig der kan jo være flere oversager til den ikke nået at blive færdig det kan jo være maleren som skal male om eller lageret som ikke har kunne levere de ting de skulle bruge alligevel?? men hvis han har sagt at han ville stille en bil til rådighed så er det da heller ikke iorden at der ikke er en bil når du kommer..

jeg havde eks en kundebil som ikke kunne nå at blive færdig i dag som jeg havde oplyst kunden om at jeg regnede med at den ville blive, da han indleverede bilen i mandags men pga at hans forsikring selvskab ikke kunne nosse sig sammen til at godkende hans skade inden kl 1230 hvor vores internet brød ned hos tdc kunne jeg ikke bestille stumper til den før tirsdag, så kom de først i dag hvilket kunden slet ikke kunne forstå og det var for dårligt...
det er jo ikke altid vores skyld i butikkerne.... meeeen du var jo nok heller ikke blevet så skuffet hvis der nu havde stået en bil du kunne låne til din var færdig eller hvad???

dette er ikke for at forsvare michael eller deres butik men blot for at lære hvad der nu kunne have gjort at du kunne være blevet en tilfreds kunde!! ;)
Billede

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem

Indlæg af Rheinlaender » 4. jun 2014, 21:40

QUARK skrev:det var da godt nok en kedelig oplevelse.. vil lige sige jeg sidder nok med samme stilling som michael, forklarede han hvorfor den ikke kunne nå at blive færdig der kan jo være flere oversager til den ikke nået at blive færdig det kan jo være maleren som skal male om eller lageret som ikke har kunne levere de ting de skulle bruge alligevel?? men hvis han har sagt at han ville stille en bil til rådighed så er det da heller ikke iorden at der ikke er en bil når du kommer..

jeg havde eks en kundebil som ikke kunne nå at blive færdig i dag som jeg havde oplyst kunden om at jeg regnede med at den ville blive, da han indleverede bilen i mandags men pga at hans forsikring selvskab ikke kunne nosse sig sammen til at godkende hans skade inden kl 1230 hvor vores internet brød ned hos tdc kunne jeg ikke bestille stumper til den før tirsdag, så kom de først i dag hvilket kunden slet ikke kunne forstå og det var for dårligt...
det er jo ikke altid vores skyld i butikkerne.... meeeen du var jo nok heller ikke blevet så skuffet hvis der nu havde stået en bil du kunne låne til din var færdig eller hvad???

dette er ikke for at forsvare michael eller deres butik men blot for at lære hvad der nu kunne have gjort at du kunne være blevet en tilfreds kunde!! ;)
Jeg er selv i udlejnings branchen og hvis vi ikke har en maskine til en kunde til aftalt tid må vi ud og leje ved konkurenten ellers kan vi lige så godt lukke biksen hvis det kommer i omløb at vi løber fra aftaler.
Jeg mener at manden skulle have lejet en bil til mig hvis de ikke havde flere låne biler da han ikke har overholt sin aftale hvad der kan ske men man må også tage konsekvensen i stedet for at være ligeglad. :)
De skulle prøve at komme op på nevou med vw i tyskland men der er lang vej
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

Lindegaard
Medlem

Indlæg af Lindegaard » 4. jun 2014, 21:42

QUARK skrev:det var da godt nok en kedelig oplevelse.. vil lige sige jeg sidder nok med samme stilling som michael, forklarede han hvorfor den ikke kunne nå at blive færdig der kan jo være flere oversager til den ikke nået at blive færdig det kan jo være maleren som skal male om eller lageret som ikke har kunne levere de ting de skulle bruge alligevel?? men hvis han har sagt at han ville stille en bil til rådighed så er det da heller ikke iorden at der ikke er en bil når du kommer..

Er ikke sikker på, at de har nogen interesse i tilfredse kunder... Ihvertfald ikke det indtryk man får... syns sku det er s
ørgeligt
Golf III TDI 1z SOLGT

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem

Indlæg af Rheinlaender » 4. jun 2014, 22:46

Hold da kæft har lige fået en sms fra Michael Funch jeg kan få en lånebil i morgen hvis jeg vil have det uden beregning og uden for normal åbningstid :) Har sku fået trykket på de rigtige knapper ;)
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Geografisk region: København
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Indlæg af Villanyi » 4. jun 2014, 22:52

Rheinlaender skrev:Hold da kæft har lige fået en sms fra Michael Funch jeg kan få en lånebil i morgen hvis jeg vil have det uden beregning og uden for normal åbningstid :) Har sku fået trykket på de rigtige knapper ;)
Det gik sgu stærkt :mrgreen:
Mvh.
Micki

Das Auto

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem

Indlæg af Rheinlaender » 5. jun 2014, 00:24

Fik denne mail her til aften det er er dejligt at se hvor stor betydning vores lille forum har :)

Hej Bjørn

Beklager meget vi ikke har overholdt aftalen vedr din bil

Mangler du en bil fra torsdag til fredag, vil jeg gerne mødes med dig i firmaet i morgen tidlig og finde en bil du kan låne U/B.

Lad mig hører fra dig

Med venlig hilsen

Michael Espersen
Filial- og Forretningschef

Semler Retail Odense A/S
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

Brugeravatar
Ozona
Medlem
Geografisk region: Nordsjælland
Has thanked: 150 times
Been thanked: 111 times

Indlæg af Ozona » 5. jun 2014, 07:42

SLAM!!! THE POWER OF VAGCARS!!!!!! 8-)
Maj 2024 ID7 Style + Eksteriørpakke Plus
Apr 2022 - Dec. 2023 VW Passat B8 DSG R-Line 190 HK, Highlights: Matrix, Panorama, Fyr, Massage, DCC O.M.A
Konebil: Maj 2024 - E-Golf 2020

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2889 times
Been thanked: 1060 times

Indlæg af jansom » 5. jun 2014, 07:48

Det er da godt at du får en bil men det er simpelthen for sølle at det skal gøres offentligt på denne måde førend de gider yde bare en lille smule service. Uagtet at de så tilsyneladende hjælper dig nu ændrer det ikke på at de i denne sag og tilsyneladende mange andre yder en elendig service.
-No one is more hated than he who speaks the truth-

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Geografisk region: København
Has thanked: 119 times
Been thanked: 202 times

Indlæg af Mike H » 5. jun 2014, 07:49

Ozona skrev:SLAM!!! THE POWER OF VAGCARS!!!!!! 8-)
+1000 .... men de lever jo altså også af os. Ingen os - ingen job/løn.
Mike
BMW i4 eDrive 40 M-Sport årgang 2024
Tidl: Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

borgen
Medlem
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 11 times
Been thanked: 7 times

Indlæg af borgen » 5. jun 2014, 08:11

jansom skrev:Det er da godt at du får en bil men det er simpelthen for sølle at det skal gøres offentligt på denne måde førend de gider yde bare en lille smule service. Uagtet at de så tilsyneladende hjælper dig nu ændrer det ikke på at de i denne sag og tilsyneladende mange andre yder en elendig service.
Helt enig.. Det er ren brandslukning...

SMC tror desværre de er konger... Hvis de ikke havde deres leasing- og erhvervsbiler ville de sgu være på den.

Lennarth
Nyt medlem
Has thanked: 1 time

Indlæg af Lennarth » 5. jun 2014, 09:01

Mike H skrev:
Ozona skrev:SLAM!!! THE POWER OF VAGCARS!!!!!! 8-)
+1000 .... men de lever jo altså også af os. Ingen os - ingen job/løn.
Det er der desværre mange firmaer der ikke fatter og især i danmark

Brugeravatar
skinny_puff
Medlem
Geografisk sted: 8981 Spentrup

Indlæg af skinny_puff » 5. jun 2014, 09:48

Følger lige
Nuværende Polo 6C BlueGT DSG
Tidligere BMW 320D Touring 2008
Tidligere Audi A4 B7 Avant 1.8T 2006
Tidligere Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion 2011
Tidligere Golf V 1.9 TDI 2007

Brugeravatar
SBA
Medlem
Geografisk sted: Odense

Indlæg af SBA » 5. jun 2014, 10:59

Du er ikke den eneste der har dårlig erfaring med smc odense, min far og jeg har selv haft problemer, og det er squ en kamp, men dont give up, husk at når du henter bilen fredag så kig den efter inden du giver nøglerne til lånebilen hvis din egen nu ikke er iorden, har satme set meget men nogle af de malere som de bruger er da til at lukke op og skide i, en tidligere bil skulle de male, det var også pænt men af en eller anden grund havde de ridset forskærm og bagdør... hvorfor kigger man ikke lige inden man sender bilen videre ud til kunden, en anden oplevelse er med min egen altea som skulle tjekkes efter på dysserne da de havde udvidet kullance på dem, så dagen efter døde der self en dysse eller den var næsten død, så den blev hentet af falck og blev kørt der ud, så næste dag da den skulle ind og kigges på så startede de bilen og den kørte meget godt, så ringede de hen omkring middag og spurgte hvad der var galt med bilen, så svarede jeg jo at den ene dysse var død.
Det kunne de ikke forstå for nu havde den stået i tomgange 3 timer! nøj jeg råbte af den person i den anden ende af røret! det ligner squ ikke noget at lade en diesel med dpf stå i 3 timer i tomgange,....
så sagde jeg at de kunne jo ringe til falck manden som hentede bilen dagen for inden da han ikke kunne starte den da han ville køre den op på ladet, så de kunne jo bare køre en tur, så han gik ud i bilen og skulle til at køre og den døde med det samme så dyssen har lige kunne dryppe nok diesel ind så den har kunne stå i tomgang, nå det var så hvad det var, de skiftede den dysse som den sidste da de andre var af den holdbare revision så han samlede det hele igen, da jeg så henter bilen senere på dagen får jeg af vide at den har drillet lidt under udskiftningen og de har skift ventilhus pakning 2 gange jeg får så nøglerne og køre hjemad kommer så kun lige ud på middelfartvej og den køre ikke over 45 km/t og der er intet ladetryk, så jeg vender om og ud igen de tager den ind med det samme, mekanikeren havde så spændt et eller andet som styre turboen, ned mellem ventilhus dækslet og toppen,, flot tænkte jeg bare, hvorfor prøvekøre de ikke bilerne inden de udlever dem..?

Jeg vil sige jeg har bestemt ikke god erfaring med smc odense men jeg er da heller ikke den eneste. :cry:
Seat Altea FR TDI Hybrid Drive
GT1749VC Hybrid turbo
3'' clean pipe all the way
230 HK & 540 nm.

Skoda Octavia 5E VRS 4x4 TDI

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem

Indlæg af Rheinlaender » 5. jun 2014, 11:08

Jeg har sagt nej tak til den lånebil havde været på lånemarkedet i mellemtiden og holder forlænget weekend så gider ikke kører til odense men var godt nok sur i går da jeg stod en time udenfor SMC i går og ventede på min kæreste skulle hente mig :)

Jeg har skrevet til dem at jeg bare regner med at reparationen er klaret til UG når jeg henter bilen fredag :twisted:
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem

Indlæg af Rheinlaender » 5. jun 2014, 11:21

SBA skrev:Du er ikke den eneste der har dårlig erfaring med smc odense, min far og jeg har selv haft problemer, og det er squ en kamp, men dont give up, husk at når du henter bilen fredag så kig den efter inden du giver nøglerne til lånebilen hvis din egen nu ikke er iorden, har satme set meget men nogle af de malere som de bruger er da til at lukke op og skide i, en tidligere bil skulle de male, det var også pænt men af en eller anden grund havde de ridset forskærm og bagdør... hvorfor kigger man ikke lige inden man sender bilen videre ud til kunden, en anden oplevelse er med min egen altea som skulle tjekkes efter på dysserne da de havde udvidet kullance på dem, så dagen efter døde der self en dysse eller den var næsten død, så den blev hentet af falck og blev kørt der ud, så næste dag da den skulle ind og kigges på så startede de bilen og den kørte meget godt, så ringede de hen omkring middag og spurgte hvad der var galt med bilen, så svarede jeg jo at den ene dysse var død.
Det kunne de ikke forstå for nu havde den stået i tomgange 3 timer! nøj jeg råbte af den person i den anden ende af røret! det ligner squ ikke noget at lade en diesel med dpf stå i 3 timer i tomgange,....
så sagde jeg at de kunne jo ringe til falck manden som hentede bilen dagen for inden da han ikke kunne starte den da han ville køre den op på ladet, så de kunne jo bare køre en tur, så han gik ud i bilen og skulle til at køre og den døde med det samme så dyssen har lige kunne dryppe nok diesel ind så den har kunne stå i tomgang, nå det var så hvad det var, de skiftede den dysse som den sidste da de andre var af den holdbare revision så han samlede det hele igen, da jeg så henter bilen senere på dagen får jeg af vide at den har drillet lidt under udskiftningen og de har skift ventilhus pakning 2 gange jeg får så nøglerne og køre hjemad kommer så kun lige ud på middelfartvej og den køre ikke over 45 km/t og der er intet ladetryk, så jeg vender om og ud igen de tager den ind med det samme, mekanikeren havde så spændt et eller andet som styre turboen, ned mellem ventilhus dækslet og toppen,, flot tænkte jeg bare, hvorfor prøvekøre de ikke bilerne inden de udlever dem..?

Jeg vil sige jeg har bestemt ikke god erfaring med smc odense men jeg er da heller ikke den eneste. :cry:
Der er vildt mange der har dårlige erfaringer man kan læse mange historier rundt omkring på nettet de handler især om dårlig service og at der medarbejdere er alt for ligeglade.

Problemet er jo også at de føler sig som konger Hvis du ser de værkfører de har der har også ledene titler i Semler den danske importør hvor meget af deres arbejde bliver drevet fra odense. Så hvis du klager over manden er det ham bare med en anden kasket du skal klage til. Skandinavisk motor compani og semler er jo samme familie foretagene. Men jeg forstår ikke hvorfor de kæmper for at få kundeservicen i top hvis de viste interesse for kunderne ville de komme få en helt anden forretning for hvis du giver kunden følelsen af at du vil hjælpe ham ser han også igennem fingre med når det går galt :)

i udlejnings branchen vinder man de fleste kunder på god kundeservice og så betyder det ikke så meget det er lidt dyre :)
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

comforttraktoren
Nyt medlem

Indlæg af comforttraktoren » 5. jun 2014, 11:39

Jeg har ikke særligt gode erfaringer med ret mange af de butikker smc står bag.....
Uanset hvad de så hedder, er de forholdsvis inkompetente eller arrogante.
Hilsen Tommy

Spørgsmålet om Golf er ikke om, men hvornår den næste skal købes !

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Vestjylland
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 595 times
Been thanked: 1012 times
Kontakt:

Indlæg af i-s » 5. jun 2014, 12:37

comforttraktoren skrev:Jeg har ikke særligt gode erfaringer med ret mange af de butikker smc står bag.....
+1
Det hedder foriøvrigt ikke SMC biler mere. Nu hedder det Semler.
Jeg tror SMC navnet var ved at være for betændt.
Desuden har jeg haft lige så hårrejsende oplevelser hos VW/Skoda Esbjerg (også tidligere SMC biler). Prikken over i'et var da en værkfører derfra ringede og truede mig til at aflevere en lånebil indenfor 2 timer (skal siges jeg bor 130 km fra dem), selvom han havde syltet min egen bil og den ikke var færdig. Skal siges at selvsamme værksted havde ringet til mig 3 timer før og sagt jeg kunne beholde lånebilen indtil min egen var færdig.
Jeg kommer der ALDRIG mere.
/Søren.

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem

Indlæg af Rheinlaender » 5. jun 2014, 12:42

i-s skrev:
comforttraktoren skrev:Jeg har ikke særligt gode erfaringer med ret mange af de butikker smc står bag.....
+1
Desuden har jeg haft lige så hårrejsende oplevelser hos VW/Skoda Esbjerg (også tidligere SMC biler). Prikken over i'et var da en værkfører derfra ringede og truede mig til at aflevere en lånebil indenfor 2 timer (skal siges jeg bor 130 km fra dem), selvom han havde syltet min egen bil og den ikke var færdig. Skal siges at selvsamme værksted havde ringet til mig 3 timer før og sagt jeg kunne beholde lånebilen indtil min egen var færdig.
Det er så fordi de har lagt importøren semler og smc under samme forretning men ja de var nok selv træt af de søgninger der kommer på google.dk :twisted:

taget fra semler.dk
Associerede selskaber
Langvarige partnerskaber har altid været en væsentlig del af Semler Gruppens forretningsfilosofi.

Faktisk blev Semler Gruppens største datterselskab, Skandinavisk Motor Co. A/S, oprindelig stiftet som et joint venture mellem Semler familien og stifterne af Smith & Co. (SCO-cykler).

Vi lægger vægt på, at vores partnerskaber består af et højt kompetenceniveau og er klart fordelt mellem parterne.

Det er afgørende, at partnerskaber indgås med udgangspunkt i en fælles vision og et ønske om at bidrage aktivt, så vi sikrer en langsigtet succes.
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

comforttraktoren
Nyt medlem

Indlæg af comforttraktoren » 5. jun 2014, 12:58

Rheinlaender skrev:
i-s skrev:
+1
Det er så fordi de har lagt importøren semler og smc under samme forretning men ja de var nok selv træt af de søgninger der kommer på google.dk :twisted:

taget fra semler.dk
Associerede selskaber
Langvarige partnerskaber har altid været en væsentlig del af Semler Gruppens forretningsfilosofi.

Faktisk blev Semler Gruppens største datterselskab, Skandinavisk Motor Co. A/S, oprindelig stiftet som et joint venture mellem Semler familien og stifterne af Smith & Co. (SCO-cykler).

Vi lægger vægt på, at vores partnerskaber består af et højt kompetenceniveau og er klart fordelt mellem parterne.

Det er afgørende, at partnerskaber indgås med udgangspunkt i en fælles vision og et ønske om at bidrage aktivt, så vi sikrer en langsigtet succes.
Uanset hvad de hedder, så efterlader de altid en med indtrykket af at de ubetinget går efter den hurtige fortjeneste, og ikke den i længden bedste oplevelse for begge parter.
det kan man tydeligt mærke på deres mekanikere, som presset på tid bliver nødt til at kigge meget spidst på opgaven i stedet for at se helheden.
At de så er arrogante i deres bagland, som SKAL have et latterligt budget til at holde, er en anden sag.
Senest rettet af comforttraktoren 5. jun 2014, 14:22, rettet i alt 1 gang.
Hilsen Tommy

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Vestjylland
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 595 times
Been thanked: 1012 times
Kontakt:

Indlæg af i-s » 5. jun 2014, 13:01

Rheinlaender skrev:... vi sikrer en langsigtet succes.
Ja, det skal jeg lige love for.
De gange jeg har været i kløerne på SMC's værksteder, så har jeg med småmisundelige øjne kikket på Toyota værkstederne på vej hjem. For jeg har oplevet kundeservicen der. Den ligner mere den man får hos VW i tyskland.
Bare ærgeligt Toyota bilerne ikke siger mig noget - eller også er jeg ikke gammel nok ;)
/Søren.

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem

Indlæg af Rheinlaender » 5. jun 2014, 20:56

Er sku spændt på resultatet i bilen i morgen :) Den bliver sku godt nok gennemgået inden jeg tager den med :twisted:
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

comforttraktoren
Nyt medlem

Indlæg af comforttraktoren » 5. jun 2014, 21:09

Jeg har hentet en bil fuld af gummisnuller, og ikke orket at brokke mig mere, men bare blevet enig med mig selv om at ALLE får denne historie !
Lang historie en masse arrogance og inkompetence..... Min bil kommer ALDRIG på et værksted, som semmler står bag !
Hilsen Tommy

Lindegaard
Medlem

Indlæg af Lindegaard » 5. jun 2014, 21:25

Det vil jo bare ingen ende tage.....

Må dælme være nogle underlige jobsamtaler, når der skal ansættes folk!!

Man skal godt nok være arrogant - eller noget..... ( og jeg kunne komme på flere)
Golf III TDI 1z SOLGT

Brugeravatar
Ice Fox
Aktiv medlem
Geografisk sted: Vejle Amt..
Has thanked: 1 time
Been thanked: 47 times

Indlæg af Ice Fox » 5. jun 2014, 21:35

Med alle de historier, må de vel for dælen gå nedenom og hjem på et eller andet tidspunkt..
Jeg har aldrig handlet noget ved dem, og kommer heller ikke til det..

Det vil jeg sq ikke bruge mine dyrebare penge på..

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem

Indlæg af Rheinlaender » 5. jun 2014, 21:36

Lindegaard skrev:Det vil jo bare ingen ende tage.....

Må dælme være nogle underlige jobsamtaler, når der skal ansættes folk!!

Man skal godt nok være arrogant - eller noget..... ( og jeg kunne komme på flere)
Hehe ja ved sku ikke hvor de finder de folk :twisted:

Der er ingen tvivl om at det starter i ledelsen de presser deres medarbejdere helt vildt for at få så stor profit som muligt og det udleder et dårligt arbejdsklima der til sidst rammer kunderne.

Hvis en mekaniker udføre en arbejdsopgave der normalt tager 2 timer men hans chef har en forventning om at han klare det på 1,5 time da han er presset af ledelsen som vil have optimeret arbejdsopgaver men det hele når en grænse :twisted:

tiden til at gøre det sidste er simpelthen sparet væk og det fatter ledelsen ikke de kigger kun på tal.
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"