Afleverede bilen mandag formiddag til aftalt tid, Michael Funch havde lovet den færdig Onsdag eftermiddag han ringer så til mig
i dag onsdag kl. 14:10 jeg når ikke at tage tlfnen så han ligger en besked på tlf svare hvor han siger at min bil først er færdig fredag og at jeg kan ringe hvis jeg har nogle spørgsmål. Jeg ringer kl 14:25 og den bliver ikke taget jeg ringer 4 gange til manden og på et tidspunkt bliver røret taget og lagt på igen.
Jeg er sku lidt mukken da jeg kun har lånt bil til onsdag og vil sku have en lånebil som et plaster på såret når de nu ikke er færdig.
Jeg kører ud til SMC efter arbejde er der kl 15:40 jeg bliver mødt af en ekspedient som jeg siger til at når michael ikke kan finde ud af at svare på sin tlf må jeg jo tage her ud. Jeg siger at jeg vil have en låne bil da min bil ikke er klar til aftalt tid og manden siger at de ikke har flere lånebiler hjemme hvilket jeg godt kan forstå da jeg har erfaret på nettet at det med de ikke overholder aftalte tider ikke er noget nyt men helt normalt.
Under hele samtalen sidder michael Funch 3 meter fra mig og lader som om jeg slet ikke er til stede mens han kigger ind i sin computerskærm.
Jeg har kun en ting at sige jeg sætter ikke mine ben i den lortebiks igen man skal åbenbart udenfor fyn for at få ordenlig service.